1.Талдау сабағы оқушылардың ауызекі тіліндегі және жазба жұмыстарындағы жіберген кателерін арнайы талқылау үшін өткізіледі.
. Бақылау диктантындағы қателерді талдау сабағы мынадай методикалық жүйе бойынша өткізіледі. Алды-мен салалас қүрмалас сөйлемдер және олардың тыныс белгілеріне байланысты алынған бақылау диктанттағы қателер тақырып пен тақырыпшалар бойынша түр-түрге бөлінеді. Сонан соң қателердің сапасын көрсететін мынадай кесте сызылады:
;•..О». | сл | со | ю | — | |||
Диктанттың өтілген күні | Қателердің түрлері | ||||||
И.Н. | А.Ж. | И.А. | Ж.А. | Б.З. | т.м. | Оқушылардың фа милиясы мен аты | |
— | Ыңғайлас салалас | ||||||
/ . | Қарсылықты салалас | ||||||
— | — — | Түсіндірмелі салалас | |||||
1—* | Себеп-салдар салалас | ||||||
.1 | Талғаулы салалас | ||||||
,Кезектес салалас | |||||||
Салаластық көп құрамды түрлері | |||||||
ю | ьэ | Салаластың тыныс белгілері | |||||
Пунктуациялық қате | |||||||
Орфографиялық қате | |||||||
Стилистикалық қате | |||||||
СЛ | сл | *. | сл | Каллиграфиясы үшін баға | |||
*■ | *• | Жалпы баға |
2.Мұғалім оқушылардың зейінін кестеге аударады — оны дауыстап бір рет оқып шығады. Кесте бойынша есепке алынған бақылау диктантының қателеріне, Әсіресе, салалас құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерінен жіберілген өрескел қателерге назар аударады. Кейбір оқушыларға ыңғайлас, қарсылықты, түсіндірмелі, себеп-салдар, талғаулы, кезектес салалас сөйлемдердің тыныс белгілері мен көп құрамды салалас сөйлемнің тыныс белгілерінен қате жібергендерін ескертіп, соған байла-нысты ережелерді оқулықтан оқытып, жаттықтырады. Оқульқтағы сөйлемдерді оқи отырып, оқушылар өздері сөйлемдер құрайды. Мүғалім ауызша дүрыс құралған, сапталған сөйлемдерді тақтаға жаздырып, сонан соң дәптерлеріне көшіртеді.