АКТ құралдарын білім беруде

  1. АКТ құралдарын білім беруде қолдаудың дидактик негіздері

А) білім берудің көлемі және негізділігі

В) ақпараттық технологияға байланысты

С) білім берудің көлемі

Д) білім берудің негізділігі

  1. АКТ құралдарының дамуы

А) ақпараттық технологияға байланысты

В) ақпараттық технологияға байланысты емес

С) ақпарат

Д) дұрыс жауабы жоқ

  1. Білім берудегі дидактик әдіс

А) тақырыпты бөлшектеп алу

В) білім берудің көлемі

С) ақпараттық технологияға байланысты

Д) дұрыс жауабы жоқ

  1. Білім беруде АҚТ-ның қолдау қажеттілігі

А) ақпараттың көлемі көптігі – білім алудың жылдамдығы

В) білім берудің көлемі

С) диалог режимінің жылдамдығы

Д) барлығы дұрыс

  1. Тестік білім беруде АҚТ-ның ролі

А) жауап алудың жылдамдығы

В) білім берудің көлемі және негізділігі

С) каналдың өткізішілік қабілеті 8 мб/с

Д) оқушылардың интеллектуалдық деңгейінің әр түрлі болуын анықтау

  1. Білім беруде «сұрақ жауап» әдісінде АҚТ-ның ролі

А) диалог режимінің жылдамдығы

В) тест нәтижелері

С) білім берудің көлемі және негізділігі

Д) білім берудің негізділігі

  1. Білім беруде компьютерлік желілердің барлығы қандай болады

А) білімнің көлеміне оқушылардың интеллект деңгейіне байланысты

В) диалог режимінің жылдамдығы

С) жауап алудың жылдамдығы

Д) барлығы дұрыс

  1. «Жұлдызша» әдісімен білім беруде АҚТ-ның ролі

А) оқушылардың интеллектуалды деңгейі жоғары болуын анықтау

В) жауап алудың жылдамдығы

С) оқу үрдісін сүйемелдеу

Д) дұрыс жауабы жоқ

  1. Доңғалақ әдісімен АҚТ-ның ролі

А) оқушылардың интеллектуалдық деңгейінің әр түрлі болуын анықтау

В) оқу үрдісін сүйемелдеу

С) жауап алудың жылдамдығы

Д) білім берудің негізділігі

  1. Білім берудеАҚТ-ның дамуының негізгі бағыттары

А) оқу үрдісін сүйемелдеу

В) тест нәтижелері

С) төмен

Д) қоғамды ақпараттандыру және жылдамдастыру

  1. Білім берудеАҚТ-ның ролін бағалау

А) тест нәтижелері

В) қоғамды ақпараттандыру және жылдамдастыру

С) оқу үрдісін сүйемелдеу

Д) өте жоғары

  1. «Сызықты» әдіспенен білім беруде АҚТ-ның ролі

А) төмен

В) өте жоғары

С) қоғамды ақпараттандыру және жылдамдастыру

Д) орташа

  1. Білім беруде АҚТ-ны қолдау не үшін қажет

А) қоғамды ақпараттандыру және жылдамдастыру

В) каналдың өткізішілік қабілеті 8 мб/с

С) оптимал жылдамдығы 10 мб/с

Д) желіге жалғанбаған компьютер

  1. Вертуалдық кітапханалардың білім беруде ролі

А) өте жоғары

В) орташа

С) маңызды

Д) төмен

  1. Электрондық оқулықтардың білім беруде ролі

А) орташа

В) төмен

С) өте жоғары

Д) қажет

  1. Қашықтық оқыту әдісінің білім беруде ролі

А) маңызды

В) қажет

С) желіге жалғанбаған компьютер

Д) өте жоғары

  1. Білім беруде вертуалдық мектептердің қажеттілігі

А) қажет

В) маңызды

С) 430 стр. 2 мб HTML форматында

Д) оптимал жылдамдығы 10 мб/с

  1. Білім беруде интернет жүйесінің қажеттілігі

А) қажет

В) маңызды

С) қажет емес

Д) өте жоғары

  1. Білім беруде спутникпен пайдалану маңыздылығы

А) маңызды

В) өте жоғары

С) қажет

Д) қажет емес

  1. Білім беруде спутникті пайдалану каналын бағалау

А) каналдың өткізішілік қабілеті 8 мб/с

В) каналдың өткізішілік қабілеті 10 мб/с

С) каналдың өткізішілік қабілеті 11 мб/с

Д) каналдың өткізішілік қабілеті 9 мб/с

  1. АҚТ-ның пайдаланудың бір оқулық аппараттық өлшемі

А) 430 стр. 2 мб HTML форматында

В) 431 стр. 3 мб HTML форматында

С) 434 стр. 5 мб HTML форматында

Д) 433 стр. 2 мб HTML форматында

  1. Білім беруде телевизиондық каналды пайдаланудың өлшемі

А) 1-2 мб/с

В) 2-2 мб/с

С) 1-5 мб/с

Д) 1-3 мб/с

  1. АҚТ-ны қолдауда серверлердің жылдамдығы

А) оптимал жылдамдығы 10 мб/с

В) оптимал жылдамдығы 11 мб/с

С) оптимал жылдамдығы 15 мб/с

Д) оптимал жылдамдығы 12 мб/с

  1. Автономдық сервер дегеніміз не?

А) желіге жалғанбаған компьютер

В) өте жоғары

С) жоғары

Д) орташа

  1. Білім беруде локалдық желінің ролі

А) өте жоғары

В) орташа

С) жоғары

Д) оптимал жылдамдығы 12 мб/с

  1. Білім беруде глобалды желінің ролі

А) жоғары

В) орташа

С) өте жоғары

Д) оптимал жылдамдығы 15 мб/с

  1. Ауқымды желіде Білім берудің тиымдылығы

А) орташа

В) өте жоғары

С) жоғары

Д) оптимал жылдамдығы 15 мб/с

  1. Білім беруде ақпараттық іздеу жүйелерінің ролі

А) өте жоғары

В) орташа

С) жоғары

Д) желіге жалғанбаған компьютер

  1. Білім беруде АҚТ құралдарының сапасына қойылатын эргонамикалық талап

А) гос стандарт негізінде анықталады

В) желіге жалғанбаған компьютер

С) білім беруде интеллектуалдық деңгейінен анықталады

Д) тест арқылы

  1. Білім беруде құралдарының сапасына қойылатын психологиялық талаптар

А) білім беруде интеллектуалдық деңгейінен анықталады

В) тест арқылы

С) жылдам болады

Д) білім беру әдісіне байланысты

  1. Компьютерлік оқытудың тиімділігін бағалау

А) тест арқылы

В) жылдам болады

С) білім беру әдісіне байланысты

Д) ПАО жүйесі

  1. Білім беруде компьютерлік желі топологиясының қажеттілігі

А) білім беру әдісіне байланысты

В) тест арқылы

С) білім беруде интеллектуалдық деңгейінен анықталады

Д) ПАО жүйесі

  1. Білім беруде компьютерлік желілердің пайдалану барысы қандай болады

А) жылдам болады

В) орташа

С) төмен

Д) жоғары

  1. Білім беруде нәтижелерін қандай мониторинг жүйесін білесіз

А) ПАО жүйесі

В) ) тест арқылы

С) билет арқылы

Д) барлығы дұрыс

  1. Білім беруде АҚТ-ны қолдау әдістері

А) электрондық оқулықтар және арағашықтық курстар

В) компьютерді үйрету

С) өте тиімді

Д) тиімді

  1. Бүкіл ұлттық тестің тиімділігі

А) өте тиімді

В) тиімді

С) орташа

Д) тест әдісі

  1. АҚТ жаңалықтарын Білім беруде енгізудің тиімділігі

А) тиімді

В) орташа

С) тест әдісі

Д) компьютерді үйрету

  1. Вертуалды кітапханаларды Білім беруде қолданудың тиімділігі

А) орташа

В) жоғары

С) өте жоғары

Д) төмен

  1. Білім беруде қашықтан оқытудың сапасын бағалау әдісі

А) тест әдісі

В) билет әдісі

С) матрица арқылы

Д) дұрысы В және С

  1. Білім беруде АҚТ-ны қолдауды амалын асыру әдісі

А) компьютерді үйрету

В) тест әдісі

С) білім беру әдісіне байланысты

Д) білім беруде интеллектуалдық деңгейінен анықталады