Мектеп психологының іс-құжаттары

  1. Мектеп үшін нақты, көкейкесті тақырып бойынша 2-3 жылға арналып жасалған тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың бағдарламасы. Мектеп психологының бір жылға арнап (төмендегі бағыттар бойынша) жасаған жұмыс жоспары:
  • мектеп ұжымының диагностикасы;
  • педагогикалық процесті диагностикалау және болжау;
  • оқушылармен, педагогтармен, ата-аналармен, басшылармен кеңес (консультация) жұмыстары;
  • мектеп ұжымында психопрофилактикалық жұмыстар;
  • қалалық, аудандық орталықтармен байланыс ұйымдастыру жұмыстары.
  1. Психологиялық көмек кабинетінің жұмыс циклограммасы.
  2. Психологтың апталық тор-жоспары.
  3. Психодиагностикалық құжаттар.
  4. Өткізілетін шаралардың (консультация, әлеуметтік-психологиялық тренинг, консилиум, т.б.) қысқаша жоспарлары мен бағдарламалары.

  1. АПТАЛЫҚ ТОР-ЖОСПАР (ҮЛГІСІ)
Дүйсенбі

(психодиагностика)

Психодиагностика мен зерттеу нәтижелерді өңдеу
Сейсенбі

(кеңес беру)

Сенім телефоны, жеке , топтық және отбасылық кеңес
Сәрсенбі

(психокоррекция) түзету-дамыту

Психокоррекция және психопрофилактикалық жұмыс
Бейсенбі

(психопрофилактика) алдын алу

Қарым-қатынас тренингін өткізу, психотерапия сеансын, психологиялық гимнастика жүргізу
Жұма

(психологиялық-педагогикалық насихат, сауаттандыру, әдістемелік)

Модуль курстарын, педконсилиум, педкеңес өткізу, координациялық кеңестерге қатысу
Сенбі

(өз білімін жетілдіру)

Кітапханада жұмыс

АПТАЛЫҚ ЖҰМЫС КЕСТЕСІ

Апта

күндері

Өтілетін орны мен уақыты көрсетілген жоспарланған шаралар Ескерту
Дүйсенбі
Сейсенбі
Сәрсенбі
Бейсенбі
Жұма
Сенбі

Кесте әр аптаның аяғында келесі аптаға жасалуы тиіс.

  1. МЕКТЕП ПСИХОЛОГЫНЫҢ ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Уақыты Проблема Жұмыс формасы Әдістеме атауы Адамның сапа

лық ерекшелігі

Жіберілген

уақыт

Нәтиже Жауапты Ескеру,

ұсыныс

өткізілді өңделді Қорытын-ды
1.  

 

                 
2.  

 

                 
3.  

 

                 

Психологтың жұмыс кабинетінде материалдарды сақтайтын сейф болуы тиіс.

Психологиялық жеңілдеу бөлмесінде:

  • психологиялық релаксация жүргізуге;
  • психологиялық ауыртпалықты, жағымсыздықты жоюға;
  • эмоционалдық жеңілденуге;
  • жеке және топтық психологиялық кеңес алуға алуға;
  • психопрофилактикалық және психокоррекциялық шараларға қолайлы жағдай болуы керек.
  • сенім телефоны, пошта, жұмыс пункті болуы тиіс.

Психотерапевтік әсер етудің материалдық базасы:

  • аудиотехника;
  • психотерапевтік сипаттағы жазбалары бар аудиокассеталар;
  • проекциялық аппаратура;
  • арнайы психотерапевтік әсер етуші жарық жүйесі, т.б.
  1. Психодиагностиканың материалдық базасы:
  • кеңсе жабдықтары – қағаз-қалам, маркер т.б.
  • жігер беретін, тыныштандыратын, көңіл-күйді реттеуші релаксация жазылған аудиотехника, арнайы қағаздар;
  • жеке компъютер, калькулятор, т.б. ЭЕТ.
  1. Психологиялық ағарту-насихат және психологиялық дайындық:
  • оқу-әдістемелік материалдар;
  • көрнекі құралдар;
  • арнайы жабдықталған орын.

Психологтың кеңесі

Мұғалім (сынып жетекшісі, пән мұғалімі) егер мына принциптермен жұмыс істесе, сыныпта дұрыс ахуал қалыптастыра алады:

  • Оқу-тәрбие үрдісінің басынан бастап аяғына дейін мұғалім балаға деген толық сенім мен құрмет көрсетуі тиіс.
  • Ол топтың не әр баланың алдында тұрған мақсат пен міндеттерді қалыптастыруға және нақтылауға көмектесуі керек.
  • Ол оқушылардың оқуға деген ішкі ниет-мұқтаждығын (мотивация) ескере отырып жұмыс жасауы тиіс.
  • Мұғалім оқушылар үшін небір тәжірибе, дерек көзі ретінде болуы тиіс. Балалар кез келген сұрағына, белгілі бір кездескен қиындықтарын жеңуде мұғалімнен көмек, жауап алатынына сенімді болуы керек.
  • Ол әр бала үшін де мұндай рөлде бола алуы маңызды.
  • Ол өзінің бойында топтың эмоциялық қалпын сезіне алу қабілетін дамытуы керек.
  • Ол топтық іс-әрекеттің белсенді мүшесі бола алуы керек.
  • Ол топта сезімін ашық білдіре алуы тиіс.
  • Әр оқушының сезімі мен толғанысын түсінуге мүмкіндік беретін эмпатияны меңгеруге тырысуы керек.
  • Мұғалім өзін-өзі жақсы білуі керек.

Баќылау с±раќтары:

  1. Мектеп психологының бір жылға арнап (төмендегі бағыттар бойынша) жасаған жұмыс жоспарын көрсетіңіз?
  2. Психотерапевтік әсер етудің материалдық базасы атаңыз?
  3. Мұғалім (сынып жетекшісі, пән мұғалімі) қандай принциптермен жұмыс істесе, сыныпта дұрыс ахуал қалыптастыра алады?