Жеңіл сұрақтар
<question> «Қамқорлық стилі»- осылардың қайсысы:
<variant> өзара сенімділік көрсету, істі бірлесе жүргізу, өзара тіл табысу
<variant> оқушыға қанағаттанбаушылық білдіру, өктемдікпен сөйлесу
<variant> танымдық әсер ету, еркін қатынас жасау
<variant> тым өбектеу, назидылық жалықтыру, мәпелеу
<variant> ресми қатынас негізінде оқу- тәрбие процесін ұйымдастыру
<question>Педагогикалық қарым- қатынастың практикада қолданып жүрген стильдерін атаңыз
<variant>Авторитарлық, демократиялық, либералдық
<variant> Ынтымақтастық, жариялылық, үстемдік
<variant> Гуманизм, өзара түсіністік, жыриялылық
<variant> Демократиялық, гуманистік, жариялылық
<variant> Авторитарлық, үстемдік, сыйластық
<question>Педагогтың тұлғаны, оның шығармашылық даралығын дамытуға бағытталған қызметі?
<variant>шығармашылық
<variant> әлеуметтік
<variant>бейімдеушілік
<variant>ұжымдық
<variant> гуманистік
<question>Озық іс-тәжірибе
<variant> Мұғалім мен оқушылардың еңбегін барынша жеңілдетіп, оқыту мен тәрбиелілік саласында ерекше табыстарға жеткізетін жекелеген мұғалымдердің іс- тәжірибесі
<variant> Мұғалім мен оқушылардың барынша жеңілдетілген іс- тәжірибе
<variant> Жекелеген мұғалімдердің іс- тәжірибесі
<variant> Ерекше табыстарға жеткізетін іс- тәжірибе
<variant> Оқыту мен тәрбиелеуде тиімді нәтиже беретін іс- тәжірибе
<question>педагогикалық процесті тексеріп отыру, оған бақылау жасау, бағалау мұғалімнің қай қызметіне жатады:
<variant> бақылаушылық- бағалаушылық
<variant> диагностикалық
<variant> қарым- қатынастық
<variant> ұйымдастырушылық
<variant>реттеушілік- ынталандырушылық
<question>Педагогикалық процесс адамдардың қарым- қатынас жүйесінің қайсысына жатады
<variant>адам- адам
<variant> адам- табиғат
<variant> адам- техника
<variant> адам- өнер
<variant> адам- белгі
<question>Кәсіби- педагогикалық мәдениеттің негізгі компоненттерінің бірі
<variant> педагогикалық такт
<variant> педагогикалық көзқарас
<variant> педагогикалық ситуацияны шеше білуі
<variant> педагогикалық технологияны жан- жақты игеруі
<variant> педагогикалық борштылық пен жауапкершілікті сезінуі
<question>Ұстаздық шеберлік компоненттерін атап көрсет:
<variant>педагогикалық іскерліктерді кешенді игеруі
<variant>сөйлеу шеберлігі
<variant> оқушылар ұжымын ұйымдастыруы
<variant>әдіс- тәсілдерді тиімді таңдай білуі
<variant> педагогикалық талап қоя білуі
<question> Мұғалімнің кәсіптік қабілетіне жатпайтын қабілетті белгілеңіз:
<variant> мұғалімнің көңіл- күйі
<variant>балаға жылылықпен қарауы
<variant>мәнерлі сөйлей білуі
<variant>мұғалімнің өзін- өзі ұстауы
<variant> жаңаны сезінуі
<question>Мұғалімнің конструктивтік қызметін анықтайтын ұғымды көрсет:
<variant>педагогикалық қызметті жоспарлау
<variant>оқыту мен тәрбиенің тиімді әдіс тәсілдерін іздестіру
<variant>оқу- тәрбие процесіндегі әртүрлі әрекетерді басқару
<variant> «Мұғалім-оқушы»жүйесінде қажетті қатынасты дамыту, қалыптастыру
<variant>педагогикалық процесте бақылау жасау, бағалау
<question> Педагогикалық процесте қажет қарым- қатынасты қалыптастыру қызметі дегеніміз мұғалімнің негізгі қызметінің қайсысына жатады:
<variant>коммуни кативтік
<variant>танымдық
<variant>ұйымдастырушылық
<variant>кноструктивтік
<variant> диагности калық
<question>Мұғалімнің ұйымдастырушылық қызметін анықтайтын ұғысды көрсет:
<variant>педагогикалық процестегі әртүрлі әрекеттерді басқару
<variant>педагогикалық қызметті жоспарлау
<variant>педагоги калық процесте қажетті қарым- қатынасты қалытастыру
<variant>тиімді әдіс- тәсілдер
<variant> педагогикалық процесті бақылау
<question> Оқушылардың ерекшеліктерні зертеу, педагогикалық процестіәң тиімді әдіс- тәсілдерін анықтау мұғалімнің
<variant>диагностикалық қызметі
<variant>реттеушілік- ынтандырушылық қызметі
<variant>бақылаушылық- бағалаушылық қызметі
<variant> танымдық қызметі
<variant>құрастырушылық қызметі
<question>Арнайы ұйымдастырылғын педагог пентәрбиеленушілердің мақсатты өзара қимылдары
<variant>тәрбие процесі
<variant>оқу- тәрбие процесі
<variant> мектептегі тәрбие жұмыстарының бағыттары
<variant> оқыту процесі
<variant>педагогикалық процесс
<question> Педагог тұлғасына қойылатын талаптар:
<variant>Білікті маман
<variant>бейжайлылық
<variant>қызықты адам
<variant> тиянақты адам
<variant> жақсы адам
<question> педагогикалық мамандықтың ұжымдық сипатының мәні неде?
<variant>тәрбиеленушігі педагогтың, жанұяның, басқа ықпал ету көздерінің бірлігі
<variant>тәрбиеленушіні әлеуметтік- мәдени жағдайларға бейімдеу
<variant>тәрбиеленушілердің шығармашылық даралығын дамыту
<variant> тұлғаны өзгерту
<variant> педагогикалық міндеттерді шешу
<question>Белсенділік, дербестік, ойлаудың белсенділігін арттыру қабілеті, жаңаны сезіну және оны тануға ұмтылысы, мақсатқа бағытталуы, байқампаздылылық, кәсібиесте сақтау.Бұл қандай педагогқа тән қасиеттер?
<variant>шығыармашыл педагог
<variant> жас педагог
<variant>ұйымдастырушы педагог
<variant>психолог педагог
<variant>қарым- қатынас педагог
<question>педагогикалық такт
<variant> педагогтың балалармен педагогикалық қарым- қатынас кезінде сақтауы тиіс шаралар принципі
<variant> қоршаған ортамен өзара әсердің белсенділік формасы
<variant> ересектер мен балалардың өзара әрекеті
<variant>тәрбиелік әрекеттердің шарасы
<variant>адамның ішкі әлемінің сыртқа шығуы
<question> Педагогикалық шеберлік
<variant> Тұлғалық және іскерлік қасиеттер мен кәсіптік біліктілік жиынтығы
<variant> тұлғалық қабілеттер
<variant> біліктілік
<variant>тұлғалық қасиеттер
<variant> кәсіптік біілмдер мен біліктер жиынтығы
<question>Мұғалімнің өзін- өзі ұстауын, қарым- қатынас жасай білуін қамтамасыз ететін педагогикалық шеберліктің элементі қалай аталады
<variant> гуманистік бағыт
<variant> кәсіптік бағыт
<variant> педтехника
<variant> педагогикалық қабілет
<variant> біліктілік
Орта сұрақтар
<question>Сөйлеу техникасын, қимыл, бет құбылысын игере білуге негіз болатын қабілеттер
<variant>өзін- өзі билеу
<variant> өзін- өзі сендіру
<variant>өз әрекетін басқару
<variant> оптимистік тәрбие
<variant> өзін- өзі иландыру
<question>Педагогикалық іс- әрекет мәні
<variant>Әлеуметтік тәжірибені беру, оқушыны дамыту және өмірге дайындау жағдайын жасауды ұйымдастыру
<variant>оқушыларды басқару
<variant>оқушыларға тек білімдер беру
<variant>оқушыға әсер ету
<variant>әлеуметтік сұранысты орындау
<question>Педагогикалық такт
<variant> Педагогтың балалармен педагогикалық қарым- қатынас кезінде сақтауы тиіс шаралар қағидасы
<variant> қоршаған ортамен өзара әсердің белсенділік формасы
<variant>тәжірибелік әрекеттердің шарасы
<variant>ерексектер мен балалардың өзара әрекеті
<variant> адамның ішкі әлемінің сыртқа шығуы
<question>Педагогтың мәдениеттілігінің көрсеткіші
<variant> әдептілігі
<variant>жауапкершілігі
<variant> сенімсіздігі
<variant> ізеттілігі
<variant>қамқорлығы
<question>Педагогтыңқызметі
<variant> жас ұрпақты жан- жақты дамыту
<variant> тәрбиешінің өнегелі істері
<variant> тілім-тәрбиесінің ықпалы
<variant> қоғамдық орындарда өзін ұстауы
<variant> тәжірибе жинақтауы
<question>педагогтың тән сипат
<variant> Отан,халық, ата-ана алдында жауапкершілікті сезіну
<variant> Жүйелі ықпал ету
<variant> Білімін молайту
<variant> Идеялық көзқарасын білдіру
<variant> Бағыт беру
<question>Шебер тәрбиеші болудың себебі
<variant> Өз ісін терең білуі
<variant> Ғылымның дамуы
<variant> Адамды өмірге дайындау қасиеттілігі
<variant> Тәрбие мақсатынң өзгеруі
<variant> Тәрбие маңызының артуы
<question>Педагогтік әдеп категориялары
<variant>Сыпайлылық
<variant>Педагогтік бедел
<variant>Адалдық
<variant>Шыншылдық
<variant> Сүйіспеншілік
<question>Педагогтік оптимизм
<variant> өзін- өзі сендіру тәсілі
<variant> әзілді түсінетін
<variant> шыншыл
<variant>төзімді
<variant> ұстамды
<question>Тәрбиеші балалардың алдында қандай болмауы керек?
<variant>салдыр- салақ
<variant> сәнді
<variant>жасына лайықты
<variant>эстетикалық талғамы
<variant>жинақтылығы
Күрделі сұрақтар
<question>Сөйлеу мәдениетіне қойылатын талаптар
<variant> әдеби тілді игеру
<variant> білімін тереңдету
<variant>әдістемені тереңдету
<variant>үздіксіз іздену
<variant> кәпістік білім
<question>Мұғалімнің кәсіби қарулануы
<variant>өзін- өзі жетілдіру
<variant> әдеби тілді игеру
<variant>тың шешім табу
<variant>анық сөйлеу
<variant>білімін тереңдету
<question>Шәкірт пен ұстаздың өзара бірлесіп, ынтымақтасып, жасайтын ортақ іс- әрекетті қалай аталады?
<variant>қарым- қатынас
<variant>оқу
<variant>диалог
<variant>оқыту
<variant> ойын
<question>оқытушы- компютер- оқушы жүйесі шеңберінде әртүрлі оқыту бағдарламасының жәрдемімен жүзеге асыратын
<variant> компютерлік
<variant>тренинг
<variant>оқыту
<variant>модельдеу
<variant> инновация
<question>перцептивті қарым- қатынас дегеніміз не?
<variant>өзара түсініктік ақпарат алмасу
<variant> қарым- қатынасқа түсушілердің бірін- бірі қабылдау үрдісі
<variant>қарым- қатынасқа түсушілердің өзара әрекетін ұйымдастыру
<variant>жағымды қарым- қатынас тудару
<variant> әңгімелесу
<question>этикаға, жарасымсыз тәсілдегі жатпайтыныны қайсысы?
<variant>дұрыс сөйлесе білу
<variant>өзін айрықша адам етіп көрсету
<variant>өз әріптестеріне кекете
<variant>басқалардың пәнін кемсіту
<variant> оқушылардың бағаларын көеру
<question>Академиялық қабілет дегеніміз не?
<variant>мұғалім қабілетінің пән сапасына сәйкестігі
<variant> мұғалім атына лайық болуы
<variant>толық білім алу
<variant>мұғалім дүниетанымның кеңдігі
<variant>адамдарды қабілетіне сүйеніп танып білу
<question> «Ұстаздық дастан» еңбегінің авторы кім?
<variant>А.С. Макаренко
<variant>В.Ф.Одоевский
<variant>В.Т. Белинский
<variant> А.М. Сорокина
<variant> А.П. Усова
<question> «Маған жақсы мұғалім бәрінен де қымбат, өйткені мұғалім- мектептің жүрегі»- деп өз ойын білдірген жазушы, ақын
<variant>Ы.Алтынсарин
<variant>А. Байтұрсынов
<variant>М. Жұмабаев
<variant>А. Құнанбаев
<variant> С. Көбеев
<question> Баланың ішкі әлемін сезу қабілеті
<variant>перцептивтік қабілет
<variant>коммуникативті қабілет
<variant>сөйлеу қабілет
<variant>академиялық қабілет
<variant> қолданбалы қабілет