Дирижерлық техникасын жетілдіру. Күрделі өлшемдер.Дирижерлық техникасын жетілдіру. Күрделі өлшемдер.

Дирижерлау техникасын жетiлдiру күрделi өлшемдер

2 мектеп әнiн үйрену

 

4 семестрәртүрлi екпiндегi және әртүрлi динамикалық кезеңдердi 2-3-4-6 үлестердi дирижерлау ары қарай жалғасады. 5 үлестi өлшемдермен жұмыс жасауға үйрету 5\4 ;5\8 ; өлшемдердi 5ке және 2 ге дирижерлау тәсiлi 5\4 өлшемiнiң екi дирижерлау тәсiлi

 

 

 

1)

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

Стакатто және акценттерi бар 5\4 өлшемдегi шығармаларға талдау жасау. Шығарманың жай ырғағынантез ырғақа көшу жолдары бар әндердiтаңдап жұмыс жасау. Жай ырғақта шығарманықолы мен жай дирижерлау, тез ырғақа көшу жолықолымызбен үлкен жест жасаймыз. РР динамикалық белгiсiндеқолымыздың ұшымен ғана дирижерлап көрсетемiз.

Мектеп әндерiн талдау кезiнде жарты тон жоғары немессе транспозиция жасау жолын қарастыру. Мысалы соль мажор тональдiгiнде жазылған мектеп әнiн фа мажор тональдiгiне транспозиция жасау немесе ля мажор тональдiгiне транспозиция жасау.

Балалар хорындағы сопрано партиясының дыбыс көлемi кiшi октаваның ля си ноталарынан екiншi октаваның ми, фа ноталарына дейiн қамтиды. Олардыңәйелдер хорының дауыстарынан айырмашылығы диапазондарының өзгешелiктерiне байланысты Балалар хорының дауыстары дыбыс көлемi кiшiлеу.

Балалар хорының репертуары екi дауысты әндерден құралады, сопрано және альт дауыстарынан тұрады әндi талдау кезiнде 1 балаларға таңдаған шығарманы орындапберемiз .1 сопрано дауысын жеке үйретемiз 3 альт дауыстарын жеке үйретемiз 4 сопрано және альт дауыстарын қосамыз. Бiрнеше рет айытқызып динамикалық белгiлерiн қосып айтқызамыз.

Дирижерлау техникасын ары қарай жетілдіру мақсатында 2/4, 3/4, 4/4 өлшемдерді меңгеруді жалғастыру, күрделі 5-6 үлестер өлшемдерді 6 үлесті 6/4, 6/8, «6 ға» және «2» дирижерлау тәсілін үйрену. Семестрде 4,5 шығарма үйрену.

Екі мектеп репертуарын үйрену, біреуін 1 тон төмен не жоғары транспорт жасап үйрену

Өлшем (метр) әр түрлі екпіндегі және әртүрлі динамикалық кезеңдерді 2-3-4-6 үлестерді дирижерлауды меңгеруді ары қарай жалғастыру.

5 үлесті өлшемдермен жұмыс жасау. 5/4, 5/8 өлшемдерді «5» ке, «2» ге дирижерлау.

Дыбысталудың сипаты. Стакатто және акценттер.

Жай ырғақтан тез ырғаққа көшу жолдары.

Ырғақ және динамика: РР

Екі мектеп әнін үйрену, біреуін жарты тон жоғары немесе төмен транспорт жасау.

Балалар хорына арналған хор шығармасымен жұмыс істеу әдістерін үйрену.