- Гректер жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеу проблемаларына жаңаша көңіл бөлді. Ежелгі Грециядағы оқыту әдісін айта отырып, сурет техникасын тоқтала кету керек. Грецияда негізінде ағаш тақтайшаға салған. Ежелгі Грецияда өнерді ғылыми түсіну қалыптасқан. Табиғатты зерттей, өмірдегі сұлулықты бақылап, ежелгі грек суретшілері өздерінің бейнелеу өнері канондары мен ережелерін жетілдіре бастады. Гректер әлемді қатаң заңдылықтар билейді және сұлылық мыңызы қатаң тәртіп, симметрия, жеке мен тұтас үйлесімі, дұрыс математикалық қарым-қатынаста бекітіледі деді. Б.з.д. 5 ғ. Сикионде мүсінші Поликлет адам денесінің арасындағы пропорциональды байланыс туралы трактат жазған. Б.з.д.4ғ бірнеше атақты мектептер болған: сикион, эфесс, фиван. Бейнелеу өнерінің дамуына және суретті оқыту әдістемесіне әсер еткен, Эвпомпомен қалыптасқан сикион мектебі.Сикион мектебінен атақты суретшілер: Памфил, Мелантий, Павзий, Аппелес шыққан.Осы мектептің негізін салушы Эвпомпоның шәкірті Памфил болды. Памфил адам нұсқадан салғанда тек қана бақылап қана қоймай, оның құрылымымен танысатынын түсінді, сондықтан ол жалпыбілімдік пән ретінде суретке тәрбиелік мәнді беріп оның барлық мектепке енгізілуіне әсерін тигізді. Жас ұрпақтың өнерді үйрену керек екенін Аристотель де өз еңбегінде жазды. Өз еңбегінде үлкен орынды өнердің тәрбиелік ролі алды.
Неолит дәуірінде орталық сахнада алғашқы қауымдық құрылыстың шоғырланған жері болған, сондықтан сол жердегі жайылыммен жартаста сол дәуір мәдениеті, тұрмыс тіршілігі осы кезеңге дейін сақталған. Сахарадан табылған бейнелерді ірі төрт кезеңге бөлген:
- аңшылар дәуірі (ерте неолиттегі буйволдар бейнесі).
- мал шаруашылық дәуірі (неолит кезеңі).
- салт атты малшылар дәуірі (ерте тарихи).
- түйе дәуірі (б.ғ. бас жағы).
Ең көне салынған сурет ретінде алтын түстес сары бояумен салынған кішкене фигуралар схема түрінде бейнеленген, олардың пропорциялық қатынасы дұрыс сақталмаған, ерекшелігі денеге қарағанда бас мүшесін үлкейтіп бейнеленген небір жануардың бейнесін, басындағы мүйізін кигізіп бейнелеген. Сондай –ақ құстар қанаты адам басына пайдаланғандығы байқалады. Салынған фигуралардың барлығы қаруланған, ол кездегі қару таяқ, найза, садақ болған секілді. Ол кезде жануардың ең ірісін бейнелеген.
1816ж. Наполеонның жеңісінен кейін батыс елдерінде өнердің барлық түрлерінде түбегейлі өзгерістер болған, бұл өзгерістер Франция еліне бейнелеу өнері саласында романтикалық стиль алып келді. Бұл бағыт сәулеи өнерінде сұңғат және сәндік қолданбалы өнер саласында 19ғ. 30 жылдарында бастау алды. Батыс елдерінде болған тарихи оқиғалар және әлеуметтік тұрмыс жағдайлар өнер шеберлерінің шығармаларында бейнеленді. Картина жазу барысында реалистік бағыттан романтикалық бағытқа бейімделу өнер адамдарына үлкен күш жұмсауды талап етті. Бұл салада еңбек еткен Француз суретшісі Эжен Делокруа бұл суретші өз шығармаларында романтикалық стильде өзіндік қолтаңба қалдырған өнер адамы, «Свобода барикады», «Образ мидузы». Франция өнерінің гүлденуіне сол кездегі ақын жазушылар Сервантес, Оноре Де Бальзак сынды өнер қайраткерлері көп еңбек сіңірді. Сәулет өнерінің дамуына тікелей әсер еткен тарихи оқиғалар болды. Бүкіл Париж қаласын және ірі қалаларды қалпына келтіру ісі қолға алынды. Архитектура саласында жаңа әсем ғимараттар Роман стилінде бой көтерді. Мысалы: Руан шіркеуі және Лубр мұражайы. Солтүстік архитектуралық ескерткіш 19ғ. Франциядағы бейнелеу өнері классикалық үлгіде өнерді ығыстырып Романтикалық жеңіспен аяқталды. Теадор Жеррика (1781-1824ж.) Романтикалық стильді қатар ұстаған, 19 ғасырда реалистік суретші болған. Оның бағытын замандастары онша бағаламады, соңынан оның еңбектерінің жазылу стилімен колориттік бояуларын негізінен мойындады: 1812ж. «Офицер Конных Эскадрон», бұл картинада динамикалық колоритті, өте шебер пайдаланған. 1814ж. жазылған «Жаралы Криасил» еңбегі Наполеонның жеңілісіне арнап салынған еңбек. 1816ж. жазылған «Медуза» еңбегінде Жерика қайтыс болғаннан кейін осы картина Романтизм деген терминге ие болды.