<guestion> Грек тілінің ләззат іздеу,қызыққұмарлық деген мағынадағы сөз.
<variant>Гедонизм
<variant>Эвдемонизм
<variant>Стоицизм
<variant>Каллогатия
<guestion> Көне грек этикасыныңбасты сипаттамасы.
<variant>Эвдемонизм
<variant>Гедонизм
<variant>Стоицизм
<variant>Каллогатия
<guestion> Грек этикасының бұл бағытынаөмірден тек ляззат алу мүмкін емес, өйткені қуаныш соңын іле — шала жүретін қайғы-қасірет көп,сондықтан да өмірде ең бастысы – мойынға түскен ауырпашылыққа мойымай, қасқая қарсы алабілу деген түсінік тән.
<variant>Стоицизм
<variant>Гедонизм
<variant>Эвдемонизм
<variant>Каллогатия лимат
<guestion> Жалпы антикалық этикаға тиесілі негізгі деген неше мұратты қарастырылған?
<variant>4
<variant>5
<variant>3
<variant>2
<variant>6
<guestion> Көне гректер адамгершілік қасиеттерді, мейірімділікті сұлулықпен тікелей байланыстырғысы келді. Соның нәтижесінде көне Грекиямәдениетінде қандай идеалы дүниеге келген болатын.
<VARIANT>малшашпақ
<VARIANT>каллокагатия
<VARIANT>алтын орда
<VARIANT>Эвдемонизм
<variant>Гедонизм
<guestion> “Каллогатия” көне грек тілінің қандай екі сөзінің қосындысынан тұрады.
<variant>жалпы және арнайы
<variant>жекелген және қосыла
<variant>қатыгез және мейірімсіз
<variant>әсем, сұлу, әдеміжәне мейірімді, жақсы
<variant>акысыз және ақылы
<guestion> “Агатос” сөзі грек тілінен аударғанда нені білдіреді?
<variant>қатыгез
<variant>мейірімді, жақсы
<variant>әсем, сұлу
<variant>малшашпақ
<variant>әдемі
<guestion> “Каллос” сөзі грек тілінен аударғанда нені білдіреді?
<variant>менмендік
<variant>малшашпақ
<variant>мейірімді, жақсы
<variant>өзімшілік
<variant>әсем, сұлу, әдемі
<guestion> “ Құдай қаласы туралы”, “Сырласу” сынды шығармаларының авторы кім?
<variant>Аристотель
<variant>Сократ
<variant>Данте
<variant>Августин Әулие.
<variant>Пико де Ла Мирандола
<guestion> “Адамның қадір- қасиеті жайында” атты туындысының авторы кім?
<variant>Аристотель
<variant>Сократ
<variant>Данте
<variant>Августин Әулие.
<variant>Пико де Ла Мирандола
<guestion> “Құдайы комедиясының” авторы кім?
<variant>Аристотель
<variant>Сократ
<variant>Данте
<variant>Августин Әулие.
<variant>Пико де Ла Мирандола
<guestion> ”Речь о достоинстве человека” атты туындысының авторы кім?
<variant>Аристотель
<variant>Сократ
<variant>Данте
<variant>Августин Әулие.
<variant>Пико де Ла Мирандола
<guestion> «Этика» терминiн ғылыми айналымға енгiзген ойшыл.
<VARIANT> Аристотель
<VARIANT>И. Кант
<VARIANT>Г.В. Гегель
<VARIANT>Сократ
<VARIANT>К. Маркс
<guestion> Этикалық рационализмнiң негiзiн қалаушы
<VARIANT> Сократ
<VARIANT>Софокл
<VARIANT>Диоген Лаэртский
<VARIANT>Л. Фейербах
<VARIANT>Ж. Ж. Руссо
<guestion> Қазіргі кездегі рәсімдерді зерттей келе, олардың жан-жақтылығын көрсеткен Американдық әлеуметтанушы:
<VARIANT>Э.Гофман;
<VARIANT>Аристотель;
<VARIANT>Сократ;
<VARIANT>Данте;
<VARIANT>Августин.
<guestion> Әдет ғұрыптарға күш береді.
<VARIANT>рәсімдер;
<VARIANT>мифтер;
<VARIANT>құқықтар;
<VARIANT>заңдар;
<VARIANT>ойлар.
<guestion> Әлемді сипатталуының түрге бөлінуінің және түсіндіруінің реминдері көрініс тапқан алғашқы сипаттау тілі.
<VARIANT>Т.Гоббс;
<VARIANT> Э.Гофман;
<VARIANT>Р.Давид
<VARIANT>Сократ;
<VARIANT>Аристотель
<guestion> Кант философиясының ең жоғарғы нүктесі;
<VARIANT>сана мен еркіндікті теңестіру;
<VARIANT>ерік-жігердің қалыптасуы;
<VARIANT>мифологиялық бейнелер;
<VARIANT>моральдық бейнені қалыптастыру;
<VARIANT>мінез-құлықтың туындауы.
<guestion> Әдет-ғұрыпты, салт-дәстүрді ұстану көрініс табудың өзіндік нысандарын талап етеді. Мұндай нысандар болып табылады.
<VARIANT>рәсімдер мен символдар немесе символдық бейнелер;
<VARIANT>сана мен еркіндікті теңестіру;
<VARIANT>ерік-жігердің қалыптасуы;
<VARIANT>моральдық бейнені қалыптастыру;
<VARIANT>мифологиялық бейнелерді ұштастыру.
<guestion> Латын тілінің «ethos» сөзі нені білдіреді.
<VARIANT>этика
<VARIANT>құқық
<VARIANT>заң
<VARIANT>қылмыс
<VARIANT>ғылым
<guestion> Аристотельдің ізгіліктер туралы ілімінің негізі қағидалары қандай негіздерден тұрады.
<VARIANT>этикалық және дианоэтикалық;
<VARIANT>құқықтық және заңнамалық;
<VARIANT>моральдық және адамгершілік;
<VARIANT>ғылыми және доктриналық;
<VARIANT>әдеп-ғұрып және салт-дәстүр.
<guestion> Егер ізгіліктер адамның мінез-құлқына темпераментіне жататын болса, онда:
<VARIANT>этикалық;
<VARIANT>дианоэтикалық;
<VARIANT>ғылыми;
<VARIANT>доктирналық;
<VARIANT>адамгершілік
<guestion> Егер ізгіліктер адамдардың ақыл-парасатына тиесілі дүниелер болса, онда
<VARIANT>дианоэтикалық;
<VARIANT>ғылыми;
<VARIANT>этикалық;
<VARIANT>адамгершілік
<VARIANT>доктирналық;
<guestion> Аристотель этикалық ізгіліктер құрамына жатқызды:
<VARIANT>аталғандардың барлығы.
<VARIANT>жомарттық
<VARIANT>батылдық
<VARIANT>шындылықты
<guestion> Аристотель дианоэтикалық ізгіліктерге жатқызды.
<VARIANT>аталғандардың барлығы
<VARIANT>ақыл
<VARIANT>парасатты
<VARIANT>инабаттылықты.
<guestion> Этика да, құқық та адамтанушы пәндер ретінде қалыптасып, бұл екеуін біріктіретін басты өзек
<VARIANT>адам
<VARIANT>заң
<VARIANT>әдеп
<VARIANT>дәстүр.
<VARIANT>ғылым
<guestion> Құқықты түсіндірудегі негізгі екі бағыт
<VARIANT>субъектоцентристік және объектоцентристік
<VARIANT>әлеуметтік және философялық
<VARIANT>құқықтық және экономикалық
<VARIANT>инабаттылық және парасаттылық.
<guestion> Кең мағанада құқық нені қамтиды.
<VARIANT>аталғандардың барлығы.
<VARIANT>әдет ғұрып
<VARIANT>дінді
<VARIANT>табиғи құқықты
<VARIANT>позитивтік құқық
<guestion> Адамзат қоғамының және жеке адам дамуының белгілі бір кезеңінде, яғни филогенезде және онтогенезде пайда болды.
<VARIANT>мораль
<VARIANT>құқық
<VARIANT>заң
<VARIANT>норма
<VARIANT>мемлекет.
<guestion> Адамгершілік тәрбиесінің негізгі міндеттеріне жатпайды:
<variant>жамандақ ниет тудыру;
<variant>ізгілік сана қалыптастыру;
<variant>инабаттылық сезімдер тәрбиелеу және дамыту;
<variant>адамгершілік әдет-қылықтың ептіліктері мен дағдыларын қылыптастыру.
<guestion> Адам және қоғам байланысын қалыптастыру, өз қылығының қоғаммен сәйкесболуы қажеттігін сезіндіру.
<variant>адамгершілік тәрбиесінің құрамы;
<variant>арам ниет құрамы;
<variant>жамандық ойлау;
<variant>адамгершілікті сезінбеу;
<guestion> Адамгершілік тәрбиенің негізгі міндеттеріне жатпайды
<VARIANT>қатігездік таныту
<VARIANT>ізгілік сана қалыптастыру
<VARIANT>инабаттылық сезімдер тәрбиелу және дамыту
<VARIANT>адамгершілік әдет қылықтың ептіліктерімен дағдыларын қалыптастыру
<VARIANT>аталғандардың барлығы.
<guestion> Мемлекеттің маңызды конституциялық міндеттерінің бірі
<VARIANT>қоғамдық тәртіпті сақатац.
<VARIANT>психикалық ойды дамыту
<VARIANT>адамгершілік пиғылды теріс қолдану
<VARIANT>мемлекетпен бірге болып, оған бағыт беру.
<VARIANT>аталғандардың барлығы.
<guestion> Құқық қорғау органдары өз қызметін жүзеге асыруда мынадай негізгі әдістерді қолданды.
<VARIANT>құқық бұзушылықтың алдын алу.
<VARIANT>мәжбүрлеу шараларын ұйымдастыру
<VARIANT>реттеушілік бағыт қалыптастыру
<VARIANT>жаза түрлерін тағайындау
<VARIANT>аталғандардың барлығы.
<guestion> Мемлекеттің маңызды конституциялық міндеттерінің бірі
<VARIANT>меншікті қорғау
<VARIANT>мәжбүрлеу шараларын ұйымдастыру
<VARIANT>реттеушілік бағыт қалыптастыру
<VARIANT>жаза түрлерін тағайындау
<VARIANT>аталғандардың барлығы.
<guestion> Құқық қорғау органдары өз қызметін жүзеге асыруда мынадай негізгі әдістерді қолданады,
<VARIANT>азаматтармен тәрбие жұмыстарын жүргізу
<VARIANT>психикалық дамыту
<VARIANT>адамгершілікпен бірге болып, оған бағыт беру
<VARIANT>аталғандардың барлығы
<guestion> Егер азаматтар заңды әділетсіз, адамгершілік пен адалдыққа қарсы деп таныса, онда оны орындау қарама-қайшы яғнги қандай нәтижесін ашып келеді.
<VARIANT>қоғамдық тұрақсыздықтарын
<VARIANT>қоғамды жетілдіретін
<VARIANT>қоғамды адамгершілікке апару
<VARIANT>даму жолына
<VARIANT>аталғандардың барлығы
<guestion> « Моральдық тұрғыдан мәжбүрлеу әрқашан кері бағаланған, тіпті, ол саясатты жүзеге асырудың жалғыз құралы болған күнннің өзінде де « деп тұжырымдаған кім?
<VARIANT>Макс Вебер
<VARIANT>Сократ
<VARIANT>Аристотель
<VARIANT>Р.Давид
<VARIANT>дұрыс жауап жоқ
<guestion> Қызметкерде қандай қасиеттердің болуы оның кәсібилігінің міндетті өлшемі болып табылады.
<VARIANT>аталғандардың барлығы
<VARIANT>адалдық
<VARIANT>адамдарға деген махаббат
<VARIANT>әділеттілік
<VARIANT>батылдық
<guestion> Моральдық нормалардың барлық жиынтығын, адамдырдың іс жүзіндегі әрекетімен байланыстыратын өзен:
<VARIANT>борыш
<VARIANT>ар-намыс
<VARIANT>әділдік
<VARIANT>құқық
<VARIANT>сезім
<guestion> Құқық қорғау органдары қызметкерлерінің адамгершілік борышының жақтары:
<VARIANT>обьективтік және субьективтік;
<VARIANT>обьект және субьект;
<VARIANT>қоғамдық және әлеуметтік;
<VARIANT>қылмыстық және азаматтық;
<VARIANT>мемлекеттік және ұйымдық;
<guestion> Құқық органдары қызметкерлерінің кәсіптік қызметінің категориялары.
<VARIANT>аталғандардың барлығы;
<VARIANT>кәсіби борыш;
<VARIANT>кәсіби әділдік;
<VARIANT>кәсіби ар-намыс;
<VARIANT>кәсіби бедел;
<guestion> «Борышыңды ұмытпа, бұл әлемдегі жалғыз әуен. Борышсыз өмір де, құмарлық та жоқ» деген кім?
<VARIANT>А. Блок;
<VARIANT>И. Кант;
<VARIANT>Р. Дарвид;
<VARIANT>Сократ;
<VARIANT>Аристотель;
<guestion> «Борыш – адамды өзінен-өзін жоғары қоятын ұлылық» сөздерінің авторы:
<VARIANT>И. Кант;
<VARIANT>А. Болк;
<VARIANT>Р. Дарвид;
<VARIANT>Сократ;
<VARIANT>Аристотель;
<guestion> Бұл міндет – тұлғаның құқықтары мен бостандықтарын қорғау өзмемлекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету, құқықтық тәртіпті нығайту:
<VARIANT>борыш;
<VARIANT>құқық;
<VARIANT>норма;
<VARIANT>заң;
<VARIANT>әділдік;
<guestion> Құқық қорғау органдары қызметінің борышы:
<VARIANT>тұлғаны, қоғамды және мемлекетті қоғамдық объективтік қажеттіліктерінен туындайтын, мемлекеттік құқықтық талаптармен және адамгершілік ішкі сезімдермен танықтырылатын ерекше міндет;
<VARIANT>құқық қорғау органдары қызметкерлерінің істерімен әркеттерінің қуатты қозғағыш күші;
<VARIANT>адамдар арасында ізгіліктер мен зұлымдықтар бөлінісін сипаттайды және бағалайды;
<VARIANT>қайырымдылықты ізгілікті білідреді, тек сол ғана адам бойында оның болмысы мәнімен байланысты ең жақсы;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> «Әділеттік адам өмір сүруінің тәсілдері мен шарттарының бағасы ретінде адамдар өмірі мәнімен тығыз байланысты әдептілік» — деп жазған:
<VARIANT>Д. Раулс;
<VARIANT>Р. Дарвид;
<VARIANT>И. Кант;
<VARIANT>А. Блок;
<VARIANT>Аристотель;
<guestion> Қайрымдылықтық нақтыланған формасының бірі:
<VARIANT>әділдік;
<VARIANT>зұлымдық;
<VARIANT>қатыгездік;
<VARIANT>жамандық;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> Құқық қорғау органдары қызметкерлерінің істері мен әрекеттерінің қуатты қозғағыш күші:
<VARIANT>абырой сезімі;
<VARIANT>қатыгездік;
<VARIANT>жамандық;
<VARIANT>зұлымдық;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> Маңызды фемицитарлық шығармалар қатарына төмендегі жатады:
<VARIANT>«Никомах этикасы» Аристотель;
<VARIANT>«Пизондарға жолдау» К. Г. Флакк;
<VARIANT>«Пайымдау қабілетіне сын» И. Канн;
<VARIANT>«Сизиор туралы аңыз» А. Калью;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ.
<guestion> маңызды фемицитарлық шығармалар қатарына жатпайды:
<VARIANT>«Бизондарға жолдау» К. Г. Фланк;
<VARIANT>«Никомах этикасы» Аристотель;
<VARIANT>«Бақыт туралы практикаты» Ф. Аквинский;
<VARIANT>«Бақытты өмір» Августин;
<VARIANT>«Адамның бақыты» В. Татаркевич.
<guestion> Маңызды фемицитарлық шығармалар қатарына жатады:
<VARIANT>аталғандарының барлығы;
<VARIANT>«Никомах этикасы» Аристотель;
<VARIANT>«Бақыт туралы практикаты» Ф. Аквинский;
<VARIANT>«Адамның бақыты» В. Татаркевич.
<guestion> Бақыт жастықта ма? Бірақ, кәрілік – бақыттырақ деп есептеген:
<VARIANT>Цицерон:
<VARIANT>Аристотель;
<VARIANT>Сократ;
<VARIANT>Аквинский;
<VARIANT>Августин;
<guestion> Адам бақытты туралы ілімдерге үш бақытты айқындауғы болады. Олар:
<VARIANT>бақыт психологиясы, аксиомасы, социологиясы;
<VARIANT>бақыт болашағы, жалғасы, келер шағы;
<VARIANT>бақытқа жету, ұмтылу, қиялдау;
<VARIANT>бақыттың елесі. Жалғасы, көрінісі;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> «Человек для себя» шығармасының авторы:
<VARIANT>Э. Форм;
<VARIANT>Р. Дарвид;
<VARIANT>Сократ;
<VARIANT>А. Блок;
<VARIANT>И. Кант;
<guestion> Аксиологиялық тұрғыдан алғанда бақыт бұл:
<VARIANT>құндылық, адам өміріндегі қайырлық өлшемі;
<VARIANT>қабілеттер мен функциялар әлсіреуі ықпалы;
<VARIANT>ләззат алу немесе қасірет;
<VARIANT>позитивті көңіл күй, өмірден ләзаттану;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> Психикалық тұрғыда бақыт бұл:
<VARIANT>позитивті көңіл күй, өмірден ләззат алу, қуаныш пен шаттық және рахаттану;
<VARIANT>құндылық, адам өміріндегі қайырлық өлшемі;
<VARIANT>ләззат алу немесе қасірет;
<VARIANT>қабілеттер мен функциялар әлсіреу ықпалы;
<VARIANT>аталғандардың барлығы;
<guestion> Бақыт социалогиялық тұрғыдан алғанда бұл:
<VARIANT>адамдар ұмтылатын құрмет, байлық, ұрпақ өсіру, дәулетті кәрілік;
<VARIANT>құндылық, адам өміріндегі қайырлық өлшемі;
<VARIANT>ләззат алу немесе қасірет;
<VARIANT>қабілеттер мен функциялар әлсіреу ықпалы;
<VARIANT>аталғандардың барлығы;
<guestion> Бақыт қанша құрылымдық элементтерден тұрады:
<VARIANT>5;
<VARIANT>4;
<VARIANT>3;
<VARIANT>8;
<VARIANT>6;
<guestion> Адамның өзінің қоршаған ортасында қалыптасқан ортақ нормаларға және қауымның өзінен үміттенген биіктеріне сай келмегендігін сезінуден туындайтын қолайсыздық күйі:
<VARIANT>ұят;
<VARIANT>бақыт;
<VARIANT>мораль;
<VARIANT>міндет;
<VARIANT>борыш;
<guestion> Адамгершіліктің бір жемісі, сонымен қатар ар-намыстың қосшысы:
<VARIANT>ұят;
<VARIANT> бақыт;
<VARIANT>мораль;
<VARIANT> міндет;
<VARIANT>борыш;
<guestion> Ұят адамгершіліктің бір жемісі, сонымен қатар ненің қосшысы:
<VARIANT>ар-намыс;
<VARIANT> бақыт;
<VARIANT>мораль;
<VARIANT> міндет;
<VARIANT>борыш;
<guestion> Адамдардың барлық элементтері бір тізбектің бойындағы неше бағытқа бағытталған;
<VARIANT>2;
<VARIANT>4;
<VARIANT>6;
<VARIANT>8;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> Адамдардың барлық әрекеттері бір тізбектің бойындағы қай бағытқа бағытталған:
<VARIANT>абсолюттік адамгершілік сипаттағы әрекеттер;
<VARIANT>жүріс-тұрыс көрінісінен;
<VARIANT>қызметтің жорғары дәрежеленуі;
<VARIANT>ерекше маңызды құбылыс ретінде;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> Моральдық талаптарына жауап бергенімен, адамгершілікпен имансыздықтың шегінен орын алған жүріс-тұрыс:
<VARIANT>адамгершілік рұқсат еткенімен;
<VARIANT>адамның нақты әрекет етуі;
<VARIANT>адамгершіліктің шегі;
<VARIANT>дұрыс жауабы В және Б;
<VARIANT>аталғандардың барлығы;
<guestion> Адамдардың барлық әрекеттері бір тізбектің бойындағы қай бағытқа бағытталған:
<VARIANT>абсолюттік адамгершілік емес сипаттағы әрекеттер;
<VARIANT>жүріс-тұрыс көрсеткіші;
<VARIANT>қызметтің жорғары дәрежеленуі;
<VARIANT>ерекше маңызды құбылыс ретінде;
<VARIANT>аталғандардың барлығы;
<guestion> Этикалық зерттеу пәні:
<VARIANT>мораль;
<VARIANT>құқық;
<VARIANT>заң;
<VARIANT>құбылыс;
<VARIANT>аталғандардың барлығы;
<guestion> Белгілі бір қоғымдағы өмір сүріп жатқан адамдар арасында қалыптасқан адамгершілік қылық нормалары мен принциптерінің жиынтығы:
<VARIANT>мораль;
<VARIANT>құқық;
<VARIANT>заң;
<VARIANT>ізгілік;
<VARIANT>аталғандардың барлығы;
<guestion> Жеке адамның қоғамда өмір сүру алу, басқалар мен үйлесімді қарым-қатынаста болу қабілетін танытады:
<VARIANT>мораль;
<VARIANT>құқық;
<VARIANT>заң;
<VARIANT>ізгілік;
<VARIANT>аталғандардың барлығы;
<guestion> Ізгілік, адамгершілік ережелерінің жиынтығы бұл:
<VARIANT>мораль;
<VARIANT>құқық;
<VARIANT>заң;
<VARIANT>принцип;
Е) этика;
<guestion> Жақын туыстар, қандастар арасындағы жныстық қарым-қатынасты, яғни қыз берсі бұл:
<VARIANT>инцист;
<VARIANT>каннибализм;
<VARIANT>талион;
<VARIANT>этика;
<VARIANT>эстетика;
<guestion> Адам етін азық ету дегенді білдіреді:
<VARIANT>каннибализм;
<VARIANT>этика;
<VARIANT>эстетика;
<VARIANT>талион;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> «Қанды кек алу» деп түсінеміз:
<VARIANT>талион;
<VARIANT>инцист;
<VARIANT>этика;
<VARIANT>каннибализм;
<VARIANT>аталғандардың барлығы
<guestion> Табиғи құқық пен еркіндік және теңдік сияқты құндылықтарды байланыстырған ағартушылар:
<VARIANT>Вальтер мен Руссо;
<VARIANT>Давид пен Кант;
<VARIANT>Сократ пен Аристотель;
<VARIANT>И. Кант пен А. Блок;
<VARIANT>аталғандардың барлығы;
<guestion> Ішкі трансформациялық үрдіспен сипатталатын, тұрақты түрде өзгеріп дамып отыратын, бірақ осы өзгеруінен белгілі бір тұрақтылық байқалатын жүйе:
<VARIANT>этнос;
<VARIANT>психика;
<VARIANT>этика;
<VARIANT>құқық;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> Жасандылықпен табиғилықтың байланыс сипатының дұрыс түсінілуі этикадағы, саясаттағы, көзқарастардағы әділдіктің талабы деп жариялаған ойшыл:
<VARIANT>Демокрит;
<VARIANT>Аристотель;
<VARIANT>Блок;
<VARIANT>Сократ;
<VARIANT>Кант;
<guestion> Аристотель құқықты неше нысанға бөліп қарастырған көзқарасы ерекше мәнге ие болған:
<VARIANT>2;
<VARIANT>3;
<VARIANT>4;
<VARIANT>5;
<VARIANT>6;
<guestion> Жолдағы табынатын негізгі құндылықтардың қатарына қайсыларын жатқызуға болады:
<VARIANT>ізденіс пен өз мақсатына жету;
<VARIANT>бақыт пен махаббатқа қол жеткізу;
<VARIANT>инабаттылық пен парасаттылыққа қол жеткізу;
<VARIANT>адамгершілік пен имандылыққа қол жеткізу;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> Егер де шектен шықсаң ең жағымды нәрсе ең жағымсызға айналады» деп
айтқан ойшыл.
<VARIANT>Демокрит
<VARIANT>Платон
<VARIANT>Ф. Достаевский
<VARIANT>Абай
<VARIANT>Сократ
<guestion> Ақыл-ой мен сезiмнiң өзара үйлесiмдi әрекетi тұлғада ненi қалыптастырады.
<VARIANT>Моральдық көзқарасты
<VARIANT>Дүниетанымды
<VARIANT>Моралдық құндылықтарды
<VARIANT>Бiлiмдi
<VARIANT>Танымды
<guestion> Моральдық сананың құрылымы.
<VARIANT> Жеке және қоғамдық
<VARIANT> Күнделiктi және теориялық
<VARIANT> ғылыми және ғылыми емес.
<VARIANT> Теориялық және Эмпириялық
<VARIANT> Дiни және атеистiк
<guestion> Индивидтiң моралдық ұстанымы мен қоғамдық пiкiрдiң беделiне сүйенетiн
моральдың функциясы.
<VARIANT> бағалау функция
<VARIANT> танымдық функция
<VARIANT> дүниеге көзқарас функциясы
<VARIANT> тәрбиелiк функция
<VARIANT> реттеушiлiк функция
<guestion> «Рим құқығы өзін ойлап тапқан халықты артқа тастап, біздің күнімізге жетті, жер әлемді екі рет жаулап алды» деп жазған ойшыл:
<VARIANT>И. А. Покровский
<VARIANT>Кант;
<VARIANT>Блок;
<VARIANT>Давид;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> Республикалық Римдегі мемлекеттік билік элементтері болып тапсырды:
<VARIANT>халық жиналысы, сенат пен магистратура;
<VARIANT>заң жобалары, кестерлер;
<VARIANT>саяси жазбалар, көтірілістер;
<VARIANT>жұмыс күші, еңбек тәртіптері;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> Азаматтық заңнама нормаларының жүйесі:
<VARIANT>цивилдік құқық;
<VARIANT>адам құқықтары;
<VARIANT>құқықты нормалар;
Г)халықаралық құқық;
<VARIANT>сауда құқығы;
<guestion> Бұл нормалар түрлі мемлекет және ұлт өкілдері қатынасқан халықаралық сауда айналымының жалпы әдетінен алынады:
<VARIANT>адам құқықтары;
<VARIANT>цивилдік құқық;
<VARIANT>кеден құқығы;
<VARIANT>қаржы құқығы;
<VARIANT>көрсетілгендердің барлығы;
<guestion> «Заңдарға зор мән берудiң және де оларға бағына берудiң қажетi жоқ»
деп жариялаған көне грек софистi
<VARIANT>Гиппий
<VARIANT>Протагор
<VARIANT>Продик
<VARIANT>Евтидем
<VARIANT>Аркесилай
<guestion> Жазаны анықтау кімнің міндеті:
<VARIANT>сот органдарының;
<VARIANT>полиция қызметкерлерінің;
<VARIANT>адвокатырулық;
<VARIANT>нотариустық;
<VARIANT>жоғарыда аталғандардың барлығы;
<guestion> Полиция қызметкері өз бастығының бұйрықтарын орныдауға міндетті , егер ол бұйрықтың заңсыз сипатын білсе не түсінсе оны орныдауы міндетті ме?
<VARIANT>жоқ;
<VARIANT>ия;
<VARIANT>міндетті;
<VARIANT>дұрыс жауабы В және Б;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ.
<guestion> Мемлекеттік қызмет туралы ҚР Заңы қабылданды:
<VARIANT>1999 ж 23 шілде;
<VARIANT> 2000 ж 13 қыркүйек;
<VARIANT> 1998 ж 2 шілде;
<VARIANT> 1997 ж 19 тамыз;
<VARIANT> 2001 ж 22 қазан;
<guestion> «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы ҚР Заңы» қабылданды:
<VARIANT>1998 ж 2 шілде;
<VARIANT>2000 ж 13 қыркүйек;
<VARIANT>2001 ж 19 тамыз;
<VARIANT>1997 ж 22 қазан;
<VARIANT> 1999ж 23 шілде;
<guestion> Мемлекеттік қызметтілердің ар-намыс кодексті сақтауы, олардың қандай көрінісі болып табылады:
<VARIANT>қызметтік борышы;
<VARIANT>бастығының алдындағы ұяты;
<VARIANT>қызметтік жалақысы;
<VARIANT>халық алдындағы намысы;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> Заңға қайшы өкімді орындаудан бас тартушы полиция қызметкері тәртіптік жазаларға және сот алдында жауаптылыққа тартылуы тиіс. Бұл қай баптан туындайды:
<VARIANT>4 бап;
<VARIANT>5 бап;
<VARIANT>6 бап;
<VARIANT>7 бап;
<VARIANT>8 бап;
<guestion> Заңға қайшы бұйрықпен Полиция деклорацияның жақты мәні айқын көрінсе, бұл бұйрықты орындаған полиция қызметкеркері өз әрекеттері үшін жазаға тартылуы тиіс. Бұл қай баптн туындайды:
<VARIANT>4 бап;
<VARIANT>5 бап;
<VARIANT>6 бап;
<VARIANT>7 бап;
<VARIANT>8 бап;
<guestion> Деклорация құқық бұзушылықтардың неше түрін атап көрсетеді:
<VARIANT>2;
<VARIANT>3;
<VARIANT>4;
<VARIANT>6;
<VARIANT>8;
<guestion> Мемлекеттік қызметтілер мемлекеттік саясат және қызметтік ісінің мәселелері жөніндегі өз пікірін білдіруге тиіс, егер ол:
<VARIANT>мемлекеттік саясатының негізгі бағыттарына сәйкес келмесе;
<VARIANT>азаматтардың мемлекеттік институттарына сенім нығайтуға ықпал етуге;
<VARIANT>қызметтік ақпаратты пайдакүнемдік және өзге де жеке мақсаттарға пайдалануға жол бермеуге:
<VARIANT>сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұруға;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> Азаматтар мен және заңды тұлғалармен қарым қатынастарда мемлекеттік қызметшілер тиіс:
<VARIANT>сыпайы ж»не әдепті болуға;
<VARIANT>мемлекеттің саясатының негізгі бағыттарына сәйкес келмесе;
<VARIANT>қызметтік ақпаратты пайдакүнемдік және өзге де жеке мақсаттарға пайдалануға жол бермеуге;
<VARIANT>сыбайлас жемқорлық күрестеріне қарсы тұруға;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> Нарық экономикасына әбден бейім, яғни сату-сатып алу, алу-алмасу әрекеттеріне жатық, өз ісін жетік білетін қағылез жан деп:
<VARIANT>іскер;
<VARIANT>маскүнем;
<VARIANT>имам;
<VARIANT>молда;
<VARIANT>барлығы дұрыс;
<guestion> Іскерліктің маңызды принціпіне жатады:
<VARIANT>сенім;
<VARIANT>үміт;
<VARIANT>бақыт;
<VARIANT>ар-ұят;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> Әдеп неден басталады:
<VARIANT>амандасудан;
<VARIANT>қоштасудан;
<VARIANT>сөйлесуден;
<VARIANT>ұрысудан;
<VARIANT>аталғандардың барлығы;
Орташа сұрақтар
<guestion> Адамдардың бір-біріне деген құрметін, жылы ықыласын, мейірімін көрсету үлгісі:
<VARIANT>амандасу;
<VARIANT>сөйлесу;
<VARIANT>ұрысу;
<VARIANT>тілдесу;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> Адамдар арасындағы байланыстың ең ізгі, ең қалаулы, ең келісті түрі.
<VARIANT>достық;
<VARIANT>махаббат;
<VARIANT>бақыт;
<VARIANT>сезім;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> Жеке адамдардың бір-бірін жақсы көруіне және ұнатуға мақсат бірлігіне ұзақ уақыт және жан-жақты тату-тәтті араласуына негізделген аса тығыз қарым-қатынас, үлкен сезім:
<VARIANT>достық;
<VARIANT>махаббат;
<VARIANT>бақыт;
<VARIANT>ырыс;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> Достықтың, тату-тәттіліктің құрмет-ізеттің асқар шыңы:
<VARIANT>махаббат;
<VARIANT>бақыт;
<VARIANT>сезім;
<VARIANT>үміт;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> Басқаға жақсылық жасап , көмек көрсетуге пейілдік:
<VARIANT>жомарттылық;
<VARIANT>мейірімділік;
<VARIANT>бақыт;
<VARIANT>махаббат;
<VARIANT>достық;
<guestion> Мәдениет тарихында бақыт мәселесімен айналысатын пән:
<VARIANT>фелицитология;
<VARIANT>философия;
<VARIANT>мифология;
<VARIANT>социология;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ;
<guestion> Бұқара санасында бақытқа қанша түсінік берілген:
<VARIANT>4;
<VARIANT>6;
<VARIANT>8;
<VARIANT>7;
<VARIANT>10;
<guestion> Жеке тұлғаны қалыптастыратын адами құбылыс әрі оның болмысының негізгі қасиеті:
<VARIANT>жүздесу;
<VARIANT>бақыт;
<VARIANT>өмір;
<VARIANT>сезім;
<VARIANT>махаббат;
<guestion> Адам мейiрiмдiлiктi тек құдайдың айқындап берген шегiнде ғана iстей алады
деп тұжырымдаған християн ойшылы.
<VARIANT>Ф. Аквинский
<VARIANT>А. Аврелий
<VARIANT> И. Скотт
<VARIANT> П. Абельяр
<VARIANT>Тертуллиан
<guestion> Аврелий Августин бойынша қандай себеп адамның моральдық құндылықтардан
алшақ кетуiнiң салдарынан мейiрiмдiлiктiң азаюына алып келедi.
<VARIANT> Адамның еркiн таңдауы
<VARIANT> Саналы эгойзм
<VARIANT> Этикалық релятивизм
<VARIANT> Этикалық рационализм
<VARIANT> Бiлiм құмарлық
<guestion> Мейiрiмдiлiктi «әлемнiң абсолюттi мақсаты және субъект үшiн парыз» деп
есептеген философ.
<VARIANT> Г. Гегель.
<VARIANT> И. Кант
<VARIANT> А. Шопенгауэр
<VARIANT> И. Фихте
<VARIANT> Л. Фейербах
<guestion> Адамның болмысты толық сезiнiп, өз өмiрiне толық дәрежеде қанағаттануын
не деп атаймыз.
<VARIANT> Бақыт
<VARIANT> әдiлдiк
<VARIANT> Ар-намыс
<VARIANT> Махаббат
<VARIANT> өмiр мәні
<guestion> Жағымды мінез-құлық нормаларын қалыптастырумен тікелей байланысты қасиеттер:
<VARIANT>адамгершілік;
<VARIANT>этика;
<VARIANT>эстетика;
<VARIANT>ар-намыс;
<VARIANT>махаббат;
<guestion> «Тәрбие халықтың ілтипатқа ие болған жағдайда ғана өз мақсатына жетеді» деген ойшыл:
<VARIANT>К. Д. Ушинский;
<VARIANT>Н. А. Добролюбов;
<VARIANT>И. Кант;
<VARIANT>Г. Ригель;
<VARIANT>Р. Давид;
<guestion> Адамгершілік тәрбиесінің ұйымдастыру формалары мен амал-тәсілдеріне жатады:
<VARIANT>әңгімелесу;
<VARIANT>жан-жалдасу;
<VARIANT>тамақтану;
<VARIANT>ойнау;
<VARIANT>аталғандардың барлығы;
<guestion> Оқу әрекеті қай кезде пайда болады:
<VARIANT>оқыту процесінде;
<VARIANT>күлу процесінде;
<VARIANT>сөйлесу кезінде;
<VARIANT>қоштасу кезінде;
<VARIANT>амандасу кезінде;
<guestion> Қазақтар бақытты . . .
<VARIANT>Тәңiрiнiң сыйы деп есептедi.
<VARIANT>Адамның еркi мен тiлегiне тәуелдi деп есептедi.
<VARIANT>Малдың көптiгi деп есептедi.
<VARIANT>Барға қанағаттану деп есептедi.
<VARIANT>Жалған дүниенiң қызығы деп есептедi.
<guestion> Қазақ ақын-жырауларының этикалық мұраларында маңызды орын алатын бақыт
ұғымының мәнiн аша отырып, қазақ ойшылдары бақытты немен байланыстырады.
<VARIANT>Жұбайлық өмiрмен
<VARIANT>Бiлiммен
<VARIANT>Байлықпен
<VARIANT>Аскеттiк өмiрмен
<VARIANT>Ойын-сауықпен
<guestion> Ұлтжандылық, отаршылдыққа қарсы күрестiң қажеттiгi, борыш, ар-ұждан, әдiлдiк
ұғымдары қай заман ақын-жырауларының ең өзектi мәселесiне айналды
<VARIANT>Зар заман ақындарының
<VARIANT> Кеңес заманындағы ақындардың
<VARIANT>Хандық дәуiрдегi жыраулардың
<VARIANT>Жоңғар шапқыншылығымен күрес заманындағы жыраулардың
<VARIANT>Қазақстанның тәуелсiздiк алған жылдарындағы ақындардың
<guestion> Қазақ ағартушыларының этикалық көзқарастарында, адамда нағыз өнегелiк
қасиеттердi дамытатын, еркiндiкпен қатар қойылатын ұғымдар.
<VARIANT>бiлiмдiлiк, ар-ождан
<VARIANT>жомарттық
<VARIANT>жауапкершiлiк
<VARIANT>өнер
<VARIANT>Махаббат
<guestion> Адамның өзін-өзі ұстауының маңызды құрамдас бөлігі:
<VARIANT>этикет;
<VARIANT>бақыт;
<VARIANT>сезім;
<VARIANT>ақыл;
<VARIANT>эстетика;
<guestion> «Этикет» қай тілдің аудармасында «әдеп» яғни белгілі бір рәсімді өткізу тәртібін білдіреді:
<VARIANT>француз;
<VARIANT>грек;
<VARIANT>латын;
<VARIANT>неміс;
<VARIANT>ағылшын;
<guestion> Этикет тек монарх ауласында қабылданған жүріс-тұрыс тәртібінің жиыны ретінде қай ғасырда түсінілді:
<VARIANT>XVIII ғ;
<VARIANT>XVII ғ;
<VARIANT>XIX ғ;
<VARIANT>XX ғ;
<VARIANT>XXI ғ;
<guestion> Этикеттің қарапайым тәртіптерін сақтау бұл ненің көрсеткіші:
<VARIANT>сыйластықтың, тәрбиеліктің;
<VARIANT>жамандықтың, жауыздықтың;
<VARIANT>көре алмаушылықтың;
<VARIANT>малтапқыштықтың;
<VARIANT>аталғандардың барлығы;
<guestion> «Жақсы мәнер ұсақ құрбандылықтардан тұрады» деп тұжырымдаған ғалым:
<VARIANT>Г. Эмерсон;
<VARIANT>К. Маркс;
<VARIANT>Г. Гегель;
<VARIANT>Аристотель;
<VARIANT>И. Кант;
Күрделі сұрақтар
<guestion> Мiнез-құлық пен жоғары игiлiктiң негiзгi ұстанымы ләззатқа ұмтылу деп
санайтын этникалық iлiм.
<VARIANT>Гедонизм;
<VARIANT>Эвдемонизм;
<VARIANT>Аскетизм;
<VARIANT>Альтруизм;
<VARIANT>Гилозоизм
<guestion> Жоғарғы игiлiк пен өмiрдiң мақсатын бақытқа ұмтылудың өзiнен тапқан этикалық
iлiм.
<VARIANT>Эвдемонизм;
<VARIANT>Гедонизм;
<VARIANT>Аскетизм;
<VARIANT>Альтруизм;
<VARIANT>Гилозоизм
<guestion> Адамның белгiлi бiр құлықтылық сезiмдермен және ұғымдармен бiрге жаратылуын этика iлiмдерiнiң тарихында не деп атайды.
<VARIANT> Табиғи құлықтылық заңы;
<VARIANT> Саналы эгоизм теориясы;
<VARIANT> Адамның еркiн таңдауы;
<VARIANT> Этикалық релятивизм;
<VARIANT> Этикалық рационализм
<guestion> «Адам құдай жолымен өмiр сүрмей, өзi таңдаған жолмен өмiр сүрер болса,
ол iбiлiспен тең болады» деп айтқан орта ғасырлық христиан ойшылы.
<VARIANT> А. Августин;
<VARIANT> Пелагий;
<VARIANT> Тертуллиан;
<VARIANT> Ф. Аквинский;
<VARIANT> П. Абельяр
<guestion> Капиталистiк өндiрiстiң қалыптасуындағы протестанттық этиканың ролiн
жоғары бағалаған ойшыл.
<VARIANT>М.Вебер;
<VARIANT>В.Парето;
<VARIANT>Э.Дюркгейм;
<VARIANT>Э. Бетти;
<VARIANT>Дж. Ваттимо
<guestion> Бiрiне-бiрi қарама-қарсы автономды және гетереномды мораль туралы
iлiмдi қалыптастырған ойшыл.
<VARIANT> И. Кант;
<VARIANT> Г. Гегель;
<VARIANT>Л. Фейербах;
<VARIANT> А. Шопенгауэр;
<VARIANT>Ф. Ницше
<guestion> Көрнектi орыс философы В. Соловьев этиканың негiзiн қалаушы деп қай
ойшылды айтқан.
<VARIANT>И. Кантты;
<VARIANT>Аристотельдi;
<VARIANT>Платонды;
<VARIANT>Г. Гегельдi;
<VARIANT>Сократты
<guestion> Аристотель бойынша этикалық iлiмнiң мақсаты.
<VARIANT> iс-әрекет;
<VARIANT> Таным;
<VARIANT> бағалау;
<VARIANT> Еңбек;
<VARIANT> рахаттану.
<guestion> Платон төрт негiзгi iзгiлiктi ерекше атап көрсеткен, төмендегiлердiң
iшiнен соларды көрсетiңiз.
<VARIANT>Данышпандық, батылдық, әдiлдiк, ұстамдылық;
<VARIANT>Жомарттық, үнемшiлдiк, еңбекқорлық, кiшiпейiлдiлiк;
<VARIANT>Терең ой, Дұрыс ойлау, өжеттiлiк, жайбарақаттық;
<VARIANT>Сенiм, Таным, Рахаттану, Мейiрiмдiлiк;
<VARIANT> үнемшiлдiк, ұстамдылық, еңбекқорлық, кiшiпейiлдiлiк.
<guestion> «Этика мен эстетика ғылым емес » деп тұжырымдаған.
<VARIANT> А. Швейцер;
<VARIANT> А. Камю;
<VARIANT>Ж.П. Сартр;
<VARIANT> О. Шпенглер;
<VARIANT> М. Хайдеггер
<guestion> Тұлғаның өзiнiң ойларын, сезiмдерiн, iс-әрекеттерiн аса жоғары өнегелiлiк
құндылықтар тұрғысынан бағалауы.
<VARIANT> ар-ұят;
<VARIANT> әдiлдiк;
<VARIANT>бақыт;
<VARIANT> махаббат;
<VARIANT>өзiмшiлдiк
<guestion> Дүниенi сұлулық заңы бойынша тану формасы.
<VARIANT> өнер;
<VARIANT> ғылым;
<VARIANT> дiн;
<VARIANT> философия;
<VARIANT> миф
<guestion> Эстетиканың қай категориясы шынайы өмiрдiң әлеуметтiк-маңызды
қарама-қайшылықтарын эстетикалық идеял тұрғысындағы сыни
көзқараспен бейнелейдi?
<VARIANT> комедия;
<VARIANT> трагедия;
<VARIANT> асқақтық;
<VARIANT> ұждансыздық;
<VARIANT>сұлулық
<guestion> Құбылыстарды ең жоғары құндылықтарға ие асқақтық көзқарас тұрғысынан
сипаттайтын эстетика категориясы.
<VARIANT>сұлулық;
<VARIANT>комедия;
<VARIANT>трагедия;
<VARIANT>ұсқынсыздық;
<VARIANT> ұждансыздық
<guestion> Еуропалық романтизмнiң негiзiн салушы
<VARIANT> Ж. Ж. Руссо;
<VARIANT> Д. Дидро;
<VARIANT>Ф. Вольтер;
<VARIANT>П. Гольбах;
<VARIANT>Ш. Монтескье
<guestion> Антикалық ойшыл «Поэтика» атты шығарманың авторы
<VARIANT>Аристотель;
<VARIANT>Платон;
<VARIANT>Сократ;
<VARIANT> Зенон;
<VARIANT>Пифагор
<guestion> Гуманистiк көркем тұжырымдаманы қалыптастырған қайта өрлеу дәуiрiндегi
көркем бағыт
<VARIANT>Реннесанстық гуманизм;
<VARIANT>Карнавалдық натурализм;
<VARIANT>Қасиеттi аллегоризм;
<VARIANT>Маньеризм;
<VARIANT>Рыцарлық романтизм
<guestion> Тұрақсыз дүниедегi бастамашыл, тәуекелшiл адамды тұжырымдаған көркем бағыт.
<VARIANT>ағартушылық реализм;
<VARIANT>маньеризм;
<VARIANT>ағартушылық абсолютизм;
<VARIANT>романтизм;
<VARIANT>рыцарлық романтизм
<guestion> Егер міндеттерді орындау немесе әділеттілік талаптары қажет етпесе, құқықтық тәртіпті сақтаушы лауазымды тұлғалардың алған құпиясипаттағы мәліметтеріқұпия күйінде сақтаулы тиіс пе?
<VARIANT>тиіс;
<VARIANT>тиіс емес;
<VARIANT>жоқ;
<VARIANT>дұрыс жауабы2 және 3 жауаптар;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ
<guestion> Құқықтық тәртіпті сақтаушы лауазымды тұлғалардың барлығына қинау мен, қатыгездікпен, қадірқасиетті төмендету мен байланыстыәрекеттерді жүзеге асыруға, оған себепкер болуға немесе мұндай әрекеттерге немқұрайлылықпен қарауға:
<VARIANT>тыйым салынады;
<VARIANT>рұқсат беріледі;
<VARIANT>міндетті;
<VARIANT>болады;
<VARIANT>жоғарыда аталғандардың барлығы
<guestion> Құқықтық тәртіпті сақтаушы лауазымды тұлғалар қандай да болмасын сыбайлас жемқорлық әрекеттерді:
<VARIANT> жүзеге асырмайды;
<VARIANT>жүзеге асырады;
<VARIANT>жасауға тиіс;
<VARIANT>рұқсат беріледі;
<VARIANT>жоғарыда аталғандардың барлығы
<guestion> Құқықтық тәртіпті сақтаушы лауазымды тұлғалар заң мен Кодекстерді:
<VARIANT>сыйлайды;
<VARIANT>бағынбайды;
<VARIANT>қарсы шығады;
<VARIANT>тиым салады;
<VARIANT>жоғарыда аталғандардың барлығы
<guestion> Өз міндеттерін орындау барысында құқықтық тәртіпті сақтаушы лауазымды тұлғалар адамдық қадір қасиетті:
<VARIANT>сыйлайды және қорғайды;
<VARIANT>қорлайды және бұзады;
<VARIANT>билік етеді;
<VARIANT>дұрыс жауабы 2 және 3 жауаптар;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ
<guestion> Құқықтық тәртіпті сақтаушы лауазымды тұлғалар тек аса қажеттілік жағдайында және олардың міндеттерін орындауын қажет ететіншамада ғана күш:
<VARIANT>қолдана алады;
<VARIANT>қолданылмайды;
<VARIANT>заңмен тиым салынған;
<VARIANT>мүмкін емес;
<VARIANT>жоғарыда аталғандардың барлығы
<guestion> Нормалардың мазмұнымен мәні оқыту, дайындықтар және бақылау жүргізу арқылы әрбір құқықтық тәртіпті сақтаушы лауазымдытұлғаның мақсатына айналмайынша, олардың тәжірибедегі құндылығы:
<VARIANT>болмайды;
<VARIANT>болады;
<VARIANT>міндетті;
<VARIANT>дұрыс жауабы 2 және 3 жауаптар;
<VARIANT>дұрыс жауабы жоқ
<guestion> Әдiлеттiлiк дегенiмiз.
<variant>қандай да бiр iс әрекеттiң мазмұны мен оны қоғамдық пiкiрдiң бағалауы
арасындағы сәйкестiлiк;
<variant> Тұлғаның өз ойын, сезiмдерiн, әрекеттерiн ең жоғары өнегелiлiк құндылықтары
тұрғысынан бағалауы;
<variant> Адамның өз өмiрiне толық дәрежеде қанағаттану сезiмi;
<variant> Тұлғаның өз әрекетiн тек суъбективтiк қажеттiлiктер тұрғысынан бағалауы;
<variant> Адамның өз өмiрiне қанағаттанбауы.