Кәсіптік білім беруді жүзеге асырудың әдістері мен құралдары

Жоспар.

  1. Кәсіптік педагогика пәні, бақылау түрлері.
  2. Кәсіптік білім берудің шетелдік тәжірибесі.
  3. Кәсіптік білім беру педагогикасы пәнінің білім беру процесінде алатын орны.

Пайдаланылатын әдебиеттер:

а) Негізгі әдебиеттер:

1.ҚР Білім туралы Заңы Алматы, 1990

2.ҚР 2015 жылға дейінгі Білім беруді дамыту тұжырымдамасы.

Астана, 2003

3.ҚР білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. Астана, 20004

4.ҚР Президенті Н.Назарбаевтің Қазақстан халқына жолдауы. Астана, 2005

5.Айтмағамбетов З, Сәрсекеев М. Мектеп және мамандық таңдау. Алматы, 1983

6.Өстеміров К, Шаметов Р, Васильев И.Б. Професиональная педагогика. Алматы, 2005

б) Қосымша.

  1. Акулова О.В. Информационная работа в условиях профилного обучения. Каро, 2005
  2. Бақтыбаев Қ, Әлмағамбетова Д. Бастауыш кәсіптік білім мамандықтарына арналған оқу – жоспарының моделін жасау жөніндегі нұсқаулар. Алматы, 2002

3.Гладкая И.В, Ильина С.П, Ривикина С.В. Основы профилного обучения и предпрофильной подготовки. Каро, 2005

Лекция мәтіні.

Кәсіптік педагогика негізгі категорияларына

  • кәсіптік білім беру
  • кәсіптік оқыту
  • кәсіптік тәрбие жатады

Кәсіптік педагогика негізгі ұғымдары

— кәсіптік, мамандық, квалификация, комнетенция т.б.

Кәсіптік педагогика негізгі ұғымдарына талдау жасайтын.

— кәсіптік білім беру – кәсіптік оқытудағы білім, білік, дағдыны қалыптастыру мен мінез құлық нормалары мен ережелерін кәсіптік тұрғыда меңгеру;

— кәсіптік тәрбие жеке тұлғаның кәсіптік баулуда тиісті мінез – құлық саналары мен ережелерін, кәсіптік мінез құлық саналарын меңгеру;

Кәсіп – мамандық – квалификация – комнетенция компетентность ұғымдарына талдау.

Кәсіптік –

Мамандық –

Квалификация — өз кәсібіне байланысты кәсіптік қызметті орындау деңгейі, өз кәсібін орындау сатысы,

Комнетенция — өз кәсібіне байланысты біліктілікті меңгере алу.

Комнетентность — өз кәсібі бойынша жоғары нәтижелер мен саналарға білімі, білігі, дағдысы арқылы жету, кәсіптік біліктілік деңгейдің жоғары болуы.