Репертуармен жұмыс

Жоспар:

1.Шығарманы талдау оның мазмұнын шығармашылық тұрғыдансараптау.

2.Репертуарға қойылатын талаптар.

Жоғарыда аталған тәрбие міндеттерін шешу едәуір дәрежеде вокальдық-аспаптық ансамбль қызметінің мазмұнынарепертуар саясаты мәселесінің дұрыс шешуіне байланысты.

Қазақстандағы жоғарғы оқу орындарының вокальдық-аспаптықансамбльдері мен оқушы жастарды біріктірген ансамбльдердіңрепертуарына талдау жасау репертуар саясатының көптеген ансамбльдерге тән мынадай бірқатар оңды тенденцияларын көрсетіп берді.

  1. Көкейтесті тақырыптарды игеруге, қатысушылардың адамгершілік және эстетикалық мұраттарғакөзқарасынбейнелеуге ұмтылуы
  2. Вокальдық- аспаптық ансамбль мүшелерінің творчестволық және қоғамдық белсенділігі, жергілікті тақырыптарға шығармалар тудырып, орындауға ұмтылыс.
  3. Музыкалық білімге құлшыныс; музыкалық сауат негіздерін игеруден кәсіптік мектепте білімалуды жалғастыра беруге дейін ұмытылыс.
  4. Көптеген вокальдық-аспаптық ансамбльдердің халық әндерін орындауға зейін қойды.