Кәсіби жетекшінің принцпі

ПСИХОЛОГ КАБИНЕТІНІҢ ЖҰМЫС ЦИКЛОГРАММАСЫ

(үлгі)

күні уақыты Мұғалімдер Оқушылар Ата — аналар
Дүйсенбі 9-12

12-14

15-16

18-19

Жеке

кеңес

Психодиагностика (нәтижелерді өңдеу)

Психогимнастика

І-ІҮ сыныптағы оқушылардың ата-аналар мектебі
Сейсенбі 9-12

12-14

15-16

18-19

Психо-диагностика Психодиагаостика

(нәтижелерді өңдеу)

Қыздарға арналған

факультатив

(тренинг)

Сенім телефоны

V-VII сыныптағы

оқушылардың

ата-аналар

мектебі

Сәрсенбі 9-12

12-14

15-16

18-19

Семинар Ұлдарға арналған

факультатив

(тренинг)

психологиялық

гимнастикасы

Жеке кеңес
Бейсенбі 9-12

12-14

15-16

18-19

Педкон-силиум Сенім телефон II ауық

Ойлау сағаты

Жеке кеңес
Жұма 9-12

12-14

15-16

18-19

Әкімшілік пен кеңес

Қарым-қатынас

  Сенім телефон

ІХ-ХІ сыныптағы

оқушылардың

ата-

аналар мектебі

ПСИХОЛОГТЫҢ ІС-ӘРЕКЕТ БАҒЫТТАРЫ

ДҮЙСЕНБІ (психодиагностика) -Психодиагностика және зерттеу нәтижелерін өңдеу
СЕЙСЕНБІ(психологиялық консультатция) — Сенім телефоны, жеке және жанұялық консультатция.
СӘРСЕНБІ (психотүзету) — Психотүзету және психопрофилактикалық жұмыс
БЕЙСЕНБІ (психопрофилактика) — Қарым – қатынас тренингін, психотерапиялық сеанстарды, психологиялық гимнастиканы жүргізу.
ЖҰМА (психологиялық-педагогикалық үгіт) — Модульдық курстарды, педконсилиумдарды, педкеңестерді жүргізу, координациялық отырыстарға қатысу
СЕНБІ (өзіндік даму) — Кітапханада жұмыс

Сыналушыға зиян тигізбеу принцпі.

Педагогикалық ұжымды түбегейлі зерттеу үшін төмендегі көрсеткіштер бойынша мәліметтерге ие болу маңызды:

  • психологиялық атмосфера;
  • ұжымның даму деңгейі;
  • ұжым мүшелерінің бағаларымен өзара бағасы;
  • ұжымды басқару стилі;
  • ұжымдағы «басшы — қарамағындағылар» қатынасы;

— ұжымдағыәлеуметтік-коммуникативтіккомпетенттіліктің және тұлғааралық қатынастың деңгейлері;

  • педагогтардың өзіндік бағалары, тартымдылық деңгейлері;
  • ересектер менбалаларғақатынасыбойыншаэмпатия деңгейі;
  • ұжым мүшелерінің көңіл-күйі, белсенділігі;
  • ұжым мүшелерінің локус бақылауы;
  • иедагогтардың тұлғалық (қорқыныш) үрей деңгейі.