Мұсылман құқығының теоритеттеріадамдарды қабылдау арқылы, олардың әлеуметтік жағдайына, тіліне, ұлтына және тағы басқа мән жағдайларына қарамастан теңестіреді деп есептейді.
Бұл теңестіру өз ішінде сот пен заң алдындатеңдікті де қамтиды. Қазіргі таңда исламныңтеңдік туралы нормасы әйелдерге де үлестірілген (тиесілі). ОғанҚұранның төмендегі аяттары айғақ.
49/6: “Әй мүміндер! Бұзық біреу хабар келтірсе оны анықтаңдар”.
4/58: “ …адамдардың арасында билік қылсаңдар, әділдік пен билік қылуды әмір етеді.”
Ислам “жеке адамның құқықтық мәртебесіне” үлкен мән берген, оғанҚұранда 70-ке жуық аяттар арналған. (бар) Ислам теориясы адам құқығының негізі етіп “Құранның 70-ші сүресін басшылыққа алады:” “әркім өз ісіне жауап береді” Сондай-ақ Мұхамеддің хадисіне де негізделеді: “адамдар бір-біріне бауыр басады.
Бұлардың негізінде әр мұсылманның мемлекеттен өзінің негізгі құқығын талап етуге құқығы барлығын білдіреді.
Адам құқықтары мен бостандықтары ислам принсиптеріне негізделген мұсылман мемлекеттеріндегі конституциялардабекітілген, сол үшін мемлекет мұсылмандардың құқығын қамтамасыз етуі тиіс.
Араб елдерінде отбасылық заң орны түгелдей мұсылмандық құқық принциптеріне негізделеді. Бұны, отбасылық құқық нормалары мәселелеріреттелмеген жағдайда, мұсылмандық құқық мектебі қорытындылары немесе исламдық құқықтық принциптері қолданылатындығын көруге болады.