Жан-Батист Симеон Шарден-шығармасы Жан Батист Симеон Шарден (1699-177 9) болды.Өмірдегі шыншылдықты көп бейнелеген. Оның “Ыдыс жуушы”деген еңбегі соның бір айғағы.Суретші өзінің кейіпкерімен тек ақсүйектер ішінен емес Париждің ұсақ буржуазиясының ішінен қарапайым жұмысшылардың ортасынан тапты.Шарденнің натюрморттары адам тамсанардай керемет шеберлікпен жазылған. Қарапайым заттардан құралған натюрмортта әр заттың өз болмысын табиғи көрінісін өмірдегідей шыншылдықпен бейнелеген. Шарден өмір көрсеткендей ең ұлы колористердің қатарында Тициан,Рембранд болды.Шарденнің негізгі сүйенетін жақсы көретін реңі күміс сұр түс. Оның натюрмортында жазылған “Өнер құралдарынан құралған натюрморт”,”Натюрморт ”жұмыстары.
Адамгершілік тәрбие тақырыбы.Көкке қарай бой түзеп өскен каркастың жүгін жеңілдетуге ерекше көңіл бөлінетін болды. Бұл бүкіл готикалық архитектуралық негіз еді. Мұндай архитектуралық революцияның көркемдік маңызын оның тікелей нәтижелерін готикалық архитектураның ең алғашқы кезінде салынған Париж соборында бұл биіктік күннен күнге көтерілді. Сөйтіп құрылысты биікке қарай өсіре жүргізетін готикалық архитектура романдық көлбеу архитектурадан озып шықты. Табиғи готикалық каркасты жүйе романдық құрылыстың құрылымынан түлеп ұштыма болмаса батыс еуропалық сәулетшілер басқа елдердің көне үлгілерін пайдалануы деген .түп тамыры ғасырлар мен мыңдаған жылдардың тұңғиығында жатқан өнердің көптеген ғажап жетістіктерін бастауы бұлағы .Бұл архитектуралық формаларды алдымен римдіктер шебер пайдаланған еді. Содан кейін ол еуропаның орта ғасырлық құрылыс өнерімен негізіне айналды. Бірақ ол иранда пайда болды. Мұны олар мәдениеттен мұра етіп алғанды өзінің ерекшелігі мен мәнділігі жағынан нағыз ұлы туындылар санатына жататын арменияның сәулет өнері сондай бастаудан тараған жоқпа. Бұл елдің географиялық жағынан орналасу жағдайы сол мұрагерлікке мүмкіндік туғызды. Өнердегізденіс өрісі онымен шектелген жоқ армян сәулетшілері арналарды бір-біріне көсе-көлденең салу арқылы әлемде тұңғыш рет негізін қалады.