Кәсіптік білім берудің моделі

Жоспар.

  1. 1. Кәсіптік білім берудің моделін жасаудың ерекшеліктері .

2 . Мектепішілік кәсибилікке бөлудің моделі.

Пайдаланылатын әдебиеттер:

а) Негізгі әдебиеттер:

1.ҚР Білім туралы Заңы Алматы, 1990

2.ҚР 2015 жылға дейінгі Білім беруді дамыту тұжырымдамасы.

Астана, 2003

3.ҚР білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. Астана, 20004

4.ҚР Президенті Н.Назарбаевтің Қазақстан халқына жолдауы. Астана, 2005

5.Айтмағамбетов З, Сәрсекеев М. Мектеп және мамандық таңдау. Алматы, 1983

6.Өстеміров К, Шаметов Р, Васильев И.Б. Професиональная педагогика. Алматы, 2005

б) Қосымша.

1.Акулова О.В. Информационная работа в условиях профилного обучения. Каро, 2005

2.Бақтыбаев Қ, Әлмағамбетова Д. Бастауыш кәсіптік білім мамандықтарына арналған оқу – жоспарының моделін жасау жөніндегі нұсқаулар. Алматы, 2002

3.Гладкая И.В, Ильина С.П, Ривикина С.В. Основы профилного обучения и предпрофильной подготовки. Каро, 2005

Лекция мәтіні

  1. 1. Акмеология – кәсіптік шеберлікке жетудің шыңын зерттейтін ғылым.

Адамзат өркениетіндегі жаңа ғылым болып саналады.

Латын тілінен аударғанда «акме» — «биіктік, шың» деген мағынаны береді.

Акмеология пәнінің зерттейтін мәселелері:

  • Адамдардың өзін — өзі дамыту заңдылықтары;
  • Кәсіптік жетілудің негізгі факторлары.
  • Өзін — өзі тәрбиелеу, өзін — өзі сауаттандыру, өзін — өзі бақылау стимулдары.

Акмеологияның зерттеу пәні өз білімін көтеру.

Кәсіби өз білімін көтерудің жолдары:

  • Оқу орнын таңдаудағы өз кәсібін дұрыс таңдау;
  • Өз бетінше кәсіби қызметке кірісуге даярлық;
  • Кәсіби ұжым мен байланыста болу;
  • Кәсіптік жоғары деңгейге жетудің жолдарын білу.
  1. АСД — латын тілінен аударғандаөзара байланысты

элементтермен әрекеттердің бірлігі, жоғары деңгейдегі

мүмкіндіктерге жету, оның санасын көру.

АСД — төмендегі жүйемен түсіндіріледі.

Кәсіби жетілудің жаңаша әдістері.
А С Д

Креативтік қабілеттер.

 

 

Жеке тұлғаның тәжірибесі.

білім
білік
дағды