Сценарий – теледидардағы сценарий туралы әңгімені тақырыптан бастау орынды. Себебі өзекті ойлардың бастау бұлағында қашанда тақырып тұрады. Тақырыптың автор көңіл күйінде үнемі өзі мен бірге болып сценарийді жазу мезетінде де қосарласып еніп отырады. Сценарийге дайындық барысында журналистің жұмысы да кезең кезеңімен өрбиді. Автор сценарий ісіне ене отырып сонымен бір мезгілде оның композициялық шешімен іздейді. Жинақталған материалдарды елеп екшеп отырып, маңыздыларын іріктеп ала білу көрегендікті қажет етеді.
Коминикациялық процесі 3 құрылымнан; қайнар көзін хабарлау және адресаттан тұрады. Демек журналист қайнар көз.
Сценарий – хабарлама
Көрермен – адресат компазиция.
Сценарийдің өн бойында іштей бір-бірінен етене байланыс жүйелікті сақтайды. Оның сценарийде автордың көз қарасын айқындап автормен оқиғаның ішкі сырының байланысын ашады.
Сценарийге дерек алудың жолы сан алуан олардың бастылары; кезекті сапардан оралған редекция қызметінің қызғылықты әңгімесі, журналистердің редакцияда отырыста бір бірімен тікелей пікір алысуы, белгілі адамдардың өз ісінің маманымен жауапты қызметін үзбей кездесу, газет, журналдардың тұрақты өткізіліп тұрған шығармашылық семинары.
Материалды жинақтаудың көздері;
- жеке тәжірибе,
- байқау және ойлау
- сұхпат және әңгіме
- оқу
Сценарийге қажетті материал табудың жолы ол – картека мерзімді баспасөз туралы көрсеткіші жалпы аптадағы журнал, газеттер, энцеклопедия, өмірбаян анықтамағандығы стастикалық анықтамадық әдеби анықтамалық библографиялық шолулар, брашуралар және бюлетендер.