Геометриялық элементтерін оқытып-үйрету ұғымының мәнді білдіретін тағайындау мәселесіне баса назар аударылады. Осыған орай: сызықтың түрлері, көпбұрыштың түрлері, бұрыштардың түрлері, көпбұрыштың төбелері болатын нүктелер және көпбұрыштың қабырғалары болатын кесінділер, көпбұрыштың тік бұрыштан үлкен не кіші бұрыштары, көпбұрыштың қабырғаларынкесінділердің ұзындығы ретінде өлшеу сияқты мәселелерді қарастыру барсында сәйкес ұғымының мәнді белгісі анықталады.
Геометриялық түсініктермен және ұғымдары мен байланысты жұмыстарда жаңа сатыда қарастырылып отырған ескерген жөн.Саның ең бастысы геомет/ң фигураларды анықтау үлгісінің келтірілуі.
Жалпы алғанда геометриялық фигураларының анықтамаларының негізгі сәйкес ұғымның мәні белгілерінің бірі алынады да, ал басқа мәнді белгілері ұғымның қасиеттері ретінде қарастырылады. Осы уақытқа дейін кейбір геометирялық фигураларды анықтау мүмкіндігі қарастырылған болатын. Ал осы жерде «тік төртбұрыш», «шаршы», «тік сүйір және доғал бұрыштар ұғымдарын анықтау мүмкіндігі ескерілген», сон/н «тік төртбұрыш барлық бұрыштарды тік болатын төртбұрыштың түрі ретінде», «сүйір бұрыш тік бұрышын кіші бұрыш ретінде», «доғал бұрыш- тік бұрыштан үлкен бұрыш ретінде» анықтап отыр.геометрияның фигураның қасиетін тағайындау практикалық нақты жұмыс нәтижесінде жүзеге асырылуы тиіс екендігі есептелген. Өйткен фигу/ң қсаиетін сипаттайтын тұжырымдаманы дайын күнінде беруі жалаң ережені жатқызумен шектеледі. Ал оны тәрбие барысында оқу/ң өздерін игеруді, содан кейін оны дұрыс қолданудың негізін қалайды. Осыларды ескер отырып тік төртбұрыштың қарама-қарсы құбылыстың тең болатын анықталады. Әрине, осы сияқты қорытындыны жатқа білудің зияны жоқ, дегенмен, оны қолдануға жеткілікті деңгейде машықтандыру жөн.Айталық, осыны сезінген оқушы «тік төртбұрыштың қаб/н өлше» дегентапсырма берілсе, оның барлық төрт қабырғасын өлшеутін іргелес екі қаб/н өлшеумен шектеледі, әрі қарай «қарама-қарсы қабыр/ы тең» деген қорытындыны басшылыққа алады.