ТАЛДАУ САБАҒЫ

1.Талдау сабағы оқушылардың ауызекі тіліндегі және жазба жұмыстарындағы жіберген кателерін арнайы талқылау үшін өткізіледі.

. Бақылау диктантындағы қателерді талдау сабағы мынадай методикалық жүйе бойынша өткізіледі. Алды-мен салалас қүрмалас сөйлемдер және олардың тыныс белгілеріне байланысты алынған бақылау диктанттағы қателер тақырып пен тақырыпшалар бойынша түр-түрге бөлінеді. Сонан соң қателердің сапасын көрсететін мынадай кесте сызылады:

;•..О». сл   со ю    
            Диктанттың өтілген күні Қателердің түрлері
И.Н. А.Ж. И.А. Ж.А. Б.З. т.м. Оқушылардың фа милиясы мен аты
          Ыңғайлас салалас
/ .           Қарсылықты салалас
  — —       Түсіндірмелі салалас
1—*           Себеп-салдар салалас
.1           Талғаулы салалас
            ,Кезектес салалас
            Салаластық көп құрамды түрлері
ю     ьэ     Салаластың тыныс белгілері
            Пунктуациялық қате
            Орфографиялық қате
            Стилистикалық қате
  СЛ   сл *. сл Каллиграфиясы үшін баға
  *■   *•     Жалпы баға

2.Мұғалім оқушылардың зейінін кестеге аударады — оны дауыстап бір рет оқып шығады. Кесте бойынша есепке алынған бақылау диктантының қателеріне, Әсіресе, салалас құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерінен жіберілген өрескел қателерге назар аударады. Кейбір оқушыларға ыңғайлас, қарсылықты, түсіндірмелі, себеп-салдар, талғаулы, кезектес салалас сөйлемдердің тыныс белгілері мен көп құрамды салалас сөйлемнің тыныс белгілерінен қате жібергендерін ескертіп, соған байла-нысты ережелерді оқулықтан оқытып, жаттықтырады. Оқульқтағы сөйлемдерді оқи отырып, оқушылар өздері сөйлемдер құрайды. Мүғалім ауызша дүрыс құралған, сапталған сөйлемдерді тақтаға жаздырып, сонан соң дәптерлеріне көшіртеді.