Психотерапиялық ықпал жасауға байланысты материалдық базалар

Психотерапиялық ықпал жасауға байланысты материалдық база: аудиотехника, аудиокассеталар, бейнетехника, проекциялық апараттар, диктафон, уақыт өлшегіш

Күні Жүргізу уақыты Кеңес алушы

жасы, жынысы, аты

Келген себебі Мәселесі Кеңестің нәтижесі Кеңесші
1 2 3а3ә3б 4 5 6 7

2 бағанда кеңестің басталған және аяқталған уақытты болашақта жұмысты жоспарлауда кеңестің ерекшеліғін ескеруге болады.

3 б бағанында кеңес алушы қалай өзін атайды немесе анонимдік атаумен жазу керек.

7 баған, егер бір мекемеде бірнеше психолог қызмет ететін болса, әрі бір жалпы журналға тіркелген жағдайда ғана.

ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТЫ ЕСЕПКЕ АЛУ ЖУРНАЛЫ

Қатысушының аты-жөні Тренинг не сабақ тақырыбы Кездесу күні Қатысқанын белгілеу Жүргізуші Ескерту
1 2 3 4 5 6 7

Жұмыстың топтық формасына жататындар:

  • балалармен, ересектермен тренинг;
  • балалармен түзету және дамыту сабақтары;
  • Семинарлар, дәрістер, практикалық және әдістемелік сабақтар, мұғалімдермен, оқушылармен іскерлік ойын.

Психодиагностикалық материалдық база:кеңес тауарлары, жабдықтар , арнайы бланклер, жекелік компьютерлер бағдарламалары

  1. Психолог______________________________________________
  2. Сыныпқа (топқа сипаттама):

— балаларға психологаялық мінездеме;

— осы сыныпта мұғалімдер жұмысына жалпы мінездеме;

— бағдарламаның мақсаты (балалармен, немесе балалармен-мұғалімдермен-ата-аналармен жұмыстың нақты мақсаты мен міндеттері);

-әр ай бойынша бағдарламаны іске асыру кезеңдері;

— сыныптағы жұмыстың нәтижесін жоспарлауда жіберілетін эксперттік тексерулер.

Күні_________

Психологтың қолы______________________

«ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КӨМЕК КӨРСЕТУГЕ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ҚАЖЕТТІЛІГІН ЗЕРТТЕУ» (анкетаның үлгісі)

МҰҒАЛІМНІҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ
  1. Өзін зерттеу
  2. Мұғалімнің тұлғалық өсуі.
  3. Өзін реттеу
  4. Коммуникативтік (байланыстық) қателердің диагностикасы және түзету (коррекциясы)
  5. Жеке жасаралық ерекшеліктерді зерттеу
ОҚУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
  1. Үлгермеушілік себептерін талдау.
  2. Педагогикалық бағаның психологиялык талдауы.
  3. Танымдық мотивациялардың (түрткілердің) диагностикасы

мен дамуы.

  1. Танымдық үрдістердің диагностикасы мен дамуы
  2. Мектептік үрейдің диагаостикасы мен коррекциясы.
ТӘРТІП МӘСЕЛЕЛЕРІ
  1. Мінез-құлық мотивациялық схемасын талдау.
  2. Оқушыларменоқытушылардыңөзіндікбағасының диагаостикасы мен коррекциясы.
  3. Өзінің сенімділігін көтеру диагностикасы мен коррекциясы.
  4. Агрессиядан (ашушаңдықтан) арылута арналған ойындармен тренингтер.

ҰЩІ (КТД), ҰІО (ОДИ) ұйымдастыру

ӨЗАРА ҚАРЫМ – ҚАТЫНАС МӘСЕЛЕЛЕРІ
  1. Ұжымдағы қарым-қатынас стильдері, модельдері.
  2. Педагогикалыққарым-қатынастыңдиагностикажәне коррекциясы.
  3. Қарым-қатынас тренингтері.
  4. Сабақтағыларқолайлыықшамклиматтықалыптастыру жолдары.

5. Конфликтілікжағдайлардаоқушыныңмінез-құлық стратегиясы мен тактикасы.

МЕКТЕПТЕГІ ДЕЗАДАПТАЦИЯ МӘСЕЛЕЛЕРІ
  1. Мектепте оқуға дайындығын анықтау.
  2. Невроздардың психопрофилактикасы.
  3. Мектепдезадаптациясыныңдиагностикасымен психокоррекциясы.

4. Педагогикалық-психологиялық консилиум — дезадаптация профилактикасы.

5. Қиын балалармен жұмысқа нұсқаулар.

Өңделуі: Осы мектептегі мұғалімдердің алдында тұрған мәселелердің пайызын шығару керек.

Практикалық психолог осы мектептегі мұғалімдердің алдында кездесетін мәселелердің пайыздық шамасын анықтау қажет.