<question> “Қазақ хрестоматиясы” және “Қазақтарға орыс тілін үйретудің бастауыш құралы” оқулықтарын жазған.
<variant>Ы. Алтынсарин
<variant>Ысқақов
<variant>Қ. Жұбанов
<variant>Байтұрсынов
<variant>Жиенбаев
<question> Ғали Бегалиевтің “Бастауыш мектепте қазақ тілінің методикасы” оқулығы нешінші жылы баспадан шықты?
<variant>1940 ж.
<variant>1943 ж.
<variant>1950 ж.
<variant>1951 ж.
<variant>1960 ж.
<question> Ш.Әуелбаев “Қазақ тілі синтаксисі мен пунктуациясын оқытуға арналған құрылымдық схемалар” атты еңбегінің баспадан шыққан жылы.
<variant>1971 ж.
<variant>1970 ж.
<variant>1975 ж.
<variant>1978 ж.
<variant>1960 ж.
<question>Оқу материалының логикалық жағынан бірізбен сатылай құрылу, берілу тәртібі:
<variant>Оқытудың саналылық принципі Оқытудың жүйелілік принципі
<variant>Оқытудың берік, тиянақты болу принципі
<variant>Оқытудың материалды дұрыс орналастыру принципі
<variant>Оқытудың саналылық принципі
<variant>Оқытудың ғылыми принципі
<question> Қазақ тілі пәнінің бағдарламалары мен оқулықтарының жасалауда басшылыққа алатын дидактикалық принцип.
А Оқытудың ғылыми принципі
<variant>Оқытудың көрнекілік принципі
<variant>Оқытудың ғылыми принципі
<variant>Оқытудың алдын ала болжау принципі
<variant> Оқытудың жүйелілік принципі
<question>Грек тілінен алғанда ыдырату – қосу деген мағынаны білдіретін әдіс түрі.
<variant>Анализ – синтез
<variant>Индукция – редукция
<variant>Әңгімелесу әдісі
<variant>Көрнекілік әдіс
<variant>Оқулық пен оқу құралдарын пайдалану әдісі
<question> “Анализсіз синтездің болуы мүмкін емес”, — деп дәлелдеген:
<variant>Ф. Энгельс
<variant>К. Ушинский
<variant>Ә. Хасенов
<variant>Г. Мұсабекова
<variant>Көшербаев
<question>Өмірдегі шындық пен ғылым заңдарын әр жақты талдап түсіндіретін және оны жинақтап білудің жолдарын үйрететін әдіс.
<variant>Анализ – синтез
<variant>Индукция – дедукция
<variant>Әңгімелесу
<variant>Көрнекілік
<variant>Жаттығу әдісі
<question>Диапозитивтіккөрнекілік түрі
<variant>Кино, фольклор
<variant>Тақта
<variant>Альбом
<variant>Кескінді әріптер, карточкалар
<variant>Оқулық, оқу құралдары
<question> Қазақ тілін оқытуда ерекше көп қолданылатын және өте өнімді көрнекіліктің бірі.
<variant>Тақта көрнекілігі
<variant>Диапозитивтік көрнекілік
<variant>Символикалық көрнекілік
<variant>Альбом көрнекілігі
<variant>Зат пен нәрсенің өзін көрсету
<question>Бір құбылыс пен екінші құбылысты салыстырып көрсету үшін қолданылатын көрнекілік
<variant>Диаграммалық көрнекілік
<variant>Сурет көрнекілігі
<variant>Модельдік көрнекілік
<variant>Плакаттық көрнекілік
<variant>Схемаклық көрнекілік
<question> Тіл материалдарын оқушыларға алуан түрлі шартты белгілер арқылы түсіндіретін көрнекіліктің түрі
<variant>Символикалық
<variant>Схемалық
<variant>Модельдік
<variant>Диапозитивтік
<variant>Тақта көрнекілігі
<question> Өтілген тақырыпты тиянақты меңгертуге арналып ұйымдастырылатын сабақ түрі
<variant>Бекіту сабағы
<variant>Жаңа материалды өту сабағы
<variant>Тексеру сабағы
<variant>Біріктірілген сабақ
<variant>Қайталау сабағы
<question>Өткен материалды қаншалықты меңгергендігін байқау мақсатында ұйымдастыратын сабақ түрі
<variant>Тексеру сабағы
<variant>Біріктірілген сабақ
<variant>Бекіту сабағы
<variant>Жаңа материалды өту сабағы
<variant>Қайталау сабағы
<question>Тілдік материалды әр жақты талдап меңгертуге негізделген сабақ түрі
<variant>Жаңа материалды өту сабағы
<variant>Біріктірілген сабақ
<variant>Бекіту сабағы
<variant>Қайталау сабағы
<variant>Тексеру сабағы
<question> Сыныпта грамматикалық талдаулар негізінен неше түрлі жолмен амалға алынады?
<variant>2
<variant>5
<variant>4
<variant>1
<variant>8
<question> Грамматикалық талдаудың көлемі мен мақсатына қарай неше түрге бөлінеді?
<variant>3
<variant>5
<variant>6
<variant>1
<variant>4
<question>Өтілген тілдік материалды түгел қайталап, оның ерекшеліктерін толық қамтиды:
<variant>Ауызша талдау
<variant>Жазбаша талдау
<variant>Толық талдау
<variant>Бөліп талдау
<variant>Ішінара талдау
<question>Өтілген материалдың бір тарауына ғана жүргізілетін талдау:
<variant> Бөліп талдау
<variant>Ішінара талдау
<variant>Толық талдау
<variant>Ауызша талдау
<variant>Жазбаша талдау
<question> Жекеленген ғылыми саланың мазмұнындағы әр тақырыптың түрлеріне қарай талдау түрі:
А Ішінара талдау
<variant>Бөліп талдау
<variant>Толық талдау
<variant>Ауызша талдау
<variant>Жазбаша талдау
<question> Талдау жүргізілетін орнына қарай нешеге бөлінеді?
<variant>2
<variant>1
<variant>3
<variant>4
<variant>5
<question> Фонетикалық талдау ең алдымен жүргізіледі:
<variant>Дыбыс түрлеріне
<variant>Дауысты дыбыс түрлеріне
<variant>Буын түрлеріне
<variant>Дауыссыз дыбыс түрлеріне
<variant>Екпін түрлеріне
<question>Бақылау диктанты қанша уақытты жазылып бітуі тиіс?
<variant>25 –30 минут
<variant>35 – 45 минут
<variant>30 –35 немесе 40 – 45 минут
<variant>15 –30 немесе 30 – 35 минут
<variant>45 минут
<question>Грамматикалық материалға байланыстыжәне сөздер мен сөз тіркесін қатесіз жазу үшін өткізілетін диктант
<variant>Сөздік диктант
<variant>Терме диктант
<variant>Көру диктанты
<variant>Өздік диктант
<variant>Іздету диктанты
<question> Белгілі бір орфографиялық ережеге, сөздер мен сөз тіркестерін жазуға байланысты жүргізілетін диктант
<variant>Терме диктант
<variant>Сөздік диктант
<variant>Көру диктанты
<variant>Өздік диктант
<variant>Бақылау диктанты
<question> Мәтінді мұғалімнің айтуы бойынша емес, өздігінше жатқа жазу диктанты
<variant>Өздік диктант
<variant>Терме диктант
<variant>Көру диктанты
<variant>Сөздік диктант
<variant>Бақылау диктанты
<question> Жаңа материалды игерту мен бекітуде жаттығу әдісі ретінде өткізілетін диктант
<variant>Түсіндірме диктанты
<variant>Терме диктант
<variant>Көру диктанты
<variant>Өздік диктант
<variant>Сөздік диктант
<question> Барлық мәтінді не сөйлемді түгел жазбай, мәтіннің ішінен анықтамаға не ережеге байланысты жеке сөз, сөз тіркесі, сөйлемдерді теріп жаздыратын диктант
<variant>Іздету диктанты
<variant>Сөздік диктант
<variant>Бақылау диктанты
<variant>Терме диктант
<variant>Түсіндірме диктант
<question> Әр түрлі жаттығулар жататын диктант
<variant>Шығармашылық диктанты
<variant>Іздету диктанты
<variant>Терме диктант
<variant>Бақылау диктанты
<variant>Сөздік диктант
<question> “Қазақ тілі орфографиясының негізгі ережелеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы” Қазақ ССР Жоғарғы Советінің қаулысы шыққан уақыт
<variant>25 тамыз 1983 ж.
<variant>14 қаңтар 1982 ж.
<variant>1 қыркүйек 1983 ж
<variant>9 тамыз 1988 ж.
<variant>10 шілде 1990 ж.
<question> Ү сынып үшін жүргізлетін диктант нормасы
<variant>100 – 150 сөз
<variant>120 – 140 сөз
<variant>200 – 210 сөз
<variant>180 – 200 сөз
<variant>150 – 200 сөз
<question> ІҮ сынып үшін жүргізілетін диктант нормасы
<variant>90 – 100 сөз
<variant>150 – 200 сөз
<variant>100 – 150 сөз
<variant>200 – 210 сөз
<variant>210 – 220 сөз
<question> ҮІ сынып үшін жүргізілетін диктант нормасы
<variant>110 – 120 сөз
<variant>90 – 100 сөз
<variant>100 – 150 сөз
<variant>200 – 210 сөз
<variant>150 – 200 сөз
<question> ҮІІ сынып үшін жүргізілетін диктант нормасы
<variant>120 – 140 сөз
<variant>150 – 200 сөз
<variant>90 – 100 сөз
<variant>150 – 180 сөз
<variant>180 – 200 сөз
<question> ҮІІІ сынып үшін жүргізілетін диктант нормасы
<variant>140 – 160 сөз
<variant>150 – 180 сөз
<variant>200 – 250 сөз
<variant>150 – 200 сөз
<variant>200 – 210 сөз
<question> ІХ сынып үшін жүргізілетін диктант нормасы
<variant>170 – 180 сөз
<variant>250 – 270 сөз
<variant>200 – 210 сөз
<variant>210 – 230 сөз
<variant>250 – 260 сөз
<question> Х сынып үшін жүргізілетін диктант нормасы
<variant>200 сөз
<variant>250 сөз
<variant>240 сөз
<variant>300 сөз
<variant>250 сөз
<question> Диктант тексінде әр бір өтілген ережеге байланысты кемінде қанша орфографиялық және тыныс белгілері объектілері болу керек?
<variant>Кем дегенде 2 – 3
<variant>Кем дегенде 7 –8
<variant>Кем дегенде 8 –9
<variant>Кем дегенде 1
<variant>Кем дегенде 10
<question> ІҮ сынып үшін әр түрлі орфограмма және тыныс белгі саны қаншадан аспауы тиіс?
<variant>12 орфограмма, 2 –3 тыныс белгі
<variant> 15 орфограмма, 4 –5 тыныс белгі
<variant>18 орфограмма, 5 –6 тыныс белгі
<variant>20 орфограмма, 6 –8 тыныс белгі
<variant>25 орфограмма, 8 –10 тыныс белгі
<question> Ү сынып үшін әр түрлі орфограмма және тыныс белгі саны қаншадан аспауы тиіс?
<variant>16 орфограмма, 3 –4 тыныс белгі
<variant> 20 орфограмма, 4 –6 тыныс белгі
<variant>30 орфограмма, 6–8 тыныс белгі
<variant>10 орфограмма, 1 –2 тыныс белгі
<variant>15 орфограмма, 2 –4 тыныс белгі
<question> ҮІ сынып үшін әр түрлі орфограмма және тыныс белгі саны қаншадан аспауы тиіс?
<variant>20 орфограмма, 4 –5 тыныс белгі
<variant>10 орфограмма, 5 –10 тыныс белгі
<variant>15 орфограмма, 4–6 тыныс белгі
<variant>12 орфограмма, 6 –8 тыныс белгі
<variant>16 орфограмма, 8 –10 тыныс белгі
<question> ҮІІ сынып үшін әр түрлі орфограмма және тыныс белгі саны қаншадан аспауы тиіс?
<variant>24 орфограмма, 10 тыныс белгі
<variant>10 орфограмма, 5 –10 тыныс белгі
<variant>15 орфограмма, 4–6 тыныс белгі
<variant>12 орфограмма, 6 –8 тыныс белгі
<variant>16 орфограмма, 8 –10 тыныс белгі
<question> ҮІІІ сынып үшін әр түрлі орфограмма және тыныс белгі саны қаншадан аспауы тиіс?
<variant>24 орфограмма, 15 тыныс белгі
<variant>10 орфограмма, 5 –10 тыныс белгі
<variant>15 орфограмма, 4–6 тыныс белгі
<variant>12 орфограмма, 6 –8 тыныс белгі
<variant>16 орфограмма, 8 –10 тыныс белгі
<question> Емледен 2, тыныс белгісінен 4 қатесі болса, қандай баға қойылады?
<variant>“3”
<variant>“5”
<variant>“4”
<variant>“4” немесе “5”
<variant>“2”
<question> Диктант бағалауда емледен 6, тыныс белгісінен 5 қатесі болса, қандай баға қойылады?
<variant>“3”
<variant>“5”
<variant>“4”
<variant>“2”
<variant>“1”
<question> Диктант бағалауда емледен 5, тыныс белгісінен 6 қатесі болса, қандай баға қойылады?
<variant>“3”
<variant>“5”
<variant>“4”
<variant>“2”
<variant>“1”
<question> Диктант бағалауда емледен 3, тыныс белгісінен 8 қатесі болса, қандай баға қойылады?
<variant>“3”
<variant>“5”
<variant>“4”
<variant>“2”
<variant>“1”
<question> Диктант бағалауда емледен 9, тыныс белгісінен 5 қатесі болса, қандай баға қойылады?
<variant>“2”
<variant>“3”
<variant>“4”
<variant>“5”
<variant>“1”
<question> Диктант бағалауда емледен 8, тыныс белгісінен 9 қатесі болса, қандай баға қойылады?
<variant>“2”
<variant>“3”
<variant>“4”
<variant>“5”
<variant>“1”
<question> Диктантпен қосымша жүргізілетін бақылау тапсырмаларының 3 /4 бөлігі дұрыс орындалса, қандай баға қойлады?
<variant>“4”
<variant>“3”
<variant>“5”
<variant>“2”
<variant>“1”
<question> Диктантпен қосымша жүргізілетін бақылау тапсырмаларының 1 /2 бөлігі дұрыс орындалса, қандай баға қойлады?
<variant>“4”
<variant>“3”
<variant>“5”
<variant>“2”
<variant>“1”
<question> Дидактика ұғымын айналымға алғаш енгізген педагог.
<variant>Ратке
<variant>Я. Каменский
<variant>Даваров
<variant>Ю. Бабанский
<variant>И. Огородников
<question> “Ұлы дидактика” еңбегінің авторы.
<variant>Я. Каменский
<variant>Ратке
<variant>Ы. Алтынсарин
<variant>Ю. Бабанский
<variant>И. Огородников
<question> Я. Каменскийдің “Ұлы дидактика” еңбегі нешінші жылы жарыққа шықты?
<variant>1957 ж.
<variant>1960 ж.
<variant>1961 ж.
<variant>1965 ж.
<variant>1970 ж.
<question> Педагогикалық процестің құрылымдарын көрсет.
<variant>Педагогикалық, әдістемелік, психологиялық
<variant>Педагогикалық, лингвистикалық, психологиялық
<variant>Педагогикалық, теориялық, практикалық
<variant>Педагогикалық, грамматикалық, практикалық
<variant>Педагогикалық, психолоиялық, теориялық
<question> Дидактикада “Жетілдіре оқыту” процесі нешінші жылдардан басталады?
<variant> 1960 ж.
<variant>1950 ж.
<variant>1970 ж.
<variant>1980 ж.
<variant>1990 ж.
<question> Оқыту процесін басқаруды жетілдіру, тексеруден өзін — өзі тексеруге, оқытудан өзін — өзіоқытуға көшу:
<variant>Бағдарламалы (компьютерлік) оқыту
<variant>Түсіндірмелі оқыту
<variant>Проблемалық оқыту
<variant>Иллюстрациялы оқыту
<variant>Түсіндірмелі – иллюстрациялық оқыту
<question> Дидактика тарихында оқытудың қалыптасқан неше түрі бар?
<variant>3
<variant>4
<variant>5
<variant>6
<variant>2
<question> “Сызықты”, “Тармақты”, “Аралас” деп аталатын принциптері бар оқыту түрі?
<variant>Бағдарламалы (компьютерлік)
<variant>Түсіндірмелі
<variant>Дәстүрлі
<variant>Проблемалық
<variant>Түсіндірмелі – иллюстрациялы
<question> Ғылымдағы жаңалықтардың жан – жақты байланыстарын көрсетіп, оқушылардың білім деңгейімен ұштастыруда мұғалім қандай дидактикалық принципке сүйенеді?
<variant>Ғылыми принципке
<variant>Жүйелілік пен бірізділік принципіне
<variant>Көрнекілік принципке
<variant>Саналылық принципіне
<variant>Материалды дұрыс орналастыру принципіне
<question> Бейқалыпты ғылыми – оқу мәселесін бейқалыпты әдістермен шешуге бағытталған оқу түрі
<variant>Проблемалық
<variant>Дәстүрлі
<variant>Түсіндірмелі
<variant>Бағдарламалы
<variant>Түсіндірмелі – иллюстрациялы
<question> философиялық “Тәжірибе – танымның ішкі бұлағы” қағидасына негізделген дидактикалық принцип
<variant>Теория және тәжірибенің байланыстығы принципі
<variant>Саналылық пен белсенділік принципі
<variant>Көрнекілік принцип
<variant>Жүйелілік принцип
<variant>Сәйкестік принцип
<question> Оқу жылының, тоқсандардың, демалыс күндерінің мерзімін көрсететін құжат.
<variant>Оқу жоспары
<variant>Оқу бағдарламасы
<variant>Күнтізбелік – тақырыптық жоспар
<variant>Сабақ жоспары
<variant>Тәрбие сағаттарының жоспары
<question> Оқытылуға тиісті оқу пәндерінің тізімін көрсететін құжат
<variant>Оқу жоспары
<variant>Оқу бағдарламасы
<variant>Күнтізбелік – тақырыптық жоспар
<variant>Сабақ жоспары
<variant>Тәрбие сағаттарының жоспары
<question>Әрбір оқу жылы (сыныптар) бойынша оқу тәртібін және ретін белгілейтін құжат.
<variant>Оқу жоспары
<variant>Оқу бағдарламасы
<variant>Күнтізбелік – тақырыптық жоспар
<variant>Сабақ жоспары
<variant>Тәрбие сағатының жоспары
<question> Әр тақырыпқа қажетті сағат мөлшерін белгілейтін құжат
<variant>Оқу бағдарлмасы
<variant>Оқу жоспары
<variant>Күнтізбелік – тақырыптық жоспар
<variant>Сабақ жоспары
<variant>Тәрбие сағаттарының жоспары
<question>Түсінік хат, негізгі бөлім, әдістемелік аппаратынан тұратын құжат
<variant>Оқу бағдарлмасы
<variant>Оқу жоспары
<variant>Күнтізбелік – тақырыптық жоспар
<variant>Сабақ жоспары
<variant>Тәрбие сағатының жоспары
<question> Еліміздің тәуелсіздігіне, ұлттық идеяға бағытталған бағдарламалар қашаннан бастап шыға бастады?
<variant>1990 ж.
<variant>1991 ж.
<variant>1989 ж.
<variant>1992 ж.
<variant>1993 ж.
<question> Еліміз тәуелсіздік алғаннан кейін оқу жоспары, оқу бағдарламасы мен оқулықтарға өзгеріс енгізу туралы мәселелерді қамтыған «Білім туралы» заң нешінші жылы шықты?
<variant>1999 ж.
<variant>1991 ж.
<variant>1992 ж.
<variant>1996 ж.
<variant>1997 ж.
<question> Оқыту әдістерін оқушылардың таным белсенділігіне қарай топтастырған:
<variant>М.Скаткин, И.Лернер
<variant>М.Далилов, В.Есипов
<variant>Ю.Бабанский
<variant>Р.Лемберг
<variant>В.Оконь
<question> Оқыту әдістерін, оқытудың мақсаттары мен құралдарына қарай топтастырған:
<variant>М.Данилов, В.Есипов, Т.Ильина
<variant>М.Скаткин, И.Лернер
<variant>Ю.Бабанский
<variant>Р.Лемберг
<variant>И.Огородников
<question> Оқыту әдістерін тұтас педагогикалық әрекеттің тәсілдеріне қарай топтастырған:
<variant>Ю.Бабанский
<variant>М.Скаткин
<variant>Р.Лемберг
<variant>И.Огородников
<variant>С.Перовский
<question> Оқыту әдістерін логикалық және психологиялық сипатына қарай топтастырған:
<variant>Р.Лемберг
<variant>Ю.Бабанский
<variant>М.Скаткин
<variant>И.Огородников
<variant>С.Перовский
<question> Оқыту әдістерін мұғалім мен оқушылардың жасайтын әрекетінің ерекшеліктеріне қарай топтастырған:
<variant>В.Оконь
<variant>Ю.Бабанский
<variant>И.Огородников
<variant>М.Далилов
<variant>В.Есипов
<question> Оқыту әдістерін білім берудің көздеріне сәйкес:
<variant>И.Огородников, С.Перовский, Е.Голант
<variant>В.Оконь
<variant>Ю.Бабанский
<variant>М.Данилов, В.Есипов
<variant>Р.Лемберг
<question> Оқыту әдістерін топтастырудағы ең көп тараған түрі
<variant>Білім берудің көздеріне сәйкес
<variant>Тұтас педагогикалық әрекеттің тәсілдеріне қарай
<variant>Оқытудың мақсаттары мен құралдарына қарай
<variant>Оқушылардың таным белсенділіге қарай
<variant>Әдістің логикалық және психологиялық сипатына қарай
<question> Оқу процесінде білім берудің көздеріне қарай қолданылатын сөздік әдістер:
<variant>Түсіндірме, әңгіме, әңгімелесу, лекция, кітаппен жұмыс
<variant>Иллюстрация, демонстрация, лекция
<variant>Лабораториялық
<variant>Практикалық
<variant>Лекция және кітаппен жұмыс
<question>Оқыту процесінде білім берудің көздеріне қарай қолданылатын көрнекі әдістер:
<variant>Иллюстрация және демонстрация
<variant>Лабораториялық және практикалық
<variant>Түсіндіру және әңгімелесу
<variant>Лекция
<variant>Кітаппен жұмыс
<question> Оқу процесінде білім берудің көздеріне қарай қолданылатын тәжірибелік әдістер:
<variant>Лабораториялық, практикалық, графикалық, әр түрлі жаттығу жұмыстары
<variant>Әңгіме, әңгімелесу
<variant>Лекция
<variant>Кітаппен жұмыс
<variant>Түсіндіру
<question> Мұғалім мен оқушылар арасында жаңа білімдерді хабарлау, пысықтау, қорытындылауды дұрыс ұйымдастырған сұрақ-жауап тәсілінде қолданылатын әдіс.
<variant>Әңгімелесу
<variant>Әңгіме
<variant>Дәрісбаян
<variant>Түсіндіру
<variant>Оқулықпен жұмыс істеу
<question> Оқу материалын мұғалімнің логикалық тұрғыдан дәйекті де сындарлы баяндау.
<variant>Түсіндіру әдісі
<variant>Әңгіме әдісі
<variant>Дәрісбаян әдісі
<variant>Әңгімелесу әдісі
<variant>Кітаппен жұмыс істеу әдісі
<question> Пайымдау, қорыту, дәлелдеуді көп қажет ететін әдістің түрі
<variant>Түсіндіру
<variant>Әңгіме
<variant>Дәрісбаян
<variant>Дәрісбаян
<variant>Кітаппен жұмыс істеу
<question> Әдетте жоғары сынып оқушылары арасында көптеп қолданылатын әдістің түрі
<variant>Дәрісбаян
<variant>Әңгімелесу
<variant>Әңгіме
<variant>Түсіндіру
<variant>Кітаппен жұмыс істеу
<question> Оқушылардың өздігінен жаңа білімдерді қабылдау, алған білімдерін бекіту, біліктілік пен дағды қалыптастырудағы тиімді әдіс.
<variant>Оқулықпен және кітаппен жұмыс істеу
<variant>Дәрісбаян
<variant>Әңгіме
<variant>Әңгімелесу
<variant>Түсіндіру
<question> Оқытудың сынып-сабақ жүйесінің негізін қалаған педагог
<variant>Я.Коменский
<variant>Ю.Бабанский
<variant>И.Гербарт
<variant>Ы.Алтынсарин
<variant>И.Огородников
<question> Тілге қатысты пәндерде көп қолданылатын сабақ
<variant>Аралас сабақ
<variant>Кіріспе сабақ
<variant>Қайталау сабағы
<variant>Жаңа білімді хабарлау сабағы
<variant>Жаттығу сабағы
<question> Кейбір тақырыптарды тереңірек меңгерту, оңың ғылыми дәрежесін көтеру мақсатын көздеп өткізілетін сабақ түрі
<variant>Конференция
<variant>Пәндік үйірме
<variant>Факультатив
<variant>Экскурсия
<variant>Семинар
<question> Сөздің белгілі бір ұғым беретінін түсіндіріп, сауатты жазуға дағдыландыратын диктант
<variant>Сөз диктанты
<variant>Сөздік диктант
<variant>Сөйлем диктанты
<variant>Көру диктанты
<variant>Өздік диктант
<question> Белгілі бір ереже бойынша жүргізілетін диктант
<variant>Сөздік диктант
<variant>Сөз диктант
<variant>Сөйлем диктант
<variant>Түсіндірме диктант
<variant>Еркін диктант
<question> Түрлі сөйлемдерді түсіндіріп, оны дұрыс құрай білуге төселдіру диктанты
<variant>Сөйлем диктанты
<variant>Көру диктанты
<variant>Түсіндірме диктант
<variant>Еркін диктант
<variant>Бақылау диктант
<question> Оқушылардың көру, есте сақтау, затты тану қабілетін дамыту мақсатында жүргізілетін диктант
<variant>Көру диктанты
<variant>Өздік диктант
<variant>Түсіндірме диктант
<variant>Терме диктант
<variant>Өздік диктант
<question> Өтілген тақырыпты еске түсіру мақсатында жүргізілетін диктант
<variant>Өздік диктант
<variant>Көру диктант
<variant>Сөздік диктант
<variant>Еркін диктант
<variant>Бақылау диктантыъ
<question> Белгілі бір тілдік ереже бойынша жүргізілетін диктант
<variant>Терме диктант
<variant>Өздік диктант
<variant>Сөздік диктант
<variant>Еркін диктант
<variant>Бақылау диктант
<question> Оқылған мәтіндердің мазмұнын өз сөздерімен жаздыру диктакнты
<variant>Еркін диктант
<variant>Өздік диктант
<variant>Сөздік диктант
<variant>Бақылау диктанты
<variant>Сөйлем диктанты
<question> Өтілген тақырыптарды қандай дәрежеде игергендігін анықтау үшін жүргізілетін диктант
<variant>Бақылау диктанты
<variant>Өздік диктант
<variant>Сөздік диктант
<variant>Сөйлем диктанты
<variant>Түсіндірме диктант
<question> Сұрақ – жауап арқылы жаңа материалды оқушылардың өзіне меңгерту әңгіме әдісінің қай түрі?
<variant>Эвристикалық әңгіме
<variant>Хабарлайтын әңгіме
<variant>Еске түсіретін әңгіме
<variant>Эвристикалық және хабарлайтын әңгіме
<variant>Еске түсіретін және эвристикалық әңгіме
<question> Грамматикалық білім беруге қолданылатын әңгіме әдісі неше түрге бөлінеді?
<variant>3
<variant>2
<variant>4
<variant>5
<variant>6
<question> «Қазақ тілі синтаксисін оқыту әдістемесі» атты монографиялық еңбектің авторы.
<variant>Х. Арғынов
<variant>Р. Әміров
<variant><variant>Исабаев
<variant><variant>Оразбаева
<variant>Қ. Қарашева
<question> Қазақ тілінде фонетиканы оқыту туралы монографиялық еңбектің авторы кім?
<variant>Ә. Жүнісбеков
<variant><variant>Исабаев
<variant>Х. Арғынов
<variant><variant>Исаев
<variant>Т. Аяпова
<question> Орфоэпияны оқытудың мақсаты:
<variant>Дұрыс айту
<variant>Сауатты жазу
<variant>Дұрыс талдау
<variant>Жаттығу
<variant>Дұрыс жазу
<question> Фонетика тіл білімінің қандай саласы
<variant>Дыбыстық жүйесін зерттейтін саласы
<variant>Сөз байлығын тексеретін саласы
<variant>Сөздердің жасалу саласы
<variant>Тыныс белгілерін зернттейтін сала
<variant>Сөйлем мүшесін зерттейтін салап
<question> Фонетиканы оқытуда қандай жұмыстармен тығыз байланыста болады?
<variant>Емле, сөз дамыту, мәнерлі оқу жұмыстарымен
<variant>Шығармашылық жұмыстармен
<variant>Лексиканы оқыту жұмыстарымен
<variant>Сөздердің жасалу жолдары
<variant>Синтаксисті оқыту жұмыстарымен
<question> Фонетика бойынша мынадай теориялық мәліметтерді нешінші сыныптан бастап білу керек: дауысты дыбыс пен дауыссыз дыбысты айтылу, дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке; еріндік, езулік; ашық, қысаң болып бөлінеді.
<variant> 5 сынып
<variant>4 сынып
<variant>6 сынып
<variant>3
<variant>7
<question> Дауысты және дауыссыз дыбыстарды айтқанда мұғалім ең алдымен неге көңіл бөлуі керек?
<variant>Дыбыстау мүшелеріне қысқаша мағлұмат беруге
<variant>Әдебиеттер тізіміне
<variant>Маңыздылығына
<variant>Дыбыстардың жіктелуіне
<variant>Дыбыстардың ерекшелігіне
<question> Дауысты және дауыссыз дыбыстарды оқушылар әбден түсініп болған соң қандай мағлұмат беру керек?
<variant>Дыбыс пен әріп туралы
<variant>Әріп пен дауысты дыбыс туралы ұғым
<variant>Лексика туралы
<variant>Орфография туралы
<variant>Орфоэпия туралы
<question> Оқушылар буын туралы қай сыныпта оқиды?
<variant>Бастауыш сыныпта
<variant>Базалық мектептерде
<variant>Жоғары сыныптарды
<variant>Бала – бақшаларда
<variant>Жауаптардық барлығы дұрыс
<question> Қазақ тілінде үндестік заңы қандай салалармен тығыз байланысты?
<variant>Фонетика, лексика, морфология және орфография
<variant> Синтаксис, лексика
<variant>Орфоэпия және пунктуация
<variant>Морфология, синтаксис
<variant>Лексика, грамматика
<question> Буын үндестігі және дыбыс үндестігі туралы мәлімет нешінші сыныптан бастап беріледі?
<variant>6 сынып
<variant>4 сынып
<variant>5 сынып
<variant>7 сынып
<variant>11 сынып
<question> Үндестік заңының кейбір қиынырақ мәселелері қандай тарауда түрлі қосымшаларды оқытумен байланысты үйретіледі?
<variant>Морфология
<variant>Грамматика
<variant>Фонетика
<variant>Синтаксис
<variant>Лексика
<question> Оқушылар дауыссыз дыбыстардың түрлерін әбден айыратындай дәрежеге жеткеннен кейін дауыссыз дыбыстардың несі үйретіледі?
<variant>Емлесі
<variant>Құрамы
<variant>Мазмұны
<variant>Талдау
<variant>Ерекшеліктері
<question> Екпін түспейтін қосымшаларды айтқанда, қандай әдісті қолданады?
<variant>Салыстырмалы әдіс <variant>Баяндау әдісі
<variant>Модельдік әдіс
<variant>Көрнекілік әдісі
<variant>Кітаппен жұмыс істеу әдісі
<question> Фонетиканы оқытуда қанша талдау түрлері жүргізіледі?
<variant>4
<variant>8
<variant>5
<variant>3
<variant>6
<question> Ашық, тұйық, бітеу буындарды талдап ажырату қандай фонетикалық талдау түріне жатады?
<variant>Буын түрлеріне қарай талдау <variant>Жасалу емлесіне қарай талдау
<variant>Үндесуіне қарай талдау
<variant>Дауысты дыбыстардың емлесіне қарай талдау
<variant>Дыбыстау мүшелерінің қызметіне қарай талдау
<question> Дыбыстардың сөз ішінде жазылуы мен ондағы заңдылықтарына қарай қандай талдау
<variant>Жазылу емлесіне қарай
<variant>Дыбыстау мүшелерінің қызметіне қарай талдау
<variant>Дыбыстардың үндесуіне қарай
<variant>Буын түріне қарай
<variant>Орфоэпия мен орфографияға қарай талдау
<question> Фонетиканы талдау ең алдымен неге сүйене жүргізіледі?
<variant>Түрлеріне
<variant>Емлесіне
<variant>Құрамына
<variant>Дыбыстау мүшелерінің қызметінн
<variant>Буын түрлеріне қарай
<question> Фонетикалық жаттығу жұмысы көбінесе оның қай ерекшелігіне байланысты ұйымдастырылады?
<variant>Емлесіне
<variant>Түріне
<variant>Дауыстарға байланысты
<variant>Орфоэпияға байланысты
<variant>Орфографияға байланысты
<question> 2003 жылғы 5-7 сыныптарына арналған жалпы орта білім беретін бағдарламада 5 –сыныпқа фонетиканы оқытуға неше сағат берген?
<variant>28
<variant>27
<variant>25
<variant>30
<variant>18
<question> Көлемі жағынан фонетика шағын болғанымен, грамматиканың басқа қандай салаларын өткенде солармен байланысты ұдайы қайталанып отырады?
<variant>Морфология, синтаксис
<variant>Лексика, морфология
<variant>Грамматика, лексика
<variant>Пунктуация
<variant>Синтаксис, лексика
<question> Мұғалім бала деген сөзде 4 дыбыс, бор деген сөзде 3 дыбыс, қалам деген сөзде 5 дыбыс бар екендігін айтып, әрі тақтаға (б – а – л — а) көрсету арқылы нені түсіндіреді?
<variant>Әріптердің санын
<variant>Дыбыс пен әріптің айырмасын
<variant>Дыбыстау түрін
<variant>Дауысты дыбысты ажыратуды
<variant>Дұрыс жауабы жоқ
<question> Оқушы ауызша әдеби сөйлеу дағдыларына үйретуде қай салаларды дұрыс оқытудың орны ерекше?
<variant>Фонетика, орфоэпия
<variant>Лексика, орфоэпия
<variant>Фонетика, лексика
<variant>Орфография
<variant>Синтаксис, лексика
<question> Фонетикалық талдау жасатқанда оқытушы қандай сөйлемдерді алу керек?
<variant>Қысқа сөйлем алу керек
<variant>Күрделі сөйлем алу керек
<variant>Жауаптардың барлығы дұрыс
<variant>Бірнеше сөйлем алу керек
<variant>Жай сөйлем алу керек
<question> Дауысты дыбыстардың тілдің қатысына, жақтың ашылуына, еріннің қатысына қарай жасалуына дыбыстау мүшелерінің қызметіне қарай жасалу қандай талдау түріне жатады?
<variant>Дыбыстау мүшесіне қарай талдау
<variant>Буын түріне қарай талдау
<variant>Жазылу емлесіне қарай талдау
<variant>Дыбыстардың үндесуіне қарай талдау
<variant>Орфографиялық талдау
<question> Дидактикалық принциптер
А.Ғылымилық, жүйелілік, саналылық
<variant>Дамыто оқыту
<variant>Таным теориясы
<variant>Грамматика
<variant>Фонетика
<question> Сөйлеудің түрлері
<variant>Сырттай, іштей
<variant>Мәнерлеп, тез
<variant>Монологты, тез
<variant>Жасанды, табиғи
<variant>Дауысты
<question> Р. Сыздықованың «Қазақ орфографиясы мен пунктуациясы жайында анықтағыш» еңбегі нешінші жылы жарық көрді?
<variant>1960 ж.
<variant>1970 ж.
<variant>1971 ж.
<variant>1965 ж.
<variant>1968 ж.
<question> Қазақ тілінде дұрыс жазуға үйретуде қандай принципке сүйенеді?
<variant>Фонетикалық және морфологиялық принципке
<variant>Дәстүрлі принципке
<variant>Фонетикалық принципке
<variant>Фонематикалық принципке
<variant>Этимологиялық принципке
<question> Жалқыдан бастап жалпыдан ой қорытындысын шығаратын немесе жалпыдан бастап жалқыдан ой қорытындысын шығаратын әдіс.
<variant>Индкуция – дедукция әдісі
<variant>Анализ – синтез әдісі
<variant>Салыстыру әдісі
<variant>Баындау әдісі
<variant>Әңгімелесу әдісі
<question> Жеке пікірлерден жалпылай ой қорытындысын шығарудың тәсілі
<variant>Индукция
<variant>Дедукция
<variant>Синтез
<variant>Анализ
<variant>Баяндау
<question> Жалпы пікірлдерден жаңа ой қорытындысын шығару тәсілі
<variant>Дедукция
<variant>Индукция
<variant>Синтез
<variant>Анализ
<variant>Баяндау
<question> Баяндап түсіндіру әдісі негізінен қандай жолдармен амалға асады?
<variant>Екі түрлі жолмен
<variant>Үш түрлі жолмен
<variant>Төрт түрлі жолмен
<variant>Бес түрлі жолмен
<variant>Алты түрлі жолмен
<question> Тілден өтілген материалды толық меңгертіп, оны тиянақты білгізу жолында көбірек қолданылатын әдіс.
<variant>Жаттығу әдісі
<variant>Баяндау әдісі
<variant>Әңгіме әдісі
<variant>Әңгімелесу әдісі
<variant>Көрнекілік әдісі
<question> Қазақ тілін оқытуда көрнекілік әдісінің қажеттілігі жөнінде құнды пікірлер айтқан әдіскердің бірі.
<variant>С.Жиенбаев
<variant>Ысқақов
<variant>Исабаев
<variant>Ә. Әбілқаев
<variant>Құлмағанбетова
<question> ІҮ сыныпта диафильмді көрсетудің уақыт мөлшері
<variant>15 – 20 минут
<variant>20 – 25 минут
<variant>30 – 35 минут
<variant>35 – 40 минут
<variant>45 минут
<question> Ү – ҮІІІ сыныптарда диафильмді көрсетудің уақыт мөлшері.
<variant>20 – 25 минут
<variant>30 – 35 минут
<variant>35 – 40 минут
<variant>10 – 15 минут
<variant>45 минут
<question>ҮІІІ – Х сыныптарда диафильмді көрсетудің уақыт мөлшері.
<variant>20 – 25 минут
<variant>10 – 15 минут
<variant>20 – 25 минут
<variant>30 – 35 минут
<variant>45 минут
<question> ІҮ сыныптарда кинофильмді көрсетудің уақыт мөлшері.
<variant>15 – 20 минут
<variant>10 – 40 минут
<variant>25 – 35 минут
<variant>35 минут
<variant>45 минут
<question> Ү – ҮІІІ сыныптарда кинофильмді көрсетудің уақыт мөлшері.
<variant>20 – 25 минут
<variant>35 минут
<variant>30 минут
<variant>40 минут
<variant>45 минут
<question>ҮІІІ — Х сыныптарда кинофильмді көрсетудің уақыт мөлшері.
<variant>20 – 25 минут
<variant>30 минут
<variant>35 минут
<variant>40 минут
<variant>45 минут
<question> ІҮ сыныптарда телехабарды көрсетудің уақыт мөлшері.
<variant>20 – 25 минут
<variant>30 минут
<variant>35 минут
<variant>40 минут
<variant>45 минут
<question> Ү – ҮІІ сыныптарда телехабарды көрсетудің уақыт мөлшері.
<variant>20 – 25 минут
<variant>30 минут
<variant>35 минут
<variant>40 минут
<variant>45 минут
<question> ҮІІІ – Х сыныптарда телехабарды көрсетудің уақыт мөлшері.
<variant>20 – 25 минут
<variant>35 минут
<variant>40 минут
<variant>10 — 15 минут
<variant>45 минут
<question> ІҮ сыныптарда радио тыңдату уақыт мөлшері.
<variant>20 минут
<variant>5 минут
<variant>35 минут
<variant>40 минут
<variant>45 минут
<question> Ү – ҮІІ сыныптарда радио тыңдату уақыт мөлшері.
<variant>25 минут
<variant>35 минут
<variant>2 — 3 минут
<variant>40 минут
<variant>45 минут
<question> ҮІІІ – Х сыныптарда радио тыңдату уақыт мөлшері.
<variant>25 минут
<variant>35 минут
<variant>2 — 3 минут
<variant>3 — 4 минут
<variant>45 минут
<question> Мектепте білім беру, оқыту қанша кезеңнен тұрады?
<variant>3 кезең
<variant>4 кезең
<variant>5 кезең
<variant>1 кезең
<variant>2 кезең
<question>Мектепте оқыту процесі қалай жүзеге асады?
<variant>Оқыту әдістері арқылы
<variant>Эксперимент жасау арқылы
<variant>Оқу – таным қызметін көтеру арқылы
<variant>Оқуды ұйымдастыру арқылы
<variant>Конференция өткізу арқылы
<question> Академик Ю.Н. Бабанскийдің еңбегі
<variant>«Оқу тәрбие процесін оптималдандыру»
<variant>«Тілді оқыту методикасы»
<variant>«Современные образовательные технологии»
<variant>«Методика преподавании»
<variant>«Мектепте оқу процесін ұйымдастыру»
<question> Оқу материалын қысқа мерзім ішінде барлық оқушыларды қамти отырып, ақпараттық сипатта әңгімелеу, түсіндіру әдісінің қай түрі?
<variant>Түсіндірме – репродуктивтік
<variant>Эвристикалық
<variant>Зерттеу әдісі
<variant>Практикалық
<variant>Көрнекілік
<question> Оқушылардың пәнге қызығушылығын, таным белсенділігін арттыратын әдіс.
<variant>Көрнекілік
<variant>Сөздік
<variant>Зерттеу
<variant>Мәнерлеп оқу
<variant>Өзіндік жұмыс
<question> Көркем мәтінді талдау нені талап етеді?
<variant>Шығармашылық жұмысты
<variant>Өзіндік пікірді
<variant>Дүниетанымды
<variant>Білім дәрежесін
<variant>Авторлық көзқарасты
<question> Әңгімелесу әдісі қай сыныптарда жиі қолданылады?
<variant>5-7 сынып
<variant>5 – 8 сынып
<variant>1 – 5 сынып
<variant>8 – 9 сынып
<variant>10 – 11 сынып
<question> Ой екпінінің сарынына кідіріс жасап оқу қалай аталады?
<variant>Логикалық
<variant>Грамматикалық
<variant>Психологиялық
<variant>Логикалық
<variant>Морфологиялық
<question> Сабақ жоспарының қандай түрі бар?
<variant>Жай, күрделі
<variant>Ғылыми
<variant>Дара, күрделі
<variant>Жалаң, жайылма
<variant>Көркем
<question> Дидактикалық материалдар қалай жасалады?
<variant>Мектеп бағдарламасына сай
<variant>Ғылыми түрде
<variant>Жалпылама түрде
<variant>Тек жоғары сыныптарға арналған
<variant>Тек бастауыш сыныптарға арналған
<question> Сыныптан тыс жұмыстардың күре тамыры
<variant>Үйірме жұмыстары
<variant>Саяхатқа шығу
<variant>Кітап оқу
<variant>Инсценировка жасау
<variant>Мұражайға бару
<question> Базалық сыныптарды көрсет
<variant>5 – 9 сынып
<variant>1 – 4 сынып
<variant>4 – 8 сынып
<variant>10 – 11 сынып
<variant>6 – 10 сынып
<question> Елімізде жалпы және орта білім беру жүйесінде түбегейлі бет бұрыс болған кезең.
<variant>1990 – 2000 ж.
<variant>1968 – 1991 ж.
<variant>1917 – 1990 ж.
<variant>1991 – 2004 ж.
<variant>2000 – 2006 ж.
<question> Қазақтың ұлттық мектебітұжырымдамасы қашан дүниеге келді?
<variant>1991 ж.
<variant>1990 ж.
<variant>1995 ж.
<variant>2000 ж.
<variant>2002 ж.
<question> Оқытудың практикалық әдістері
<variant>Ауызша – жазбаша жаттығулар
<variant>Схема, буклет, пікірлесу
<variant>Кесте, демонстрация
<variant>Ауызша жаттығу
<variant>Схема, кесте
<question> Оқушылардың алдына жоғары дәрежедегі теориялық және практикалық зерттеу міндеттерін қоятын әдіс.
<variant>Зерттеу әдісі
<variant>Саралап оқыту әдісі
<variant>Дамыта оқыту әдісі
<variant>Эвристкалық оқыту әдісі
<variant>Инновациялық әдіс
<question> Білімді берілген қалпында қабылдау арқылы екінші жақтың ойын ұғып қабылдауға, есте сақтауға үйрететін әдіс.
<variant>Репродуктивті
<variant>Зерттеу
<variant>Шығармашылық
<variant>Проблемалық
<variant>Саралап оқыту
<question> Кіріспе, қорытынды сабақтар неге жатады?
<variant>Сабақ және оның кезеңдеріне
<variant>Сабақ түрлеріне
<variant>Кіріспе сабақтар
<variant>Қорыту сабағына
<variant>Қайталау сабағына
<question> Суденттерді мұғалімдік мамандыққа баулудың жауапты кезеңі.
<variant>Педагогикалық іс – тәжірибе
<variant>Әдістеме сабағы
<variant>Өндірістік іс – тәжірибе
<variant>Оқу, танымдық іс – тәжірибесі
<variant>Фольклорлық іс – тәжірибе
<question> Ауызша сөйлеу мәдениетін дамыту мен орфоэпиялық дағдыларды қалыптастыру үшін жаттығуларды мақсаты мен орындау әдіс – тәсілдері жағынан неше топқа бөлінеді?
<variant>2
<variant>5
<variant>4
<variant>6
<variant>8
<question> Мәтіннің жағын, шағын өзгертіп мазмұндау қалай аталады?
<variant>Мәтіннің мазмұнын сақтай отырып, формасын өзгертіп мазмұндау
<variant>Ықшамдап мазмұндау
<variant>Сурет бойынша мазмұндату
<variant>Форма бойынша мазмұндату
<variant>Кітап бойынша мазмұндату
<question> Берілген мәтінді жетілдіріп қайта жазу неше бағытта жүргізіледі?
<variant>2
<variant>4
<variant>5
<variant>6
<variant>8
<question> Сөйлеу қандай құбылыс?
<variant>Физиологиялық
<variant>Психикалық
<variant>Педагогикалық
<variant>Лингвистикалық
<variant>Морфологиялық
<question> Орфографиялық дағдылардың қаншалықты берік қалыптасқандығына нақты көз жеткізу үшін не істеу тиімді?
<variant>Шығарма жаздыру
<variant>Диктант жаздыру
<variant>Бақылау жұмысын жаздыру
<variant>Тест жаздыру
<variant>Реферат жаздыру
<question> Чехтың ұлы педагогы Ян Амос Каменский “Дидактика” терминін кең ұғымда қолданып, әлемге тараған шығармасы
<variant>“Ұлы дидактика”
<variant>“Ақыл – ой дидактикасы”
<variant>“Оқыту дидактикасы”
<variant>“Дидактикалық принциптер”
<variant>Кітаппен жұмыс істеу
<question> Мұғалімнің баяндауы қандай әдіс арқылы жүзеге асады?
<variant>Әңгіме әрі түсінік
<variant>Салыстырмалы әдіс
<variant>Жаттығу әдісі
<variant>Талдау әдісі
<variant>Кітаппен жұмыс істеу әдісі
<question> Баяндау әдісінің құрамына қандай әдіс кіреді?
<variant>Әңгімелесу әдісі
<variant>Жаттғыу әдісі
<variant>Салыстырмалы әдіс
<variant>Талдау – жинақтау әдісі
<variant>Кітаппен жұмыс
<question> Оқушылар үшін әңгімелесу қандай еңбек болып табылады?
<variant>Коллективтік
<variant>Пікір алысу
<variant>Өнімді
<variant>Практикалық
<variant>Теориялық
<question> Кітап оқу — бұл …
<variant>Оқушылардың қабылеті мен ынтасын арттыру
<variant>Еңбекке баулу
<variant>Барлық жауап дұрыс
<variant>Заттар мен құбылыстарды ажырату
<variant>Эстетикалық білім
<question> Жаттығу арқылы қандай білім қайталанады?
<variant>Теориялық
<variant>Практикалық
<variant>Жүйелілік
<variant>Тәжірибелік
<variant>Бірізділік
<question> Жаттығу қандай функцияларға негізделеді?
<variant>Күрделі психологиялық
<variant>Философиялық
<variant>Биологиялық
<variant>Практикалық
<variant>Теориялық
<question> Талдау мен жинақтау жеке – жеке әдіс пе?
<variant>Талдау – жинақтау әдісі қосылып айтылады
<variant>Жеке әдіс
<variant>Жеке әдіс емес
<variant>Дұрыс жауабы жоқ
<variant>Барлық жауаптар дұрыс
<question> Мұғалімнің мақсаты не?
<variant>Оқушының ақыл – ойын дамыту
<variant>Оқушыны ойынға бейімдеу
<variant>Оқушыны еңбекке шақыру
<variant>Тазалықты сақтау
<variant>Барлығы дұрыс
<question> Орфографиялық жаттығулар орындалу сипатына қарай нешке бөлінеді?
<variant>2
<variant>4
<variant>7
<variant>6
<variant>5
<question> Орфографияны оқытуда қолданылатын әдістер нешеге бөлінеді?
<variant>8
<variant>10
<variant>4
<variant>1
<variant>2
<question> Кітаппен жұмыс істеу әдісінде оқушылар не істеуге тиіс?
<variant>Нақтылы материалдарды меңгеріп, одан тиісті қорытындылар жасауға
<variant>Алған білімін практикада қолдануға
<variant>Оқыған мәтіндерін баяндауға
<variant>Сауатты жазуға
<variant>Дұрыс жауабы жоқ
<question> Талдау – жинақтау әдісі дегеніміз не?
<variant>Атқаратын қызметі мен алатын орнын біле отырып, логикалық қорытындылар жасап отыру
<variant>Тіл мәдениетін дамытады
<variant>Жаттығу арқылы оқушы білімін бекіте түседі
<variant>Сөйлемді талдап – жинақтап отырып, оқушының тіл заңдылығын үйретеді
<variant>Оқушылардың логикалық ой жүйесін дұрыс жинақтайды
<question> Сабақта орын алатын ақыл – ой жұмыстарының сипаты бойынша салыстыру нешеге бөлінеді?
<variant>2
<variant>10
<variant>42
<variant>15
<variant>17
<question> Объектінің көлемі бойынша бір ғана жолмен салыстыратын жай салыстыру және қандай мақсатпен жасалатын салыстыру жүргізіледі?
<variant>Әр түрлі жолмен салыстырылатын күрделі салыстыру әдісі
<variant>Сөздердің морфологиялық бөліктерінің ұқсастықтары жайлы әдіс
С.Грамматикалық категориялар мен олардың тұлғаларын салыстыру әдісі
<variant>Баяндау әдісі
<variant>Баяндау мен әңгімелесу әдісі
<question> Сабақта орын алатын жұмыстардың мақсаты қандай салыстырумен жүзеге асады?
<variant>Ұқсастық пен айрымашылық белгілерін анықтау
<variant>Жаттығулардың қажетін анықтау
<variant>Сөздердің лексикалық мағынасын салыстыру
<variant>Сөйлемдегі сөздерді салыстыру әдісі
<variant>Жаңа материалдарды түсіндіру әдісі
<question> Дидактикада мектепте оқытылатын барлық пәндерге тән оқытудың қанша заңдылығы қарастырылады?
<variant>6
<variant>16
<variant>26
<variant>22
<variant>1
<question> Орфографиялық сауаттылықта не есепке алынады?
<variant>Диктант я шығарма жаздыру
<variant>Бақылау жазу
<variant>Тест жаздыру
<variant>Реферат жаздыру
<variant>Баяндама жаздыру
<question> Мектеп мұғалімдерінің оқыту тәжірибесін жинақтай отырып, практикалық әдіс жазған кім?
<variant>Ә. Сәдуақасов
<variant>Ғ.Бегалиев
<variant>Жиенбаев
<variant>В.Құлмағанбетов
<variant>Ә. Садықұлы
<question> Оқушылар алдына ешқандай жаңа мақсат қоймайтын таза орфографиялық жұмыс
<variant>Диктант
<variant>Лекция
<variant>Тест
<variant>Бақылау жұмысы
<variant>Шығарма жазу
<question> “Қазақ тілін бастауыш кластарда оқыту әдістемесі” оқулығының авторы?
<variant>Ғ.Бегалиев
<variant>Жиенбаев
<variant>І.Кеңесбаев
<variant>Х. Басымов
<variant>Қ.Жұбанов
<question> Орфография грамматикаға негізделеді, грамматиканы білу дегеніміз не?
<variant>Сауатты жазу
<variant>Дұрыс оқу
<variant>Қатесіз жазу
<variant>Уақыт үнемдеп жазу
<variant>Көшіріп жазу
<question> Оқытуда жиі қолданылатын әдістің бірі қай әдіс?
<variant>Әңгімелесу әдісі
<variant>Бақылау әдісі
<variant>Жаттығу әдісі
<variant>Баяндау әдісі
<variant>Дұрыс жауабы жоқ
<question> Әдістеме ғылымында синтез қандай мәнде қолданылады?
<variant>Ой қорытындысын шығару тәсілі, амалы мәнінде қолданылады
<variant>Жалпылық деген мәнде қолданылады
<variant>Қосу, құрастыру, біріктіру мәнінде қолданылады
<variant>Аралық деген ұғымда қолданылады
<variant>Даралық деген ұғымда қолданылады
<question> Жылдық жоспардың белгілері
<variant>Бағдарлама бойынша тақырыптар, сағат саны, өтілетін уақыты
<variant>Тақырып, практика, тілдік материалдар, көмекші материалдар
<variant>Тақырыптың мазмұны, ескету т.б.
<variant>Сабақ тақырыбы, өткізу әдіс – тәсілдері
<variant>Көрнекі құралдар
<question> Сөзді контекст арқылы түсіндіру дегеніміз не?
<variant>Сөз мағынасын қажеттілігіне қарай мәтін ішінде игеру әдісі
<variant>Сөздің антонимін табу
<variant>Сөздің синонимін табу
<variant>Сөздің омонимін табу
<variant>Бір түбірлі сөздермен салыстыру
<question> Диктант түрі
<variant>Бақылау
<variant>Мазмұндама
<variant>Мақала
<variant>Сөйлем
<variant>Әңгімелесу
<question> Сөздің қолданылу ерекшеліктеріне, стилистикалық қасиеттеріне байланысты жүргізілетін талдау
<variant>Лексикалық
<variant>Фонетикалық
<variant>Философиялық
<variant>Морфологиялық
<variant>Синтаксистік
<question> Сөз тура мағынасында немесе ауыс мағынасында қолдануына байланысты жүргізілетін талдау
<variant>Лексикалық
<variant>Фонетикалық
<variant>Лингвистикалық
<variant>Морфологиялық
<variant>Синтаксистік
<question> Сөйлемде синонимдердің бар – жоқтығына байланысты жүргізілетін талдау
<variant>Лексикалық
<variant>Стилистикалық
<variant>Фонетикалық
<variant>Морфологиялық
<variant>Синтаксистік
<question> Сөздің шығу тегіне қарай жүргізілетін талдау
<variant>Лексикалық
<variant>Стилистикалық
<variant>Фонетикалық
<variant>Морфологиялық
<variant>Синтаксистік
<question> Сөйлемде омоним мен көп мағыналы сөздердің ерекшеліктерін түсіндіруге байланысты жүргізілетін талдау
<variant>Лексикалық
<variant>Стилистикалық
<variant>Фонетикалық
<variant>Морфологиялық
<variant>Синтаксистік