Жоспары.
Ы. Алтынсарин, Әл-Фараби т.б. ұлы адамдармен педагогтар
адамгершілік тәрбиесі туралы.
Адамгершілік тәрбиесінің мазмұны, бағыттары.
Діни-рухтық тәрбие
Қыздар тәрбиесі. Жастарды отбасы өміріне даярлау.
Экологиялық тәрбие, түрлері, экологиялық апаттан қорғану
жолдары.
Саналы тәртіп пен тәртіптілікке тәрбиелеу жолдары.
Адамгершілік тәрбиесі- оқушыларды адамгершілік ұғымды, принциптерді мінез-құлық нормаларын ұғу жайындағы біліммен қаруландырады. Оқушылар оларды жаттау ғана емес оқу, тәрбие, еңбек процесінде іске асыруы қажет. Содан барып адамгершілік олардың сеніміне айналады. Адамгершілік тәрбиесіндегі құндылық қоғамның мүшесі ретінде де, жеке тұлғаға қажеттілік ретінде де маңызды болып саналады.
Қоғамдық құндылықтарға адам, отбасы, еңбек,білім, Отан, жер бетіндегі бейбітшілікт.б. жатады. Осы заманғы адамгершілік тәрбиесі жекелеген бағыттарға емес, адамгершілік құндылықтарға бағыт ұстайды, осындай алғашқы құндылықтарды мектептің мүмкіндігі мен оқушының бейімділігіне қарай кез-келген бағыт шеберінде қалыптастыруға болады.
Адам-ең әуелі адамгершілігі мен парасатының биіктілігімен көрікті.
Адам мәдениеті неғұрлым жоғары болса, оның айналасындағылармен қарым-қатынасы қарапайым, адамгершілік тәрбиесі- оқушыларды адамгершілік ұғымды, принциптерді мінез-құлық нормаларын ұғу жайындағы біліммен қаруландырады. Оқушылар оларды жаттау ғана емес –оқу, тәрбие, еңбек,процесінде іске асыруы қажет. Содан барып адамгершілік олардың сеніміне айналады. Адамгершілік тәрбиесіндегі құндылық қоғамның мүшесі ретінде де, жеке тұлғаға қажеттілік ретінде де маңызды болып саналады .