- АКТ құралдарын білім беруде қолдаудың дидактик негіздері
А) білім берудің көлемі және негізділігі
В) ақпараттық технологияға байланысты
С) білім берудің көлемі
Д) білім берудің негізділігі
- АКТ құралдарының дамуы
А) ақпараттық технологияға байланысты
В) ақпараттық технологияға байланысты емес
С) ақпарат
Д) дұрыс жауабы жоқ
- Білім берудегі дидактик әдіс
А) тақырыпты бөлшектеп алу
В) білім берудің көлемі
С) ақпараттық технологияға байланысты
Д) дұрыс жауабы жоқ
- Білім беруде АҚТ-ның қолдау қажеттілігі
А) ақпараттың көлемі көптігі – білім алудың жылдамдығы
В) білім берудің көлемі
С) диалог режимінің жылдамдығы
Д) барлығы дұрыс
- Тестік білім беруде АҚТ-ның ролі
А) жауап алудың жылдамдығы
В) білім берудің көлемі және негізділігі
С) каналдың өткізішілік қабілеті 8 мб/с
Д) оқушылардың интеллектуалдық деңгейінің әр түрлі болуын анықтау
- Білім беруде «сұрақ жауап» әдісінде АҚТ-ның ролі
А) диалог режимінің жылдамдығы
В) тест нәтижелері
С) білім берудің көлемі және негізділігі
Д) білім берудің негізділігі
- Білім беруде компьютерлік желілердің барлығы қандай болады
А) білімнің көлеміне оқушылардың интеллект деңгейіне байланысты
В) диалог режимінің жылдамдығы
С) жауап алудың жылдамдығы
Д) барлығы дұрыс
- «Жұлдызша» әдісімен білім беруде АҚТ-ның ролі
А) оқушылардың интеллектуалды деңгейі жоғары болуын анықтау
В) жауап алудың жылдамдығы
С) оқу үрдісін сүйемелдеу
Д) дұрыс жауабы жоқ
- Доңғалақ әдісімен АҚТ-ның ролі
А) оқушылардың интеллектуалдық деңгейінің әр түрлі болуын анықтау
В) оқу үрдісін сүйемелдеу
С) жауап алудың жылдамдығы
Д) білім берудің негізділігі
- Білім берудеАҚТ-ның дамуының негізгі бағыттары
А) оқу үрдісін сүйемелдеу
В) тест нәтижелері
С) төмен
Д) қоғамды ақпараттандыру және жылдамдастыру
- Білім берудеАҚТ-ның ролін бағалау
А) тест нәтижелері
В) қоғамды ақпараттандыру және жылдамдастыру
С) оқу үрдісін сүйемелдеу
Д) өте жоғары
- «Сызықты» әдіспенен білім беруде АҚТ-ның ролі
А) төмен
В) өте жоғары
С) қоғамды ақпараттандыру және жылдамдастыру
Д) орташа
- Білім беруде АҚТ-ны қолдау не үшін қажет
А) қоғамды ақпараттандыру және жылдамдастыру
В) каналдың өткізішілік қабілеті 8 мб/с
С) оптимал жылдамдығы 10 мб/с
Д) желіге жалғанбаған компьютер
- Вертуалдық кітапханалардың білім беруде ролі
А) өте жоғары
В) орташа
С) маңызды
Д) төмен
- Электрондық оқулықтардың білім беруде ролі
А) орташа
В) төмен
С) өте жоғары
Д) қажет
- Қашықтық оқыту әдісінің білім беруде ролі
А) маңызды
В) қажет
С) желіге жалғанбаған компьютер
Д) өте жоғары
- Білім беруде вертуалдық мектептердің қажеттілігі
А) қажет
В) маңызды
С) 430 стр. 2 мб HTML форматында
Д) оптимал жылдамдығы 10 мб/с
- Білім беруде интернет жүйесінің қажеттілігі
А) қажет
В) маңызды
С) қажет емес
Д) өте жоғары
- Білім беруде спутникпен пайдалану маңыздылығы
А) маңызды
В) өте жоғары
С) қажет
Д) қажет емес
- Білім беруде спутникті пайдалану каналын бағалау
А) каналдың өткізішілік қабілеті 8 мб/с
В) каналдың өткізішілік қабілеті 10 мб/с
С) каналдың өткізішілік қабілеті 11 мб/с
Д) каналдың өткізішілік қабілеті 9 мб/с
- АҚТ-ның пайдаланудың бір оқулық аппараттық өлшемі
А) 430 стр. 2 мб HTML форматында
В) 431 стр. 3 мб HTML форматында
С) 434 стр. 5 мб HTML форматында
Д) 433 стр. 2 мб HTML форматында
- Білім беруде телевизиондық каналды пайдаланудың өлшемі
А) 1-2 мб/с
В) 2-2 мб/с
С) 1-5 мб/с
Д) 1-3 мб/с
- АҚТ-ны қолдауда серверлердің жылдамдығы
А) оптимал жылдамдығы 10 мб/с
В) оптимал жылдамдығы 11 мб/с
С) оптимал жылдамдығы 15 мб/с
Д) оптимал жылдамдығы 12 мб/с
- Автономдық сервер дегеніміз не?
А) желіге жалғанбаған компьютер
В) өте жоғары
С) жоғары
Д) орташа
- Білім беруде локалдық желінің ролі
А) өте жоғары
В) орташа
С) жоғары
Д) оптимал жылдамдығы 12 мб/с
- Білім беруде глобалды желінің ролі
А) жоғары
В) орташа
С) өте жоғары
Д) оптимал жылдамдығы 15 мб/с
- Ауқымды желіде Білім берудің тиымдылығы
А) орташа
В) өте жоғары
С) жоғары
Д) оптимал жылдамдығы 15 мб/с
- Білім беруде ақпараттық іздеу жүйелерінің ролі
А) өте жоғары
В) орташа
С) жоғары
Д) желіге жалғанбаған компьютер
- Білім беруде АҚТ құралдарының сапасына қойылатын эргонамикалық талап
А) гос стандарт негізінде анықталады
В) желіге жалғанбаған компьютер
С) білім беруде интеллектуалдық деңгейінен анықталады
Д) тест арқылы
- Білім беруде құралдарының сапасына қойылатын психологиялық талаптар
А) білім беруде интеллектуалдық деңгейінен анықталады
В) тест арқылы
С) жылдам болады
Д) білім беру әдісіне байланысты
- Компьютерлік оқытудың тиімділігін бағалау
А) тест арқылы
В) жылдам болады
С) білім беру әдісіне байланысты
Д) ПАО жүйесі
- Білім беруде компьютерлік желі топологиясының қажеттілігі
А) білім беру әдісіне байланысты
В) тест арқылы
С) білім беруде интеллектуалдық деңгейінен анықталады
Д) ПАО жүйесі
- Білім беруде компьютерлік желілердің пайдалану барысы қандай болады
А) жылдам болады
В) орташа
С) төмен
Д) жоғары
- Білім беруде нәтижелерін қандай мониторинг жүйесін білесіз
А) ПАО жүйесі
В) ) тест арқылы
С) билет арқылы
Д) барлығы дұрыс
- Білім беруде АҚТ-ны қолдау әдістері
А) электрондық оқулықтар және арағашықтық курстар
В) компьютерді үйрету
С) өте тиімді
Д) тиімді
- Бүкіл ұлттық тестің тиімділігі
А) өте тиімді
В) тиімді
С) орташа
Д) тест әдісі
- АҚТ жаңалықтарын Білім беруде енгізудің тиімділігі
А) тиімді
В) орташа
С) тест әдісі
Д) компьютерді үйрету
- Вертуалды кітапханаларды Білім беруде қолданудың тиімділігі
А) орташа
В) жоғары
С) өте жоғары
Д) төмен
- Білім беруде қашықтан оқытудың сапасын бағалау әдісі
А) тест әдісі
В) билет әдісі
С) матрица арқылы
Д) дұрысы В және С
- Білім беруде АҚТ-ны қолдауды амалын асыру әдісі
А) компьютерді үйрету
В) тест әдісі
С) білім беру әдісіне байланысты
Д) білім беруде интеллектуалдық деңгейінен анықталады