Қазақстанның су және әуе жол қатынасы. Қазақстан құбыр жолдары

Әуе көлігі бойынша:

  • Авиацияда тәртіп орнату және үшақтар паркін лизинг пен жоғары деңгейді үшақтардың белгілі бір көлемін сатып алу есебінен толыктыру.
  • Әуежайларды қайта жаңарту, кызмет көрсету мен сервисті камтамасыз ету деңгейін халықаралық стандартқа жеткізу.

Су колігі бойынша:

  • «Ақтау» айлағын кайта жаңарту және флотты кемелермен толықтыру үшін шетел инвестицияларын тарту.

Байланыс және телекоммуникациялар желілері бойынша:

  • Шалғайдағы әлсіз дамыған аудандарға кем дегенде, байланыс қызметінің ең төмен деңгейін беру(балаларға арналған аймактык оқыту бағдарламаларын тарату).
  • Болашақта әлемнің дамыған елдерінің инфрақүрылымдарымен бәсекелесуге қабілетті дербес және тиімді

телекоммуникациялық кызмет керсету

жүйесін қүру.

Ғылыми-техникалық прогресті жаппай жүмылдыру процесі мына белгілерден көрінеді.

-ҒТП-ны қолдау.

-Біздін қоғамда жаңа технологияның дамуын топтастыру.

-ҒТП жетістіктерін өндіріске енгізу жоспарын жасау.

-Дамыған капиталистік елдердің дайын технологиясьш сатып алу.

-Жоғары білікті мамандарды дайындау.

Қазақстанныңәлемніңнегізгі

экономикалық аудандары аралығында орналасуы географиялық жағынан тиімді болып отыр. Ертедегі Үлы Жібек жолы өткен жерлерде енді темір жолы салынды.

1991 жылы Дружба Алашанькоу темір жолы салынды.

1991 жылғы мамырда Теджии-Серахс-Мешхед темір жол торабы Ц90 шақы-рымдық) іске қосылды.