Тәрбие түрлері

Пәнаралық байланыстар: философия, әлеуметтік психология, әлеуметтану, мәдениеттану.

1) мамандықты саналы таңдау арқылы еңбекке дайындығын қалыптастыру, қоғамның өтпелі кезеңденарықтық қатынасқа көшуіндегі әлеуметтік-экономикалық тенденциялар және оқушыларды еңбекке тәрбиелеудің міндеттері.Балалардың потенциалдық мүмкіндіктері кейінгі өмірлік жолдарын таңдауға септігін тигізеді;

2) қазіргі қоғамның жаңа идеологиялық жағдайына байланысты жеке тұлғаның саяси және құқықтық мәдениетін қалыптастыру. Оқушыларда саяси мәдениетті қалыптастырудың міндеттері мен мазмұны. Қазіргі кезеңдегі мұғалім жұмысының күрделілігі және қарама-қайшылығы. Құқықтық мәдениеттің мазмұны, міндеттері мен мәні;

3) оқушыларды эстетикалық мәдениетке тәрбиелеу. Эстетикалық санасын, идеалын, сезімін, көркемдік шығармашылық қабілетін қалыптастыру;

4) оқушыларды экологиялық мәдниетке тәрбиелеу. Экологиялық тәрбиенің мазмұны, міндеттері, мәні;е) жеке тұлғаның дене тәрбиесі.Салауатты өмір сүру салты.Оқушылардың дене тәрбиесінің мазмұны және міндеттері. Адам мәдениетін меңгерудегі оқушылардың негізгі іс-әрекетінің түрлері.

Негізгі ұғымдар: ұжым, балалар ұжымы, балалар ұжымы дамуының кезеңдері мен заңдары, оқушылардың өздерін-өздері басқаруы, оқушы ұжымының қалыптасуының диагностикасы.

Бақылау сұрақтары.

Оқушылар ұжымы дегеніміз не, оның негізгі белгілері қандай?

2.Балалар ұжымы-мектептегі педагогиикалық процестің неге маңызды компоненті болып табылады?

3.Оқушылар ұжымының дамуының негізгі заңдарын тұжырымдаңыздар?