Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесінде нені оқытады?
А) Оқытуды және тәрбиенің ең тиімді әдіс-тәсілдерін;
В) Сурет салудың және үйретудің ең тиімді әдіс-тәсілдерін;
С) Өнер түрлерін;
- D) Сабақ өту жолдарын;
Е) Сабақты дұрыс ұйымдастыруды.
- Сикион, Эффес, Фиван сурет мектептері қай елде ашылды?
А) Грецияда;
В) Египетте;
С) Ресейде;
- D) Францияда;
Е) Италияда.
- Суретсалуда жаңа жүйе табиғатты зерттеуді енгізген кімдер?
А) Гректер;
В) Арабтар;
С) Орыстар;
- D) Француздар;
Е) Италиялықтар;
- Суретсалуды оқытуда кезектілікті бекіткен кім?
А) Алберти;
В)Ч.Ченнини;
С) Леонардо да Винчи;
- D) А.Дюрер;
Е) Дюпюи.
- Көрінетін заттарды салуда дамыту әдісін алғаш ашқан кім?
А) А.Дюрер;
В) Алберти;
С) Леонардо да Винчи;
- D) Дюпюи;
Е) Ч.Ченнини.
- Алғашқысурет Академиясы қай жерде ашылды?
А) Флоренцияда;
В) Англияда;
С) Римде;
- D) Болонияда;
Е) Россияда.
- Жалпы білім беретінмектептерде суретке оқыту өте қажет деп айтқан кім?
А) А. Коменский;
В) Ж..Руссо;
С) Дюпюи;
- D) Шмид;
Е) Карраччи.
- «Ұлы дидактиканың» авторы кім?
А) А. Коменский;
В) Карраччи;
С) Дюпюи;
- D) Ж.. Руссо;
Е) Шмид.
- Суретсабағын нұсқаға қарап, табиғатта салу керек деп айтқан кім?
А) Ж. Руссо;
В) Шмид;
С) Карраччи;
- D) А. Дюрер;
Е) Альберти.
- Геометральды тәсілдің белсендімүшесі кім?
А) Галияр;
В) Дюпюи;
С) Шмид;
- D) Альберти;
Е) Карраччи.
- Арнаулыпән ретінде суретмектеп бағдрламасына қай кезде енгізілді?
А) 1825 ж.;
В) 1834 ж.;
С) 1844 ж.;
- D) 1900 ж.;
Е) 1856ж.
- 1834 ж. шыққ ан «Сурет курсы» оқу
құралының авторы кім?
А) А.Сапожников;
В) С. Г. Строганов;
С) Г. А. Гиппиус;
- D) В. Г.Белинский;
Е) Г. Чернышевский.
- Алғаш ретанатомиялық оқу қ ұралының суретшілерге қажеттігін айтқан кім?
А) С. Ушаков;
В) Сапожников;
С) Г. Гиппиус;
- D) Строганов;
Е) И. Крамской.
- Орыскөркем сурет а кадемиясы қай жылдан бастап педагог кадрлар дайындай бастады?
А) 1869 ж.;
В) 1880 ж.;
С) 1885 ж.;
- D) 1890 ж.;
Е) 1897 ж.
- Шындықсурет салу заңдылықтарын ғылыми
тұрғыда негіздеген кім?
А) Н. Чистяков;
В) Ге;
С) И. Крамской;
- D) С. Г. Строганов;
Е) А. Сапожников.
- Бірінші бүкіл Ресейлік суретшілер съезд қай жылдары болды?
А) 1911-1912 жж.;
В) 1914-1915 жж.;
С) 1915-1916 жж.;
- D) 1916-1917 жж.;
Е) 1917-1818 жж.
- Суретсалуәдістемесін, педагогкадрлар
дайындауды дамытуға зор үлес қосқан кім?
А) Д.Кардовский;
В) Н.Н.Чистяков;
С)Ге;
D). Г.Строганов;
Е) А.Н. Сапожников.
- Бейнелеу өнерін оқытудың негізгі мақсаты не?
А) Өнер сұлулығын түсінетін жан- жақты дамыған адамды дайындау;
В) Суретші шеберді дайындау;
С) Ж ақсы, жан- жақты дамыған мұғалім дайындау;
- D) Қоғам қайраткерін дайындау;
Е) Жақсы тәрбиеші дайындау.
- Ортамектеп кімдерді дайындайды?
А) Тек жалпы білім беруміндетін шешеді;
В) Кәсіби-суретшілерді, қолөнершілерді дайындайды;
С) Суретшілерді;
- D) Өнер қайраткерлерін;
Е) Өнертанушыларды.
- СССР-декөркемдік тәрбие беру ғылыми институты қай жылы құрылды?
А) 1947 ж.;
В) 1950 ж.;
С) 1952 ж.;
- D) 1953 ж.;
Е) 1955 ж.
- Бейнелеу өнері сабағының қанша түрі бар?
А) 4 /төрт/;
В) 5 /бес/;
С) 7 /жеті/;
- D) 8 /сегіз/;
Е) 10 /он/.
- Бейнелеу өнері сабағының түрлерінің ең негізгісі
қайсысы?
А) Нұсқаға қарап сурет салу;
В) Т ақырыптық сурет салу;
С) Сәндік сурет салу;
- D) Әңгіме сабағы;
Е) Мүсіндеу.
- Тақырыптық сурет салу дегеніміз не?
А) Белгілі бір тақырыпқа сурет салу;
В) Сәндік сурет салу;
С) Безендіру жұмыстары орындау;
- D) Кітап, альбомдар безендіру;
Е) С ахнаны безендіру.
- Әңгіме сабағында не айтылады?
А) Атақты суретші шығармашылығы туралы айтылады;
В) Сурет салу жолдары, мезгілдері туралы айтылады;
С) Бояу қ ұрамы туралы айтылады;
- D) Құрал-саймандар туралы айтылады;
Е) Халықаралық жағдай туралы айтылады.
- Бейнелеу өнері сабағы аптасына неше сағат өтіледі?
А) 1,5 сағат;
В) 1 сағат;
С) 2 сағат;
- D) 3 сағат;
Е) 4 сағат.
- Ою қанша түргебөлінеді?
А) 4 /төртке/;
В) 5 /беске/;
С) 3 / үшке/;
- D) 6 / алтыға/;
Е) 7 / жетіге/.
- «Композиция» дегеніміз не?
А) Құрастыру, орналастыру;
В) Өнер туындысы;
С) М айлы бояу шығармасы;
- D) Картина;
Е) Сәнді сурет.
- Суретсалуды қандай заттардан бастап салады?
А) Геометриялық фигуралардан;
В) Тұрмыс заттарынан;
С) Жан- жануарлардан;
- D) Үй құстарынан, үй жануарларынан;
Е) Адам фигурасынан.
- Бейнелеу өнерінен күнтізбелік-тақырыптық жоспар дегеніміз не?
А) Белгілімерзімге, апталық сағаттарға жоспарлап оқыту;
В) 1-сабатың жоспарын жоспарлап, көрнекілігін дайындап оқыту;
С) Тәрбие процесін жоспарлау;
- D) 1-тоқсанға жоспарлап оқыту;
Е) 1- жылдық жоспар.
- Суретсалудың ең бірінші кезектілігі?
А) Орналастыру;
В) Заттың формасы;
С) Заттың жарық көлеңкесі;
- D) Заттың пропорциясы;
Е) Заттың түсі.
- Бейнелеу өнерінен 1-сабақтың жоспары дегеніміз не?
А) Бір сабақтың өтілу барысы, орындалатын практикалық
жұмыс кезектілігі;
В) Салынатын зат суреттерінің практикалық және теориялықжұмыс кезектілігі;
С) Көрнекі құралдар;
- D) Диафильмдер;
Е) Оқулықтар.
- Сәндіксурет сабағында не оқытылады?
А) Сәнді бұйымдар, ою-өрнектер салу жолдары;
В) Суретшілер шығармашылығын зерттеу,талдау жолдары;
С) Пейзаж түрлері;
- D) Портрет түрлері;
Е) Тәрбие сағаттары.
- Сәндіксурет салудың қандай тәрбиелікмәні бар?
А) Оқушыларды интернационалдық тәрбиеге баулиды;
В) Оқушыларды ұқыптылыққа, еңбекқорлыққа үйретеді;
С) Оқушыларға алғашқымәліметтер береді;
- D) Сұлулықты көре білуге үйретеді;
Е) Тәртіптілікке баулиды.
- 1-ші сыныптағы әңгіме сабағының мақсаты қандай?
А) Оқушыларды қоршаған ортамен, табиғат пен таныстыру;
В) Өнер түрлері, суретші шығармаларымен мен таныстыру;
С) Портрет түрлерімен таныстыру;
- D) Бояу түрлерімен таныстыру,
Е) Құрал-саймандар мен таныстыру.
- Қандай жағдайда оқушылардың сурет сабағына деген белсенділігі артады?
А)Техникалық оқу-құралдарын тиімді пайдаланғанда;
В) Қызықты әңгімелегенде, керекті көрнекі құралдарды пайдаланғанда;
С) Сурет салып көрсеткенде;
- D) Түрлі суреттер көрсеткенде;
Е) Мұғалімнің сауатты болуында.
- Бейнелеу өнері сабақтарының тиімділігін арттыру
құралдары қандай?
А) Графикалық және сұңғаттық жаттығулар;
В) Техникалық оқу құралдары, теориялық түсіндірмелер;
С) Көрнекіліктер;
- D) Әр түрлі суреттер;
Е) Оқулықтар.
- Ертегідегі батырлар бейнесін бейнелеу сабақтың
қай түріне жатады?
А)Тақырыптық;
В)Әңгіме сабағы;
С)Нұсқаға қарап салу;
- D) Сәндік сурет салу;
Е)Мүсіндеу.
- Долбар жәнеэскиз қанша уақытта салынады?
А) 5-15мин.;
В) 15-20мин.;
С) 20-25мин.;
- D) 25-30 мин.;
Е) 0-35мин.
- «Нобай» /эскиз/ дегеніміз не?
А) Салынатыншығарманың жобасы;
В) Картина;
С)Майлы бояу мен жазылған жұмыс;
- D) Сәндік бұйым ;
Е)Әшекей.
- « Акварель» дегеніміз не?
А) Су мен ерітілетін бояу;
В)Майлы бояу және ерітінділер;
С) Еріткіш май;
- D) Өнер түрі;
Е) Жеке тапсырмалар.
- Дидактикадегеніміз нені қарастырады?
А) Білімніңмазмұнын,мақсатын, принциптерін оқытады;
В) Ұйымдастыру тәсілдерін, формаларын қарастырады;
С) Өнер түрлерін;
- D) Пейзаж түрлерін;
Е) Сәндік- қолданбалы өнер түрлерін.
- Бейнелеу өнері сабағында оқушылар жалықпас үшін қандай тапсырмалар пайдаланылады?
А) Ойын тапсырмалары;
В) Жеке тапсырмалар;
С) К арточка –тапсырмалар;
- D) Классқа жалпы тапсырма;
Е) Кинофильмдер көрсету.
- Суретші шеберханаларынабару, тәрбие жұмысының қай түріне жатады?
А) Сыныптан,мектептен тыс тәрбие жұмыстары;
В) Саяхат, мектептен тыс тәрбие жұмыстары;
С)Сынып тәрбие сағаты;
- D) Ашық тәрбие сағаты;
Е)Патриоттыққа тәрбиелеу.
- Дидактикалық принциптеріненбіріншісі қайсысы?
А) Оқытудың тәрбиелілігі;
В) Оқытудың ғылымилығы;
С) Оқытудың жүйелілігімен кезектілігі;
- D) Оқытудың белсенділігі;
Е) Оқытудың игерімділігі.
- Мектепте оқужылы неше тоқсанға бөлінеді?
А)Төрт тоқсанға;
В) Бір тоқсанға;
С) Екіге;
- D) Үшке;
Е)Тоқсанға бөлінбейді.
- 1-сынып оқушылары алғаш ойдан, елестету арқылы қандай суреттер салады?
А) Құрылысы жағынан қарапайым заттарды;
В) Құрылысы жағынан қарапайым ойыншықтар;
С) Үй заттары;
- D) Машиналар;
Е) Адамфигурасы.
- 1-4 5-6 сыныптардағы бейнелеу өнері сабақтарының айырмашылығы неде?
А) Жас ерекшелгімен қабілетіне байланысты;
В) Салынатын заттарға байланысты;
С) Күрделігінде;
- D) Техникалық оқу құралдарын қолдану;
Е) Көрнекі құралдар қолдану.
- Нұсқалық қордегеніміз не?
А) Суретін салатын заттар жиынты ғы;
В) сабақтарға қолданылатын картиналар жиынтығы;
С) Кино, диафильмдер;
- D) Әртүрлі киімдер;
Е) Оқу құралдары.
- Пәнаралық байланыс дегеніміз не?
А)Пәндердің бірін-бірі толықтыра түсуі;
В)Пәндердің ұқсастығы;
С) Қызықтылығы;
- D) Мәліметтердің бірін-бірі толықтыра түсуі;
Е)Түсініктілігі.
- Майлы бояу дегеніміз не?
А)Май мен ерітінді ерітіліп жазылатын бояу;
В) Су мен ерітінді ерітіліп жазылатын бояу;
С) Өнер түрі;
- D) Сұңғат түрі;
Е)Кескіндеме.
- Бейнелеу өнері сабағының қайсы түрінде суретшілер шығармашылығы оқытылады?
А)Әңгіме сабағында;
В)Тақырыптық сурет салуда;
С)Нұсқаға қарап сурет салуда;
- D) Сәндік сурет салуда;
Е)Мүсіндеу сабағында.
- Құрылған сабақ жоспарын кім бекітіп қол қояды?
А) Оқу ісі жөніндегі орынбасар;
В)Мектеп директоры;
С)Тәрбие ісі жөніндегі орынбасар;
- D) Қол қойылып бекітілмейді
Е) Қалалық оқу бөлімі.
- Техникалық оқу құралы неге қажет?
А) Сабақта қажетті диафильмдер, кинофильмдер
көрсету үшін;
В) Сабақта оқушылар жалықпас үшін;
С) Қажеті жоқ;
- D) Бағдарлама талабы бойынша сабақта қажетті диафильмдер көрсету үшін;
Е) Басқа пәндер мен байланыс үшін.
- 1-3 сыныптарда бейнелеу өнерін оқытуәдістемесі атты оқу құралының авторы?
А) В. С. Кузин;
В)Н.Н. Ростовцев;
С) Е.И.Игнатиев
- D) П.ß. Шпикалова
Е) Г. В.Беда
- Үйірме жұмысының жоспарын кім жасайды?
А) Үйірмені ж үргізетінмұғалім;
В)Мектеп директоры;
С) Оқу ісі жөніндегі орынбасар;
- D) Сынып жетекшісі;
Е) Қалалық оқу бөлімінің меңгерушісі.
- Адамфигурасын бейнелеу сабақтың қай
түріне жатады?
А)Нұсқаға қарап бейнелеу;
В)Әңгіме сабағы;
С) Сәндік сурет;
- D) Тақырыптық сурет салу сабағы;
Е)Мүсіндеу.
- Ертегілерге сурет салу сабағы қай түріне жатады?
А)Тақырыптық сурет салу;
В)Мүсіндеу;
С)Нұсқаға қарап бейнелеу сабағы;
- D) Әңгіме сабағы;
Е) Сәндік сурет.
- Ою-өрнектерсалу сабақтың қай түріне жатады?
А) Сәндік сурет салу;
В)Әңгіме сабағы;
С)Тақырыптық сурет салу;
- D) Мүсіндеу;
Е)Нұсқаға қарап сурет салу.
- Сабақбарысында практикалық жұмысқа неше
уақыт беріледі?
А) 30-35м ин.;
В) 10-15м ин.;
С) 20м ин.;
- D) 25 м ин.;
Е) 40м ин.
- Оқушыларжұмысынмұғалім қалай бағалайды?
А) Жұмыстарды салыстыра отырып;
В) Жеке- жеке бағалайды;
С) Ж ұмыстар жиып алынады;
- D) Бірнешеуін ғ ан а бағалайды;
Е) Көрме ұйымдастыру арқылы.
- Сабақжоспары қай уақытт а жасалынады?
А) Сабақ болардан 1-2 к үн бұрын;
В) Сабақ болатын күні;
С) Бір-екі ай бұрын;
- D) Бір тоқсанға жасалады;
Е) Бір жылға жасалып қойылады.
- Оқушыларды қажетті оқу-құралдарменкім
қамтамасыз етеді?
А) Оқушының ата-анасы;
В)Пәнмұғалімі, сынып жетекшісі;
С)Мектеп директоры;
- D) Қалалық оқу бөлімі;
Е) Оқу-ісі жөніндегі орынбасар.
- Сәндіксурет салу сабағы қай пәнмен тығыз байланысты?
А) Еңбек пәнімен;
В)Тарих пәнімен;
С) Географиямен;
- D) Геометриямен;
Е) Сызумен.
- Қазақтың көркеммәдениетін өте көп зерттеген кім?
А)МЕ. Массон;
В) А.А. Диваев;
С) Г.Н. Потанин;
- D) В.В.Бартольд;
Е) В.В. Радлов.
- Қазақ өнерін көп зерттеп көптеген еңбектер
жазған ғалым кім?
А)Ә. Марғұлан;
В) В.В. Радлов;
С) Ш. Уәлиханов;
- D) Г.Н. Потанин;
Е) В. В.Бартольд.
- «Иллюстрациялық жылдық жоспар дегеніміз не?»
А) 1 жылдық иллюстрациялы жылдық жоспар;
В) 1 жылдық иллюстрациялы сабақтардың бағдарламасы;
С)Тоқсандық жоспар;
- D) Суреттер;
Е) Көрнекі құралдар.
- Саяхаттарұйымдастыру не үшін керек?
А) Оқушының өнерге құштарлығын арттыру үшін;
В)Әсем жерлерді көрсету үшін;
С)Бағдарлама бойынша;
- D) Оқушының ойлау қабілетін дамыта түсу үшін;
Е) Керегі жоқ.
- Ф акультативтісабақ не үшін керек?
А) Оқушының білімін жетілдіре түсу үшін;
В)Уақыт өткізу үшін;
С) Бекітілген бағдарламаға байланысты;
- D) Қажеті жоқ;
Е) Қалалық оқу бөлімінің бұйрығы бойынша.
- Бейнелеу өнері сабағын музыка пәнімен не үшін байланыстырады?
А)Музыка арқылы заттың, табиғаттың
сұлулығын түсіну үшін;
В) Сабақ қызықты өту үшін;
С) Музыка арқылы оқушыларды жалықтырмас үшін;
- D) Сабақ тез өтпеуі үшін;
Е) Байланыстырудың қажеті жоқ.
- 1-сынып оқушыларына нұсқаға неше зат қойылады 1 сабақта?
А) 1-2 қарапайым зат;
В) 3,4 қарапайым зат;
С) Күрделі 2-3 зат;
- D) 4-5 зат;
Е) 5-6 зат.
- Мектептешығармашылық көрмелер не
үшін ұйымдастырылады?
А) Оқушылардың алдыңғы қатарлы жұмыстарын көрсетіп өнерге қызығушылытарын арттыру үшін;
В)Мектеп директорының бұйрығы бойынша пән мұғалімдерге көрсету үшін;
С)Мұғалімдерге көрсету үшін;
- D) Ж ұмыстар туралы есеп беру
Е)Тексеру үшін;
- Суретсалуды дамытуәдісін алғаш кім қолданды?
А) А. Дюрер;
В) Альберти;
С) Дюпюи;
- D) Ч.Ченнини;
Е) Леонардо д а Винчи.
- Адаманатомиясымен пропорциясын зерттеген суретші ғалым кім?
А) Леонардо да Винчи
В) А. Дюрер;
С) Дюпюи;
- D) Альберти;
Е) Карраччи.
- Алғаш реткезектілікті бекіткен кім?
А) Альберти;
В) Дюпюи;
С) Ч.Ченнини
- D) Леонардо да Винчи;
Е) Дюрер.
- Эффессуретмектепб қай елде ашылды?
А) Грецияда;
В) Францияда;
С) Италияда;
- D) Ресейде;
Е)Египетте.
- Қазақ жерінде алғаш рет суретмектептерін
ашуға үлес қосқан кім?
А)Ә.Қастеев;
В) Қ. Тельжанов;
С)И. Алтынсарин;
- D) Ш. Уәлиханов;
Е)М. Кенбаев.
- Суретсабағын ұйымдастырып өткізетін кім?
А) Бейнелеу өнері пәнініңмұғалімі;
В) Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары;
С) Сынып жетекшісі;
- D) Тәрбие ісі жөніндегі орынбасар;
Е)Мектепәкімшілігі.
- Сабақжоспарының жетілдіру не үшін керек?
А) Сабақты өте жоғарыәдістемелік деңгейде өткізу үшін;
В) Сабақтың әдістемелік жоспары мен көрнекілігі үшін;
С) Сабақтың бағдарламасы үшін;
- D) Басқа пәндер мен байланыс үшін;
Е)Сабақ жоспары кажет емес.
- «Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі» оқу құралдарын жазуда көп еңбек сіңірген ғалым?
А) В. С. Кузин;
В) Г. В.Беда;
С)Н. Н. Ростовцев;
- D) Е. В. Шороков;
Е)П.ß. Шпикалова.
- 1976 ж. Москвада шыққан «Учебный рисунок» оқулығының авторы кім?
А)Н.Н. Ростовцев;
В)Е.В.Шорохов;
С) В.С.Кузин;
- D) В.Г.Беда;
Е)П.Басенов.
- Қазақтың сәндік- қолданбалы өнері 1987 ж. Алматыда шыққан 2 томның авторы кім?
А)Ә. Марғұлан;
В) Ө. Ж әнібеков;
С)Е. Вандаровская;
- D) Ә.Қастеев;
Е)Ералин.
- Бейнелеу өнерінен конкурстар ұйымдастыру не үшін қажет?
А) Оқушылардың шеберліктерін арттыра түсу және өнерге қызығушылықтарын арттыру үшін;
В) Жоспар бойынша;
С) Оқушыларғаэстетикалық тәрбие беру үшін және патриоттық сезімін қалыптастыру үшін;
- D) Оқушылардың деңгейін байқау үшін;
Е) Бейнелеу өнерін уағыздау, жарнамалау үшін.
- Оңтүстік өңіріндегі ою-өрнекзерттеуші кім?
А) Г.Иляев;
В) С. Төленбаев;
С) Ф. Потехин;
- D) Þ. Евсеев;
Е)Д. Нұрбеков.
- Мектептегі«Бейнелеу өнері»6 сынып оқулығының авторы кім?
А) З. Айдарова;
В) Б. Әлмұханбетов;
С) П. Басенов;
- D) Ә. Марғұлан;
Е)Ералин.
- Суретпәні кімнің ұсынысы бойыншамектептерге еңгізілді?
А)Памфилий;
В) Аристотель;
С) Альберти;
- D) Ченнини;
Е) Леонардо да Винчи
- «Ежелгі квадрат» ілімінжасаған кім?
А) Леонардо да Винчи;
В) Аристотель;
С) Ченнини;
- D) Альберти;
Е)П амфилий.
- «Живопись туралы үш кітап» деген еңбектің
авторы кім?
А) Л.Б. Альберти
В)П амфили;
С) Ченнини;
- D) Аристотель;
Е) Леонардо да Винчи.
- Өзшәкірттеріне алғаш рет сызықтық перспектива заңдылықтарын көрсеткен кім?
А) Альберти;
В) Леонардо да Винчи;
С) Аристотель;
- D) Памфилии;
Е) Ченнини.
- Суретті ғылыми пән ретінде қарастырған кім?
А) Леонардо да Винчи;
В) Аристотель;
С) Альберти;
- D) Ченнини;
Е)Памфили.
- Суреттің теориясымен практикасына оқытуәдістерінің дамуына орасан үлес қосқан кімдер?
А) Қайта өрлеу дәурінің суретшілері;
В) ХҮII ғасыр суретшілері;
С) ХҮIII ғасыр суретшілері, ХIХ ғасырдағы орыс суретшілері;
- D) ХХғасыр суретшілері;
Е) ХIХ ғ. Итальянсуретшілері.
- «Тәрбие туралы ойлар» деген кітаптың авторы кім?
А) Д. Локк;
В) Ж. Руссо;
С) ß. Коменский;
- D) И.Гете;
Е) Памфили.
- ХҮII-ХҮIII ғасырларда сурет жалпы білім беретін пән ретінде жүргізілдіме?
А) Ж үргізілген жоқ;
В)Ж үргізілді;
С) Кей жерлерде жүргізілді;
- D) Жеке мектептерде жүргізілді;
Е) Арнайы мектептерде жүргізілген жоқ.
- Суретмұғалімдері кімдімектеп педагогикасының
әкесі деп атады?
А) И.Г.Пестоллоци;
В) Д. Локк;
С) Ж. Руссо;
- D) И. Гете;
Е) ß. Коменский.
- Оқытуәдістемесінің қажеттігін бірінші
көрсеткен кім?
А)Пестолоцци;
В) Д.Локк;
С) Ж.Руссо;
- D) И. Гете;
Е) И. Шмид.
- Бейнелеу жаттығуларына аса көңіл бөлген кім?
А) И.Шмид;
В) И.Гете;
С)Пестолоцци;
- D) Ж. Руссо;
Е) Д. Локк.
- «Сурет элементтері» деген еңбектің
авторы кім?
А) И. Шмид;
В) Д. Локк;
С) Ж. Руссо;
- D) Пестолоцци;
Е) И.Гете.
- Оқытуәдістерін дамытуда үлкен жетістіктерге жеткен кім?
А) Дюпюилер;
В) И. Шмид;
С) А. Дюрер;
- D) Ж. Руссо;
Е) Д. Локк;
- Сәндік қолданбалы өнердегеніміз не?
А) Эстетикалық жағынанмаңызды дайындалған көркем туынды;
В) Эстетикалық жағынанмаңызды
дайындалған портрет, пейзаж, натюрморт;
С) Графикалық шығарма;
- D) Мүсін;
Е)Пейзаж.
- Орыс еліндесуретке қандай жолмен үйретті?
А)Әріптердіәшекейлеп жазу арқылы;
В) Ойдан суреттер салу арқылы;
С)Табиғат көріністерін салды;
- D) Портреттер салу жолымен;
Е) Көшіріп салу арқылы.
- Петербургтеалғаш суретмектебі қай жылы ашылды?
А) 1711 ж.;
В) 1720 ж.;
С) 1725 ж.;
- D) 1715 ж.;
Е) 1730 ж .
- Петербургтегісуретмектебіне кім басшылық етті?
А) Г. Одальский;
В) Д. Вухтерс;
С) Г. Доротея;
- D) Гриммели;
Е) Л. Каравак.
- «Сурет салудың қысқа негізгі ережелері» деген кітаптың авторы кім?
А) Сапожников;
В)Прейслер;
С) Одальский;
- D) Гриммели;
Е) Г.Доротея.
- 1757 ж. кімнің басшылығы мен көркем сурет Академиясы ашылды?
А) И. Шувалов;
В) Сапожников;
С) Г. Доротея;
- D) Л. Каравак;
Е) Д. Вухтерс.
- Суретсалуды оқушыға үйретер бұрын
мұғалім не істеуі керек?
А) Оған өзі салып көрсетуі керек;
В) Дайын сурет көрсету керек;
С)Нұсқаны көрсетпеуі керек;
- D) Салу жолын айтып өтеді;
Е) Сурет салу туралы диафильмдер көрсетеді.
- « Адам бала жасындағы өнерге қызығушылығын
өмірінің соңына дейін сақтау керек» деп кім айтқан?
А) А.Эйнштейн;
В) М.Ломоносов;
С) Ш. Уәлиханов;
- D) Менделеев;
Е) А. Пушкин;
- Оқытудыңбелсенділік принципі дегеніміз не?
А) Белсенділікті арттыратын жаңаформаларды қолдану;
В)Мұғалімніңматериалды жақсы білуіжәне түсіндіруі;
С) Жаңа тәсілдер қолдану;
- D) Оқушыларды сабаққа тарта білу;
Е) Техникалық оқу құралдарын пайдалану.
- Мұғалімбасты тұлға болуы үшін оған қойылатын талаптар?
А)Педагогтық әдеп және ұстаздық шеберлік;
В)Ерік-жігер және педагогикалық шеберлік;
С)Идеялық;
- D) Табандылық;
Е) Шыдамдылық.
- Бейнелеу өнері мұғалімнің еңбегінің ерекшелігі?
А) Бала мен үнемі қарым-қатынаста болу;
В) Рухани байлығында және шығармашылықпен айналысуында;
С) Ой-өрісінің кеңдігінде;
- D) Шығармашылық ізденісте;
Е) Оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда.
- Тәрбиежұмысын ұйымдастырудың ең көп
тараған түрі?
А)Тәрбие сағаты;
В) Жеке жұмыс;
С) Ұжымдық жұмыс;
- D) Топтық жұмыс;
Е) Үйірмежұмыс.
- Оқушыныңбейнелеу өнеріне деген іс- әрекетін ынталандыруәдістері?
А)Мадақтау, жазалау, жарыс;
В)Педаогикалық талап, үйрету, жаттығу;
С)Түсіндіру,әңгімелер;
- D) Сурет салдыру, тексеру;
Е) Жаттығулар.
- Оқушылардың өзбетінше жұмыс орындау қандай нәтиже береді?
А) Графикалық, живопистік шеберліктері
толығып нығая түседі;
В) Заттарды танып біледі, олардың бейнесін көрсете алады;
С) Өз беттерінше жұмыс жасай білу ге үйренеді;
- D) Өнер туралы түсініктері артады;
Е) Салу жолдарын үйренеді.
- Қай жылы И. Алтынсарин қазақ балалары үшін алғашқымектеп- интернатын ашты?
А) 1864 ж.;
В) 1887 ж.;
С) 1889 ж.;
- D) 1850 ж.;
Е) 1860 ж.
- Оқытудыңсыныптық-сабақтық жүйесін кім жасады?
А) ß. А. Коменский;
В) Г. Пестолоцци;
С) К. Ушинский;
- D) Ф. Фребели;
Е) Д. Дистерварг.
- Еркін тәрбие теориясынкім ұсынды?
А) Ж. Руссо;
В) Д. Локк;
С) Д. Дидро;
- D) ß. Коменский;
Е) А. Дектервер.
- Бастауыш мектепте оқыту әдістеме
негіздерін жасаушы кім?
А) Г. Пестолоцци;
В)И. Гербарт;
С) Д. Локк;
D)ß. Коменский;
Е) К. Ушинский.
- «Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден
балаға» сөздің авторы кім?
А) А. Құнанбаев;
В) Ш. Уәлиханов;
С)И. Алтынсарин;
- D) М. Ж ұмабаев;
Е) А.Б айтұрсынов .
- Бейнелеу өнері пәні мұғаліміеңбегінің ерекшелігі?
А) Бала мен үнемі қарым-қатынаста болу;
В) Рухани байлығында, өзінің шеберлігін нығайтуында;
С) Шығармашылық ізденісте;
- D) Ой-өрісінің кеңдігінде;
Е) Оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда;
- 1-2 3-4 сыныптардағыәңгіме сабақтарының айырмашылықтары?
А) Сынып өскен сайынәңгіме сабақтары да
күрделене түседі;
В) Айырмашылық жоқ;
С) 3-4 сыныптарға үй-тапсырмалары көп беріледі, тапсырмалар күрделене түседі;
- D) Иллюстрациялар көп көрсетіледі;
Е) Техникалық оқу құралдары пайдаланылады.
- Қойылатын нұсқа қандай деңгейде қойылады?
А) Көз деңгейінен төмен;
В) Көз деңгейінде;
С) Көз деңгейінен жоғары;
- D) Жерге, еденге қойылады;
Е)Жауабы жоқ.
- Алғаш рет сыныптақтасына бормен сурет салу қай ғасырдан басталды?
А) ХIХ ғ.;
В) ХҮII ғ.;
С) ХҮIII ғ.;
- D) ХҮI ғ.;
Е) ХХ ғ.
2-ші дәрежелі қиындықта
- Ү, ҮI сынып бейнелеу өнері пәні нені
көбірек талап етеді?
А) Суретті өз бетінше салуды;
В)Нобайлар салуды;
С)Натюрморт композициясын шешуді;
- D) Долбарлап салуды;
Е)Дұрыс орналастыруды.
- Ү, ҮI сыныптардағы натюрморттар көбіне қандай заттардан құралады?
А) Кабинет жабдықтары, техникалық бөлшектер;
В) Әр түрлі ыдыстар, геометриялық денелер;
С) Киім- кешектер;
- D) Қару- жарақтар;
Е) Гипс розеткалар.
- Алғаш рет класс тақтасына бормен сурет салуды ұсынған кім?
А) Рамзауер;
В) Пестолоцци;
С) К. Солдан;
- D) Ф. Дюпюи;
Е) Галияр.
- Сынып тақтасында суретке оқыту Францияда қай жылдан кеңінен қолданыла бастады?
А)1876 ж.;
В)1880 ж.;
С)1879 ж.;
D)1882 ж.;
Е)1890 ж.
- «Қолымен және құрал- саймандар көмегімен сурет салудың толық курсы» деген еңбектің авторы кім?
А) Галияр;
В) Гиллярд;
С) А. Доу;
- D) Пэдд;
Е) К. Ланге.
- Фондегеніміз не?
А)Негізгі түс астар;
В) Бояу түрі;
С) Заттың орнала суы;
- D) Салынатын зат;
Е) Заттың түсінің өзгеруі.
- Мектепбағдарламасында «Адамфигура сын нұсқадан салуға» неше сағат бөлінген?
А)Тоғыз сағат;
В) Он сағат;
С) Сегіз сағат;
- D) Он екі сағат;
Е) Жеті сағат.
- Бейнелеу өнерінен әдістемелік жетілдірудің қанша түрі бар?
А) Алты;
В)Төрт;
С) Бес;
- D) Үш;
Е)Екі.
- Алтыншы жетілдіруіқалай аталады?
А) Бейнелеу өнерінен сыныптан тыс жұмыс;
В) Жалпыәдістемелік тақырыптар;
С)Нұсқадан сурет салу;
- D) Сәндік сурет;
Е) Тақырыптық сурет жәнеәңгіме.
- Плакаттарменмодельдер сабақта қандай роли атқарады?
А) Көмекші роль;
В) Қосымша роль;
С)Негі з гі;
- D) Көрнекілік ретінде;
Е)Иллюстрация.
- Суретсалу тәсілдің неше кезеңге бөліп
қарауға болады?
А)Төрт;
В)Екі;
С) Алты;
- D) Бес;
Е)Екі.
- Суреттітор көз арқылы салу тәсілін
ұсынған кім?
А) Гилярд;
В) Дюрер;
С) Дюпюи;
- D) К. Ланге;
Е)Пэдд.
- Суретсалуда қол жылдамдығын дамыту керек деп есептеген кім?
А) Л.Пэдд;
В) Гилярд;
С) Галияр;
- D) К. Ланге;
Е) Дюпюн.
- Сурет салатын грифельді тақтайшалар қай жерде қолданылды?
А) БатысЕвропада, Орта ғасырда;
В) Францияда;
С) Англияда;
- D) Америкада;
Е)Қытайда.
- Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі пәні қай курстан бастап жүреді?
А) III курста;
В) Iкурста;
С) IIкурста;
- D) IҮ курста;
Е) III-IҮкурста.
- Сынып тақтасына сурет салу тәжірибесін
қай кезде дамытуға болады?
А)Педагогикалық іс-тәжірибе кезінде;
В) Оқу процесінде, сабаққа дайындалу кезінде;
С) Үзілістерде;
- D) Үй жағдайларында;
Е) Демалыс кезінде.
- 1-6 сыныптарға арналған «Бейнелеу өнері»әдістемелік құралы қай жылы шықты?
А) 1985 ж.;
В) 1980 ж.;
С) 1988 ж.;
- D) 1990 ж.;
Е) 1997 ж.
- 2 сыныптың III-тоқсанында бейнелеу өнеріне неше сағат бөлінген?
А) 11 сағат;
В) 8 сағат;
С) 9 сағат;
- D) 10 сағат;
Е) 12 сағат.
- Нобайды қай кезде салдыруға болады?
А)Оқушылар шаршай бастағанда;
В) Сабақтың ортасында;
С) Сабақтың соңында;
- D) Сабақтан тыс кезде;
Е)Майлы бояумен жұмыс істегенде.
- Бейнелеу процесі балаға қандайәсер береді?
А) Заттың, табиғаттың сұлулығын көре, түсіне білуге үйретеді;
В) Өз жұмысына риза болуды, шығармашылық жұмыспенен айналысуды;
С) Сурет салуға үйретеді;
- D) Заттардың түр-түсін ажыратуға;
Е) Бояулар туралы түсінік алады.
- Ж анрдегеніміз не?
А)Түр, тек;
В) Түс;
С) Рең;
- D) Мазмұндама;
Е) Шығарма.
- «Статуя» дегеніміз не?
А)Тұтас бейнеленген адаммүсіні;
В) Архитектуралықескерткіш;
С)Ғимарат;
- D) Майлы бояу;
Е) Сәндік-қолданбалы өнер шығармасы.
- Өнершығармаларын орындағанда өте
көп қолданылатынматериал?
А) Қалам;
В) Бояумайлы;
С)Тушь;
- D) Акварель;
Е) Күйе.
- «Бейнелеу өнеріне қарай бастайтын нағыз жетекші нәрсенің өзіне қарап сурет салу» кімнің сөзі?
А) Ч. Ченнини;
В) Л. Алиберти;
С) А.Б айтұрсынов;
- D) Н. Ростовцев;
Е) П. Чистяков.
- «Живопись-өмірдің нағыз өзі» деген сөзді кім айтты?
А) Г. Делакруа;
В) Леонардо да Винчи;
С)П. Чистяков;
- D) Л. Альберти;
Е) Ч. Ченнини.
- «Кесте» дегеніміз не?
А) Матаға тоқылған өрнек;
В) Сәнді сурет;
С) Ою-өрнек түрлері, сыпмақтар;
- D) Бояу;
Е) Кілемнің түрі.
- Қайта өрлеу дәурде қай елде пайда болды?
А)Италияда;
В) Англияда;
С) Францияда;
- D) Америкада;
Е) Қытайда.
- Суретсалуда алғаш геометриялық тәсілді ашқан кім?
А) Галияр;
В) Карраччи;
С) Алиберти;
- D) Шмид;
Е) Дюпюи.
- Бейнелеу өнері бағдарламаға қай жылы енгізілді?
А) 1825 ж.;
В) 1824 ж.;
С) 1830 ж.;
- D) 1840 ж.;
Е) 1846 ж.
- Ортамектептіңмақсатміндеті не?
А) Жалпы білім беру;
В) Өнер қайраткерлерін дайындау;
С) Өнер зерттеушілерін дайындайды;
- D) Суретшілер дайындайды;
Е) Кәсіби суретшілерді айындайды.
- «Диптих» дегеніміз не?
А) Бір тақырыптағы қос шығарма;
В) Өнер түрі;
С) Орындау техникасы;
- D) Жарнама;
Е) Әшекейлі бұйым.
- Суретке оқытудың негізгімақсаты қандай?
А) Өнерді түсінетін жан-жақты дамыған адамды
дайындау;
В) Жақсы суретмұғалімін дайындау;
С) Жақсы тәрбиеші дайындау;
- D) Суретші шеберді дайындау;
Е) Өнерді түсінетін қоғамқайраткерін дайындау.
- «Бояу үйлесімділігін» қалай атайды?
А) Гармония;
В) Глазурь;
С) Колер;
- D) Колорит;
Е) Коллаж.
- Суретсалу түрінің ең негізгісі қайсы?
А)Нұсқаға қарап сурет салу;
В)Әңгіме сабағы;
С)Мүсіндеу;
- D) Тақырыптық;
Е) Сәндік сурет салу, сәндік қолданбалы жұмыс.
- «Ою-өрнектер, сәндік бұйымдар жасау»
қай сабақта өткізіледі?
А) Сәндік сурет сабағында;
В)Әңгіме сабағында;
С)Тақырыптық сабақта;
- D) Нұсқаға қарап салу сабағында;
Е)Мүсіндеу сабағында.
- «Пастель» дегеніміз не?
А) Бор тәріздес бояу;
В) Түрлі түсті қылқаламдар;
С)Майлы бояу;
- D) Сурет салатын кенеп;
Е) Гуашь бояуы.
- 1 сыныпта әңгіме сабағында оқушыға не оқытылады?
А) Оқушыларды қоршаған орта мен табиғат пен таныстыру;
В) Бояу түрлері мен таныстыру;
С) Құрал-саймандар мен оларды қолдану жолдарымен таныстыру;
- D) Өнер түрлері мен таныстыру;
Е)Портрет түрлері мен таныстыру.
- «Коллекция» дегеніміз не?
А) Өнер шығармаларын жинақтау;
В) Өнердегі ағым;
С) Өнерге көзқарас;
- D) Өнер туындысы;
Е)Мүсін шығармаларын жинақтау.
- Жылдамтез салынатын сурет?
А) Долбар;
В)Портрет;
С)Пейзаж;
- D) Графика;
Е) Көшірме сурет.
- Долбар неше уақыттасалынады?
А) 5-15мин.;
В) 15-20мин.;
С) 25-30мин.;
- D) 30-35 мин.;
Е) 20-25мин.
- Алғашқыадам сурет салу үшін не қолданды?
А) Көмір ұшталғантас;
В) Бояумен;
С) Қаламмен;
- D) Темірмен;
Е) Тушьпен.
- Алғашқыадам өз суретінде не көрсеткісі келді?
А) Өз ойын;
В) Бір көріністі;
С) Ою-өрнекті;
- D) Өсімдіктерді;
Е) Бір оқиғаны.
- Суретсалу тәсілдері ең алғаш қай жерде жоғары дамыды?
А) КөнеЕгипетте;
В) Грецияда;
С)Италияда;
- D) Францияда;
Е) Англияда.
- Сурет сабағықай елде алғаш үздіксіз
жүргізіле бастады?
А) КөнеЕгипетте;
В)Италияда;
С) Фр ан ц и я д а ;
- D) Ан гл и я д а ;
Е) Гре ц и я д а ;
- Өмірдегіең керемет сұлу, ол адам деп қай елдің суретшілері айтты?
А) Грекия;
В)Италия;
С) Франция;
- D) Англия;
Е)Египет.
- Оқушылардытабиғатқа жақындата түскен
қайсымектептің ғылыми тәсілі?
А) Сикионмектебі;
В) Эффесмектебі
С) Фиванмектебі;
- D) Египет мектебі;
Е) Италиянмектебі.
- Бейнелеу өнерінің ғылыми негізіне алғаш көңіл бөлген кім?
А)Памфили;
В)Мелантий;
С)Павзий;
- D) Апеллес;
Е)Плиний.
- Адамфигурасын картина жазықтығыарқылы салып перспективазаңдылығын
сақтаған кім?
А) А. Дюрер;
В) Альберти;
С) Леонардо да Винчи;
- D) Дюпюи;
Е) Д. Кардовский.
- Педагогикалықжүйеде академизм қай
кезде пайда болды?
А) ХҮII ғ.;
В) ХҮ ғ.;
С) ХҮI ғ.;
- D) ХҮIII ғ.;
Е) ХIХ ғ.
- П арижде қолөнершлергеарнап тегін суретмектебін ашқан кім?
А) А. Ф. Дюпюи;
В) А. Дюрер;
С) Альберти;
- D) К. Солдан;
Е) П. Шмид.
- Суретсалуға арналғанмодельдерді кім ойлаптапты?
А) Ф. Дюпюи;
В) А. Дюрер
С) Альберти;
- D) К. Солдан;
Е) П. Шмид.
- Алғаш ретсалынған жұмыстарды балл мен бағалаған суретші кім?
А) Ф. Дюпюи;
В) А. Дюрер;
С) Альберти;
- D) К. Солдан;
Е) П. Шмид.
- Москвадағы техникалықсуретмектебін кім ашты?
А) С. Г. Строганов;
В)М. М. Попов;
С) В. Верещагин;
- D) А. Сапожников;
Е) О. Кипренский.
- Сымтемірденбастыңмоделін кім ұсынды?
А) А. Сапожников;
В) О. Кипренский;
С)М. Попов;
- D) А. Венецианов;
Е) В. Верещагин.
- Көркем суретАкадемиясында педагогикалық сурет курсы қай жылы ашылды?
А) 1879 ж.;
В) 1870 ж.;
С) 1875 ж.;
- D) 1882 ж.;
Е) 1885 ж.
- Оқужұмыстарының екі түрі: елестету арқылы және сәндік суретті ғана қолдайтын
еңбектің авторы кім?
А) В. Коùевич;
В) В.Бейер;
С) И.Репин;
- D) А.Воскресенский;
Е) Ф.Кулиман.
- Кімнің басшылығымен орта мектептерге суреттен сабақжүргізетінмұғалімдер даярлайтын институттардың ашылуы?
А) Д. Кардовский;
В) Ф. Кулиман;
С) В.Бейнер;
- D) А. Воскресенский;
Е) К. Ф.Þон.
- 1951 ж. шыққан «Орта мектепте суретке оқ ытуәдістемесі» атты кітаптың авторы кім?
А) Е. Кондахчан;
В) Е. Рожкова;
С) В. Ветров;
- D) Н. Ростовцев;
Е) И. Евдокимов.
- Алғашқы 1-2сыныпқа арналған суреттен оқу құралының авторы кім?
А)Н.Н.Ростовцев;
В)И.Евдокимов;
С) В.Ветров;
- D) В.Колоколоников;
Е) С.Федоров.
- Бейнелеу өнерднен факультативтік сабақтарға қанша сағат бөлінеді?
А) 210 сағат;
В) 220 сағат;
С) 230сағат;
- D) 200 сағат;
Е) 190 сағат.
- Мыналардың қайсысы сыныптан,мектептен
тыс жұмысқа жатады?
А) Саяхат;
В)Нұсқадан сурет салу;
С) Сәндік сурет салу;
- D) Әңгіме сабағы;
Е)Тақырыптық сабақ.
- Дидактикалық принциптегі екінші принцип?
А) Оқытудың ғылымилығы;
В) Оқытудың тәрбиелілігі;
С)Оқытудың белсенділігі;
- D) Оқытудың игерімділігі;
Е)Оқытудың жүйелілігі.
- Бастауыш сынып оқушылары ойдан,
елестету арқылы қандай суреттер салады?
А) Құрылысы жағынан қарапайым заттарды;
В) Құрылысы жағынан қарапайым үй заттарын;
С) Адамфигурасын;
- D) Ойыншықтар;
Е) Машина түрлерін.
- 1-4, 5-6 сыныптардағы сурет сабағының бір-бірінен айырмашылығы?
А) Жас ерекшелігімен қабілетінде;
В) Күрделілігінде;
С) Техникалық оқу құралдарын қолдануда;
- D) Салынатын заттарда;
Е) Көрнекіліктер көп қолданылуында.
- Сабақжоспарын кім бекітеді?
А) Оқу-ісі жөніндегі орынбасар;
В)Мектеп директорыжәне оның орынбасары;
С) Қалалық оқу бөлімі;
- D) Секция меңгерушіс;
Е)Тәрбие ісі жөніндегі орынбасар.
- «1-3 сыныптарға арналған бейнелеу өнерін оқытуәдістемесі» оқу құралының авторы кім?
А) В.С. Кузин;
В) Г.В.Беда;
С) П.ß. Шпикалова;
- D) Е.И. Игнатиев;
Е) Н.Н. Ростовцев.
- Ертегілергесурет салу қайсы сабақ
түріне жатады?
А) Тақырыптық сурет;
В) Әңгіме сабағы;
С) Сәндік сурет;
- D) Нұсқаға қарап;
Е) Мүсіндеу.
- Бейнелеу өнерінен үйірме жұмысы жосп арын кім жасайды?
А)Үйірме жүргізетінмұғалім;
В) Сынып жетекшісі;
С) Әдістемелік бөлімінің меңгерушісі;
- D) Мектеп директоры;
Е) Оқу ісі жөніндегі орынбасар.
- Адамфигурасы қай сабақ түрінде салынады?
А) Нұсқаға қарап сурет салу;
В) Әңгіме сабағы;
С) Тақырыптық сурет салу сабағы;
- D) Сәндік сурет;
Е) Мүсіндеу.
- Мұғалім оқушыларжұмысын қалай бағалайды?
А) Жұмыстарды салыстыра отырып;
В) Жеке-жеке бағалайды;
С) Бірнешеуін ғана бағалайды;
- D) Көрме ұйымдастыру арқылы;
Е) Ж ұмыстар жиып алынып бағаланады.
- Бейнелеу өнерінің музыка пәнімен байл анысы не үшін қажет?
А) Музыкаәуені арқылы заттың, табиғаттың
сұлулығын түсіну үшін;
В) Музыкаәуені арқылы сабақтың қызықты өтуі үшін;
С) Сабақ тез өтуі үшін;
- D) Оқушыларды жалықтырмас үшін;
Е) Байланыстырудың қажеті жоқ.
- Пропорцияны,адам анатомиясын кім зерттеді?
А) Л.да Винчи;
В) Дюпюи;
С) Карраччи;
- D) Дюрер;
Е) Альберти.
- Сызықтықперспективаны алғаш рет көр сеткен кім?
А) Альберти;
В) Леонардо да Винчи;
С) Аристотель;
- D) Ченнини;
Е) Памфили.
- Алғаш рет сурет пәні кімнің ұсынысы бойынш амектептерге енгізілді?
А) Памфили;
В) Альберти;
С) Леонардо да Винчи;
- D) Аристотель;
Е) Ченнини.
- «Өнер адамының жан дүниесін тазарта ды» деп кім айтты?
А) Аристотель;
В) Алиберти;
С) Леонардо да Винчи;
- D) Памфили;
Е) Ченнини.
- Д. Локк «Қандай еңбектіңавторы»?
А) Тәрбие туралы ойлар;
В) Суретэлементтері;
С) Живопись туралы үш кітап;
- D) Ежелгі квадрат;
Е) Сурет сала білесің бе?
198.«Әдістеме» мағынасы нені білдіреді?
- A) оқу тәсілі мен тәрбиенің рационалды жиынтығын;
- B) оқыту процесстерін жетілдіру және практикаға енгізу;
- C) негізгі және факультативті курстың оқу бағдарламасы;
- D) нақты ғылымның теориялық жалпылауы мен практикалық ұсынысы;
- E) қолданбалы және талдамалық зерттеулердің теорияландырудың ролі.
199.Оқыту әдісінің мағынасы қандай?
- A) оқу материалдарын жақсы меңгеру, үлгерімді жоғарылату, оқушылармен жұмыс істеу тәсілі;
- B) оқушыларды жауапкершілікке, іскерлікке үйрету;
- C) мектепте көркемдік шығармаларды тиімді пайдалану әдісі, оқушылармен жұмыс істеу тәсілі;
- D) педагогикадағы негізгі идеялар, теориялық
Және тәжірибелік аспектілері;
- E) методологиялық білімдер жүйесі;
200.Оқыту жүйесі дегеніміз не?
- A) жалпы бағытқа біріктірген оқыту әдісі мен тәсілдерінің жиынтығы;
- B) теориялық зерттеулердегі педогогикалық процесстің мәні мен тәсілдерінің жиынтығы;
- C) пәнаралық және ғылым аралық байланыстарын дифференциаландыру;
- D) іргелі терең зерттеулер, құбылыстар мен процесстерді сипаттау;
- E) методологиялық принциптердің ерекшелігі;
201.Практикалықәдістеме дегеніміз не?
- A) оқыту мен тәрбие процесстерін зерттеу;
- B) әдістемелік бірлестіктерінің педогогикалық мәселелердің зерттеулері;
- C) ғылымдағы тақырыптық зерттеу және оның қайшылықтары;
- D) дүниетанымдық және методологиялық принциптердің ерекшеліктері;
- E) мәліметтер мен зерттеулердің әдістері;
- Ежелгі Египет мектебінде суретті қай
пәнмен қатар өткізді?
- A) сызу;
- B) геометрия;
- C) еңбек;
- D) дизайн негіздері;
- E) кескіндеме.
203.Нұсқадан сурет салу негізінде алғашқы суретті оқыту әдістемесін бекіткен ел?
- A) Гректер;
- B) Египеттіктер;
- C) Орыстар,
- D) Ирандар,
- E) Итальяндар.
204.Ежелгі Египетте суретті оқыту әдістемесінің
негізделуі?
- A) сызбалар мен конондарды жаттап, үлгілерді
көшіруге;
- B) қоршаған ортаны тану;
- C) табиғатты қадағалау;
- D) эксперимент жасау;
- E) шығармашылық қабілетті дамыту, үлгілерді
көшіруге.
- Римдіктердің оқыту әдістемесі мен жүйесіне
енгізген жаңашылдығы?
- A) өзге елдің жетістіктерін қолданды;
- B) өз оқыту әдістемелерін қалыптастырды;
- C) оқыту жүйесі мен әдістері;
- D) сурет техникасын меңгерді;
- E) сызу техникасын меңгерді.
- Ғылыми-теориялық негізге сүйенген Памфилидің жүйесі мен суретті оқыту әдістемесі қанша жыл оқытылды?
- A) 12;
- B) 10;
- C) 8;
- D) 6;
- E)
- Ежелгі Грецияда сурет техникасын меңгеруде қолданылған материал ?
- A) ағаш тақта;
- B) папирус;
- C) қола;
- D) мата;
- E) қағаз.
- Сикион мектебінің негізін қалаушы?
- A) Эвпомпо;
- B) Памфили;
- C) Мелантий;
- D) Апеллес;
- E) Павмий.
- Сикион мектебінен шыққан атақты суретшілерді атаңызи?
А) Памфил, Мелантий, Павмий;
В) Леонардо да Винчи, Рафаэль;
С) Веронеме, Тинторетто, Мантеньяк;
- D) Сурбаран, Антонис ван Дейк;
Е) Д.Веласкас, Эль.Греко, Рейсдаль.
- Қайта өркендеу дәуірінде бейнелеу өнерінің теориясын және оқыту әдістемесін жетілдірген шеберлердіс атаңыз?
А) Ч.Ченнино, Л.Альберти, Л.да Винчи;
В) Микеланджело, А.Дюрер.П.Брейгель;
С) Х,Рибера, Сурбаран, А.Дейк;
- D) Ф,Хальс.Д.Веласкес, К.Пуссен.
211.Оқытудың академиялық принциптерін ұстанған суретші-педагогты атаңыз:
А) Рейнольдс;
В) Веласкес;
С) Дюрер;
- D) Сурбаран;
Е) Пуссен.
- Өнерді оқып үйренудегі
Я.Коменскийдің үш талаптары?
А) дұрыс қолдану, тура бағыт, жеке жаттығу;
В) танып білу, білімділікті жоғарылату, тура бағыт;
С) сурет салу, диафильм көру;
- D) нұсқадан сурет салу, әңгіме, табиғатқа шығу;
Е) әісстемелік нұсқаулар, оқу-құралдары, кітап.
- «Эмиль немесе тәрбие туралы» кітаптың авторын атаңыз:
А) Ж.Руссо;
В) Д.Локк;
С) Я.Коменский;
- D) И.Гете;
Е) А.Дюрер.
- «Тек қана нұсқадан сурет салу керек, табиғат пен заттардан басқа балада мұғалім болмау керек» деген кім?
А) Ж.Руссо;
В) Л.да Винчи;
С) Л.Альберти;
- D) П.Брейгель;
Е) Микеланджело.
- «Көркемдік білімі жоқ оқушыны табиғатқа баулу, оны табиғаттанда және өнерден де алшақтататынын ұмытпау керек» деген сөздің авторын атаңыз:
А) И.Гете;
В) Д.Веласкес;
С) Л.Бернини;
- D) Донателло;
Е) А.Дюрер.
- Суретті мектепте оқытуды Песталоцци қалай қарастырды?
А) жалпы білім пәні ретінде;
В) ғылыми зерттеу ретінде;
С) педагогикалық идея;
- D) оқыту бағдарламасы;
Е) табиғатты бейнелеу.
- Пестолоццидің суретті оқыту әдәстемесіне деген көзқарасы толық баяндалған кітапты атаңыз?
А) «Гертруда өзінің балаларын қалай оқытады»;
В) кескіндеме туралы үш кітап, квадрат туралы ілім;
С) сәулет өнері туралы үш кітап;
- D) мүсін туралы үш кітап;
Е) көркемдік энциклопедия.
- И.Шмидт суретті оқыту үшін қажетті арнайы қанша жаттығуды ұсынды?
А) 5;
В) 4;
С)6;
- D) 8;
Е) 10.
- Мектепте суретті оқыту әдістемесінің дамуына қай неміс суретшісінің еңбегі үлкен әсерін тигізді?
А) И.Шмидт;
В) Песталоцци;
С) Гальяр;
D)Дюпюи;
Е) Дюрер.
- Бірінші рет жалпы білімдік мектепке енгізіп, геометриялық моделдердің көмегімен нұсқадан сурет салу әдістемесін деталды жетілдірген педагогты атаңыз?
А) П.Шмидт;
В) Песталоцци;
С) Дюпюи;
- D) Броманте;
Е) Брокачче.
- 1835ж. Парижде қолөнершілерге арнап тегін сурет мектебін ашқан суретші–педагогтарды атаңыз?
А) ағайынды Дюпюи;
В) Ф.Хальс, Рембрандт;
С) Броманта, Бернини;
- D) Мантень ә, Тинторетто;
Е) Д,Витте, Г.Терборх.
222.Ф.Дюпюи жетілдірген модельдер қанша категорияға бөлінді?
А) 5;
В) 4;
С)2;
- D) 6;
Е) 7.
- Ф.Дюпюи қарастырған арнайы станок қалай аталды?
А) полишхематист;
В) шарнир;
С) қапсырма;
- D) қысқыш;
Е) тігін.
- Гальярдың барлық суретті оқыту курсы қанша бөлімнен тарады ?
А) 2;
В)6;
С) 4;
- D) 5;
Е) 7.
- Көптеген елдерде жалпы білімдік мектеперге геометриялық әдіс қай жылдары енгізілді?
А) 90-шы;
В) 80-шы;
С) 60-шы;
- D) 50-шы;
Е) 40-шы.
- «Суретті оқытудың жаңа жолдары» кітабының авторын атаңы з?
А) Ф.Кульман;
В) Ломоносов;
С) Чистяков;
- D) Сапожников;
Е) Кернштейнер.
- ХХ ғасырдың басында Батыс Еуропада, Францияда өнерде қандай бағыт болды ?
А) формалистік;
В) модернистік;
С) кубизм;
- D) авангардизм;
Е) реалистік.
- И.Репиннің ресми педагогикалық қызметі 1894-1907жж., ал қай жылдары сабақ бере бастаған?
А) 1874ж.;
В) 1964ж.;
С) 1850ж.;
D)1840ж.;
Е) 1925ж.
- Теориялық материалды меңгеру жолдары қандай?
А) тест;
В) графикалық жұмыс;
С) сызба;
D)практикалық жұмыс;
Е) қосымша жұмыс.
- Техникалық жабдықталған кәсіпорындарға саяхат
А) экскусия;
В) индустриялдық саяхат;
С) пленэр;
- D) мұражайларға саяхат;
Е) табиғатқа шығу.
- «Өнер туралы ой мақалалары» кітабының авторын атаңыз?
А) И.Гете;
В) А.Дюрер;
С) Рафаэль;
- D) Х.Рибере;
Е) Д.Рейнольдс.
- Оқытудың академиялық принциптерін ұстанған суретші-педагогты атаңыз?
А) Д.Рейнольдс;
В) Рембрандт;
С) Эль-Греко;
- D) Д.Веласкес;
Е) Гейнсборо.
- 1844 жылы Тулуз академиясының профессоры, Гальярдың жарық көрген еңбегін атаңыз:
А) «Қолмен және инструменттердің көмегімен сурет салудың толық бастапқы курсы»;
В) «Кескіндеме туралы үш кітап, квадрат туралы ілім»;
С) «Мүсін туралы бір кітап»;
- D) «Сурет курсы»;
Е) «Балалар –суретшілер».
- Қай жылдары геометриялық әдіс жалпы білімге енгізілді?
А) 1888ж.;
В) 1986ж.;
С) 1886ж.;
- D) 1882ж;
Е) 1950ж..
- 19ғ. соңы және 20 ғасырдың басындағы шынайы оқыту әд істерінің өкілдерін атаңыз?
А) Кульман, Пранг, Эльспер, Баугарт;
В) Леонардо да Винчи, Рафаэль;
С) Тициан, Тинторетто;
- D) Дюрер, Веронеме;
Е) Чистяков, Шорохов.
- 1989 жылы Америкада көркемдік тәрбиеде жаңа әдісті ұсынған кім?
А) Либерти, Тэдд;
В) Л. Альберти;
С) Ф.Буше;
- D) Д.Веласкес;
Е) Рембрандт.
- «Балалар –суретшілер» атты кітаптың авторы?
А) К. Риччи;
В) Д.Веласкес;
С) П.Брейгель;
- D) Сапожников;
Е) Чистяков.
- ХХ ғасырдың 30-шы жылдары балалардың көркемдік тәрбиес інің сұрақтары бойынша алдыңғы теоретиктерді атаңыз?
А) Д.Дьюи, Г. Кершенштейнер, А. Бакушинский;
В) И.Шишкин, Чистяков, В.Рембрандт;
С) Л.Бернини, Теополо, Крамской;
- D) Х.Рибера, С.Дали, Боровиковский;
Е) Гейнсборо, Ф.Хальс, Кипренский.
239.Қай ғасырда Русьте кітап графикасы мен миниатюра жоғарғы дәрежеде дамыды?
А) XIғ.;
В) Xғ.;
С) VIIIғ.;
- D) VIIғ.;
Е) Vғ..
- Қай жылы Ресейде Теңіз академиясына сурет оқу пәні рет інде кіргізілді?
А) 1715ж.;
В) 1720ж.;
С) 1725ж.;
- D) 1730ж.;
Е) 1735ж..
3-ші дәрежелі қиындықта
- Қай жылдан бастап Санк-Петербург әскери госпиталінің іш індегі хирургиялық мектептің білім алушылары суретпен айналыса бастады?
А) 1716ж.;
В) 1718ж.;
С) 1720ж.;
- D) 1722ж.;
Е) 1725ж.
- Феофан Прокопович атындағы Карпов мектебіне оқу пәні санына қай жылдары енгізілді?
А) 1721ж.;
В) 1720ж.;
С) 1718ж.;
- D) 1722ж.;
Е) 1723ж.
- Сурет Кадет корпусында қай жылдары оқытыла бастады?
А) 1732ж.;
В) 1730ж.;
С) 1729ж.;
- D) 1728ж.;
Е) 1727ж..
- Ғылыми Академия гимназиясында қай жылдары сурет оқытыла бастады?
А) 1747ж.;
В) 1745ж.;
С) 1743ж.;
D)1742ж.;
Е) 1740ж..
- 1735 жылы басылып шыққан «Негізгі ережелер немесе көркемдік суретке қысқаша жетекшілік» атты оқулықтың авторын атаңыз?
А) И.Прейслер;
В) И.Шмидт;
С) А.Сапожников;
- D) П.Марков;
Е) А.Дюрер.
- Қай ғасырларда Ресейдегі Көркемдік академия әдістемелік жұмыстың орталығы және ең керемет мектептердің бірі болды?
А) XVIIIғ. екінші жартысы, XIXғ. бірінші жартысы;
В) XIXғ. Соңы, XIXғ. басы;
С) XX ғасыр;
- D) XII-XIIIғғ. Басы;
Е) XVI-XVIIғғ..
- 1844 жылы басылып шыққан «Жалпы оқу пәні сурет салу теориясының очеркі» фундаментальды еңбектің авторы кім?
А) Г.Гиппиус;
В) Пимейер;
С) Шварц;
- D) Грамер;
Е) Денцель.
- 1825жылы Мәскеуде граф Строгановтың инициативасы бойынша қалыптастан оқу мекемесін атаңыз?
А) Техникалық сурет салу училищесі;
В) Политехникалық сурет салу колледжі;
С) техникум;
- D) экономикалық колледж;
Е) лицей.
- «Балалар әлемі және хрестоматия» кітабының авторын атаңы з?
А) К.Ушинский;
В) И.Крамской;
С) П.Чистяков;
- D) И.Гинбург;
Е) Э.Белютин.
- XIX ғасырда суретті оқыту әдістемесінің дамуына үлкен үлес ін қосқан атақты орыс суретші-педагогын атаңыз?
А) П.Чистяков;
В) А.Венецианов;
С) Э.Кипренский;
- D) Шубин;
Е) Тропинин.
- «Жалпы білім беру мектептерінде бейнелеу өнерін оқыту нег ізмдері» кітабының авторы?
А) В.Кумин;
В) А.Яковлев;
С) Н.Крупская;
- D) М.Калинин;
Е) Решетников.
- Ресейде қай жылдары мектеп жарғысы бойынша уезд мектептер мен гимназияларға сурет сабағы енгізілді?
А) 1804ж.;
В) 1900ж.;
С) 1910ж.;
- D) 1920ж.;
Е) 1940ж..
- 1861 жылы Ушинскийдің баспадан шығарылған кітабы қалай аталды?
А) Балалар әлемі және хрестоматия;
В) Өнерге эстетикалық қарау;
С) Гертруда өз балаларын қалай оқытады;
- D) Кескіндеме туралы үш кітап;
Е) Сәулет өнері туралы кітап.
- 20 ғасырдың 20-шы жылдары суретті оқыту әдістемесінің нег ізгі екі бағыттарын атаңыз:
А) еркін шығармашылық, комплексті әдіс;
В) нұсқадан сурет салу, әңгіме сабағы;
С) геометриялық, нұсқалық әдіс;
- D) табиғатты бақылау әдісі;
Е) елес, ойдан салу әдісі.
255.Ресейдегі «Еркін тәрбие» теориясының
айқын өкілін атаңыз?
А) А.Бакушинский;
В) Чистяков;
С) Дюрер;
- D) Н.Крупская;
Е) Юон.
256.Кеңес дәуірінде жалпыбілімдік мектептерде суретті оқыту әд істемесінің дамуына үлкен үлес қосқан атақты сурет-педагогтарды атаңыз?
А) Кардовский, Юон;
В) Дюрер, Веласкес;
С) Чистяков,Иванов;
- D) Крупская, Ленин;
Е) Павлинов, Радлов.
257.1939 жылы Бірінші мұғалімдер институтының ашылуына к імдер себепкер болды?
А) Д.Кардовский және оның шәкірттер;
В) Чистяков, Юон;
С) Иванов және оның баласы;
- D) Соловьев, Соколов;
Е) Журавлев, Гордон.
- 1942 жылы В.П.Потемкин атындағы Мәскеу қалалық педагогикалық институтында қандай факультет ашылды?
А) көркемдік-графикалық;
В)жаратылыстану- педагогикалық;
С) техникалық;
- D) физика-математикалық;
Е) биологиялық.
- 1955 жылы Кеңес одағы кезіннде В.П.Потемкин атындағы М әскеу қалалық педагогикалық институтында сурет және сызу мұғал імдерін даярлайтын жалғыз факультетті атаңыз?
А) көркемдік-графикалық факультет;
В) жаратылыстану- педагогикалық факультет;
С) техникалық;
- D) физика-математикалық;
Е) биологиялық.
260.Орта мектептерде Кенестік суретті оқыту әдістемесінің кейінг і дамуына үлкен әсер тигізген мекемелерді атаңыз?
А) Педагогикалық ғылым Академиясы, Көркемдік академия;
В) Ғылым академиясы, Зерттеу академиясы;
С) Педагогикалық, техникалық институт;
- D) Өнер академиясы, гимназия;
Е) лицей, университет.
- Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі пәні нені оқытады?
А) Оқытудың және тәрбиенің ең тиімдіәдіс-т әсілдерін;
В) Сурет салу жолдарын;
С) Өнер түрлерін;
- D) Сабақ өту жолдарын;
Е) Сабақты дұрыс ұйымдастырады.
- Сикион, Геффес,Фиван суретмекте птері қай елде ашылды?
А) Грецияда;
В)Египетте;
С) Ресейде;
- D) Францияда;
Е)Италияда.
- Суретсалуда жаңа жүйе табиғатты зерттеуді енгізген кімдер?
А) Гректер;
В) Арабтар;
С) Орыстар;
- D) Француздар;
Е)Италиялықтар.
- Суретсалуды оқытуда кезектілікті бекіт кен кім?
А) Альберти;
В)Ч. Ченнини;
С) Леонардо да Винчи;
- D) А. Дюрер;
Е) Дюпюи.
- Көрінетінзаттарды салуда дамытуәді сін алғаш ашқан кім?
А) А. Дюрер;
В) Альберти;
С) Леонардо да Винчи;
- D) Дюпюи;
Е) Ч. Ченнини.
- Алғашқысурет Академиясы қ ай жерде а шылды?
А) Флоренцияда;
В) Англияда;
С) Римде;
- D) Болонияда;
Е) Россияда.
- Ж алпыбілім беретінмектептерде сурет ке оқыту өте қажет деп айтқан кім?
А) ß. А. Коменский;
В) Ж. Ж. Руссо;
С) Дюпюи;
- D) Шмид;
Е) Карраччи.
- «Ұлы дидактиканың» авторы кім?
А) ß. А. Коменский;
В) Карраччи;
С) Дюпюи;
- D) Ж. Руссо;
Е) Шмид.
- Суретсабағын нұсқаға қарап, табиғатта с алу керек деп айтан кім?
А) Ж. Руссо;
В) Шмид;
С) Карраччи;
- D) А. Дюрер;
Е) Альберти.
- Геометральды тәсілдіңбелсендімүшесі кім?
А) Галияр;
В) Дюпюи;
С) Шмид;
- D) Альберти;
Е) Карраччи.
- Арнаулыпән ретінде суретмектеп бағд арламасына қай кезде енгізілді?
А) 1825 ж.;
В) 1834 ж.;
С) 1844 ж.;
- D) 1900 ж.;
Е) 1856ж..
- Ү-ҮI сыныпта бейнелеу өнері пәніненде көбірек талап етеді?
А) Суретті ө з бетінше салуды;
В)Нобайлар салуды;
С)Натюрморт композициясын шешуді;
- D) Долбарлап салуды;
Е)Д ұрыс орналастыруды.
- Ү-ҮI сыныптардағы натюрморттар көбіне қандай заттардан құралады?
А) Кабинет жабдықтары, техникалық бөлше ктер;
В) Әр түрлі ыдыстар, техникалық құралдар;
С) Киім-кешектер;
- D) Қару- жарақтар;
Е) Гипс розеткалар.
- Алғаш рет класс тақтасына бор мен сурет салуды ұсынған кім?
А) Рамзауер;
В) Пестолоцци;
С) К. Солдан;
- D) Ф. Дюпюи;
Е)Галияр.
- Сынып т ақтасында суретке оқыту Франци яда қай жылдан кеңінен қолданыла бастады?
А)1876 ж.;
В)1880 ж.;
С)1879 ж.;
D)1882 ж.;
Е)1890 ж.
- «Қолмен және құрал-саймандар көмегімен сурет салудың толық курсы» деген еңбектің а вторы кім?
А) Галияр;
В) Гиллярд;
С) А. Доу;
- D) Пэдд;
Е) К. Ланге.
- Фонде геніміз не?
А)Негізгі түс астар;
В) Бояу түрі;
С) Заттың орналасуы;
- D) Салынатын зат;
Е) З аттың түснің өзгеруі;
- Мектепбағдарламасында «Адамфигура сын нұсқадан салуға» неше сағат бөлінген?
А)Тоғыз сағат;
В) Он сағат;
С) Сегіз сағат;
- D) Он екі сағат;
Е) Жеті сағат.
- Бейнелеу өнерінен әдістемелік жетілдіруд ің қанша түрі бар?
А) Алты;
В) Төрт;
С) Бес;
- D) Үш;
Е)Екі.
- Алтыншы жетілдіруі қалайаталады?
А) Бейнелеу өнерінен сыныптан тыс жұмыс;
В) Жалпыәдістемелік тақырыптар;
С)Нұсқадан сурет салу;
- D) Сәндік сурет;
Е) Тақырыптық сурет жәнеәңгіме.
- Плакаттарменмодельдер сабақта қанд ай роль атқарады?
А) Көмекші роль;
В) Қосымша роль;
С)Негізгі;
- D) Көрнекілік ретінде;
Е)Иллюстрация.
- Суретсалу тәсілін неше кезеңге бөліп қар ауға болады?
А)Төрт;
В)Екі;
С) Алты;
- D) Бес;
Е)Екі.
- Суретті торкөз арқылы салу тәсілін ұ сынған кім?
А) Гилярд;
В) Дюрер;
С) Дюпюи;
- D) К. Ланге;
Е)Тэдд.
- Суретсалуда қол жылдамдығын дамыту керек деп есептеген кім?
А) Л. Тэдд;
В) Гилярд;
С) Галияр;
- D) К. Ланге;
Е) Дюпюи.
- Сурет салатын грифельді тақтайшалар қай жерде олданылды?
А) Б атысЕвропада, орта ғасырда;
В) Францияда;
С) Англияда;
- D) Америкада;
Е) Қытайда.
- Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі пәні қай курстан бастап жүреді?
А) III курста;
В) I курста;
С) II курста;
- D) IҮ курста;
Е) III-IҮ курста.
- Сынып тақтасына сурет салу тәжірибесін қ ай кезде дамытуға болады?
А)Педагогикалық іс-тәжірибе кезінде;
В) Оқу процесіне дайындық кезінде;
С) Үзілістерде;
- D) Үй жағдайларында;
Е) Демалыс кезінде.
- 1-6 сыныптарға арналған «Бейнелеу өнері»әдістемелік қ ұралы қай жылы шықты?
А) 1985 ж.;
В) 1980 ж.;
С) 1988 ж.;
- D) 1990 ж.;
Е) 1997 ж.
- 2 сыныптың III тоқсанында бейнелеу өнеріне неше сағат бөлінген?
А) 11 сағат;
В) 8 сағат;
С) 9 сағат;
- D) 10 сағат;
Е) 12 сағат.
- Нобайды қай кезде салдыруға болады?
А)Оқушылар шаршай бастағанда;
В) Сабақтың ортасында;
С) Сабақтың соңында;
- D) Сабақтан тыс кезде;
Е)Майлы бояу қолданғанда.
- Мектептегі «Бейнелеу өнері» 6сынып оқулығының авторы кім?
А) З. Айдарова;
В) Б. Әлмұханбетов;
С)П.Басенов;
- D) Ә. Марғұлан;
Е)Ералин.
- Суретпәні кімнің ұсынысы бойыншаме ктептерге енгізілді?
А)Памфили;
В) Аристотель;
С) Альберти;
- D) Ченнини;
Е) Леонардо да Винчи.
- «Ежелгіквадрат» ілімін жасаған кім?
А) Леонардо да Винчи;
В) Аристотель;
С) Ченнини;
- D) Альберти;
Е)Памфили.
- «Живописи туралы үш кітап» деген еңбе ктің авторы кім?
А) Л.Б. Альберти;
В)Памфили;
С) Ченнини;
- D) Аристотель;
Е) Леонардо да Винчи.
- Өзшәкірттеріне алғаш рет сызықтық пер спектива заңдылықтарын көрсеткен кім?
А) Альберти;
В) Леонардо да Винчи;
С) Аристотель;
- D) Памфили;
Е) Ченнини.
- Суретті ғылыми пән ретінде қарастырған кім?
А) Леонардо да Винчи;
В) Аристотель;
С) Альберти;
- D) Ченнини;
Е)Памфили.
- Суреттің теориясымен практикасына оқытуәдістерінің дамуына орасан үлес қосқан кімдер?
А) Қайта өрлеу дәуірінің суретшілері;
В) ХҮII ғасыр суретшілері;
С) ХҮIII ғасыр суретшілері, ХIХ ғасырдағы орыс суретшілері;
- D) ХХғасыр суретшілері;
Е) ХIХ ғ.Итальян суретшілері.
- « Тәрбие туралы ойлар» деген кітаптың а вторы кім?
А) Д. Локк;
В) Ж. Руссо;
С) ß. Коменский;
- D) И. Гете;
Е)Памфили.
- ХҮII-ХҮIII ғасырларда сурет жалпы білі м беретін пән ретінде жүргізілдіме?
А) Ж үргізілген жоқ;
В) Жүргізілді;
С) Кей жерлерде;
- D) Жеке мектептерде;
Е) Арнайы мектептерде жүргізілді.
- Суретм ұғалімдері кімдімектеп педаго гикасыныңәкесі деп атады?
А)И. Пестоллоцци;
В) Д. Локк;
С) Ж. Руссо;
- D) И. Гете;
Е) ß. Коменский.