Шет тілін оқыту психологиясының зерттеу обьектісі қазіргі уақытта жеке белгі болып табылады, мысалы мазасыздану, қабылдау өткірлігі, кәсіпке бейімделу, ал кейде жалпы жеке тұлғалық . В.Штерн жеке тұлғаның психологиялық айырмашылықтар дамуы мен көбеюінің жалғаса жұмыс істеуін 4 бағытқа бөлді. Егер зертеуді қаншалықты вариантты жүргізсек, сұрыптау барысында қарастырып жатқан қасиеттеріміз соншалықты кең өрісті мағынаға ие болса, біз бірінші бағыттағы зерттеулерді жүргіземіз. Ал анықтау қызық болып қарастырып жатқан қасиетімізбен қатар бізді қызықтыратын белгі көрінсе біз басқа зерттеу жүргізіміз.
Сонымен біз бірінші және екінші жағдайдағыдай генезис пен болжау ретіндегі сұрақтармен қалмаймыз, бір уақыттық шешімге тоқталамыз . Егер жеке тұлғаның бір тұтас ретінде көрінуіне келсек, бізге қызықты қасиеттер дамыуының себептері мен кезеңдерін ашуымыз, тарихи тәсілді сақтауымыз қажет. Тарихи жағдайда болу үшін, жеке тұлғаның көп деңгейлілігі мен көп факторлылығын ашуға тырысқанда, ненің немен қай уақытта көрінетінін білмегендіктен өзімізді типологиялық тәсілді қолдану мүмкіндігімен қамтамасыз етуіміз керек . Сондықтан екінші және үшінші зерттеу түрінде көлденең емес ұзына бойына қиылыс жүргіземіз.
Сонымен қазіргі уақытта жекелік айырмашылықтар психологиясы жеке психологиялық теорияларының басқалар ортасында басымдылығы байқалып өзінің біріңғай еместігін сақтап қалды. Мысалы үшін ақыл-ой қабілетінің теориясы жыныстық эволюциялық теориямен практикалық түрде байланысы жоқ, ал темперамент теориясының жекелік ерекшеліктер теориясымен ешқандай байланысы жоқ. Сондықтан қазіргі шет тілін оқыту психологияның негізгі тенденциясы- бұл жеке тұлғаның жеке теориясындағы әртекті білімі мен жеке интеграциясы.
Өкінішке орай, қазірде В.Штерн дифференциалды психология жеке қызметі және әйел психологиясы, суретші психологиясы, тағы басқалар монографияда талқылау тақырыбы болып қалуы тиіс деген тұжырымдамасы шындыққа сай келіп тұр болып .
Шет тілін оқыту психологияның негізгі бағыттары:
- Бір немесе бірнеше жеке тұлғаның вариациялы (бір нәрсенің өзгеше немесе өзгерген түрі)
- Екі немесе оданда көбірек тұлғаның корреляциалы (өзара қатысты, байланысты) белгісі
- Бір жеке тұлғаның көптеген белгілер қатынасындағы психогеографиялық және вертикальды индивидуальдылығы
4.Екі немесе оданда көбірек жеке тұлғаның көптеген белгілер қатынасындағы салстырмалы индивидуалдылығы