Педагогикалық шығармашылық

Педагогикалық мәдениетке психологиялық негіздері (жалпы және әлеуметтік психология) педагогика, тәрбие және оқыту біліктілігі мен дағдысы, педагогикалық шеберлігі жатады. Педагогикалық мәдениет сананы қайта құруға көмектеседі. Педагогикалық мәдениетті меңгеру процесі мұғалімнің дүние танымын жандандыру, талдау және қазіогі заманғы ағысты бағалай білуге сүйенеді. Мұғалім тек қана оқушылармен емес, көпшілікпен бірге мұратқа сенімділігі жоғары, инициативалы, белсенді болу қажет. Саяси мәдениеті қалыптасып орныққан мұғалім, адамдармен қарым – қатынас барысында дұрыс топ таба біледі, адамның мәртебесін, қадір – қасиетін сыйлай және бағалай, өзінде өзгені де сыйлай білетін азамат.

Ақылы кем адамның әрекеті айналаға, ортаға, одан қоғамға әрі бүкіл халыққа жүк болатыны елене бермейді. Сондықтанда бұл бомасты өзгертетін, тәрбиелейтін, ізгілікке жетелейтін нәрсе оқумен, білімен ізденіс мәдениетпен келетін сана тазалығы деп түсінген жөн. Ендеше осы уақытқа дейін біз қанша сауттымыз десекте, әлі де шала сауатылығымызды мойындауымыз керек.

Өйткені, ой білімен жұрдай болған кезде жан дүниең жұтаң тардады. Жалқаулық басады. Жалқаулық ойланбай істеуге оңай жол іздеуге бейім тұрады.

Мұғалімге іс — әрекетіне, ой арманына, дүниеге көзқарасына талапшыл талғам, пікір түйуге бейімделу жиынтығы керек. Сондықтан дүниеге ойлы көзбен қарап, әр құбылыстың мәніне терең үңілу әр бір саналы педагогтың әдетіне айналуы тиіс.

Педагогикалық мәдениетке психологиялық негіздері (жалпы және әлеуметтік психология) педагогика, тәрбие және оқыту біліктілігі мен дағдысы, педагогикалық шеберлігі жатады. Педагогикалық мәдениет сананы қайта құруға көмектеседі. Педагогикалық мәдениетті меңгеру процесі мұғалімнің дүние танымын жандандыру, талдау және қазіогі заманғы ағысты бағалай білуге сүйенеді. Мұғалім тек қана оқушылармен емес, көпшілікпен бірге мұратқа сенімділігі жоғары, инициативалы, белсенді болу қажет. Саяси мәдениеті қалыптасып орныққан мұғалім, адамдармен қарым – қатынас барысында дұрыс топ таба біледі, адамның мәртебесін, қадір – қасиетін сыйлай және бағалай, өзінде өзгені де сыйлай білетін азамат.

Ақылы кем адамның әрекеті айналаға, ортаға, одан қоғамға әрі бүкіл халыққа жүк болатыны елене бермейді. Сондықтанда бұл бомасты өзгертетін, тәрбиелейтін, ізгілікке жетелейтін нәрсе оқумен, білімен ізденіс мәдениетпен келетін сана тазалығы деп түсінген жөн. Ендеше осы уақытқа дейін біз қанша сауттымыз десекте, әлі де шала сауатылығымызды мойындауымыз керек.

Өйткені, ой білімен жұрдай болған кезде жан дүниең жұтаң тардады. Жалқаулық басады. Жалқаулық ойланбай істеуге оңай жол іздеуге бейім тұрады.

Мұғалімге іс — әрекетіне, ой арманына, дүниеге көзқарасына талапшыл талғам, пікір түйуге бейімделу жиынтығы керек. Сондықтан дүниеге ойлы көзбен қарап, әр құбылыстың мәніне терең үңілу әр бір саналы педагогтың әдетіне айналуы тиіс.