Жаңа ұғым және әрекет тәсілімен байланыстыру барысында, білім білік және дағдыларды бекіту

Жаңадан енгізілген ұғымның бейнесі және оларға бақылау жасау, оқушыларды, өмірлік тәжірбиесі мен алған білімдерін пайдалану, нәтижеде қабылдау, алғашқы түсініктер пайда болады және енгізілген ұғым түсініледі.

  1. Қарастырып отырған ұғымның елеулі қасиеттері бөліп алынады, ол ұғымды объективті байланыстар мен қатыстарды ұғынуға алып келеді. Бөліп алынған белгілер бір-бірінен тәуелсіз бола отырып, ұғымды қалыптастыру үшін ғана емес, оның дамыуына және қолдануға да жеткілікті болу керек.
  2. Қарастырылып отырған ұғымның дәл анықтамасы тұжырымдау.
  3. Ұғымды белгілейтін терминмен таныстыру.
  4. Ұғымның символдың белгілеуі бар болса, символды енгізу.
  5. Жалпылау және енгізілген ұғымды оқытылып отырған курстын ұғымдар жүйесіне қосу (бұл кезең пәнішілік байланысты жүзеге асыруболып табылады).

Жаңа ұғымдарды енгізудің бұл кезеңдері бір- бірімен тығыз байланыста. Ұғымның игеру мақсаты:

  1. Ұғымның мазмұнын талдау (мәндік ұғымды, елеулі өзгешіліктерді бөліп көрсету, елеулі өзгешіліктердің арасындағы байланысты анықтау, кванторлардың бар екенін анықтау).
  2. Ұғымды енгізу уәжінің мүмкіндігін анықтау атап айтқанда, ұғымның енгізілуіне уәждейтін жаттығуларды іріктеу.
  3. Ұғымның елеулі өзгешеліктерін бөліп көрсетуге бағдарланған жаттығуларды іріктеу.
  4. Анықтаманың қисынды құрылымын жаттығуларды әзірлеу.
  5. Ұғынулуға тиіс объектілерді танып білу алгоритмін жасау қажеттілігін анықтау.
  6. Ұғымның басқа ұғымдармен байланысын ұғынуға арналған жаттығуларды іріктеу.
  7. Ұғымды қолдауға арналған жаттығуларды іріктеу, оларды орындау әдістемесі.
  8. Ұғымды жіктеу мүмкіндігін анықтау.
  9. Ұғымды оқып- үйрену кезеңінде пайдаланылатын оқу құралдарын таңдау.