Автомобиль дизайны

Қазіргі таңда біз күнделікті өмір сүру қажеттілігімізге транспорттарсыз,көліксіз жүре алмаймыз.Мүлдем елестете алмаймыз.Ал,олтранспорт яғни автомобильдерге мыналарды жатқызуға болады

  • Жеңіл көліктер, яғни автомобильдер

Күнделікті тіршілікте қызмет ететін жеңіл көліктер,машиналар;

  • Трамвайлар

Үлкен қалаларда,яғни халық коп орналасқан қалаларда электр тогы мен жүретін транспорт түрі

  • Траллейбустар

Бұл транспорт түрі де қалаларда,тұрғын тығыз орналасқан қалаларда жүреді

  • Автобустар

Бұл транспорт түрі қалаларда немесе қалашықтарда,сондай-ақ ауыл арасындада жүреді;

  • Жүк таситын көліктер

Бұл көліктің түрі қала аралық немесе өзара жүк тасиды бұл көлік түріне камаздар,және т. б.жүк көліктері жатады.

  • Метролар

Бұл транспорт түрі жер астында жүреді.Яни тұрғындарға қызмет етюді.

  • Поездар

Поездар қала мен қаланы байланыстыратын көлік түрі

  • әуе жолдар көлігі (самолеттер, вертолеттер, )

бұл әуе көліктері халықаралық байланыс түрі Яни мемлекеттің басқа мемелекетке жеткізу жолдары

  • су жолдары көлігі (кемелер, пороходтар, ) және т. с. с

су жолдары көлігі де кемелер де халыққа қызметінің маңызы зор.

Автомобилдердіңмаркасы да әр түрлі болып кездеседі мәселенки,«Лада-1500 СЛ»,«ВАЗ-21043» моделі 4,модификация номері-3 КамАЗ-5511 20тонн ға дейін жүк көтереді.Моделі -11,

Маршрут түрі РАФ-22031моделі-03,модификация-1, ұзындығы-5м,

Автомомобиль түрлері- «БМВ-525» двигателлімен,жұмыс обьемі-2500 см3 «Феррари-308»,«Феррари-400»,«Вольво» (Швеция) модель-360

  • «Ровер-2000» 1963 ж (Англия)
  • «Остин-1800» 1964ж Англия)
  • «Рено-16» 1965ж (Франция)
  • ФИАТ-124 1966ж (Италия)
  • «Опель-кадет-1, 3Н» 1985ж ФРГ
  • «Ауди-100»1982/83ж (Франция)
  • «Ауди-80» 1972ж (Италия)
  • СИМКА-1307 1971ж (Италия)

Өнеркәсіп өндірісі саласында да барған сайын батылғырақ және берік орнығуда.Қолданбалы өнердің бұл саласы дизайн (ағылшынша топкі ой,жоба) деп.аталады.Бұл көркемдік жобалау,жай пайдалы машиналарды әрі пайдалы машиналарды әрі пайдалы,әр әдемі машиналарға айналдыру өнері.Мұндай өнерге деген қажеттілік әлде қашан-ақ пісіп-жетілген болатын.Тіпті 1921 жылдың өзінде-ақ А. В Луначарський былай деді: «заттарға қуанышты сырт әлпет беруче… өнерді мәжбүр ету,он өнеркәсіпке қосылуға мәжбүр ету керек-бұл тамаша және бір ден болмағанымен,же туге болатын міндет.

Өнеркәсіпті қуатты шойын қолдарымен суретшіні Остап Альп,он өзіне қызмет етуге итермелеуге мәжбүрлеу,ықылассыз конструктор-инженерге бар ықыласымен конструкциялар жасауға көмктесу-бұл да тамаша міндет».

Дизайн мейілінше сан алуан машиналарды безендірумен,он өзінде де жасанды жолмен ойластырылғанбезендірумен емес,олардың конструкциясымен және атқаратын қызметімен логикалық сабақтастыққа безендірумен айналысады.

Заттың техникалық жетістіктері мен атқаратын қызметіне баса көрсететін сырты сұлулыққа інженер-конструктор мен суретші-дизайнердің бірлескен төзімді еңбегімен қол жетеді.

Мыалы,қазіргі заманғы самолеттің немесе автомобилбдің тамаша формасын жасау үшін оның техникалыққұрылысын ғана емес,соныме, н бірге осы маши. на дамуының тарихи жолдарында да терең зерттеу қажет.