Мұсылманқұқығыныңтеоритеттеріадамдардықабылдауарқылы,олардыңәлеуметтікжағдайына,тіліне,ұлтынажәнетағыбасқамәнжағдайларынақарамастантеңестіредідепесептейді.
Бұлтеңестіруөзішіндесотпензаңалдындатеңдіктідеқамтиды.Қазіргітаңдаисламныңтеңдіктуралынормасыәйелдергедеүлестірілген(тиесілі).ОғанҚұранныңтөмендегіаяттарыайғақ.
49/6:“Әймүміндер!Бұзықбіреухабаркелтірсеоныанықтаңдар”.
4/58:“…адамдардыңарасындабилікқылсаңдар,әділдікпенбилікқылудыәміретеді.”
Ислам“жекеадамның құқықтықмәртебесіне”үлкенмән берген, оған Құранда 70-ке жуықаяттарарналған.(бар)Исламтеориясыадамқұқығыныңнегізіетіп“Құранның70-шісүресінбасшылыққаалады:”“әркімөзісінежауапбереді”Сондай-ақМұхамеддіңхадисінеденегізделеді:“адамдарбір-бірінебауырбасады.
Бұлардыңнегізіндеәрмұсылманныңмемлекеттенөзініңнегізгіқұқығынталапетугеқұқығыбарлығынбілдіреді.
Адамқұқықтарыменбостандықтарыислампринсиптеріненегізделгенмұсылманмемлекеттеріндегіконституциялардабекітілген,солүшінмемлекетмұсылмандардың құқығынқамтамасызетуітиіс.
Арабелдеріндеотбасылықзаңорнытүгелдеймұсылмандыққұқықпринциптеріненегізделеді.Бұны,отбасылыққұқықнормаларымәселелеріреттелмегенжағдайда, мұсылмандыққұқықмектебіқорытындыларынемесеисламдыққұқықтықпринциптеріқолданылатындығынкөругеболады.