<question> Басқару стилі қанша түрін атауға болады.
<variant>3
<variant>4
<variant>8
<variant>9
<variant>7
<question> Әсемдікке құмар, шексіз, билеуге құрғақ беделге ие болу, болмысының ролін көтеру, ұжымның мүмкіндіктерін бағаламау
<variant>өктемдік стиль
<variant>демократиялық стиль
<variant>ымырашылдық стиль
<variant>дұрыс жауабы жоқ
<variant>зерсалмаушылық
<question> Оқу- тәрбие процесін жетілдірудің негізгі жолдарын іздестіреді, жұмысты нақты жоспар бойынша істеп, ұжым дәлелді шешімдер қабылдайды
<variant>демократиялық стиль
<variant>өктемдік стиль
<variant>ымырашылдық стиль
<variant>дұрыс жауабы жоқ
<variant>зерсалмаушылық
<question> Іс- әрекетін басқаратын мектеп директоры оқу- тәрбие процесінің мәніне жете түсіне бермейді, сондықтан басқару ісінде білмеушілік байқалады
<variant>ымырашылдық стиль
<variant>демократиялық стиль
<variant>өктемдік стиль
<variant>дұрыс жауабы жоқ
<variant>зерсалмаушылық
<question> Коммуникацияның түрлерін ата
<variant>Ұйым жәен өзара коммуникациялар
<variant>өзара және қосымша коммуникациялар
<variant>өзара және жеке коммуникациялар
<variant>ұйым және қосымша коммуникациялар
<variant>барлығы дұрыс
<question> коммуникациялық процесс- бұл қандай процесс
<variant>ақпарат алмасу процесі
<variant>жеке процесс
<variant>ұйымдық процесс
<variant>хабарлау процесі
<variant>айырбастау процесі
<question> коммуникациялық процесте- ақпарат алмасу процесінің мағнасын неше элементтен тұратын кезең алады
<variant>4 элемент 4 кезең
<variant>4 элемент 3 кезең
<variant>5 элемент 5 кезең
<variant>4 элемент 2 кезең
<variant>5 элемент 4 кезең
<question> Бейресми коммукникациялар дегеніміз не?
<variant>хабарды, сыбысты бөлу арнасы
<variant>хабарды бөлу арнасы
<variant>міндеттерді шешу арнасы
<variant>мақсатқа жету арнасы
<variant>барлық жауап дұрыс
<question> тік коммуникация шеңберінде ақпарттық жылжуы не деп аталады
<variant>деңгей аралық коммуникация
<variant>жетекші коммуникация
<variant>көлденең коммуникация
<variant>арнайы коммуникация
<variant>тікелей коммуникация
<question> шешім- бұл-
<variant>балаларды таңдау
<variant>басқаруды таңдау
<variant>көлденең комуникация
<variant>коммуникацияны таңдау
<variant>дұрыс жауабы жоқ
<question> кез- келген басқару функциясын орныдауға қажетті байланыс процесі
<variant>шешім қабылдау
<variant>ұйым коммуникациясы
<variant>өзара коммуникациясы
<variant>арнайы коммуникация
<variant>тікелей коммуникация
<question> коммуникация дегеніміз не?
<variant>екі немесе одан да көп адамдардың аарсындағы ақпарат алмасу
<variant>білім беру бағдарламасы
<variant>бір адамның арасындағы ақпарат алмасу
<variant>хабарды сыбысты бөлу арнасы
<variant>барлығы дұрыс
<question> «Менджмент » сөзінің латын тіліндегі баламасы
<variant>қол
<variant>ұйым
<variant>барлығы дұрыс
<variant>тексеру
<variant>билік жүргізу
<question> «Менджмент » сөзінің ағылшын тіліндегі баламасы
<variant>ұйымдастыру
<variant>талдау
<variant>іріктеу
<variant> билік жүргізу
<variant>тексеру
<question>Мотивация———
<variant>жеке және ұйым мақсатқа жету үшін қызметін өзіндік басқару қозғалу процесі
<variant>мәселені кешені фирмалардың қызметкерлері
<variant>міндетті жан- жақты дамыту
<variant>Дұрыс жауабы жоқ
<variant> қажеттілікті қанағаттандыру үшін қажет
<question> Ынталандыратын фактор
<variant>жаңа жұмыс орнын алу
<variant>қажеттілігін қанағаттандыру үшін жұмыс істеу
<variant>қызметшілермен маңызды болып бағалану
<variant>шешім қабылдауға мүмкіндік беру
<variant>мәселені кешені фирмалардың қызметкерлері
<question> Экономикалық фактор
<variant>қажеттілігін қанағаттандыру үшін жұмыс істеу
<variant>жаңа жұмыс орнын алу
<variant>қызметшілермен маңызды болып бағалау
<variant>шешім қабылдауға мүмкіндік беру
<variant>мәселені кешені фирмалардың қызметкерлері
<question> Жақсы жұмыс——
<variant>барлық жауабы дұрыс
<variant>нәтижені жеткізуі
<variant>шешім қабылдауға мүмкіндік беру
<variant>мәселені кешені фирмалардың қызметкерлері
<variant>әділ мақсат әкеледі
<question>Сауда тобындағы мадақтаулар
<variant>нормадан жоғары жұмыс үшін сыйақы
<variant>еңбек ақының топтық келісімді жүйесі
<variant>мәселені кешені фирмалардың қызметкерлері
<variant>сату көлемімен жеке делдалдық ақшалар
<variant>пайдаға үлестік қатысудың жалпы кескіні
<question>Өндірістегі жұмысшы үшін мадақтаулар
<variant>еңбек ақының топтық жүйесі
<variant>сату көмегімен жеке делдалдық ақшалар
<variant>әділ мақсат әкеледі
<variant>нормадан жоғары жұмыс үшін сыйақы
<variant>пайдаға үлестік қатысудың жалпы кескіні
<question>Хатшы жұмысы үшін мадақтау
<variant>нормадан жоғары жұмысшы үшін сыйақы
<variant>сату көмегімен жеке делдалды ақшалар
<variant>еңбек ақысын топтартармен келіссөз жүйесі
<variant>әділ мақсат әкеледі
<variant>пайдаға үлестік қатысудың жалпы кескіні
<question>Бір қалыпты ұжымды құрудың неше бағыты бар
<variant>2
<variant>3
<variant>1
<variant>5
<variant>9
<question>Мақсатты ролдер—
<variant>топ міндеттерін алып орындайтын адамдар
<variant>ақпаратты іздейтін адамдар
<variant>пікірлерді жариялайтын адамдар
<variant>марапаттайтын адамдар
<variant>пайдаға үлестік қатысудың жалпы кескіні
<question> Мақсатты ролдерге жататындар
<variant>барлық жауабы дұрыс
<variant>ақпаратты іздеу
<variant>пікірлерді жинау
<variant>біріктіру
<variant>Мақсатты ролдер
<question> Ақпаратты іздеу дегеніміз
<variant>ұсынылған ұсынымға қосымша ақпарат жинайды
<variant>талқыланған сұрақтар бойынша сұрайды
<variant>тақырыптар мәселені шешуге өз нәтижесін қалдарады
<variant>ұсыныстарды қосуға тырысады
<variant>Мақсатты ролдер
<question> Пікірлерді жинау дегеніміз
<variant>талқыланған сұрақтар бойынша сұрайды
<variant>ұсынылған ұсынымға қосымша ақпарат жинайды
<variant>топтық мәселені шешуге өз нәтижесін қолдану
<variant>ұсыныстарды қосуға тырысады
<variant>Мақсатты ролдер
<question> Біріктіру деегніміз
<variant>ұсыныстарды қосуға тырысады
<variant>топ мәселесін шешуге өз тәжірибесін қолданады
<variant>ұсынылған ұсынымға қосымша ақпарат жинайды
<variant>талқыланған сұрақтар бойынша сұрайды
<variant>Мақсатты ролдер
<question> Жалпылау дегеніміз
<variant>талқылаудан кейін ұсыныстарды қайтадансынып шығару
<variant>ұсыныстарды қосуға тырысады
<variant>топтар мәселесін шешуге өз тәжірибесін қолданады
<variant> ұсынылған ұсынымға қосымша ақпарат жинайды
<variant>ұсыныстарды қосуға тырысады
<question> Марапаттау….
<variant>мәселені шешуге арналған салымды оң бағалау
<variant>басқа адамдар ойларын пікірлерін сыйлау
<variant> топтық сезімін көрсету
<variant>мәселені шешуге топ мүшелері сипаттау
<variant>ұсыныстарды қосуға тырысады
<question> Орындаушылық дегеніміз
<variant>басқа адамдар ойларын пікірлерін сыйлау
<variant>мәселені шешуге арналған салада оң бағалау
<variant>топтық сезімін көрсету
<variant>мәселені шешуге топ мүшелері сипаттау
<variant> мәселені шешуге топ мүшелері сипаттау
<question> Қатынасуды қамтамасыз ету-………..
<variant>топ әрбір мүшесіне ұсыыныс енгізу жағдайын жасау
<variant>басқа адам ойларын, пікірлерін сыйлау
<variant>мәселені шешуге топ мүшелері сипаттау
<variant>топтың әрбір мүшесіне ұсыныс енгізу жағдай жасау
<variant>мәселені шешуге арналған салымды оң бағалау
<question> Тиімді жиналыс жүргізудің неше түрі бар
<variant>6
<variant>7
<variant>8
<variant>9
<variant>10
<question> Комитеттер мына жағдай қолданады
<variant>мәселені ұжым тәжірибесінде қажет еткенде
<variant>барлық жауабы дұрыс
<variant>ұсынған шешім ұйымда әйгілі болмағанда
<variant>Барлық билікті бір адам қолына бермеу керек кезде
<variant>мәселені шешуге топ мүшелері сипаттау
<question>»Этика» термині қай тілден алынған
<variant>латын
<variant>грек
<variant>парсы
<variant>француз
<variant> орыс
<question> «Этика» терминін философия аясына тұңғыш енгізген кім?
<variant>Аристотель
<variant>Әл- Фараби
<variant>Әл- Тарази
<variant>Ибн- Сина
<variant>Геродот
<question> Аристотель этика деп нені айтты
<variant>этика ізгіліктерін зерттейтін ғылымды айтты
<variant>адамдар арасындағы байланыс
<variant>достар арасындағы тату- тәтті байланысты
<variant>басқаға жақсылық жасау
<variant> достық сезім
<question> Этика неше құрылымнан тұрады
<variant>3
<variant>5
<variant>6
<variant>7
<variant>8
<question> Достық-………….
<variant>адамдар арасындағы байланыс – ең ізгісі
<variant>достықтың тату- тәттілігі
<variant>басқаға жақсылық жасау
<variant>қатығездік, зұлымдық
<variant> бірін- бірі ұнату
<question> Махаббат- ………..
<variant>достар, құрмет ізеттің асқар шыңы
<variant>адамдар арасындағы байланыстар ең ізгісі
<variant>достық тату тәттілігі
<variant>басқаға жақсылық жасау
<variant>мәселені шешуге топ мүшелері сипаттау
<question> Жомарттық-……….
<variant>басқаға жақсылық жасау
<variant>достық тату- тәттілігі
<variant>адамдар арасындағы байланыстар ең ізгісі
<variant>достар құрмет ізет
<variant>мәселені шешуге топ мүшелері сипаттау
<question> Ресми жоспарлаудың негізгі компоненттері неше топқа бөлінед і
<variant>4
<variant>2
<variant>3
<variant>5
<variant>6
<question> Тактика дегеніміз не?
<variant>Қысқа мерзімді стратегиялар
<variant>жоспарлаудың сипаттамасы
<variant>стратегиясынан қарағанда нақты қозғалыс
<variant>көбінесе ортаңғы звено
<variant>стратегия дамуына жатады
<question> жоспарлаудың негізі
<variant>оқығаны талдау және бағалау
<variant>стратегиялық жоспарлау
<variant>ресми жоспарлаудың болжауы
<variant>ол жүзеге асқанда ғана мәнге не болады
<variant>ұйымдастыру және басқару функциясы
<question> Минцбергтің шешім қабылдау рөлдері қандай?
<variant>Барлығы дұрыс
<variant>Кәсіпкер
<variant>Жұмыстағы бұзылудың түзетуші маманы
<variant>Ресурстарды бөлуші
<variant>Келісім жасаушы маман
<question> Лауазымнан негізделген міндеттерін орындау үшін жетекшіжасайтын талдау?
<variant>Ұйым шешімі
<variant>Интуицалық шешім
<variant>Ұтымды шешім
<variant>Талқылауға негізделген шешім
<variant>барлығы дұрыс
<question> Мақсаттарды дұрыс қарау кезінде жанама ықпалдар не деп аталады?
<variant>Компромисс
<variant>Комуникация
<variant>Ұйым
<variant>Шешім
<variant>Интуиция
<question> Тиімділікт іқамтамасыз ететін қабылдау мен орындау сәттерін қабылдау шешімнің қай талабына жатады?
<variant>уақыттылық
<variant>оңтайлылық
<variant>заңдылық
<variant>үстемділік
<variant>тиімділік
<question> Шешімнің ортақ талаптары қаншаға бөлінеді?
<variant>6
<variant>5
<variant>7
<variant>4
<variant>8
<question> Шешімнің нақты және нормативті актілерге сәйкестігін білдіруін шешімнің қай талабына жатқызамыз?
<variant>заңдылық
<variant>жоспарлау
<variant>тиімділік
<variant>оңтайлылық
<variant>үстемділік
<question> Шешімді жасау процесінің тиімділігін шешімнің қай талабына жатқызады?
<variant>тиімділік
<variant>заңдылық
<variant>оңтайлылық
<variant>үстемділік
<variant>жоспарлау
<question> Басқару шешімі нешеге бөлінеді?
<variant>2
<variant>5
<variant>4
<variant>9
<variant>7
<question> Басқару шешімінің түрлерін ата?
<variant>Жеке, ұжымдық
<variant>Жалпы, ұжымдық
<variant>Жеке, жалпы, ұжымдық
<variant>Интуиялық, ұжымдық
<variant>Барлығы бұрыс
<question> Шектеулерді ескере отырып тиімділік белгілері бойынша аралық нұсқаулар ішіндегі нақты оқуға шешімнің қай талабына жатады?
<variant>оңтайлылық
<variant>заңдылық
<variant>үстемділік
<variant>тиімділік
<variant>уақыттылық
<question> Класикалық мектептің негізін қалаушы болып қай ғалым саналады?
<variant>Тейлор
<variant>Урвин
<variant>Фоклет
<variant>Вербер
<variant> Файолоф
<question> Тейлордың теоретикалық ережелерге сәйкес талдаған неміс әлеметанушысы
<variant>Вербер
<variant>Файолоф
<variant>Фоклет
<variant>Тейлор
<variant> Урвин
<question> Тейлор өзінің жаңалықтарын енгізген Бетмхенг строителдік компонияда қай жылдары жұмыс істеді?
<variant> 1898-1901
<variant> 1897-1900
<variant>1898-1910
<variant> 1896-1903
<variant> 1895-1908
<question> Тейлордың «Цехтық менеджмент» ғылыми менеджменттіңің принцптері мен әдістері кітаптары қай жылдары жарық көрді?
<variant>1903-1911
<variant>1905-1915
<variant>1910-1912
<variant>1904-1920
<variant>1904-1925
<question> Тейлор нью- телеплирдегі филипп экзотер академиясына қай жылы оқуға түсті?
<variant>1872
<variant> 1875
<variant>1868
<variant>1870
<variant>1869
<question> Тейлор қағаз шығаратын компонияда басқарушы болып қай жылдан бастап қызмет жасады.
<variant>1890
<variant>1893
<variant> 1894
<variant> 1892
<variant>1891
<question> Тейлор қай жылы , қай айда қайтыс болды?
<variant>1915ж 21 наурыз
<variant> 1915 ж 23 маусым
<variant>1917ж 24 мамыр
<variant> 1918ж 12 қазан
<variant>1919ж 25 қазан
<question> Тейлордың Мола тасында жазылған сөз?
<variant>«Ғылыми менеджменттің әкесі»
<variant>«Ғылыми менеджменттің принцптері»
<variant>«Ғылыми менеджменттің әдістері»
<variant>«Цехтік менеджмент»
<variant> «Ғылыми менеджмент»
<question> Американың автомобиль патшасы?
<variant>форд
<variant>тейлор
<variant>эмерсон
<variant>файолв
<variant>тайота
<question> «Форд мотор» компониясын құрған ғалым?
<variant>Форд
<variant>Файолв
<variant>Урвин
<variant>Вербер
<variant>Тейлор
<question> Форд жұмысшыларға неше сағаттық жұмыс ақысын төледі?
<variant>8
<variant>6
<variant>7
<variant>2
<variant>5
<question> Форд неше жасында қайтыс болды?
<variant> 83
<variant> 92
<variant> 89
<variant> 80
<variant>100
<question> . Файоль «Коментерия Фурманболь Диказвирьде» компонияларында қай жылы қызмет етті?
<variant> 1860-1918
<variant> 1870-1922
<variant> 1863- 1971
<variant> 1875- 1915
<variant> 1875-1916
<question> Файоль жұмыстан жұмыстан босаған соң өі құрған әкімшілдік зерттеулер орталығында қай жылы басқарды?
<variant> 1918
<variant> 1920
<variant> 1919
<variant> 1911
<variant> 1923
<question> Тейлордың менеджмент бойынша алғашқы мақалалары қай жылы шықты?
<variant> 1895
<variant> 1890
<variant> 1893
<variant> 1897
<variant> 1899
<question> Тейлор ақша үшін қызметін жасауын неше жасында тоқтауға шешім қабылдады
<variant> 45
<variant>48
<variant>60
<variant>40
<variant>30
<question> Тейлор қай жылы , қай қалады дүниеге келді?
<variant> 1856 ж 20 наурыз Филодельфияда
<variant>1850ж 22 мамыр Европада
<variant> 1860ж 21 қараша Италия
<variant>1858ж 18 қараша грецияда.
<variant> 1878ж 26 сәуір Испания
<question> Білім беру мазмұнын қалыптастырудың негізгі теориялары қай ғасырларда қалыптасты?
<variant> 18ғ
<variant>17ғ
<variant>18ғ -20ғ
<variant>17ғ -19ғ
<variant> -20ғ
<question> ҚР-ның Тәуелсіздігіне ұлттық идеяға бағытталған бағдарламалар қай жылдан басталды.
<variant> 1990
<variant>1991
<variant> 1993
<variant>1995
<variant> 1996
<question> Тейлор үлгілеу мен механик міндеттерін орындайтын кішігірім гидравикалық ұстаханада қай жылы жұмыс жасады?
<variant> 1875
<variant>1880
<variant>1877
<variant>1780
<variant> 1770
<question> Күйзеліс – бұл өмірдің иісі мен дәмі деп негіздеген ғалым?
<variant>Т.Селье
<variant>К. Альберхт
<variant>Б.Платон
<variant>К.Маркс
<variant>А.Амоношвели
<question> Адамның өмірлік маңызды мақсаттарына жетуі үшін қуат беретін күш
<variant>күйзеліс
<variant>торығу
<variant>дағдарыс
<variant>жан-жал
<variant>ұрыс
<question> «Күйзеліс және менеджер» кітабының авторы
<variant>К. Альберхт
<variant>Т.Селье
<variant>Б.Платон
<variant>К.Маркс
<variant>А.Амоношвели
<question> «Күйзеліс- бұл адамның өмір сүруінің табиғи бір бөлігі. Бұл душар болған күйзелістің дәрежесін ажырата білуіміз керек деген сөз және аса үлкен күйзелістің нөлдік күйзеліс мүмкін еместігін пайымдауымыз керек» деп жазған ғалым?
<variant>К. Альберхт
<variant>Т.Селье
<variant>Б.Платон
<variant>К.Маркс
<variant>А.Амоношвели
<question> Күйзелісті төмендетудің амалы
<variant>босансуға үйреніңіз
<variant>болашаққа көз тастаңыз
<variant>өіңізге күлуге үйреніңіз
<variant>барлығы дұрыс
<variant>көңіліңізді түсірмеңіз
<question> жанжалдың салдары оларды басқаруға байланысты нешке бөлінді
<variant>2
<variant>3
<variant>8
<variant>9
<variant>7
<question> Шешім қабылдау аумағындағы қандай жетекшінің төрт ролін бөліп шығарады?
<variant>Минцберг
<variant>Маслоу
<variant>Герцберг
<variant>Форд
<variant>Тейлор
<question> Менцберг шешім қабылдаудың қанша ролін бөліп шығарады?
<variant>4
<variant>3
<variant>2
<variant>5
<variant>6
<question> Оқушы сезіміне не әсер етеді
<variant> Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті
<variant>Мұғалімнің жеке басы мәдениеті
<variant>Мұғалімнің жүрісі
<variant>дұрыс жауап жоқ
<variant> Мұғалімнің өзін-өзі ұстауы
<question> Мадақтау түрі
<variant> Баға қою
<variant> Қол қою
<variant> Жазу
<variant>барлығы дұрыс
<variant> Сөйлеу
<question> Жазалау түрлері
<variant> Ескерту, сөгіс жариялау, ата-анасын шақырту т.б.
<variant>Ата-анасын шақырту
<variant>Ұрсу
<variant>барлығы дұрыс емес
<variant>Ұру
<question> Оқушылар өз бетімен қандай күрделі меселелерді шешеді
<variant> Симулетивтік ойын
<variant> Саяхат ойыны
<variant> Эстафеда
<variant>дұрыс жауабы жоқ
<variant> Дистанциялар ойыны
<question> Сабақтың мақсатына жету
<variant> әзірленіп келген материалды толық түрде жеткізіп, үлгеру
<variant> оқушыға жеткізу
<variant> оқушыны қуанышқа бөлеу
<variant>дұрыс жауап жоқ
<variant>көңіл-күйін көтеру
<question> Жауапкершілікті қалыптастыру әдісі
<variant> оқушыға оқудың өзіне және қоғамға пайдасын түсіндіру
<variant>қоғамға пайдасын түсіндіру
<variant>ата-анасына деген жауапкершілікті түсіндіру
<variant>барлығы дұрыс
<variant>оқушының өзіне деген жауапкершілікті ұқтыру
<question> Жауапкершілікті қалыптасыру әдісі
<variant> Талап қою, талаптарды орындауға үйрету
<variant>мақсат қою
<variant>жоспар құру
<variant>талап қою
<variant>барлығы дұрыс
<question>Оқушыға кемшіліктерін айтып, оларды түзетуге көмектесу
<variant>жауапкершілікті
<variant>адамгершілікті
<variant> заңдылықты
<variant>дұрыс жауабы жоқ
<variant>мейірімділікті
<question> Жазалау түрі
<variant> Күнделікке, дәптерге «қанағаттанарлықсыз» баға қою
<variant>Дәптерге «қанағаттанарлық» баға қою
<variant>Күнделікке, кітапқа «қанағаттанарлықсыз» баға қою
<variant>Жауаптардың бәрі дұрыс емес
<variant>Баға мүлдем қоймау
Орташа сұрақтар
<question> Тәжірибеде бақылаудың қанша түрі бар
<variant>3
<variant>2
<variant>4
<variant>5
<variant>6
<question> Алдын ала бақылау дегеніміз не?
<variant>операцияның басталуына дейін жүзеге асырылды
<variant>тікелей жұмыс барысында жүзеге асырылады
<variant>бейім болу үшін кешірек жүзеге асырылады
<variant>ауытқу мақсатында жүзеге асырылды
<variant> бейім болу үшін
<question> Ағымдағы бақылау дегеніміз не?
<variant>операцияның басталуына
<variant>тікелей жұмыс барысында
<variant>бейім болу үшін
<variant>ауытқу мақсатында
<variant>бәрі дұрыс емес
<question> Қорытынды бақылау дегеніміз не?
<variant>бейім болу үшін
<variant>тікелей жұмыс барысында
<variant>операцияның басталуына
<variant>ауытқу мақсатында
<variant> бәрі дұрыс емес
<question> Бақылау процесінің 2- ші кезеңі қалай аталады
<variant>Нәтижелерді стандарттармен салыстыру
<variant>Қажетті шаралар қабылдау
<variant>Уақытша шеңберлер
<variant>Стандарттар жасау
<variant> Жасау
<question> Тәжірибеде бақылаудың 3- ші түрін көрсет
<variant>қорытынды
<variant> ағымдағы
<variant>алдын ала
<variant>стандартты
<variant> уақытша шеңберлер
<question> Тәжірибеде бақылаудың 2-ші түрін көрсет
<variant>ағамдағы
<variant>стандартты
<variant>қортынды
<variant>алдын ала болжау
<variant>бәрі дұрыс емес
<question> Тәжірибеде бақылаудың 1-ші түрін көрсет
<variant>алдын ала болжау
<variant>стандартты
<variant>қортынды
<variant>ағамдағы
<variant>бәрі дұрыс емес
<question> Ештеңе қабылдамау дегеніміз не?
<variant>Түзетудің қажеттілігі ауытқуы себебін жанамай негізделеді
<variant>Бақылаудың басты мақсаты- ұйым қызметін жоспармен сәйкес жүзеге асыру
<variant>Барлық функцияның тиімділігі
<variant>Барлық белгілі ауытқуларды жаймау керек
<variant> Бақылаудың басты мақсаты- ұйым
<question>Ауытқуды жою дегеніміз не?
<variant>Бақылаудың басты мақсаты- ұйым қызметін жоспармен сәйкес жүзеге асыру
<variant>Түзетудің қажеттілігі ауытқуы себебін жанамай негізделеді
<variant>Барлық функцияның тиімділігі
<variant>Барлық белгілі ауытқуларды жаймау керек
<variant>Бәрі дұрыс емес
<question>Стандартты қайта қарастыру
<variant>Барлық белгілі ауытқуларды жаймау керек
<variant>Түзетудің қажеттілігі ауытқуы себебін жанамай негізделеді
<variant>Барлық функцияның тиімділігі
<variant>Бақылаудың басты мақсаты- ұйым қызметін жоспармен сәйкес жүзеге асыру
<variant>Бәрі дұрыс емес
<question>Тиімді басқарудың қанша сипаттамасы
<variant>8
<variant>7
<variant>9
<variant>10
<variant>11
<question>Басқару әдісінің қанша түрі бар
<variant>3
<variant>4
<variant>6
<variant>7
<variant>8
<question>Субъектілер мен объектілердің қарым- қатынастары билік және тұтынушылық
<variant>Бұйрықты басқару әдісі
<variant>әлеуметтік- психологиялық әдіс
<variant>келісімді міндеттің орындалуы
<variant>Экономикалық әдіс
<variant>экологиялық
<question>Аударылған пайданың келісімді пайызы өнімнің келісімді бағаыс, келісімді еңбекақы, келісімен қаарстырылған материалды рухсаттар механизмі қай әдісте көрсетілді
<variant>Экономикалық әдіс
<variant>әлеуметтік- психологиялық әдіс
<variant>келісімді міндеттің орындалуы
<variant>Бұйрықты басқару әдісі
<variant>экологиялық
<question>Сын ақпаратпен қамтамасыз ету басқарушының халық алдындағы сөйлеуі қай әдістің механизмі
<variant>әлеуметтік- психологиялық әдіс
<variant>Экономикалық әдіс
<variant>келісімді міндеттің орындалуы
<variant>Бұйрықты басқару әдісі
<variant>бәрі дұрыс емес
<question>Әдістің негізгі қасиеттері
<variant>3
<variant>4
<variant>7
<variant>9
<variant>8
<variant>9
<question>Бақылау тиімділігі үшін қызметінің бақыланатын түрлеріне сәйкес болуы керек.
<variant>іске сәйкестігі
<variant>бейімделу
<variant>нәтижелерге
<variant>бақылаудың үнемділігі
<variant>Бәрі дұрыс емес
<question>Бақылаудың мүмкін болатын жайсыз салдары
<variant>2
<variant>дұрыс жауабы жоқ
<variant>3
<variant>5
<variant>9
<question>Менеджер стандартпен нәтижелердің сәйкестігін анықтау
<variant>ауытқулар маштабын анықтауғ нәтижелерді өлшеу
<variant> жылдамдық, жүйелік
<variant>өлшеу бірлігін
<variant>бақылаудың үнемділігі
<variant>жүйелік
<question>Мансап екі түрін бөліп көрсетеді
<variant>кәсіби және ұйымшылдық
<variant>кәсіби және ұйымішілік
<variant>жеке және топтық
<variant>орынды және орынсыз
<variant>орынды
<question>«Трамплин» нелер арасында кең тараған
<variant>мансабы басшылармен мамандар арасында
<variant>мұғалімдер арасында
<variant>жұмысшылар арасында
<variant>Қызметкерлер арасында
<variant>ұжым арасында
<question>Мектептегі оқу, орта және жоғары білім алдын ала кезеңге енеді және неше жасқа дейін жалғасады
<variant> 25 жас
<variant>30 жас
<variant>20 жас
<variant>35 жас
<variant>40 жас
<question>Жылжу кезеңі әдетте неше жас аралығында болады
<variant> 30- 45
<variant>20- 25
<variant> 15- 20
<variant> 35- 40
<variant> 40-45
<question> Джеймс А. Брох « Практикалық жұмысты алдын ала қарау» жұмыс сапасын арттыратын шындықты білумен байланысты болатын кадрлар ағаымын неше тісілде суреттейді
<variant>4
<variant>1
<variant>3
<variant>5
<variant>8
<question>Тоғыз баспалдақты жоспарлауын ұсынған ғалым
<variant>Н.Шумейкер
<variant>Т. Холддин
<variant>И. Бернард
<variant>А. Стин
<variant>Тейлор
<question>төртін тәлімгердің әрекеті ерекше қасиеттерге ие болады
<variant>шыдамдылық, көрегендіілк, білімділік
<variant>ашушаң, төзімсіз
<variant>білімсіз, мәдениетті
<variant>мәдениетті, төзімді, білімді
<variant>білімді
<question> Жастық шақ
<variant> 15- 25
<variant> 25- 35
<variant>35- 65
<variant>8-10
<variant> 10-15
<question> Зейнетақы кезеңі
<variant> 60
<variant> 61
<variant> 55
<variant> 70
<variant>45
<question> «Жылан» моделі қандай қызметкерлерге лайық
<variant>басшы мен маманға
<variant>құрылысшыға
<variant> мұғалімге
<variant>медбикеге
<variant>педагогқа
<question> Американдық менеджмент теориясы басқарудың мінез- құлық астарлары саласындағы маман…………. жұмыстарын пайдаланады
<variant>Дуглос Мак Грекгард
<variant> В.И. Подлесных
<variant>А.А. Радугинин
<variant>А.А: Эмерсон
<variant>Т.Мор
<question> Мақсат қою
<variant>жұмысты тиянақты аяқтау
<variant>бұйрық беру
<variant> кадр саясаты мен оның мақсаттары компанияның мақсатына сәйкес келу тиіс
<variant>еңбек ресурстарын
<variant> кадр саясаты
<question> Мінез- құлықты зерттеген ғалым
<variant>Крис Арджирих
<variant>Рансис Ликерт
<variant>Дуглос Моргрегар
<variant>Барлығы дұрыс
<variant> Т.Мор
<question> «Жоспарлау»- адам қызметінің ажырамас бөлігі деп
<variant>Карл Маркс
<variant>В.И. Подлесных
<variant>С.Н. Архангельсий
<variant>В.И. Грещенко
<variant> Т.Мор
<question> Мансап бұл-
<variant>Бұл қызметкердің өз жұмысының болашағы
<variant> Маманды игеру
<variant> ұйымдастыру жүйесі
<variant> басшылық ету
<variant>бәрі дұрыс емес
<question> Мансаптың моделдерін неше түрі бар
<variant>4
<variant>3
<variant>2
<variant>7
<variant>8
<question> Белгілі бір белгіленген немесе ауыспалы жұмыс мерзімінен кейін басшының немесғе маманның кешенді бағалауды өтуін көздейді, оның қортындысы бойынша лауазымы жоғарылайды- бұл қандай мансап моделі
<variant>тармплин
<variant>Жылан
<variant> Қиылыс
<variant>баспалдақ
<variant> үзіліс
<question>Ұйымдық ықпал мазмұны
<variant>тиімді тұрақты
<variant>тиімсіз тұрақсыз
<variant> тиімді тұрақсыз
<variant>тұрақсыз
<variant>тиімсіз
<question> Ұйымдық- биліктік ықпал мазмұны
<variant>бұйрық, міндетер жарлықтар арқылы жасау
<variant> міндеттер жарлық арқылы
<variant> жарлық тар арқылы
<variant>бұйрық арқылы ықпал жасау
<variant>заң арқылы
<question> Ұйымдық ықпал түрлері нешеге бөлінеді
<variant>3
<variant>1
<variant>4
<variant>5
<variant>6
Күрделі сұрақтар
<question> Техникалық нормативтер
<variant>өндіріс құралдарын сипаттаушы нормативтер
<variant>техникалық және технологиялық жұмыстарын іске асыру
<variant>өндіріс өнімдерді өндіру кезектерін тәртіптерін анықтаушы нормативтер
<variant>бұйрық, міндетер жарлықтар арқылы жасау
<variant>бұйрық
<question> Экономикалық технологиялық
<variant>Заттың шығындық нормативтері
<variant>Техникалық және технологиялық жұмыстарды іске асыру
<variant>Заттардың қаржылардың жұмсалуын бақылау
<variant>Өндірісті ұйымдастыруда, пайдалануда зор рол атқарады
<variant> Технологиялық жұмыстарды іске асыру
<question> Түсіндірмелер нешеге бөлінеді
<variant>4
<variant>3
<variant>2
<variant>5
<variant>6
<question> Әміршілдік ықпал
<variant>Бұйрықтарды шешімдерді қаулыларды міндеттемелерді нұсқауларды талабына сай жасау
<variant>Бағдарламадан жоспардан ауытқуларды білуге және оларды жоюға бағыттайды
<variant>Бұйрық арқылы жасау
<variant>дұрыс жауабы жоқ
<variant> жоюға бағыттайды
<question> Бұйрықтар мен тәртіптерді беру ережелер неше санға бөлінеді
<variant>7
<variant>9
<variant>8
<question>5
<variant>2
<question> Басқару әкімшілік әдістерін тиімді қолдану көрсеткіштері неше саладан тұрады
<variant>5
<variant> 7
<variant> 9
<variant>10
<question>11
<question>Басқарудың әлеуметтік психологиялық әдістері
<variant>Ұжымды қалыптастыру әрі дамыту
<variant> Адамдардың өсе түскен яғни әлеуметтік қажетіліктерін
<variant> Жан- жақты үйлесімді дамуын қамтамасыз ету
<variant>Дұрыс жауабы жоқ
<variant> әлеуметтік қажетіліктерін
<question> Менеджменттің психологиялық әлеуметтік әдісінің мақсаты-
<variant>Адамдардың өсе түскен, яғни әлеуметтік қажеттіліктерні қанағаттандыру
<variant> Жан- жақты үйлесімді дамуын қамтамасыз ету
<variant>Ұжымды қалыптасыру әрі дамыту
<variant>Дұрыс жауабы жоқ
<variant> әлеуметтік қажеттіліктерні қанағаттандыру
<question>Өндіріс ұжымы — бұл
<variant>қоғамның пайда үшін бірігіп қызмет ететін ортақ мақсат ету
<variant>Бірігіп еңбек ететін адамның тек жай ғана бас қосуын білдірмейді
<variant>Ұжымды қалыптасыру әрі дамыту
<variant>Дұрыс жауабы жоқ
<variant> қалыптасыруды әрі дамыту
<question> Өзара қарым- қатынас ұжымыынң құрыылмдарында неше көрініс табады
<variant>2
<variant>4
<variant>6
<variant>8
<variant>9
<question>Формальдық құрылым
<variant>Ұжымда формальды түрде анықталып заң мен жауапкершілікпен бейнеленеді
<variant> жақсы көру, жек көру, ортақ мүдде өзара түсініктің негізінде бейнелейді
<variant> Өзара қарым- қатынастың күрделі жүйесіне негізделген
<variant>Барлық жауабы жоқ
<variant> ортақ мүдде өзара түсініктің негізінде бейнелейді
<question> Бейформальды құрылым
<variant>жақсы көру, жек көру, ортақ мүдде өзара түсініктің негізінде бейнелейді
<variant> Ұжымда формальды түрде анықталып заң мен жауапкершілікпен бейнеленеді
<variant> Өзара қарым- қатынастың күрделі жүйесіне негізделген
<variant>Барлық жауабы жоқ
<variant> заң мен жауапкершілікпен бейнеленеді
<question> Әлеуметтік- психологиялық әдістері материалдық негізін келісімлі басқарушылық қарым- қатынастар
<variant>механизмдерді келісімді сын ақпаратпен қамтамасыз ету басқарушының халық алдында сөйлеуі
<variant>жан- жақты үйлесімді дамуын қамтамасыз ету
<variant>Адамгершілік- әлеуметтік қажеттіліктерін қамтамасыз ету
<variant>Ұжымды қалаптастыру әрі дамыту
<variant> әлеуметтік қажеттіліктерін қамтамасыз ету
<question>Әлеуметтік- психологиялық әдістің ерекше қасиеттері
<variant>материалдық қажеттіліктерді қанағаттандыруға байланыссыз еңбектің мотивацияның механизмдері
<variant>жан- жақты үйлесімді дамуын қамтамасыз ету
<variant>Адамгершілік- әлеуметтік қажеттіліктерін қамтамасыз ету
<variant>Ұжымды қалаптастыру әрі дамыту
<variant> әлеуметтік қажеттіліктерін қамтамасыз ету
<question>Мемлекеттік реттеуді негізгі- неше топқа бөлуге болады
<variant>6
<variant> 4
<variant> 7
<variant>9
<variant>10
<question> «Менджмент » сөзіне түсінтеме
<variant>Басқарушы ұйым
<variant> Басқарушы адам
<variant> Басқарушы топ
<variant>Барлығы дұрыс
<variant> Басқарушы басшы
<question> Күту теориясындағы маңызды фактор неше топқа бөлінді
<variant>3
<variant>5
<variant> 6
<variant>8
<variant>9
<question>Маслоу бөліп көрсеткен неше қажеттілік бар
<variant>5
<variant>7
<variant>4
<variant>6
<variant>3
<question>Қажеттіліктің қазіргі пирамидасын неше дейгей бар
<variant>7
<variant>9
<variant>10
<variant>8
<variant>1
<question> Физикалық қажеттіліктің негізгі қанағаттандыру неше деңгейін бөлуге болады
<variant>3
<variant>5
<variant>7
<variant>4
<variant>2
<question> Герцбергтің теориясы неше факторға жіктелді
<variant>2
<variant>4
<variant>3
<variant>5
<variant>8
<question> Демен ұйымды ұйымдастыру дегеніміз не?
<variant>кейбір құрылымды құру
<variant>ұйымды құру
<variant>құрлымды құру
<variant> арасындаығ кейбір құрымды құру
<variant>барлығы дұрыс
<question> жетекшілер ынталандыратын қажеттіліктер жіктелменген кім дамытты.
<variant>Д. Маккеланд
<variant>А. Файоль
<variant>Герцберг пен Маслоу
<variant>Э. Мэйон
<variant>М. Вебер
<question> Физикалық қажеттіліктің 3 негізгі қанағаттандыру деңгейін бөлеміз
<variant>минимальды, орташа, жоғары деңгей
<variant>орташа жоғары танымды деңгей
<variant>материалды сенімділік сүйену деңгей
<variant>танымды жоғары орташа деңгей
<variant>сүйену материалдық минималды деңгей
<question> Қанағаттану нәтижесі неше топқа бөлінеді
<variant>3
<variant>4
<variant>6
<variant>8
<variant>2
<question> Процедуралар дегеніміз не?
<variant>мақсаттарға жетуді қозғалыстың ортақ жетекшілігін сипаттайды
<variant>нақты бір оқиғада қабылдау керек қозғалыстарды сипаттайды
<variant>арнайы бір оқиғада не жасалу керек екендігін дәл сипаттайды
<variant>мақсаттарға жетуді оқиғада не жасалу керек?
<variant>қысқа мерзімді стратегиялар
<question>Өзін- өзі көрсету қажеттілігі
<variant>Тұлға ретінде өсу мен өзінің мүмкіншіктерін іске асыру деген қажеттілік
<variant>әлеуметтік орталыққа қажеттілік ұжымға қабылдау
<variant>Физиологиялық тұтынушыларды қанағаттандыру құрамалары
<variant>өзін- өзі жеке басының жетістіктері
<variant>иерархиялық теориясында барлық адамдарға бірдей
<question> Ресми жоспарлаудың 4 негізгі компоненттері мыналар:
<variant>тактика, саясат, процедуралар, ережелер
<variant> тактика процедуралар, рухани мақсаттар
<variant> ережелер, жоспар, рухани, саясат
<variant>саясат, тактика, мақсаттар, жоспар
<variant>процедуралар, ережелер, әлеуметтік жоспар
<question> Қауіпсіздік пен болашақты өзіне сенуге қажеттіліктер
<variant>өмірді сақтау, денсаулық зейнеткерлік қамтамасыз ету.
<variant>материалдық ынталандырулар, еңбек ақы әлеуметтік игіліктер басты физиологиялық тұтынушыларды қанағаттандыру құрылымдары
<variant> өміршеңдікке қызметін қанағаттандыру
<variant>күту неғұрлым жоғары нәтижеде
<variant>мотивация соғұрлым жоғары
<question> Врумның күту теориясы таңдауды басқару процесі ретінде қай жылы жасалған
<variant> 1964
<variant>1984
<variant>1963
<variant>1975
<variant>1966
<question> Нобель лауреаты шешімді құрылымдық жағынан түсірген кім?
<variant>Г. Сайман
<variant>А.Я.Коменский
<variant>А.С. Макаренко
<variant>Сухомлинский
<variant>К.Д. Ушинский
<question> Нобель лауреаты шешімді құрлымдық жағынан түсіндіру үшін нені пайдаланады
<variant>компьютерлік технология тілінен алынған терминді
<variant>психология әдісте
<variant>педагогика әдісте
<variant> дұрыс жауабы жоқ
<variant>мотивация соғұрлым жоғары
<question> «Күйзеліс және менеджер» кітабы авторы
<variant>А.К. Альберехт
<variant>Ә.Т. Селье
<variant>Платон
<variant>К. Маркс
<variant>Геродот
<question> «Күйзеліс- бұл адаимның өмір сүруінің табиғи бір бөлігі. Бұл дұшар болған күйзелістің дәредесін ажырата біліміз керек деегн сөз және аса үлкен күйзелістің нольдік күйзеліс мүмкін еместігін пайдалануымыз керек» деп жазған ғалым.
<variant>А.К. Альберехт
<variant>Ә.Т. Селье
<variant>Платон
<variant>К. Маркс
<variant>Геродот
<question>Күйзелістің төмендетудің бірінші амалы
<variant>босаңсуға үйреніңіз
<variant>барлығы дұрыс
<variant> болашаққа көз тасаңыз
<variant> өзіңізге күлуге үйреніңіз
<variant>қуану
<question> Күйзелісті төмендетудің екінші амалы
<variant>демалыс алыңыз
<variant>сізде көп достар болуыга тырысыңыз
<variant>өз жұмысыңызды неғұрлым тиімді жоспарлаңыз және ұйымдасытырыңыз
<variant>барлығы дұрыс
<variant>болашаққа көз тасаңыз
<question> Күйзелісті төмендетудің үшінші амалы
<variant>өз денсаулығыңызды сақтаңыз
<variant>өз мүмкіндігіңізді бағалаңыз
<variant>жұмыстан тыс қызығушылықтарға ие болыңыз
<variant>барлығы дұрыс
<variant>Күйзелісті төмендетудің
<question> Нақты бір топтар бола алатын екі немесе одан да көп жақтардың арасындағы келісімнің маңызы
<variant>жанжалдар
<variant>дағдарыс
<variant>торығу
<variant>күйзеліс
<variant>ренжу
<question> жанжалдардың бірінші себептері
<variant>Ресурстарды бөлу
<variant>Міндеттердің өзара тәуелділгі
<variant>мақсаттардығы ерекшеліктер
<variant>барлығы дұрыс
<variant> Күйзелісті төмендету
<question> жанжалдардың екінші себептері
<variant>құндылықтағы ерекшеліктері
<variant>қанағаттанарлықсыз коммуникациялар