- Мектеп үшін нақты, көкейкесті тақырып бойынша 2-3 жылға арналып жасалған тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың бағдарламасы. Мектеп психологының бір жылға арнап (төмендегі бағыттар бойынша) жасаған жұмыс жоспары:
- мектеп ұжымының диагностикасы;
- педагогикалық процесті диагностикалау және болжау;
- оқушылармен, педагогтармен, ата-аналармен, басшылармен кеңес (консультация) жұмыстары;
- мектеп ұжымында психопрофилактикалық жұмыстар;
- қалалық, аудандық орталықтармен байланыс ұйымдастыру жұмыстары.
- Психологиялық көмек кабинетінің жұмыс циклограммасы.
- Психологтың апталық тор-жоспары.
- Психодиагностикалық құжаттар.
- Өткізілетін шаралардың (консультация, әлеуметтік-психологиялық тренинг, консилиум, т.б.) қысқаша жоспарлары мен бағдарламалары.
- АПТАЛЫҚ ТОР-ЖОСПАР (ҮЛГІСІ)
Дүйсенбі
(психодиагностика) |
Психодиагностика мен зерттеу нәтижелерді өңдеу |
Сейсенбі
(кеңес беру) |
Сенім телефоны, жеке , топтық және отбасылық кеңес |
Сәрсенбі
(психокоррекция) түзету-дамыту |
Психокоррекция және психопрофилактикалық жұмыс |
Бейсенбі
(психопрофилактика) алдын алу |
Қарым-қатынас тренингін өткізу, психотерапия сеансын, психологиялық гимнастика жүргізу |
Жұма
(психологиялық-педагогикалық насихат, сауаттандыру, әдістемелік) |
Модуль курстарын, педконсилиум, педкеңес өткізу, координациялық кеңестерге қатысу |
Сенбі
(өз білімін жетілдіру) |
Кітапханада жұмыс |
АПТАЛЫҚ ЖҰМЫС КЕСТЕСІ
Апта
күндері |
Өтілетін орны мен уақыты көрсетілген жоспарланған шаралар | Ескерту |
Дүйсенбі | ||
Сейсенбі | ||
Сәрсенбі | ||
Бейсенбі | ||
Жұма | ||
Сенбі |
Кесте әр аптаның аяғында келесі аптаға жасалуы тиіс.
- МЕКТЕП ПСИХОЛОГЫНЫҢ ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Уақыты | Проблема | Жұмыс формасы | Әдістеме атауы | Адамның сапа
лық ерекшелігі |
Жіберілген
уақыт |
Нәтиже | Жауапты | Ескеру,
ұсыныс |
||
өткізілді | өңделді | Қорытын-ды | ||||||||
1. |
|
|||||||||
2. |
|
|||||||||
3. |
|
Психологтың жұмыс кабинетінде материалдарды сақтайтын сейф болуы тиіс.
Психологиялық жеңілдеу бөлмесінде:
- психологиялық релаксация жүргізуге;
- психологиялық ауыртпалықты, жағымсыздықты жоюға;
- эмоционалдық жеңілденуге;
- жеке және топтық психологиялық кеңес алуға алуға;
- психопрофилактикалық және психокоррекциялық шараларға қолайлы жағдай болуы керек.
- сенім телефоны, пошта, жұмыс пункті болуы тиіс.
Психотерапевтік әсер етудің материалдық базасы:
- аудиотехника;
- психотерапевтік сипаттағы жазбалары бар аудиокассеталар;
- проекциялық аппаратура;
- арнайы психотерапевтік әсер етуші жарық жүйесі, т.б.
- Психодиагностиканың материалдық базасы:
- кеңсе жабдықтары – қағаз-қалам, маркер т.б.
- жігер беретін, тыныштандыратын, көңіл-күйді реттеуші релаксация жазылған аудиотехника, арнайы қағаздар;
- жеке компъютер, калькулятор, т.б. ЭЕТ.
- Психологиялық ағарту-насихат және психологиялық дайындық:
- оқу-әдістемелік материалдар;
- көрнекі құралдар;
- арнайы жабдықталған орын.
Психологтың кеңесі
Мұғалім (сынып жетекшісі, пән мұғалімі) егер мына принциптермен жұмыс істесе, сыныпта дұрыс ахуал қалыптастыра алады:
- Оқу-тәрбие үрдісінің басынан бастап аяғына дейін мұғалім балаға деген толық сенім мен құрмет көрсетуі тиіс.
- Ол топтың не әр баланың алдында тұрған мақсат пен міндеттерді қалыптастыруға және нақтылауға көмектесуі керек.
- Ол оқушылардың оқуға деген ішкі ниет-мұқтаждығын (мотивация) ескере отырып жұмыс жасауы тиіс.
- Мұғалім оқушылар үшін небір тәжірибе, дерек көзі ретінде болуы тиіс. Балалар кез келген сұрағына, белгілі бір кездескен қиындықтарын жеңуде мұғалімнен көмек, жауап алатынына сенімді болуы керек.
- Ол әр бала үшін де мұндай рөлде бола алуы маңызды.
- Ол өзінің бойында топтың эмоциялық қалпын сезіне алу қабілетін дамытуы керек.
- Ол топтық іс-әрекеттің белсенді мүшесі бола алуы керек.
- Ол топта сезімін ашық білдіре алуы тиіс.
- Әр оқушының сезімі мен толғанысын түсінуге мүмкіндік беретін эмпатияны меңгеруге тырысуы керек.
- Мұғалім өзін-өзі жақсы білуі керек.
Баќылау с±раќтары:
- Мектеп психологының бір жылға арнап (төмендегі бағыттар бойынша) жасаған жұмыс жоспарын көрсетіңіз?
- Психотерапевтік әсер етудің материалдық базасы атаңыз?
- Мұғалім (сынып жетекшісі, пән мұғалімі) қандай принциптермен жұмыс істесе, сыныпта дұрыс ахуал қалыптастыра алады?