Емтихан сұрақтары:
- Жарнама ұғымы. Жарнама қызметі
- Жарнаманың қоғамдағы рөлі. Мақсаттары мен міндеттері
- Жарнама түрлері
- Жарнаманы таратушы құралдар
- Жарнаманы жеткізушілердің өзге түрлері
- Жарнама коммуникациясның кезеңдері
- Жарнама науқанының түсінігі
- Жарнама және қоғаммен байланыс ұғымы
- Жарнаманың экономикалық тиімділігі
- Жарнаманың пайда болу тарихы
- Жарнама және насихат түсінігі
- Кеңестер одағындағы жарнама
- Халықаралық жарнама
- Ерте дәуірдегі жарнама « жарнаманың өмірге келуі»
- Қазақстандағы жарнаманың пайда болуы
- Жарнама маркетингтің құрамдас бөлігі
- Жарнама мәтінінің тақырыбын таңдау
- Радиодағы жарнама ерекшеліктері
- Жарнама компаниясының мақсат мүддесі
- Жарнама слоганның құрастырылуы
- Баспасөздегі жарнама ерекшеліктері
- Жарнама агенттіктерінің қызметі
- Теледидардағы жарнама ерекшеліктері
- Жарнама ықпалының когнитивті аспектлері
- Жарнама мен маркетинтің байланысы
- Жарнама ықпалының эмоционалды аспектілері
- Кері байланыссыз жарнама технологиясы
- Жарнама бюджетін есептеу тәсілдері
- Жарнама тиімділігін есептеу болжау
- Медиажоспарлау
- Қазақстандағы бір жарнама агенттігінің қызметін талдау жасаңыз
- Өзіңе ұнайтын телеарнадағы жарнама туралы жазыңыз
- Белгілі бір жарнама ұранын жазып талдаңыз
- Көшедегі жарнама мен көліктегі жарнаманың тиімділігін ашып жазыңыз
- Еркін тақырыпта жарнама ұранын құрастырыңыз
- Еліміздегі жарнама нарығы қаншалықты дамуда
- Теледидар мен радио жарнамасының айырмашылығына сараптама жасаңыз
- Қазақ тілді жарнаманы сіз қалай қалыптастырар едіңіз
- Пиар, маркетинг және жарнаманың бір бірімен байланысын жазып көрсетіңіз
- Еліміздегі көліктегі жарнама мен көшедегі жарнаманы қалай дамытар едіңіз, ойыңызды білдіріңіз
- Қазақ тілді жарнама нарығын қалай дамыту керек ( өз ойыңызды айтыңыз)
- Еліміздегі жарнаманың нарықтағы атқаратын рөліне сараптама жасаңыз
- Қазақстандағы саясатта, шоу бизнесте жарнаманың қолданылуына талдау жасаңыз
- АҚШ-тың ең ірі ақпарат агенттігі қалай аталады? Оның жұмысы туралы шолу жазыңыз ?
- Логотип деген не ? оның қоғамдағы рөлін айқындаңыз
- Радио немесе теледидардан берілетін жарнамалық сипаттағы материалды қалай атайтынын жазыңыз
- Қоғам және бизнес әлемінде жарнаманың рөлі қандай? Сараптама жасаңыз
- Жарнама беруші деген кім, тұжырымдама жасаңыз
- Инфожарнамаға мысалдар келтіріп, талдау жасаңыз
- Паблисити дегеніміз не оның қызметі туралы талдау жасап көрсетіңіз
- Халықаралық жарнама кодексі туралы айтып беріңіз
- Халықаралық жарнама кодексінің баптарынан мысалдар келтіріңіз
- Жеке тұлғаның беделін көтеруде пайдаланатын жарнама формасы қалай аталатынын атап көрсетіңіз
- Жарнамалық қағаздар тарататын адамдардың қызметі туралы ойыңызды білдіріңіз
- Жарнамалық ақпараттың ағымдағы ақпараттан айырмашылығына мысалдар келтіріңіз
- Ежелгі жарнама таратушыларды қалай атаған, шолу жасаңыз
- Ежелгі Римде жарнамалық жазбалар қайда жазылды, мысалдармен көрсетіңіз
- Алғаш Лондонда басылған жарнамалық хабарландыру қай жылы шықты, сараптама жасаңыз
- Жарнаманың адамның сезім мүшелеріне әсер етуінің неше түрі бар, атап көрсетіңіз
- Жарнаманы құрайтын негізгі элементтер түрлерін ашып жазыңыз