Жеңіл сұрақтар
<question>Жаңа, жаңалық, жаңарту дегенді білдіреді
<variant>инновация
<variant> иллюстрация
<variant> психология
<variant> аффект
<variant> ситуация
<question>Бірінші рет шыққан, жасалған, жуық арада пайда болған
<variant>инновация
<variant> педагогика
<variant> проблема
<variant> ситуация
<variant> аффект
<question>Бір жүйенің ажыратылатын, өзінше дербес бөлігі
<variant>модуль
<variant> дифференциация
<variant>рефлексия
<variant>апперцепция
<variant> ситуация
<question>Базалық білім беріледі
<variant> мектеп қабырғасында
<variant> балабақшада
<variant> жоғары оқу орнында
<variant> колледжде
<variant> магистратурада
<question>Жоғары кәсіби білім беру құрылымы тұрады
<variant> 3
<variant> 2
<variant> 4
<variant> 5
<variant>7
<question>”Білім” мемлекеттік бағдарламасы қабылданды
<variant>2000ж.30қыркүйекте
<variant> 1996ж.
<variant> 2001ж.
<variant> 2004ж.
<variant> 2006 ж.
<question>Білім жүйесінің ұлттық үлгісі білім берудің … қамтиды
<variant> 4 деңгейін
<variant> 3 деңгейін
<variant> 2-деңгейін
<variant> 1-деңгейін
<variant> 5-деңгейін
<question>Латын сөзінен аударғанда бүтіннің бөлшектерге, түрлерге, сатыларға бөлінуі, жіктелуі
<variant>дифференциация
<variant>рефлексия
<variant>модуль
<variant>реакция
<variant> ситуация
<question>Бұл терминді ағылшын философы, табиғаттәнді педагогиканың негізін салушы Дж.Локк енгізді
<variant>рефлексия
<variant>модуль
<variant>иллюзия
<variant>реакция
<variant> ситуация
<question>Ақылдың өз әрекетіне бақылау жасауы
<variant>рефлексия
<variant>модуль
<variant>иллюзия
<variant> ситуация
<variant>реакция
<question> Рефлексияға “Ақылдың өз әрекетіне бақылау жасауы” деп анықтама берген
<variant>Джон Локк
<variant>Зигмунд Ф.
<variant>Белинский
<variant>Абай
<variant> Сухомлинский
<question>Дифференциация
<variant>бүтіннің бөлшектенуі
<variant>жүйенің дербес бөлшегі
<variant>қабылдау
<variant>ойлау
<variant> сезініу
<question> Табиғаттәнді педагогиканың негізін салушы
<variant>Джон Локк
<variant>Зигмунд Ф.
<variant>Белинский
<variant> Сухомлинский
<variant>Абай
<question>Модульдік оқыту технологиясы
<variant>Жанпейісова М.
<variant>Эрдниев
<variant>Беспалько
<variant> Сухомлинский
<variant>Амонашвили
<question> «Толық меңгеру» әдістемесінің идеяларын ұсынған
<variant>Кэррол Ж., Блум Б.
<variant>Жанпейісова М.
<variant>Қараев Ж.
<variant> Сухомлинский
<variant>Архимед Ысқақ
<question> Деңгейлеп оқыту технологиясы
<variant>Қараев Ж.
<variant>Жанпейісова
<variant>Архимед Ысқақ
<variant> Сухомлинский
<variant>Дж.Локк
<question>Деңгейлеп оқыту ерекшелігі
<variant>бірнеше деңгейдегі жұмыс
<variant> 3-деңгей тапсырмалары
<variant>2-деңгей
<variant>4-деңгей
<variant>5-деңгей
<question>Дарынды балаларды зерттеу, қолдау мақсатындағы жұмыстар
<variant> «Болашақ» бағдарламасы, «Дарын» орталығы
<variant> Н.Ә.Назарбаев жолдауында
<variant>баспа беттерінде
<variant>ақпарат
<variant>«атамекен»
<question> «Біздің балаларымыз белгілі жоғары мамандар болады, оларға жағдай жасау керек» делінген
<variant> Н.Ә.Назарбаев жолдауында
<variant> «Болашақ» бағдарламасы
<variant> «Дарын» орталығы
<variant>мектепте
<variant> колледжде
<question>Республикада …. ғылыми-практикалық орталығы құрылған
<variant> «Дарын»
<variant> «Болашақ»
<variant> «Жасыл ел»
<variant> «Ауыл»
<variant> «Кәусар бұлақ»
Орта сұрақтар
<question>Педагогикалық жүйенің барлық бөліктерінің логикалық байланыста болуы
<variant>жүйелілігі
<variant>концептуалдық
<variant>оңтайлылық
<variant>тиімділік
<variant> бірізділік
<question>Басқа ұжымда дәл осы күйде қолдануға мүмкіндіктің болуы
<variant>қайталауға жарамдылығы
<variant>концептуалдық
<variant>оңтайлылық
<variant>тиімділік
<variant>бірізділік
<question>Қандай технология болса да философиялық ғылыми тұжырымдамаға негізделуі
<variant> концептуалдық
<variant> жүйелілігі
<variant>оңтайлылық
<variant>тиімділік
<variant> бірізділік
<question>Диагностикалық болжау жасауға, жоспарлауға, нәтижені өңдеу
<variant> оңтайлылық
<variant>концептуалдық
<variant> жүйелілігі
<variant> бірізділік
<variant>тиімділік
<question>Бұл қолда барды дамытумен, түрін өзгертумен айналысу
<variant> модификациялық инновация
<variant> комбинаторлық инновация
<variant> радикалдық инновация
<variant> жаңалық
<variant> коммуникация
<question>Бұрын пайданылмаған, белгілі әдістеме элементтерін жаңаша құрастыру
<variant> комбинаторлық инновация
<variant> модификациялық инновация
<variant> радикалдық инновация
<variant> коммуникация
<variant> проблема
<question>Білімге мемлекеттік стандарттарды енгізу
<variant> радикалдық инновация
<variant> модификациялық
<variant> комбинаторлық
<variant> коммуникация
<variant> педагогика
<question>Жалпы орта, бастауыш кәсіптік білімнің бағдарламаларын іске асыратын және біліктілігі жоғары жұмысшы кадрларды даярлайтын
<variant>кәсіптік лицей
<variant>мектеп
<variant>балабақша
<variant>университет
<variant> колледж
<question>“Педагогикалық технологияны” оқу процесіне белгілі бір мақсат көздей әсер ететін педагогикалық ықпал деп түсіндіреді
<variant> Лихачев Б.Т.
<variant> ЮНЕСКО-ның анықтамасы
<variant> Кларин М.
<variant>Беспалько
<variant> Занков
<question>Ақпараттардың аяқталған блогынан, оқушы іс-әрекеті бағдарламасынан, мұғалім нұсқауларынан тұрады
<variant>модульдік ОТ
<variant>дамыта ОТ
<variant>ойын технологиясы
<variant>дәстүрлі оқыту
<variant> Қашықтан ОТ
Күрделі сұрақтар
<question>Деңгейлік тапсырма мақсаты
<variant>қабілетті жіктерге бөлмеу
<variant>қабілетті деп бөлу
<variant>қабілетсіз деп бөлу
<variant>жақсы, жаманға айыру
<variant>қосымша білім беру
<question>Білім философиясының керегесі
<variant>ар,шындық, махаббат,еркіндік
<variant>білім,білік,дағды
<variant>оқу, тәрбие
<variant>әдіс,тәсіл
<variant> форма
<question>Қосымша білім беру
<variant>саралап оқыту бағыты
<variant>деңгейлеп оқыту
<variant>сыни ойлау
<variant>дамыта оқыту
<variant> қашықтан оқыту
<question>Толықтыра оқыту
<variant> үлгермеушілікті жою
<variant>мәселені қою
<variant>дарындыны табу
<variant>қызықтыру
<variant> ойната білу
<question>Дәстүрлі емес, оқыту-тәрбиелеу ісін қайта құрып, түбірінен жақсартуға бағытталған орта оқу орындары
<variant>жаңа үлгідегі мектептер
<variant>мектеп
<variant>институт
<variant>академия
<variant> колледж
<question>Бір пән шеңберіндегі оқыту, тәрбие мазмұнын жүзеге асыруға негізделген әдістер мен құралдар жиынтығы
<variant>салалық (пәндік)
<variant>локальді(модульдік)
<variant>жалпы педагогикалық
<variant>психологиялық
<variant> логикалық
<question>Сынып оқушыларын “қабілетті” және “қабілетсіз” деп жасанды әр түрлі жіктерге бөлуді болдырмау
<variant>деңгейлік тапсырма мақсаты
<variant> «Дарын» ғылыми-практикалық орталық мақсаты
<variant>саралап оқыту мақсаты
<variant>дәстүрлі оқыту мақсаты
<variant>қашықтан оқыту мақсаты
<question>Дайындық кезең және негізгі кезең
<variant>саралап оқыту кезеңдері
<variant>модульдік оқыту кезеңдері
<variant>дәстүрлі оқыту кезеңдері
<variant>сыни ойлау кезеңдері
<variant> дамыта оқыту кезеңдері
<question>Дайындық кезең міндеттері
<variant>дарындыларды табу және дамыту
<variant>орташа оқыту табу
<variant>төменгілерді іріктеу
<variant>жақсыларды табу
<variant> жалқауды табу
<question>Қ.Әбдіғалиевтің көрсеткеніндей шешуді қажет ететін проблемалардың 10-сы
<variant>білім беруде ұлттық философияның болмауы
<variant>мұғалімдердің технологияны қолдана алмауы
<variant>әдістердің тапшылығы
<variant>іс-тәжірибенің аздығы
<variant> сауытының жетпеуі