Жоспар:
1.Шығарманы талдау оның мазмұнын шығармашылық тұрғыдансараптау.
2.Репертуарға қойылатын талаптар.
Жоғарыда аталған тәрбие міндеттерін шешу едәуір дәрежеде вокальдық-аспаптық ансамбль қызметінің мазмұнынарепертуар саясаты мәселесінің дұрыс шешуіне байланысты.
Қазақстандағы жоғарғы оқу орындарының вокальдық-аспаптықансамбльдері мен оқушы жастарды біріктірген ансамбльдердіңрепертуарына талдау жасау репертуар саясатының көптеген ансамбльдерге тән мынадай бірқатар оңды тенденцияларын көрсетіп берді.
- Көкейтесті тақырыптарды игеруге, қатысушылардың адамгершілік және эстетикалық мұраттарғакөзқарасынбейнелеуге ұмтылуы
- Вокальдық- аспаптық ансамбль мүшелерінің творчестволық және қоғамдық белсенділігі, жергілікті тақырыптарға шығармалар тудырып, орындауға ұмтылыс.
- Музыкалық білімге құлшыныс; музыкалық сауат негіздерін игеруден кәсіптік мектепте білімалуды жалғастыра беруге дейін ұмытылыс.
- Көптеген вокальдық-аспаптық ансамбльдердің халық әндерін орындауға зейін қойды.