АКТ технологиясы көмегінде электрондық оқулықтармен электрондық кітапханалардың негізгі принциптерін үйрету.
- Білім беру процесінде оқытушыменен оқушының арасында жіпсіз ақпараттық байланыс болады. Осы байланыс көмегімен оңы тутынушымен оқушыларға өзінің білімін береді. Бұл процедура әдістері көп. Ал ақпараттық техниканың даму нәтижесінде білім беру жылдамдығы асты. Бұл жылдамдық қайтіп іске асу керек. Ең алдыменен білім беру процедурасында ақпараттық техникаларды қолданудың тағыда бұл техниканың жақсы нәтиже беруі компьютерлік қораптардың шығуымен тікелей байланысты. Компьютерлік қораптың компьютерлік торап көмегінде екі копьютер арқылы байланысуы мүмкін. Кабел арқылы байланысқан схемада айтылады.
Әрқандайторап осы принцип арқылы амалға асады. Ал компьютерді бұндай жалғаудың білім беруде не көмегі бар. Компьютердің ең алғашқы қолдануыдербес қолдану деп аталады. Дербес қолданған компьютерлер жәрдемінде таблица құру, график сызу печат қылу сияқты әр түрлі қарапайым жұмыстар қолданылады. Білім беру саласында оқушыларға компьютермен қайтіп жұмыс қосу және компьютер программалау арқылы амалға асырылады. Бір компьютердегі ақпараттық, екінші компютерге дискет арқылы өткізеді. Бұл процедура тасмалдау торабы деп аталады. Компьютердің көбеюі және олардың бағаларының төмендігі нәтижесінде бірнеше компьютерді кабель арқылы байланыстыру мүмкіндігі бар.
Бұл қарапайым торап болады. Бұл тораптардың жақсы жағы бірнеше компьютерді бір принтер арқылы пайдалануы мүмкін. Жақсылап талдап шықсақ компьютерлік тораптардың мүмкіншіліктерін түсініп аламыз. Мысалы: Әр бір копьютерде бір оқушыны меншіктеп қойамыз.
- АҚТ инструментариясының дамуы білім беру кеңестігін өте күшейтті. Қазіргі кезеңде қашықтан оқыту технологиясы дамыған мемлекеттерді өзінің білікті орның тапты. Бұндай технология болған сұраныс оқушылардың қашықтан тұрып білім алу мүмкіншілігі болып саналады. Әрине бұндай жағдай көптеген білім алушыларды қанағаттандырады. Соңғы кездерде виртуал мектептер көрінісіндегі оқыту орталықтары туындай бастады. Бұндай мектептердің негізгі құрамы төмендегідей оқыту орталығында барлық АКТ инструментариясы арқылы оқытушы профессорлар өз лекцияларын бейнелеу түрде базада сақтайды. Бұндай базадан ақпараттарды алу тағыда оларды тиісті жерге жеткізу оқыту технологиясында өзінің ерекше әдістерін ендіруге тура келеді. Бұндай жағдайда бірнеше проблема туындауы мүмкін. Бірінші проблема оқушыларды тест арқылы сынауы мүмкін. Сынақ кезінде біз оларды шпаргалка пайдалана алуға шек қоя алмаймыз. Бұндай жағдай виртуал мектептерінің сапасын төмендетеді. Негізінде виртуал мектептерде АКТ инструментариялардан пайдалану тағыда инструментариялармен қамтамасыз ету шешілген мәселе болып саналады. Бірақ оқыту методика жағынан бұл проблема әле толық шешілмеген. Осындай жағдайға қарамай виртуал мектептерге болған сұраныс өте күшті.