Ондықтарды қосу және азайтуды орындау ондықтарымен санауға келтірілетіндіктен, осы жағдайларда есептеулер жүргізу 10 көлеміндегі кестелік қосу мен азайтуға ұқсас орындалады, бұрынғы білім өзгерген, не жаңа жағдайда қолданылып біршама қосу мен азайтуға ұқсас орындалады, бұрынғы білім өзгерген, не жаңа жағдайда қолданылып біршама қорытындындыланады, мысалы: 30+40 боғанда 3 ондық 4 ондық деп пайдаланамыз. Ал 3+4 бір таңбалы сандарды қосу, Ондықтардың атауларын игеру және оларды жазуға машықтандыру, сандардың атауын және жазылуын қарастыру барысында оннна асып санау, әрбір ондықты құру негізінде оның неше бірліктен құралатынын (мәселен 2 ондық яғни 20 (жиырма) барлығы 20 жиырма және бірліктен) немесе 30-ды шығарып алу үшін 2 ондыққа 1 ондықтың яғни 10 жеке бірлікті қосу керектігіне назар аудару және т.б. бағыттарда ұйымдастырылатын жұмыстарды ондық санау жүйесінің ерекшелігін сипаттайтын білімнің құрамды бөліктермен алдын-ала танысып, білімнің құрамды бөліктермен алдын-ала тапсырылып, күнілгері дайындықты жүзеге асыру. Сондай-ақ он/ды жазу ілгеріде екі таңбалы сандарды жазуға үйретуге дайындық б.т. Мұнда ылғи да сол жақтан бастап бірінші орынға нөлден ерекше цифржазылатыны, толық орын/н әрқайсысында бірінші ондықтар цифры бойынша анықталатын бірліктің жекелеген бірліктің болмайтыныжәне т.б жайында қорытынды жасалады мұның бәрі ондықтармен санауды, толық ондықтардың атаулары мен жазылуын олардықосу мен азайтуды еркін меңгеруге себепші болады және оқуға қолайлы жағдай туғызады.
Толық ондықтардың қатары бір таңбалы натурал сандар қатарына ұқсас, осы екі қатардың ұқсастығы және айырмашылығы тағайындайды, ең кіші және ең үлкен толық ондықтар анықтайды. Ондықтар өсу және кему ретімен орындалады, Әр ондық көршілес ондықтармен салыстырады, кезкелген ондықта 10-ды қосу және азайту арқылы келесі және алдыңғы ондықтар шығарылып алынады, мұның бәрі толық ондықтардың қатары жайында түсінік қалыптасуыға себепші болады.
- Ондықтармен санауға мазмұндық тұрғыдан алғанда өте жақын мәселе ұғындықты децеметрдің көмегімен өлшеу болып табылады. Себебі, децеметрдің енгізілу шаманы өлшеу бірліктері мен ондық санау жүйесінің аралығындағы байланысты нақты көрсетіп береді.Шынында да, сантиметрді жекелеген бірліктердің, ал децеметрі ондықтың баламасы ретінде алу орынды сияқты, сонда сандарды салыстыруды және ұзындықтарды салыстыруды оқыту-үйретуде бірізді әдістемені жүзеге асыруға толық мүмкіндік туады.