Италия мәдениет қайраткерлері мен гуманистер өз дәуірлерінде өнер өрлеуін аса жоғары бағалады.Антикалық мәдениет үлгілерімен ұзақ уақыт бойы Батыс Еуропада кертартпа заман басталды.Жаңа дәуірдің туғызған мәдениет үлгілері антикалық мұралар үлгісімен сабақтас жалғасты.ИталиҚайта өрлеу мәдениетінің алтын бесігі.Онда өнердің оөық үлгілері өмірге келді.Әлемді шарлап,қоғамда ,табиғатта болып жатқан сан алуан құбылыстар зер салып, олардың заңдылығын өзара байланысын түсіндіруге тырысты.Шапшаң дами бастаған ғылым мен техника өз қызметтерін жаратты.Қайта өрлеу дәуірінің суретшілері анатомия ,археология, математика,, философиямен терең шұғылданды.
Осындай сапалы іздену , өмір құбылыстарын парасатты зерттеу , тамаша жеміс берді.Рнесаннс шеберлері көркемдік мәні терең реалистік өнер үлгілерін болашақ ұрпақтарға тарту етті.
Италия-Қайта өрлеу мәдениетінің алтын бесігі. Онда өнердің озық үлгілері дүниеге келді.Бейнелеу өнері живописъ,мүсін,,әдебиет,поэзия саласында теңдері жоқ қайталанбас жұмыстар жасалды.Жалпы Италияның Қайта өрлеу дәуірі негізінен екіге бөлінеді.15 ғасырдағы алғашқы қайта өрлеу дәуірі негізінен екіге бөлінеді.15 ғасыр алғашқы өрлеу ал кейінгі 16 ғасыр жоғары қайта өрлеу дәуірңі деп аталады.Ерте немесе алғашқы қайта өрлеу дәуірінің негізі дамыған кіндігі орталығы Флоренция болды.Ол кейіннен 16 ғасырда Римге ауысты, сонымекн қатар Венеция да үлкен ролъ атқарды.Ең бірінші негізі түбірлі өзгеріс сәулет саласында болды.
Сәулетшілер Италияда етек жайған романдық және готикалық стилъден біржолата бас тартты.Антикалық сәулеттің бағытымен соның әсерінен күмбезді сарай ғимараттар ,діни ғибадатханалар тұрғызу әдетке айналды. Сол кездегі сәулет өнерінің негізі үлгісі антикалық Римдегі Пантеон болды.Қайта өрлеу дәуіріндегі ең атақты ғимараты Әулие Петр күмбезі бұл ғимаратта жүз жылдан астам уақыт бойы тұрғызды.Құрылысқы басшылық жасаған ондаған басшылар мен сәулетшілер ішінен ғимараттың алғашқы жобасын жасаған сәулетшілер Браманте мен Микеланджело болды . Микеланджелоның қай шығармасын алсаңызда ең алдымен адамды оның ақыл-парасатын ерлігін еңбегін арқау етті.Ел бақыты ереіндікте бейқұт бостандықта деп білген алғыр ойлы суреткер халық қамын жейтін адамзат баласына адамгершіліктің ізгі қасиеттерін көркем бейнелеген.»Бүкжиген бала »картинасы.Рим мәдениеті өнері этрустар мен гректердің пәрменді ықпалымен дамыды.Алғашында олардың мәдениеті мен өнеріне этрустар едәуір әсер етті.Олар әсіресе халықты жік-жікке бөлді.Әдет-ғұрыптарды діни-наным сенімдерді құрылыс тәсілі мен шайқастарды өздеріне дарытты солардан қабылдап,үйренді.Римдіктер тарихында бірнеше ғасырға дейін мәдени тұрғыдан басылымдылығы сақталып келді.Рим шеберлері сарайлар мен салуда шығыс елдерінің бай тәжірибесін пайдаланды.
Рим сәулетін айтқанда рим форумы ерекше аталды.Қорым кезінде қоғамдық ғимараттар тоғысқан орталық болған.Қазір қорымнан қалғаны Сатурн храмының сегіз гранит бағанасы еді. Бейнелеу өнерінде римдіктер портретке көп көңіл бөлді.Сол кездегі елеулі мүсіннің бірі Римнің соңғы патшасы Тарквинді қуған көтеріліс басшысы Бруттың бейнесі еді. Рим өнерәі тұтастай алғанда грек өнерінен туып өскен дәлелдеуге болады.Флоренциядағы атақты Уффици галереясында 15 ғ екінші жартысында флоренциялық даңқты шебер Андреа Вероккионың «Христостың шоқынуы» атты картинасы сақтаулы тұр. Бір өзі живописъші де, мүсінші де гравер де әрі зергер де болған. Вероккионың көркем мұрасы бізді әлі күнге дейін қуантуда. Алайда,оның осы картинасыв тек сол жақ қанаттағы алдыңғы періштенің фигурасы ғана ерекше назар аударарлықтай. Сол бейнеге зер салып, онан соң басқаларының
Тұлғасына көз жүгіртсек онымен салыстырсақ бізге қимыл әрекеті дөрекелеу сүйектері шығыңқы бейне бір көрініске сыймай үш өлшемге жете алмай екі өлшемді қалған сияқты болып көрінеді.15 ғасырдағы италъян сәулетшілері суретшісі Қайта дәуірлеу кезіндегі италъян живописъшілері, мүсіншілері, тамаша биографы Вазари «Леонарданың періштесі Вероккионың фигурасынан әлдеқайда жақсы шыққан.Бұл Андреаның содан былай живописътен мүлде қол үзгісі келгеніне себепші болды,шәкіртінің өнерлігі өзінің шеберлігінен артық екенін өкініш санағандықтан сондай шешімге келді.»Көп жылғы ықпалынан кейін италъян суретшілері живописъті таң қалдыратындай ғажайып шығармалар туындатты бірақ нақты өмірді бейнелей алған жоқ.Суретшілердің өнерін көрермендер аумақты терең дүние ретінде сезінбейді, ол өнер ешкімді кеңістік әсеріне бөлемейді,тіпті ондай мақсатты суретшілер өздерінің алдына қойған емес.Өнер қоғамдық тұрмыстың ажырамас бөлігі 13 ғасырда атақты живописъші Чимабуэ өзінің үлкен «Мадоннасын»салып бітіргенде оның замандастары таң-тамаша болғаны соншалық қуаныш кварталы деп аталып кеткен.