- Негізгі экономикалық ұғымдар.
- Экономикалық білім мен тәрбиенің негізгі міндеттері.
- Экономикалық тәрбие жүйесі.
- Бастауыш мектептердегі экономикалық сабақтардың үлгі жоспары.
Қазіргі кезде Қазақстанныңбілім беру жүйесінде экономикалық ойлауды қалыптастырудың маңызды факторы ретінде мемлекеттік саяси экономикалық біліммен тәрбие ісі ерекше бағыт алып отыр. Мамандар мектеп тәжірибесінде экономикалық
білім білік, дағдыларды ұжымдағы экономикалық білім мен тәрбие беру ісінің жиындығы деп қарап, оны отбасында шаруашылық-тұрмыстық, қоғамдық пайдалы істегі, күнделікті қарым-қатынастағы жұмыстардың практикалық нәтижесі, олардың рухани экономикалық сұраныстарын жан-жақты қамтамасыз етуге бағытталған іс-әрекетдеп түсінуге болады.
Тәрбие жұмысы практикасы мен шаруашылық саласында экономикалық білім, эконамикалық тәрбие, экономикалық мәдениет деген жиі кездеседі.
Экономикалық білім, басқа білім түрлері сияқты, белгілі бір білім жүйесін игеруге, экономикалық есептеуде іскерлік пен дағдыны өндірістегі іс-әрекет экономикасын таңдауды меңгеруге керек.
Экономикалық тәрбие адам бойында мына қасиеттерді тәртіптілік, ұжымшылдық, ықыластылық, құптылық, іскерлік, еңбектегі шығармашылық т.б. дарытуға бағытталған.
Экономикалық тәрбие
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
|
Мектептегі экономикалық білім мен тәбиенің міндеттері:
- Оқушыларды қоғамның даму заңдылықтарымен, өндіріс экономикасымен таныстыру.
- Басқаруға тән қасиеттер –құптылық, іскерлік, ықыластылық, тәртіптілік т.б. дағдыландыру.
Экономикалық есеп, талдау жасау дағдыларына үйрету еңбекті ғылым негіздерімен байланыстыра білуге көмектесу.
Жас жеткіншіктерге экономикалық тәрбие берудің белгілі жүйесі қалыптасты.
- Экономикалық тәрбие мектепте оқу пәндерін, ғылым негіздерін оқып үйренуде сонымен қатар , оқушылардың қызығуына қарай енгізілген факультатив тіксабақтарда беріледі ;
- Еңбек сабағы процес інде;
- Экономикалық тәрбие қоғамдық пайдалы және өнімді еңбек барысында іске асады;
Экономикалық тәрбие сынып