<question>жоғары мектеп едагогикасының негізгі категориялары
<variant>тәрбие, білім беру, оқыту
<variant> алгоритмизация
<variant>сан, сапа, себеп-салдар
<variant>әлеуметтік қалыптасу
<variant> тәрбие, өзін-өзі тәрбиелеу
<question>жоғары мектептегі тәрбие жұмысы
<variant>тәрбиелеу жұмысының процесі мен нәтижесі
<variant> қалыптасып келе жатқан тұлғаға қоғамдық тәжірибені меңгерту үшін және
оны белсенді іс-әрекетке ынталандыруда мақсатты және саналы түрде
ұйымдастырылатын педагогикалық процесс.
<variant> адамға қоғамдық институттар тарапынан жасалған ықпалдар
<variant>алдыңғы буыннан кейінгі буынға қолданған тәжірибені беру
<variant> білім беру тәсілі
<question> жоғары мектепетгі оқыту процесі
<variant>оқушыларды біліммен, іскерлік және дағдымен қаруландырып, олардың
санасы мен мінез-құлқына әсер ететін педагогикалық процесс.
<variant> өз бетімен практикалық және теориялық іс-әрекетті орындауға дайындық
<variant> мұғалімдер мен оқушылардың өзара қарым-қатынасының
ұйымдастырылған процесі
<variant>білім, икем, дағды
<variant> тәрбиепринципі
<question> жоғары мектепетгі білім беру мазмұны
<variant>жеке тұлғаның дүниеге көзқарасын, адамгершілік, мәдени дамуының
жоғары деңгейін және кәсіби біліктілігін қамтамасыз етуге бағытталған
тәрбие беру мен оқытудың үздіксіз процесі
<variant> оқыту нәтижесі
<variant> білімнің жүйелігі және ойдың жүйелігі
<variant>өз бетінше білім алуды қалпына келтіре білу
<variant> сөйлеу шеберлігі
<question> жоғары мектеп педагогикасы жүйесіне кіретін ғылымдар
<variant>философия, тәрбие философиясы, педагогика тарихы, жалпы педагогика,
мектепке дейінгі, мектеп педагогикасы, сурдопедагогика, психология, т.б.
<variant> дидактика, тәрбие теориясы, мектептану
<variant> педагогикалық психология және психологиялық педагогика
<variant>кибернетика, математика, компьютерлік технология
<variant> білімді өздігінше жетілдіру
<question> жоғары мектеп педагогикасының зерттейтін мәселелері
<variant>жеке адамның дамуы мен қалыптасуының мән-мағынасы мен
заңдылықтары
<variant> бала дамуының физиологиясын зерттеу
<variant> тәрбиенің заңдылықтарын танып білу, оқу-тәрбие процесінде
педагогтарды білім теориясымен қаруландыру
<variant>социумның заңдылықтарын танып білу
<variant>педагогикалық процесте жүзеге асырылады
<question>ЖОО педагогикасындағы ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері
<variant>күнделікті бақылау, жеке және топтық әңгіме өткізу т.б.
<variant> экскурсия
<variant> класс сағаты
<variant>конференциялар
<variant>КВН
<question> ЖОО пагогикасының негізгі бөлімдерін атаңыз
<variant>дидактика, тәрбие теориясы, мектептану
<variant> кибернетика
<variant> психология
<variant>философия
<variant>педагогикалық шығармашылық негіздері
<question> ЖОО педагогика ғылымының зерттейтін мәселелері
<variant>баланың даму заңдылықтарын зерттейді
<variant> адамдарды тәрбиелеу, білім беру, оқыту туралы ғылым
<variant> тәрбиешінің тәрбиеленушімен өзара әрекеті туралы өнер
<variant>оқыту мәселесін зерттейді
<variant>болашақ мамандарды даярлайды
<question>ЖОО педагогикасының міндеттері
<variant>тәрбие заңдылықтарын танып білу, педагогтарды теориялық білімдерменқаруландыру
<variant> жас ұрпақты тәрбиелеу
<variant> адам табиғатын зерттеу
<variant>қазіргі дүниедегі білім проблемасын зерттеу
<variant>адам психологиясын зерттеу
<question>ЖОО педагогикасының зерттеу объектісі
<variant>тәрбиелеу, білім беру, оқыту
<variant> жас өспірімдердің оқыту және тәрбиелеу мәселелерін зерттеумен айналысады
<variant> жеке тұлғаның дамуы туралы ғылым
<variant>тәрбиенің тәрбиеленушіге әсер ету өнері туралы ғылым
<variant> ұйымдастырушылық-басқарушылық
<question>Гуманистік педагогиканың негізгі талаптары
<variant>жеке басты қадірлеу және дұрыс педагогикалық назар аудару
<variant> гуманизм – адамның біртұтас тұжырымдамасы
<variant> оқу-тәрбие процесінің өнімділігі
<variant>адамның ашылмаған және әрекетке жұмылдырылмаған мүмкіндіктерін
пайдалану
<variant> мақсат көздеген, көпфакторлы, кешенді, нұсқаулы, екі жақты созылмалы.
<question>ЖОО педагогикасында тәрбиені диагностикалау
<variant>жағдайды анықтауға бағытталған бағалау рәсімі
<variant> сәйкестік дәрежесін анықтау
<variant> тәрбиеліліктің деңгейін анықтау
<variant>тәрбиеліліктің жеке дара қызығушылығын зерттеу
<variant> дұрыс жолға қойылған тәрбие процесін анықтау.
<question>Даму диагностикасы дегеніміз
<variant>зерттелетін обьект туралы жедел ақпарат алу мүмкіндігі
<variant> адамның дамуына салыстырмалы түрде диагноз қойылады
<variant>тұлғаның қасиеті мен даму деңгейін зерттеудің кең таралған әдісі
<variant>оқытылып жатқандард жекелеген даму жақтарының диагностикасы
<variant> жеке тұлғаның мінез-құлқының және санасының түпкілікті өзгеруі
<question>Жеке тұлғаны қалыптастыру
<variant>барлық әлеуметтік, идеологиялық, психологиялық, т.с.с. ықпалымен адамның әлеуметтік жан иесі ретінде қалыптасуы
<variant> адам ағзасындағы сандық өзгерістер процесі мен нәтижесі
<variant> әртүрлі жағдайлардың адамның саналы қызметіне ықпал етуі
<variant>нақты тәрбиелеу міндеттеріне бағытталған тәрбие процесі мен нәтижесі
<variant> игерілген білімдер негізінде практикалық және теориялық әрекеттерді саналы және өз бетінше орындауға дайындық
<question>Даму дегеніміз — бұл
<variant>әртүрлі факторлардың мерзімді уақытта өткен әсерлері нәтижесінде адам ағзасында сандық және сапалықөзгерістердің болуы
<variant> ескінің жойылуы, жаңаның пайда болуы
<variant> адамның әлеуметтік тіршілік иесі ретінде қалыптасуы
<variant>адам ағзасында сандық өзгерістердің жинақталуы
<variant> жеке тұлғаның қалыптасуы
<question>ЖОО педагогикасыдағы жеке тұлға мәселесі
<variant>индивид тұлғасының және психологиясының өзіндік ерекшелігі,
қайталанбастығы, оның темпераментінен, эмоционалдық, интеллектуалдық салаларынан, қабілеттілігінен көрініс береді
<variant> адам қайталанбайтын адамзат өкілі ретінде
<variant> адам әлеуметтік қатынастардың субъектісі ретінде
<variant>ойлау, сөйлеу қабілеті бар тіршілік иесі
<variant>барлық адамдарға тән мінез-құлық сипаттағы адам
<question>Әлеуметтік орта – бұл
<variant>адамның айналасы (қоғамдық, материалдық, рухани) тіршілік ету
жағдайы, іс-әрекеті, қалыптасуы
<variant> адамның өмірінің материалдық-тұрмыстық жағдайы
<variant> әр елде тұратын адамдардың үлкен топтарының қатынасы
<variant>адамның өмір сүру әрекетінің жағдайы
<variant>адамның географиялық туған жері
<question>Әлеуметтік пісіп-жетілудің сапалық сипаты
<variant>жауапкершілік, шыдамдылық, өзін-өзі дамыту
<variant> тұқымқуалаушылық, авторитаризм, қатыгездік
<variant> өтірік айтушылық, алаяқтық, менменшілдік
<variant>менменшілдік, мақтаншақтық, өр көкіректік
<variant>демократиялық
<question>Тұлғаның дамуына тәрбиенің әсері
<variant>адамның қалыптасу сатысында өзін-өзі дамытатын тұлғаны
қалыптастырады;
<variant> тәрбие адамның дамуын көздеген мақсатына жетелейді;
<variant> арнайы қасиеттердің дамуына қолқабыс жасайды;
<variant>қоғамға толыққанды тұлға беруге қабілетті күш;
<variant> материалдық жағдайды арттырады
<question>Қалыптасу дегеніміз
<variant>жеке адам дамуының нәтижесі ретінде оның кемелденуі және тұрақты сапалар мен қасиеттерді иемденуі
<variant> қоғамға толыққанды тұлға беруге қабілетті күш
<variant>адамның дамуын көздеген мақсатына жетелейді
<variant>арнайы қасиеттердің дамуына қолқабыс жасайды
<variant> тұлғаның өзін-өзі дамытуы
<question>Оқушылардың қабілеттері, қызығушылықтары және дарындылығы тәуелді болады
<variant>табиғи нышандарға
<variant> мақсаттылық тұрғыдан іске асырылатын және ұйымдастырылатын
оқу-тәрбие процесіне
<variant>қалыптасқан білім, іскерлік мөлшеріне
<variant>оқылған кітаптар санына
<variant> мінез-құлқына
<question> педагогикадағы жас кезеңдері
<variant>анатомиялық-физиологиялық және психикалық қасиеттермен өмір
кезеңін анықтау
<variant> белгілі-бір ғылым саласын қызықтыратын өмірдің және дамудыңбір бөлігі
<variant>мектеп жасындағы адамның дамуы
<variant>ұжымдық өмірде адамгершілік тәрбиені, тәжірибелерді қалыптастыру, әдет-дағдыларды тәрбиелеу және адамгершілік сезімдерді қалыптастыру
<variant> әлеуметтік өмір жүйесіне қалыптастыру
<question>Экзистенциализмнің негізі
<variant>өсиеттің аздығы, қамқорлық қатысудың көптігі
<variant> еркіндікті қалыптастыру жөніндегі қамқорлық
<variant> бағдарламалардың қажетсіздігі, тәрбиенің ерекше әдістері мен тәсілдерін ойлап табудың қажет еместігі
<variant>әрбір тұлға қайталанбайды, ол ерекше
<variant> тәрбие дүниетанымдық идеялардан басталуы тиіс
<question>Тәртіптілік бағыттағы тиімді тәрбие істерін ұйымдастыруға кедергі келтіретін негізгі себеп
<variant>тәрбиешілердің оқушылармен қатынастағы педагогикалық мәдениетінің, төзімділік пен тактінің жетіспеуі
<variant> мектептегі оқу-тәрбие ісінің нашар жолға қойылуы
<variant> педагогтың жұмысындағы формалистік көзқарас
<variant>тәрбие әрекеттерінің жүйесінің үйлесімділігінің болмауы
<variant> нақты, көзделген мерзімде барлық әрекеттерді орындауға міндеттейті талаптарды орындамау
<question>Оптимизацияның әдіснамалық негіздері
<variant>педагогикалықпроцестіқарастырудыталапететін жүйелі жол
<variant> бүкіл жүйенің оптимизациясының рәсімін толығымен қамту
<variant> оптимизация мүмкіндіктерін есептеу
<variant>оптимизацияны тұрақты инновациялық процесс ретінде қарастыру
<variant> оптимизация мүмкіндіктерін есепке алмау
<question>Акселерация дегеніміз
<variant>жасөспірімдердің денесінің және физиологиялық даму жеделдігі
<variant> тамақ пен медициналық қызмет көрсету сапасының артуы
<variant>физиологиялық жарыс процесі
<variant>материалдық жағдайдың жақсаруы
<variant> дене және психикалық дамудың тежелуі
<question>Орта мектеп жасындағы (жас оқушы зейінінің ерекшеліктері)
<variant>ерікті
<variant> іріктемелі
<variant>еріксіз
<variant>шашыраңқы
<variant> үйреншікті
<question>Жас ерекшелік дегеніміз
<variant>өмірдің белгілі кезеңінде анатомиялық-физиологиялық және психикалы сапасы мен қасиетін анықтайтын сипаттамасы
<variant> адамның өзінің үздіксіз өзгеру ерекшелігі
<variant>белгілі бір жасқа сәйкес жеке тұлғаға тән психикалық жаңа қасиеттер
<variant>бір-бірінен сапалық айырмашылықтың, жасына байланысты сипатталынуы
<variant> бастауыш мектеп жасындағы оқу әрекетін қалыптастыратын интенсивті процесс
<question>Идеалды педагог – бұл
<variant>мұғалімнің даярлығының мақсатын жақсы түсінуге мүмкіндік беретін
абстрактілі бейне
<variant> педагогикалық процесті жоғары деңгейде жүргізуші
<variant> белгілі бір ғылыми идеяны насихаттайтын мұғалім
<variant>кластағы тәртіптің үлгілі болуына тырысатын мұғалім
<variant>өзін-өзін дамытуға қажетті мұғалім
<question>Педагогикалық процесс дегеніміз
<variant>дамыту, тәрбиелеу,оқыту процестерін өзіне біріктіретін жүйе
<variant> ұйымдастыруды және басқаруды жақсартудың проблемасы
<variant> бұл ерік-жігер, мінез-құлық қалыптасуының, қабілет, түсіну,
ойлау жүйелерінің ерекшеліктері
<variant>оқу сабағы, класс, мектеп, халыққа білім беру жүйесі
<variant> тәрбиелеуді, ұйымдастыруды және басқаруды жақсартудың
проблемасы
<question>Педагогикалық процестің біртұтастығы
<variant>педагогикалық процесті құрайтын процестердің бір-біріне жалпы ұқсастығы
<variant> оны құрайтын барлық компоненттерінің бір-біріне бағыныштылығы
<variant> барлық процестердің методологиялық негізінің бірлігі, ортақтығы
<variant>барлық процестердің бір жағдайда өтуі
<variant> барлық процестердің методологиялық негізінің әртүрлілігі
<question>Педагогикалық процесс жүйе ретінде
<variant>педагогикалық процесті талдаудағы критерийлер мен элементтер
<variant> педагогикалық процесс – барлығын біріктіретін негізгі жүйе
<variant>жалпы алғандағы халыққа білім беру жүйесі: мектеп, сынып, оқу сабағы
<variant>қол жеткізілген нәтижелердің жүру барысы
<variant> педагогикалық жүйенің интенсивті және экстенсивті даму жолдарын
біріктіру мүмкіндігі
<question>Педагогикалық процестің заңдылықтары
<variant>педагогикалық процестің, тұлғаның дамуының, оқу-тәрбие процесін басқарудың, ынталандырудың, ішкі және сыртқы қызметтің біртұтастығы
<variant> тұқым қуалаушылық, тәрбиелену және оқу ортасы
<variant>пайымдағанды нақты қолдану
<variant>тұлғаның қоғам қажеттіліктерінен
<variant> экстенсивті – педагогикалық жүйенің дамуын қарастырады
<question>Педагогикалық процестің этаптары
<variant>дайындық, негізгі, қорытынды
<variant> мақсатты көздеу, диагностикалау, болжау
<variant>қолайлы жағдай жасау, педагогикалық процестің байланысуын қамтамасыз ету
<variant>процестің дамуын жобалау және жоспарлау
<variant> диагностикалау, қортынды, әзірлік
<question>Л.Н.Толстой жақтаушысы болған педагогикалық теория
<variant>дамыта оқытудың теориясы
<variant> элементарлық білім беру теориясы
<variant>еркін тәрбие теориясы
<variant>өзіндік дамыту теориясы
<variant> әлеуметтік дамыту теориясы
<question>Әлеуметтік бағытталған тәрбие ісі дегеніміз
<variant>оқушылардың әлеуметтік қатынастар жүйесін қалыптастыру
<variant> қоғамдық маңызы бар қасиеттерді тәрбиелеу
<variant> тәрбие ісінің кешенді сипаты
<variant>қоғамға, билік органына, құқықты сақтау тәртібіне қатынасы
<variant> қатынасуға қажетті адамгершілік әдеттерді қалыптастыру
<question>Тәртіптілік бағыттағы тиімді тәрбие істерін ұйымдастыруға кедергі келтіретін негізгі себеп
<variant>тәрбиешілердің оқушылармен қатынастағы педагогикалық мәдениетінің, төзімділік пен тактінің жетіспеуі
<variant> мектептегі оқу-тәрбие ісінің нашар жолға қойылуы
<variant> педагогтың жұмысындағы формалистік көзқарас
<variant>тәрбие әрекеттерінің жүйесінің үйлесімділігінің болмауы
<variant> нақты, көзделген мерзімде барлық әрекеттерді орындауға міндеттейтін талаптарды орындамау
<question>Педагогтың орындайтын функциялары
<variant>бақылау, бағалау және түзету
<variant> мақсатын айқындай, диагноз қою, болжам, ұйымдастырушылық
<variant> қоғамдық, азаматтық, отбасылық
<variant>тәрбиелік функциялар
<variant> оқыту процесін жүргізу, тәрбиелеу, даму және қалыптасу.
<question>Мұғалімге тиіс қабілеттіліктер
<variant> ұйымдастырушылық, дидактикалық, перцептикалық, коммуникативтік, зерттеушілік, ғылыми-танымдық
<variant> мұғалімнің оқушыларды шоғырландырып, жұмысты жоспарлау білуі
<variant> материалды таңдай білу және дайындау икемі
<variant>ішкі дүниесіне кіре білу икемі
<variant> шыдамдылық және ұстамдылық.
<question>Педагогикалық техника дегеніміз
<variant> педагогқа қажетті білім, шеберлік жиынтығы
<variant>мұғалімнің педагогикалық техникасының жоғары деңгейі
<variant>бұл педагог шеберлігінің құрамдық бөлігі
<variant> өз шеберлігін қолдана білу
<variant> кәсібилік технология
<question>Қазіргі кезеңдегі жаңашыл педагогтар идеясы
<variant>мәжбүр етпей оқыту, өзін-өзі қадірлеу идеясы, қиын мақсаттар идеясы
<variant> авторитарлық идея
<variant>қатал тәртіп идеясы
<variant>білімді қатаң есептеу идеясы
<variant> сабаққа ерікті қатысу идеясы.
<question>Педагогикалық такт – бұл
<variant>оқушымен өзара әрекет жасай білу және сезімді шектей білу
<variant> ілтипаттылық
<variant> келісушілік
<variant>қаталдық
<variant>әдептілік
<question>Педагогикалық процесс мына жүйеге қатысты
<variant>адам-адам
<variant> адам-көркем бейне
<variant>адам-техника
<variant>адам-табиғат
<variant> адам-белгі.
<question>Неопозитивизмнің негізі
<variant>тәрбие дүниетанымдық идеялардан басталуы тиіс
<variant> тәрбие толығымен гумандық сипатта болуы тиіс
<variant> қоғамда әділдікті нығайту
<variant>адамдар арасындағы қарым-қатынастардың жоғарғы қағидасы
<variant> оқушылардың еркін белсенділігіне сенім арту
<question>Тәрбиенің негізгі құрамдас бөліктері
<variant>ақыл-ой, дене, адамгершілік, эстетикалық, еңбек, т.б.
<variant> этикалық, рухани, діни, оқытушылық
<variant>рухани, экономикалық, политехникалық
<variant>құқықтық, валеологиялық, зерттеушілік
<variant> интернационалдық, экологиялық, білімдендіру
<question>Тәрбие процесінің диалектикасы
<variant>оның үздіксіз дамуындағы өзгергіштігі мен тұрақсыздығы
<variant> ондағы жаңа туындайтын қажеттіліктердің арасындағы
қарама-қайшылықтармен айқындалады
<variant> мектеп пен отбасындағы қарама-қайшылықтардың әсерімен айқындалады
<variant>отбасы жағынан педагог талаптарының кейбіреулеріне қарсы әрекетімен айқындалады
<variant> үздіксіз жүйелі өзара әрекетпен айқындалады
<question>Адамгершілік тәрбиесі төмендегідей жолдармен іске асырылады
<variant>өмірде адамгершілік түсініктерді, пікірлерді, сенімдерді, сезімдерді
әдет-дағдыларды тәрбиелеу және адамгершілік сезімдерді қалыптастыру у
<variant> адамгершілік сезімдерді, адамгершілік әдет-дағдыны тәрбиелеу,
қалыптастыру
<variant>адамгершілік сезімдерді тәрбиелеу
<variant>ұжымдық өмірде адамгершілік тәжірибені, адамгершілік әдет-дағдыны, қалыптастыр
<variant> жауапкершілігін тәрбиелеу
<question>Тәрбие формасы дегеніміз
<variant>тәрбие процесінің сыртқы көрінісі
<variant> мазмұн мен түрі өзара тығыз байланысты
<variant> тәрбиедегі сыртқы және ішкі құбылыстарының біртұтастығы
<variant>мазмұнның жетекші роль атқаруы
<variant> тұлғаның қоғамға пайдалы тұлға болып қалыптасуы
<question>Тәрбие процесінің бағыттары
<variant>білімділік, дамытушылық
<variant> ішімдікке және нашақорлыққа қарсы
<variant>экологиялық, құқықтық, экономикалық
<variant>әскери іс-әрекетке қарсы
<variant> ұжымшылдық
<question>Пікір-талас дегеніміз
<variant>әртүрлі тақырыптарға арналған қызу пікір таласы
<variant> кәсіби дайындықты талап ететін күрделі әдіс
<variant> пікірлер таласы
<variant>әртүрлі көзқарастардың қақтығысуынан және салыстырудан сенім
қалыптасады
<variant>мәселені жүйелі және бірізді талқылау әдісі.
<question>Мысал келтіру әдісінің мәні
<variant>сананы, сезімдерді, сенімді белсенді түрде қалыптастыратын нақты
ұқсауға болатын үлгі
<variant> адамгершілік және әлеуметтік тәжірибені меңгеру
<variant> көру арқылы қабылданатын құбылыс
<variant>қайта кодтауды талап етпейтін, сөзбен әсер етуді талап ететін сана
<variant> сөзбен және эмоциямен әсер ету.
<question>Жаттығудың мәні
<variant>іс-әрекетке тарту жолы – тәрбиенің нақты әдісі
<variant> жаттығудың жеке, топтық және ұжымдық нысандарының байланысы
<variant> дағдылар мен әдеттер
<variant>жеке қасиеттердің қатынасы
<variant> адамгершілік және әлеуметтік тәжірибені меңгеру
<question>үйретудің мәні
<variant>тәрбиеленушілердің күші жетерліктей әрекеттердің қолайлы көлемі
<variant> әркеттерді нақты орындау
<variant> жылдам орындалатын жаттығулар
<variant>ойын түрінде үйрету
<variant> дағдылар мен әдеттерді қалыптастыру.
<question>Ынталандыру әдістері тобына кіретін әдістер
<variant>марапаттау, жазалау, жарысу
<variant> адамның қызметі мен мінез-құлқын манипуляция жасау
<variant> нақты мінез-құлықты талап ету тәсілі
<variant>тәрбиеші мен тәрбиеленушінің шарты
<variant> нақты тәрбие әдісі, тәрбиеленушінің белгілі әрекетін ынталандыраты және тежейтін тәрбие әдісі.
<question>Жарыс дегеніміз
<variant>оқушыға қажетті қасиеттерді тәрбиелеуде оның жарысуға табиғи
бейімділігі
<variant> қоғамдық мінез-құлық тәжірибесін меңгеру
<variant> тұлғаның адамгершілік, эстетикалық қасиеттерін дамыту
<variant>тәрбиеленушілердің бастамсын бағыттау
<variant> қолдау, жігерлендіру, мақтау, рахмет айту, марапаттау.
<question>Жазалау әдісінің мәні
<variant>адамның өз алдында кінәлі екендігін туындататын педагогикалық
әсер ету әдісі
<variant> жазалау тәрбиеленушіге тіл тигізу
<variant> қақтығысты жағдай
<variant>қолдамау, ескерту, кінәлау
<variant>қолдау, жігерлендіру, мақтау, рахмет айту, марапаттау.
<question>Оң тәрбиелеу принциптеріне арқа сүйеуді жүзеге асыру ережелері
<variant>ынтымақтастық, төзімділік, тәрбиеленушінің тағдырына тәрбиешінің
араласуы
<variant> оқушылардың мінез-құлықтарындағы кемшіліктер мен ағаттықтарға ғана назар аудару
<variant> тәрбиешінің тәрбиеленушімен күресі
<variant>тәрбие процесі оқушыларға қанағаттану сезімін беруі
<variant> тәрбиені ұйымдастырудың және әдістемесінің мазмұнына арқа сүйеу
<question>Белсенді өмір позициясына қалыптасу
<variant>белгілі мінез-құлықты іштей өзі қабылдауы
<variant> отбасының тұлғаның өмір позициясының қалыптасуына әсері
<variant> нақты өмірге сын көзбер қарау
<variant>нақты өмірге құштарлықпен қарау
<variant> өзгелердің белсенділігін қолдау
60<question>Қазақстанда “қиын балаларды” тәрбиелеу мәселесін зерттеумен шұғылданатын ғалымдар
<variant>Л.Керімов,В. Парфенов, Г.Уманов
<variant> С.Мусин, Қ.Бержанов, М.Храпченков
<variant> К.Құнантаева, С.Ұзақбаева, І.Халитова
<variant>М.Құдайқұлов, А.Искаков
<variant> Қ.Бержанов, С.Ұзақбаева, А.Искаков
<question>Педагогтың жоспарлай білуі, құра білуі және ұйымдастыра білуі – бұл
<variant>іс-әрекеттің соңғы нәтижесінің моделін құру
<variant> қарым-қатынасты басқара білу
<variant> өзіне қарата білу
<variant>дұрыс сөйлей білу
<variant> әртүрлі қоғамдық пайдалы қызметпен байланыстыру
<question> Оң тәрбиелеу принциптеріне арқа сүйеудің мәні
<variant>педагогтар адамның жақсы қасиеттерін анықтауы тиіс, жеткілікті
қалыптаспаған қасиеттерді дамыту
<variant> теріс бағытталған қасиеттерді дамыту
<variant> тәрбиеленушілердің оң қызығушылығына арқа сүйеу (танымдық,
эстетикалық, т.б.)
<variant>адам мәдениетінің қарама-қайшылықтарына ықпал ету
<variant> тәрбиеленушілерді еңбекке баулу
<question> Оң тәрбиелеу принциптеріне арқа сүйеуді жүзеге асыру ережелері
<variant>ынтымақтастық, төзімділік, тәрбиеленушінің тағдырына тәрбиешінің
араласуы
<variant> оқушылардың мінез-құлықтарындағы кемшіліктер мен ағаттықтарға ғана назар аудару
<variant> тәрбиешінің тәрбиеленушімен күресі
<variant>тәрбие процесі оқушыларға қанағаттану сезімін беруі
<variant> тәрбиені ұйымдастырудың және әдістемесінің мазмұнына арқа сүйеу
<question> Мектепте жоғары жетістіктерге жетудің шешуші рөлі
<variant>мұғалімнің тұлғасы
<variant> дұрыс ұйымдастырылған танымдық іс-әрекет
<variant> оқу пәніне қызығушылық
<variant>тектілік
<variant> тәрбиеленушілерді еңбекке баулу
<question> Тәрбиеде жеке тұлғаға жол табудың принципін жүзеге асыру ережелері
<variant>тұлғаның қасиеттеріне арқа сүйеу
<variant> тәрбиеде қалыптасқан тұжырымдар
<variant> тұлғаның тәрбиеленуге бағытталғандығы
<variant>қызмет пен мінез-құлықтың басым қасиеттеріне арқа сүйеу
<variant> ынтымақтастық, төзімділік, тәрбиеленушінің тағдырына тәрбиешінің
араласуы
<question>Тәрбиелеу технологиясы дегеніміз
<variant>ғылыми жетістіктерді енгізу жолы және нәтижесі
<variant> технология — өндірістің қол жеткізілген көрінісі
<variant> педагогикалық теория мен практикадағы жаңа бағыттар
<variant>тәрбие алдындағы міндеттерді орындау
<variant> техника мен технологияға бейімдеу
<question>Тәрбиеде кешенді жол табудың мәні
<variant>тәрбиелік әсер етудің мақсаттары мен міндеттерінің, мазмұны мен
нысанының біртұтастығы
<variant> тәрбие теориясының қажеттілігі және нақты тәрбие жұмысының мектепте қажеттілігі
<variant> тәрбие құрылымына енетін жеке процестердің сомасы
<variant>жан-жақты дамыған үйлесімді тұлға принципінің бұзылуы
<variant> тәрбие мәселелерін жеке-жеке қарастыру
<question>Кешенді жол табуды жүзеге асырудағы талаптар
<variant>нақты істер жүйесі арқылы күшті біріктіру
<variant> күш-жігерді жұмылдыруда біртұтастылық және үйлестіру және бұқаралық ақпарат құралдары
<variant> тәрбие процесіне және оны басқаруға жүйелі қарау
<variant>сана, сезім, мінез-құлық
<variant> адамның адамгершілігін жетілдіруді қалыптастыру
<question>Тәрбиенің басты факторлары
<variant>тәрбиеленушілердің жеке ерекшеліктері
<variant> тұлғаның берілген қасиеттерді дамытуға қарсылығы
<variant> оқушыға әсер ету (психологиялық жағдайға адамгершілік нормалары)
<variant>ұжымдық қатынас жүйесіндегі оқушының жағдайы
<variant> сана, сезім, мінез-құлық
<question>Тәрбие ісі дегеніміз
<variant>тәрбиеленушілердің нақты әрекеттерін ұйымдастыру және жүзеге асыру түрі
<variant> қажеттілік, пайдалылық, жүзеге асатындық
<variant> ұжымдық және творчеств олық сипат
<variant>тәрбие ісі тоқтамайтын мақсаттардан тұратын тәрбие процесі
<variant>тәрбиеленушілердің жеке ерекшеліктерін қалыптастыру
<question>Тәрбие ісін ұйымдастыру кезеңіндегі педагогтың міндеті
<variant>мақсатқа ұмтылу, жауапкершілік, соңына дейін жеткізуге икемділігі,
орындаушылық
<variant> әрбір бағынатын адам үшін нақты міндеттерді анықтау
<variant> алдағы жұмысқа қажеттнің бәрін әзірлеу
<variant>жауапкершілікті бөлу
<variant> тұлғаны тәрбиелеуде икемділік және жол табудың түрлерін қарастыра алу
<question>Оқытудың функциясы
<variant>білім беру, тәрбиелеу, дамыту
<variant> тәрбиелік, білім берушілік
<variant> дамытушылық
<variant>білімділік
<variant>диагностикалық, болжамдық.
<question>Оқыту әдісі – бұл
<variant>мақсатқа жетуге бағытталған мұғалім мен оқушының жүйелі
<variant> оқу процесінің бөлшегі
<variant> іс-әрекеті дістің құрамдас бөлігі
<variant>білімді көтеру үшін оқытушылар мен оқушылар арасында
болатын материалдық немесе идеалдық нысана
<variant>оқушылардың біріккен іс-әрекет тәсілі
<question>Оқыту дегеніміз
<variant>ғылыми көзқарасты қалыптастыруға, ақыл-ой қабілеті мен
танымдық қызығушылығын дамытуға білім, білік, дағды,
жүйесін саналы берік меңгеруге бағытталған мұғалім мен
оқушының іс-әрекетінің екі жақты процесі
<variant> оқушылардың өзіндік оқу жұмысын ұйымдастыру
<variant> мұғалімнің оқушыларға білім беру процесі
<variant>оқыту – білімнің мұғалімнен оқушыға берілуі
<variant>жас ұрпаққа ересек адамдардың білім беру процесі
<question>Белсенді өмір позициясына қалыптастыру
<variant>белгілі мінез-құлықты іштей өзі қабылдауы
<variant> отбасының тұлғаның өмір позициясының қалыптасуына әсері
<variant> нақты өмірге сын көзбер қарау
<variant>нақты өмірге құштарлықпен қарау
<variant> өзгелердің белсенділігін қолдау
<question>Қоғамдық тәрбие дегеніміз
<variant>тікелей адамдық қатынастар жүйесі арқылы жүзеге асырылатын тәрбие
<variant> өсіп келе жатқан ұрпақтың маңызды қасиеттерін қалыптастыру
<variant> мемлекет қажет етпеген адамдардың өзін-өзі қорғау құралы
<variant>азаматылық, отан сүйгіштік, әлеуметтік белсенділік, жауапкершілік
<variant> дене, моральдық және еңбектік тәрбие жөніндегі күш-жігер жұмылдыру
<question>Әлеуметтік педагог атқаратын жұмыстары мен салалары
<variant>отбасы, балаларға көмек, түзеу мекемелері
<variant> маскүнемдік, меншік құқығының бұзылуы
<variant> балаларға жөнді қарамау
<variant>қоғам алдындағы діни борыш
<variant> Қиын балаларды тәрбиелеу.
<question>Отбасы тәрбиесі дегеніміз
<variant>балаларға ата-аналардың әсер етуі
<variant> ажырамас біртұтастықта жүргізілетін тәрбие
<variant> азаматты, патриоты, болашақ маманды тәрбиелеу
<variant>дене, моральдық және еңбектік тәрбие жөніндегі күш-жігер жұмылдыру
<variant> Азаматылық, отан сүйгіштік, әлеуметтік белсенділік, жауапкершілік.
<question>Отбасы тәрбиесіне қанағаттанбаушылықтың себептері
<variant>қақтығыстар, экономикалық деңгей
<variant> отбасы мен мектеп арасындағы алшақтықтың ұлғаюы
<variant> күйеуі тек қана баланы тәрбиелеуде көмектеседі деген қоғамдық пікір
<variant>ұрпақтар арасындағы қақтығыстардың шиеленісуі
<variant> ата-ана баланың айтқанына сөзсіз келісуі.
<question>Отбасы тәрбиесінің жалпы әдістері
<variant>сендіру, жеке үлгі болу, марапаттау, жазалау
<variant> ата-аналардың балар санасына және мінез-құлқына мақсатты түрде
бағытталған әсері
<variant> тәрбие мақсаттарын, ата-аналар ролін түсіну
<variant>нақты қадамдарға негізделген істер арқылы балаға әсер ету
<variant> балаларды қорқытып бағындыру.
<question>Ата-аналар тәрбие әдістерін таңдауда және қолдануда негізге алатын жағдайлар
<variant>өз балаларын білу, ата-аналардың жеке тәжірибесі, педагогикалық мәдениеті
<variant> оң және теріс қасиеттер
<variant> жеке үлгі болу арқылы тәрбиелеу
<variant>тәрбиенің әдісін және құралдарын, түрлерін таңдауға әсері
<variant> сендіру, жеке үлгі болу, марапаттау, жазалау.
<question>Отбасы тәрбиесінің тиімділігін жолға қоюдағы кедергілер
<variant>тұқымқуалаушылық, өмір жағдайы, отбасы тәрбиесі мәдениеті
<variant> балалық шақтағы мәселелер
<variant> ата-аналар сүйспеншілігі
<variant>мәжбүрлеу
<variant> баланы жазаламау, мадақтау, құптау.
<question>Тыңдамау дегеніміз
<variant>ата-аналардың кеңестеріне, адамгершілік нормаларына, қарсы тұру
<variant> белсенділік, бастамашылық, тапқырлық
<variant> құрдасына зиян келтіретін әрекет
<variant>қауіпті әлеуметтік құбылыс
<variant> баланың жеке тұлға ретінде қалыптасқанын білдіреді.
<question>Тәрбие, қоғамдық қызметтердің басты формасы ретінде саналған тарихи кезеңді ата
<variant>алғашқы қауымдық құрылыстың соңғы кезеңінде
<variant> рулық қоғамның соңғы кезеңінде
<variant> феодалдық қоғамда
<variant>социализм құрылысы кезеңінде
<variant> капитализм дәуірі
<question>үлгілі жанұя тәрбиесінің шарттары
<variant>ата-ананың педагогикалық мәдениеті, педагогикалық тактысы (әдебі), жағымдылыққа, жақсылыққа сүйену, бірлескен жұмысқа қатысу
<variant> баланың еңсесін көтеру, марапаттау
<variant> баланың қылығын бақылау
<variant> авторитаризм
<variant> жазалау, бақылау, жағымпаздыққа баулу.
<question>Отбасы мен педагогикалық іс-әрекеттің нәтижелері
<variant>жақсы психологиялық ахуал
<variant> жеке тұлғаның жан-жақты дамуы, білімділігі, тәрбиелілігі
<variant> жақсы денсаулығы
<variant>үздік бағалар
<variant> тіршілік әрекетінің көтерілуі және бүкіл организмнің түбегейлі қайта
құрылуы.
<question>Сабақтардың негізгі белгілері
<variant>мұғалімнің талапқа сай тиянақты сабақ кестесі бойынша
тұрақты оқушылар құрамы мен мұғалімнің оқытуды ұйымдастыруы
<variant> сабаққа тән тұрақты жұмыс уақыты
<variant> сабақ үш бірліктегі мақсаттылық негізінде анықталады: үйрету,
тәрбиелеу, дамыту
<variant>класс бөлмесі оқу құралдары мен жабдықтардың болуы сабақтың сипатын белгілейді
<variant>сабақ көрнекі құралдардың барлығымен сипатталады.
<question>Оқытуды ұйымдастырудың сыныптық-сабақ жүйесі негізгі болады
<variant>өйткені, алға қойған мақсаттарды іске асыру өздік жұмысын ұйымдастыру процесінде немесе үйірме жұмыстарында емес, тікелей сабақ процесінде атқарылады себебі, сабақты мұғалім өткізеді
<variant> себебі, оқу материалдардың көпшілігі сабақтарда жүргізіледі
<variant>өйткені, ол басқасынан бұрын пайда болған
<variant>өйткені, кластан тыс жұмыс аз болады
<question>Оқыту процесінде ынталандыру дегеніміз
<variant>оқушыларды ойдағыдай оқуға “итермелеу”
<variant> жақсы оқуға талап қою
<variant> жалқаулықты жеңу
<variant>жағымсыз әдеттермен күресу
<variant>тәртіпті талап ету
<question>Дидактикалық ережелердің дидактикалық принциптерден айырмашылығы
<variant>ереже принциптерді нақтылайды, ол оқу принциптерінен
туындап, мұғалімдердің практикалық жұмыстарында
дидактикалық принциптерді жүзеге асыруға нұсқау береді
<variant> ереже субъективтік сипат алады
<variant> ереже заңдылығымен анықталады, дидактикалық принцип
ережелерінен шығады
<variant>принцип ереженің жалғасы болып табылады
<variant>принцип ереженің алғы шарты болып табылады.
<question>Тәрбиеде ата-аналардың жіберетін негізгі қателіктері
<variant>тәрбиелік іс-әрекеттің жүйесіздігі, балаларымен қарым-қатынас
жасауға уақыт таппау
<variant> мінез-құлық ерекшеліктері
<variant> жұмыс бастылық
<variant>тәжірибесіздік
<variant> баланы жек көруі.
<question>Ата-аналарға арналған ғылыми-практикалық конференцияның тақырыптары
<variant>сайлауда үгіт-насихат жұмысын ұйымдастыру
<variant> білім беру мәселелері және оны парламентте шешу
<variant> оқушының режимі, отбасындағы мадақтау, жазалау
<variant>мемлекеттік мекемелерді қаржыландыру мәселелері
<variant>жұмысшылардың жылдық жұмыс жоспарын орындау мәселелері.
<question>Оқыту процесінің құрылымдық компоненттері
<variant>мақсаттылық, мотивациялық-қажеттілік, мазмұндылық, іс-
әрекеттік-операциялық, ерік-жігерлілік, тексеру-реттілік
нәтижесін бағалау
<variant> мақсаттылық, мазмұндық, эмоционалдық, ерік-жігерлілік
<variant> мазмұндық, қажеттілік, бағалаушылық
<variant>мақсаттылық, мотивациялық-қажеттілік, мазмұндық, іс-әрекет-
операциялық, эмоционалдық-ерік-жігерлілік, бақылау-реттік
<variant>білімділік, дамытушылық, тәрбиелі
<question>Оқыту принципіне жататындар
<variant>ғылымилық, белсенділік, көрнекілік
<variant> коммуникативтілік
<variant> көпшілдік
<variant>жоғары деңгейде сыйластық және оқушыға талап қоюшылық,
мүмкіндігінше жоғары деңгейдегі сыйластық
<variant> жеңілдік, тапсырманың күрделілігі
<question>Оқытудың методологиялық негізі – бұл
<variant>ғылыми таным теориясы
<variant> танымдық процестер
<variant> ой еңбегінің мәдениет.
<variant>оқытудың ережелері мен әдістері
<variant>ғылыми білімдер
<question>Оқытудың қосарлау формасы – бұл, егерде
<variant>үлгерімі жақсы бала мен нашар оқитын баланың бір-біріне
көмегін ұйымдастыру
<variant> әрбір оқушы мұғалімнің тапсырмасы бойынша немесе өзінің
құлшынысымен жаттығуды орындайды, мысалдар келтіреді,
шығармашылық жұмыстармен өзін-өзі қадағалауын жетілдіреді
<variant> дидактикалық тапсырмалардың бір уақытта орындалуын
қамтамасыз етеді
<variant>сабақ барысында саналы түрде тапсырманы орындайды
<variant>оқушылар оқытушылармен жеке дайындалады
<question>Оқыту әдісі дегеніміз
<variant>оқытушы мен оқушының оқыту процесі барысында білімділік,
тәрбиелік, дамытушылық, міндеттерді шешуге бағытталған
бірлескен қызметі
<variant> оқытуды ұйымдастырудың білімділігінің заңдылықтарынан
туындайтын оқыту процесіне қойылатын талаптар
<variant> оқытушының ұйымдастырған сабақтарына оқушыларды
біріктіру
<variant>жеке тұлғаны дамыту, қалыптастыруға бағытталған білім,
біліктілік және дағдылар жүйесі
<variant>оқушыларға білім беру тәсілі
<question>Оқуға деген қызығушылықты ынталандыру әдістері
<variant>танымдық ойындар, пікірталастар, эмоционалды-адамгершілік
ситуациялар туғызу
<variant> жеке және фронталды (жалпы) тексеру
<variant> бақылау-зертханалық жұмыстар
<variant>мадақтау және жазалау
<variant>сендіру
<question>Дефектологияның салаларын атаңыз
<variant>тифлопедагогика, сурдопедагогика, олигофренопедагогика, логопедия
<variant> мектепке дейінгі педагогика
<variant>этнопедагогика
<variant>әлеуметтік педагогика
<variant> этнопсихология
<question>Жеке тұлғаның дамуында және қалыптасуында жетекші роль атқаратын факторды атаңыз
<variant>тәрбие
<variant> орта
<variant> тұқымқуалаушылық
<variant>қоғамның сұранысы
<variant> тұқымқуалаушылық және тәрбие.
<question>Тәрбие әдісіне жататындар
<variant>Педагогикалық талап.
<variant> Сабақ.
<variant>Сынып сабағы.
<variant>Орта.
<variant> Ұжым.
<question> «Дамудың жақын аймағы» ұғымы негізінде өзінің теориясын тұжырымдаған
<variant>Выготский
<variant> Я.А.Коменский
<variant>Д.Дъюи
<variant>Фрейд
<variant> Бихевиористер
<question>Оқушының дүниетанымы, мінезі және өмірлік өзін-өзі анықтауы
<variant>жоғары мектеп жасы
<variant> жас
<variant>орта мектеп жасы
<variant> дұрыс жауабы жоқ
<variant> кіші мектеп жасы
<question>Мұғалімнің кәсіби іс-әрекетінің объектісі
<variant>педагогикалық процесс
<variant> оқушыларды тәрбиелеу
<variant> оқу процесі
<variant>сабақтар мен тәрбиелік іс-шараларды ұйымдастыру
<variant> сабақтан тыс шаралар
<question>Педагогтың кәсіби қасиеттері
<variant>шыдамдылық және ұстамдылық
<variant> педагогикалық сыпайылық
<variant> гуманизм, сезімталдық, өнертапқыштық, талапшылдық және әділдік
<variant>оқушының жеке басына адамгершілік қарым-қатынас
<variant>ұйымдастырушылық,дидактикалық,перцевтикалық, коммуникативтік
зерттеушілік, ғылыми-танымдық.
<question>Мұғалімнің шеберлігі
<variant>бұл тәрбиелеу мен оқыту өнерін әрдайым жетілдіру
<variant> ол жоғары мәдениетті маман
<variant> оқыту процесін ұйымдастыра білу
<variant>қазіргі заманға сай оқыту әдісін еркін білетін мұғалім
<variant> мұғалімнің оқушыларды шоғырландырып, жұмысты жоспарлай білуі.
<question>Педагогикалық процестің негізгі кезеңдеріне мыналарды жатқызуға болады
<variant>дайындық, негізгі, қорытынды кезең
<variant> бастапқы, аяқталу кезеңі
<variant> диагностикалық, болжамдық, жоспарлау кезеңі
<variant>моральдық-психологиялық, санитарлық-гигиеналық, эстетикалық
<variant>жобалау кезеңі
<question>Неотомизмнің негізі
<variant>жалпыадамзаттық ізгіліктерді тәрбиелеу (мейірімділік, адалдық, жақынға сүйіспеншілік)
<variant> өзін-өзі құрбандыққа шалуға қабілеттілігі
<variant> «басқарылатын индивидтің қалыптастыру
<variant>жауапкершілікті сезіну әлеуметтік жүйенің өміршеңдігінің маңыздыжағдайы
<variant> өсиеттің аздығы, қамқорлық қатысудың көптігі
<question>Бихевиоризмнің негізі
<variant>тәрбие адам туралы ғылымның жаңа жетістіктеріне негізделеді
<variant> қазіргі заманғы зерттеу әдістері қолданылады
<variant> берілген тәрбие эффектісін қалыптастыру
<variant>ғылым және мінез-құлық тәуелділігі
<variant> «басқарылатын индивидтің қалыптастыру
<question> Коммуникативтік іскерліктің негізгі компоненттері
<variant>басқа адамды түсіне білу және қабылдау, көзқарастарының жақындығы
<variant> есту қабілетін дамыту
<variant>өзінің пікірін міндеттеу, жүктеу
<variant>коммуникация құралдары
<variant> қарым-қатынас құралдары
<question>Тұтас педагогикалық процестің құрамына кіреді
<variant>мұғалім, оқушы, мақсат, міндеттер, мазмұн, форма, құрал, әдіс-тәсілдер
<variant> оқытушылар мен оқушылар
<variant>мақсаты, мазмұны
<variant>мұғалім мен оқушы
<variant> мақсат, міндет, тапсырма
<question> Ғылыми көзқарастың шынайы құрылымына кіретіндер
<variant>ғылыми білімдер
<variant> сенім
<variant>көзқарас
<variant>идеялығы
<variant> қоғамдық пікір
<question> Субьективті—прагматикалық әдістің мәні
<variant>тәрбиенің адамның келешектегі әлеуметтік-экономикалық жағдайыменбайланысы
<variant> тәрбиеленушілердің әрекеті мен мінез-құлықтарын жақсы жағдай жасауарқылы ынталандыру
<variant> тәрбиеленуші жақсы көзқарас тудыру үшін бар күшімен ұмтылады
<variant>нақты жетістіктерге жетелейтін тәрбие
<variant> адамгершілік және әлеуметтік тәжірибені меңгеру
<question> Педагогикалық зерттеудің қорытындысы негізделеді
<variant>Педагогикалық эксперимент.
<variant> Ішкі сезім.
<variant>Ресми оппонент пікірі.
<variant>Экспериментке қатысушылардың контингенті.
<variant> Зерттеудің тұлғасы.
<question>Педагогикалық процесс мына жүйеге қатысты
<variant>Адам-адам..
<variant> Адам – көркем бейне.
<variant>Адам-техника.
<variant>Адам-табиғат
<variant> Адам-белгі.
<question> Құбылыстар арасындағы тұрақты және өзара байланыстың байқалуы ретінде анықталатын ұғым
<variant>заңдылық
<variant> білім
<variant>зерттеу әдістері
<variant>заң
<variant> таным
<question> Педагогикалық процестің компоненттеріне жататындар
<variant>мақсат, мазмұн, іс-әрекет, нәтиже
<variant> педагог тәжірибесі, оның білімі, жеке әсер етуі
<variant> жеке тұлғаның сапаларын қалыптастыру
<variant>технологиялық, нәтижелілік, үнемділік деңгейі
<variant> ұйымдастыру, басқару
<question> Тәрбиенің прагматизм педагогикасымен айқындалатын мақсаттары
<variant>тәрбие – адамды өмірге әзірлеу құралы
<variant> тәрбие — әлеуметтік ортаны жақсарту құралы
<variant> әлеуметтік ортаның ішкі белсенділігін алға жылжыту
<variant>қоғамның типін төңкерістік қайта құруларсыз өзгерту
<variant> берілген тәрбие эффектісін қалыптастыру
<question> Тәрбиенің экзистенциализм педагогикасымен анықталатын мақсаттары
<variant>адамды күн көру тәжірибесімен қаруландыру, адамгершіліктің қарапайым нормаларын қалпына келтіру
<variant> адамгершілік тәрбиесінің тұжырымдамасы
<variant> адамға дұрыс моральдық таңдау жасауға көмектесу
<variant>адамның ішкі жан-дүниесі мен әрекеттерін талдау
<variant> әлеуметтік ортаның ішкі белсенділігін алға жылжыту
<question> Мақсаттық өлшем бойынша бөліп көрсетілген тәрбие процесінің құрылымы
<variant>процесс шешіміне бағытталған міндеттердің жиынтығы (бірізділігі)
<variant> мектеп оқушыларын ғылым, мәдениет, өнер саласындағы қоғамдық құндылықтарға қатыстыру
<variant> тұлғаның адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру
<variant>тұлғаның бейімділіктерін, қабілеттерін және мүдделерін дамыту
<variant> мақсатқа жетудің нысандарын және тәсілдерін таңдау
<question> Негізгі педагогикалық іс-әрекет анықталады
<variant>оқу-тәрбиелік жұмыстарымен
<variant> мұғалімдердің бір-бірінің сабағына өзара қатысуымен
<variant> теориялық зерттеумен
<variant>өзара қарым-қатынасымен
<variant> әртүрлі қоғамдық пайдалы қызметпен