<question>М. Жұмабаевтың “Бастауыш мектепте ана тілі” еңбегі қай жылы жарияланды?
<variant>1923ж.
<variant>1926ж.
<variant>1924ж.
<variant>1925ж.
<variant>1927ж.
<question>Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесінің негізгі міндеті:
<variant>білім берудің Мемлекеттік станларты талаптарына сай болашақ студенттерді оқу-тәрбие міндеттерін шешуге қажетті білім және біліктермен қаруландыру
<variant>оқушының ақыл-ойының математикалық стилін дамыта түсу
<variant>мұғалімді бастауыш мектепте математиканы оқыту технологиясымен қаруландыру;
<variant>бастауыш мектепке арналған математикадан Мемлекеттік стандарт талаптарын жүзеге асыру
<variant>болашақ мұғалімдерді математикалық білім, білік және дағдылар жүйесімен қаруландыру.
<question>Бастауыш мектептте сабақ беріп жүрген мұғалімдер көбіне қандай тақырыптар бойынша шығарма жүргізеді?
<variant>табиғат көріністері мен жыл маусымдарына;
<variant>табиғат құбылыстарына;
<variant>жыл маусымдарына;
<variant>ақын жазушыларға;
<variant>өнер салаларына;
<question>Математиканы оқытудың әдістемелік жүйесінің компоненттері:
<variant>оқыту мақсаты, оқыту мазмұны, оқыту әдістері, оқыту құралдары, оқыту формалары
<variant>оқыту нәтижелері, оқыту түрлері, оқыту мақсаттары
<variant>оқыту принциптері, оқыту функциялары, оқыту әдістері
<variant>оқыту құралдары, жүйелілік принципі, көрнекілік принципі
<variant>көрнекілік принципі, оқыту құралдары, қолжетерлік принципі, оқыту формалары.
<question>”Жазбаша сөйлеу бала үшін сөйлеуді меңгерудің жалпы екінші кезеңі болып табылады”-деп кім айтқан?
<variant>Н. С: Рождественский;
<variant>К. Д.Ушинский;
<variant>Толстой;
<variant>Крылов;
<variant>Макаренко;
<question>Бастауыш мектепте математиканы оқыту теориясы мен технологиясы төмендегідей зерттеу әдістерін қолданады:
<variant>әдебиеттерге теориялық талдау жасау, бақылау, әңгіме, тест, педагогикалық эксперимент, анкета жүргізу
<variant>талдау, жинақтау, жалпылау, абстрактілеу, салыстыру
<variant>лабораториялық эксперимент және алынған нәтижелерді талдау
<variant>бақылау, салыстыру, интервью
<variant>әдебиеттерге теориялық талдау және педагогикалық эксперимент.
<question>Дидактиканың күрделі шарты.
<variant>мектептегі оқытудың жүиелілігімен сабақтастығы;
<variant>мектептегі оқытудың берік негізі;
<variant>өз бетімен орындайтын іс- әрекеті;
<variant>есте сақтау, зейін қою, ойлау әрекеті;
<variant>байқау, бақылау, салыстыру;
<question>Бастауыш мектепте математиканы оқыту теориясы мен технологиясының пәні:
<variant>кіші мектеп жасындағы оқушылардың математикалық білім, білік және дағдыларын қалыптастыру процесі.
<variant>мектепке дейінгі мекемелерден басталып жоғары мектеппен аяқталатын математиканы оқыту барысы
<variant>оқушыларды оқыту барысы
<variant>балаларда математикалық ұғым қалыптастыру процесі
<variant>оқушыларға математиканы оқыту процесі
<question>Баланың психологиялық дамуы деген не?
<variant>баланың қуаныш, шаттануы, қиялдануы, ренжуі, ашылануы т.б.;
<variant>баланың сапалық және сандық өзгерістері ;
<variant>баланың сапалы қызметінің формалары ;
<variant>баланың нерв жүиесінің жетілуі;
<variant>баланың сезім мүшелерінің ықпалы;
<question>Бастауыш мектепте математика оқыту курсы алдына мынадай міндеттер қойылады:
<variant>білімділік, тәрбиелік, дамытушылық және практикалық
<variant>танымдық қабілет дамыту
<variant>математикалық ойлау стилін қалыптастыру
<variant>жан-жақты дамыған жеке тұлға тәрбиелеу
<variant>тәрбиелік және білімділік.
<question>Оқушыларға өздігінен жұмыс орындату қандай мақсат көздейді?
<variant>мұғалімнің басшылығымен жүргізілетін оқу сабағы оқушының
<variant>өздігінен орындайтын жұмыстарымен ұштастырылып отырады;
<variant>мұғалімнің басшылығынсыз орындалатын жұмыс;
<variant>оқушының өздігінсіз орындалатын жұмыс;
<variant>кітаппен жұмыс жасауға дағдылану;
<variant>тапсырманы өз бетімен орындауға үйрету;
<question>Дүниетану пәнінен алынған ұғымдар негізінде қалыптасатын дағдыларға жатпайтынын белгіле
<variant> сөйлегіштік
<variant> біліктілік
<variant> шығармашылық
<variant> сезімталдық
<variant> бақылағыштық
<question> Дүниетану пәнін оқыту әдістемесі пәні қай ғылымдар жүйесіне жатады
<variant> педагогика
<variant> биология
<variant> география
<variant> математика
<variant> жаратылыстану
<question>Дамыта оқыту туралы зерттеген ғалымдар қатарына енбейді…
<variant> Л.К.Керімов
<variant>Т.тәжібаев
<variant>Л.С.Выготский
<variant>Қ.Жарықбаев
<variant> Л.В.Занков
<question>1 сыныпта даражарнақтылар класының қандай өкілдері қарастырылады
<variant>арпа
<variant>сәбіз
<variant>картоп
<variant>қарбыз
<variant>қалақай
5<question>Дүниетану пәнін оқыту әдістемесі психологияның көмегімен қандай заңдылықтарды зерттейді
<variant> ойлау, есте сақтау, оқушы назарын аудару заңдылықтары
<variant>есте сақтау
<variant> ойлау
<variant>практикалық
<variant>танымдық
<question>Дүниетану пәнінде қолданылатын әңгіменің ұзақтығы ІІІ-ІУ сыныптарда қанша уақыттан аспауы тиіс
<variant>10 минут
<variant>3 минут
<variant>5 минут
<variant>25 минут
<variant>20 минут
<question>Төмендегі аталған мемлекеттік құжаттардың қайсысында тақырыптар мазмұны ашылады
<variant> оқулықтар
<variant>дәптер
<variant> оқужоспары
<variant>пән бағдарламасы
<variant>мемлекеттік қаулы-қарарлар
<question>Білім беру мазмұнына қойылатын талаптарға енбейді…
<variant> бірізділік
<variant> көркемдік
<variant>өлкетанулық
<variant>ғылымилық
<variant>жүйелілік
<question>Саралап, деңгейлеп оқыту технологиясының авторы
<variant> Ж.Қараев
<variant>В.Ф.Шаталов
<variant> Қ.Аймағанбетова
<variant>С.Н.Лысенкова
<variant>Г.Жүнісова
<question> Мұғалімнің игеретін негізгі тұлғалық сапалары
<variant>компитентті
<variant>білімді
<variant>іскер
<variant>ойлайтын
<variant>есте сақтайтын
<question>ҚР математикасының бастауыш курсын құрастыруда:
<variant>дамыта
<variant>бағдарламалап
<variant>проблемалық
<variant>түсіндірмелік-иллюстрациялық
<variant>теориялық оқыту алынған.
<question>Хабарлау әдісі –
<variant>грамматика сабағында керекті материалды мұғалім өзі баяндап айтып береді;
<variant>мұғалім сұрақ қояды, оқушылар оқулықтардан оқып немесе өз бетімен жауап қайтарады;
<variant>баяндалады;
<variant>сұрақ-жауап түрінде өткізіледі;
<variant>түсіндіру мазмұндау ;
<question>2-сыныпқа арналған оқу-әдістемелік топтама:
<variant>оқулық, дидактикалық материалдар, дидактикалық ойындар мен қызықты тапсырмалар, әдістемелік нұсқаулардан
<variant>оқулық, әдістемелік құралдар, №1 және №2 баспа негіздегі дәптерлер, дидактикалық материалдар, дидактикалық ойындар және қызықты тапсырмалардан
<variant>оқулық, №1 және №2 баспа негіздегі дәптерлер, дидактикалық материалдар, дидактикалық ойындар және қызықты тапсырмалардан
<variant>оқулық, дидактикалық материалдар, дидактикалық ойындар және қызықты тапсырмалар, кестелер мен модельдерден
<variant>оқулық, баспа негіздегі дәптерлер, дидактикалық материалдар, таратылатын дидактикалық карточкалардан тұрады.
<question>Жаттығудың неше түрі бар?
<variant> 2;
<variant> 3;
<variant> 4;
<variant> 5;
<variant>жаттығудың түрі жоқ;
<question>Т.Қ.Оспановтың «Математика» оқулығындағы жаттығулар былай сараланады:
<variant>жаңа ұғымды оқыту, қайталау, оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту, шығармашылық сипаттағы
<variant>жаңа материалды оқыту, жаңаны енгізу, бекіту
<variant>продуктивтік, репродуктивтік, шығармашылық
<variant>жаңа ұғымды оқыту, қайталау, жалпылау
<variant>жаңа ұғымды оқыту, жаттықтыру, дайындау.
<question>Грамматикалық талдаудың түрлері қандай?
<variant>фонетикалық,морфологиялық, синтаксистік;
<variant>синтасистік;
<variant>аралас талдау;
<variant>көлемі жағынан толық талдау;
<variant>ішінара талдау;
<question1>Т.Қ.Оспановтың «Математика» оқулығындағы қайталауға арналған материалдар:
<variant>қара
<variant>көк
<variant>жасыл
<variant>қызыл
<variant>сары түспен ерекшеленген.
<question>Мұғалімнің оқыту процесіндегі міндеті:
<variant>баланың анық есітіп, қабылдау мен сөйлеуі;
<variant>қажетті сөздерді үйрете білу;
<variant>ұқсас бөлшектерді ажыратып жазу;
<variant>талаптарды басшылыққа ала отырып,тақырыпқа талдау жасау;
<variant>жаңа материалды өткен материалмен байланыстыру;
<question1>Т.Қ.Оспановтың «Математика» оқулығындағы оқушылардың танымдық қабілеттерін дамытуға бағытталған жаттығулар:
<variant>көк
<variant>қызыл
<variant>жасыл
<variant>қара
<variant>сары түспен ерекшеленген.
<question>Қазақ тілі методикасының ғылыми негізі қай дәуірден басталады?
<variant>октябрь революциясына дейінгі дәуірде;
<variant>1935ж.
<variant>1937ж
<variant>1935ж.
<variant>октябрь революциясынан кейінгі дәуірде;
<question>Тұлғалық сапаларға жатпайтынын белгіле
<variant> ойнайтын
<variant>шығармашылықпен жұмыс істейтін
<variant>ойлайтын
<variant> мазмұнды компитентті, ізденетін
<variant>жеке және топпен жұмыс істей алатын
<question>Экологиялық мазмұнды сабақта…
<variant>практикалық жұмыс жүргізеді
<variant>кеппешөппен, табиғи объектімен жұмыс
<variant>лупамен жұмыс істейді
<variant>зертханалық жұмыс істейді
<variant>сарамандық жұмыс жасайды
<question>Тірі табиғат объектілеріне жатпайтынын белгіле
<variant>пайдалы қазбалар
<variant>бөлме әсімдіктері
<variant>тірі организмдер
<variant>аңдар
<variant>гүлді өсімдіктер
<question>Қолдан жасалған көрнекіліктерге жатпайтынын белгіле
<variant>гүл моделдері
<variant>құрғақ препараттар
<variant>ылғал препараттар
<variant>кеппе шөптер
<variant>дайын препараттар
<question>Көрнекілік түріне не жатады
<variant> бейнелі суретті пайдалану
<variant>мәтіндітүсіндіру
<variant>мәтінді талдау
<variant>бақылағандары бойынша шығарма жазу
<variant> табиғаттағы бақылау
<question>Интерактивтік әдістің мақсаты
<variant> іздену дағдыларын қалыптастыру
<variant>өзбетімен жұмыс
<variant>техникалық құралдарды пайдалану
<variant>оқулықтан оқу
<variant> бақылау
<question>Тірі табиғат бұрышында өсетін тірі организмдер …
<variant> бағдарлама мазмұнына байланыста
<variant> таңдап алынған
<variant>оқушылар еркімен таңдалған
<variant>орман жануарлары
<variant>дала жануарлары
<question>Тірі табиғат бұрышына қойылатын талап …
<variant> жарық, жылы, ыңғайлы
<variant>ретіне қарай
<variant> сынып бөлмесінің бір бұрышы
<variant>жылы
<variant>ыңғайлы
<question>Мемлекеттің тарихи дәстүрін көрсететін белгісі
<variant>ел таңбасы
<variant>ән ұраны
<variant>туы
<variant>тарихы
<variant>конституциясы
<question>Оқушыларды шығармашылыққа баулу әдісі …
<variant>проблемалық ситуация туғызу
<variant>тапсырма беру
<variant>оқушылардың өздік жұмысы
<variant>жаңа ұғым беру
<variant>оқушылардың білімін тексеру
<question>1-сыныпта математиканы оқытуға аптасына:
<variant>4
<variant>2
<variant>3
<variant>6
<variant>5 сағат бөлінген.
<question>Қазақ тілі сабақтарын қай-қайсында болмасын үй тапсырмасын тексеру мен жаңа сабақты түсіндіру жүргізіледі.Бұл қандай сабақ?
<variant>біріккен сабақ;
<variant>аралас сабақ;
<variant>қайталау сабағы;
<variant>тексеру сабағы;
<variant>бекіту сабағы;
<question>2-сыныпта математиканы оқытуға аптасына:
<variant>4
<variant>2
<variant>3
<variant>6
<variant>5 сағат бөлінген.
<question>Қазақ тілі сабақтарына қандай дидактикалық талаптар қойылады?
<variant>қазақ тілі сабақтарында таблица,схема зерттеулер, заттар т.б түрлі көрнекі құралдарды кең қолданылуы;
<variant>материалдарды түсіндіруде жаңа материал өткен материалмен байлланыстыру;
<variant>сабақтың тақырыбымен мақсатына оқушылар анық түсіну қажет;
<variant>жаттығудың формасымен түрлері мейлінше түрлендіріп отырыуы тиіс;
<variant>әр сабақты өткенде материалды қайталайды;
<question>3-сыныпта математиканы оқытуға аптасына:
<variant>5
<variant>2
<variant>6
<variant>4
<variant>3 сағат бөлінген.
<question>Дидактика ұғымы.
<variant>оқытудың тиянақтылығы;
<variant>оқытудың теориясы;
<variant>оқытудың көрнекілігі;
<variant>дамыта оқыту;
<variant>оқушыларға көмекші құрал;
<question>4-сыныпта математиканы оқытуға аптасына:
<variant>5
<variant>2
<variant>6
<variant>4
<variant>3 сағат бөлінген.
<question>Қазақ тілі әдістемесінің синтаксис саласын зерттеуші әдіскер.
<variant>Х. Арғынов;
<variant>С. Рахметова;
<variant>А. Ысқақов;
<variant>І. Кеңесбаев;
<variant>М. Балақаев;
<question>Бірінші сыныптағы дайындық кезеңінің ұзақтығы:
<variant>сағат16
<variant>бірінші тоқсан бойы
<variant>20 сағат
<variant>екі апта
<variant>алғашқы бес күн
<question>Әдістеменің негізін салушы әдіскер.
<variant>А. Ысқақов;
<variant>І. Кеңесбаев;
<variant>М. Балақаев;
<variant>Ә. Төлеуов:
<variant>И.Ұйқыбаев;
<question>Бағдарламада бастауыш сынып математикасының:
<variant>қазақ тілі, әдебиеттік оқу, еңбекке баулу, ән, бейнелеу өнері, дүниетану, дене шынықтыру пәндерімен пәнаралық байланысы қарастылыпған
<variant>математика, ана тілі, дүниетану, ән, бейнелеу өнері, педагогика
<variant>физиология, анатомия, психология, философия;
<variant>педагогика, психология, философия, логика, математика
<variant>алгебра, геометрия, логика, арифметика
<question>Ақыл-ой дағдысына жатпайды
<variant> тапсырманы дер кезінде орындау
<variant> бақылағыштық
<variant>тез ойлау
<variant>шешім қабылдау
<variant>қорытындышығара білу
<question>Интеллектуалдық сапаға жатпайтынын белгіле
<variant> көру
<variant>қорытындылау
<variant> ойлау
<variant>салыстыру
Е) пікірінің қисындылығы мен жүйелілігі
<question> Адам, қоғам, табиғат туралы оқушыларда біртұтас көзқарас қалыптастыру және адамның орны мен ролін түсінуге көмектесу
<variant>дүниетану мақсаты
<variant>дүниетану әдістері
<variant>дүниетану құралдары
<variant>дүниетану тәсілдері
<question> Оқушылардың түсінік пен ұғымдарды, іскерлік пен дағдыны дұрыс қалыптастыру мақсатында өлі және тірі табиғат объектілері мен құбылыстарын тікелей қабылдауы
<variant> бақылау
<variant> әңгімелеу
<variant> түсіндіру
<variant> баяндау
<question> Әңгіменің ұзақтығы ІІІ-ІУ сыныптарда
<variant> 10-15 минут
<variant> 20-25 мин.
<variant> 30мин.
<variant> 45 мин.
<question> Аса қиын мәселелерді оқушыларға ашып көрсетуге мүмкіндік береді, қажетті қорытынды жасауға және жинақтауға бағыттап, байланыстар мен өзара тәуелділіктерді анықтайды
<variant> түсіндіру әңгімесі
<variant> кіріспе әңгіме
<variant> қорытынды әңгіме
<variant> сипаттау әңгіме
<question> Оқулықтың құрылу принципі
<variant> өлкетану
<variant> философия
<variant> филология
<variant> педагогика
<question> Оқылатын объектілер мен құбылыстарды жаңа байланыстарды қарастырып, тереңірек ой елегінен өткізуге, жинақтап қорытындылауға жәрдемдеседі
<variant> пысықтау
<variant> үйге тапсырма
<variant> қайталау
<variant> қорытындылау
<question> Тәжірибені бүкіл сынып жасағанда тексеру
<variant> жаппай
<variant> жеке
<variant> топтық
<variant> жұптық
<question > Бала мен мұғалімнің үнемі түрленіп отыратын өзара қарым-қатынасының өзегі, мазмұнды ұйымдастырушы құрылым
<variant> технология
<variant> өндірістік технология
<variant> педагогикалық технология
<variant> Оқыту технологиясы
<question>Әдістеме қалай дамыды?
<variant>мысал, жаттығу арқылы;
<variant>өздігінен;
<variant>ән аралық;
<variant>жаттығу арқылы;
<variant>озат тәжірибеден;
<question>Оқушылардың баспа негіздегі дәптерде орындаған жазба жұмыстарын:
<variant>күнделікті сабақ соңында тексеру қажет
<variant>апта соңында
<variant>орындалу барысында
<variant>тоқсан соңында
<variant>сабақтың соңында
<question>Қазақ тілі әдістемесінің лексика бөлімі зерттелене бастаған жыл.
<variant>1978ж;
<variant>1980ж;
<variant>1960ж;
<variant>1968ж;
<variant>1936ж;
<question>2-сыныптың бірінші жарты жылында оқушылардың жазбаша бақылау жұмыстарын орындауға:
<variant>35 минут
<variant>20 минут
<variant>40 минут
<variant>45 минут
<variant>45 минуттан артық бөлінген.
<question>Ш. Сарыбаевтың қазақ тілі методикасының кейбір мәселелері кітабы шыққан жыл.
<variant>1956ж;
<variant>1962ж;
<variant>1936ж;
<variant>1948ж;
<variant>1950ж;
<question>3-4 сыныптарда оқушылардың жазбаша бақылау жұмыстарын орындауға:
<variant>40 минут
<variant>35минут
<variant>20 минут
<variant>45 минут
<variant>45 минуттан артық уақыт бөлінеді.
<question>“Қазақ тілі методикасы” атты еңбектің 2-ші бөлімі жарық көрген жыл.
<variant>1936ж;
<variant>1943ж;
<variant>1952ж;
<variant>1946ж;
<variant>1940ж;
<question>Есептеу дағдыларын (12 есептеу тәсілдері) тексеру мақсатындағы жазба жұмыстарына қандай жағдайда «3» бағасы қойылады?
<variant>3-4 қате жіберілсе
<variant>1-2 қате жіберілсе
<variant>5 және одан артық қате жіберілсе
<variant>барлығы қате болса
<variant>қатесіз шығарылса.
<question>Сөздерді оқытуда байқайтын, олардың бойына жарыса жүретін заңдылықтар.
<variant>ой;
<variant>лексикалық және грамматикалық заңдылық;
<variant>пікір;
<variant>тәрбие;
<variant>логика;
<question>Егер жазбаша орындалған жұмыста 2-3 өрескел, 1-2 өрескел емес қате жіберілсе, онда:
<variant>«3»
<variant>«4»
<variant>«1»
<variant>«2»
<variant>«5» бағасы қойылады.
<question>Морфологиялық заңдылықты оқыту қалай жүргізіледі?
<variant>дидактикалық принцип негізінде;
<variant>белгілі бір мақсатты;
<variant>бір жүйеде;
<variant>бір пән бойынша;
<variant>тәрбиеде;
<question>Жазба жұмыстарын орындауда 1 өрескел, 1-2 өрескел емес қате жіберілген болса, онда:
<variant>«4»
<variant>«3»
<variant>«5»
<variant>«2»
<variant>«1» бағасы қойылады
<question>Қазақ тілінің тарауларының оқытылу түрі.
<variant>өзара бірлікте;
<variant>жеке дара;
<variant>қиылыстырыла;
<variant>тәрбиелеу;
<variant>ғылыми тұрғыда;
<question>Тек есептен тұратын жазба жұмыстағы есепті шешу барысында есеп дұрыс орындалса, онда:
<variant>«5»
<variant>«4»
<variant>«3»
<variant>«2»
<variant>«1» бағасы қойылады.
<question> Өз бетіндік жұмысты қалыптастыру мақсатында оқушылар жаңа тақырып бойынша меңгерген қарапайым білімдерін жетілдіріп тереңдетеді
<variant> Эвристикалық деңгей
<variant> Алгоритмдік деңгей
<variant> Шығармашылық деңгей
<variant> Оқушылық деңгей
<question> Дүниетану пәнін оқыту әдістемесі қандай ғылымдармен тығыз байланысты
<variant> педагогика, биология, астрономия, математика
<variant> педагогика, психология, биология, география
<variant> педагогика, қазақ тілі, математика, ана тілі
<variant> қазақ тілі, ана тілі
<variant> тарих, математика
<question> Дүниетану пәндерден материалдық жағынан ерекшелігі
<variant> адам туралы оқитындықтан
<variant> тірі табиғатты оқытатындықтан
<variant> табиғат туралы болғандықтан
<variant> өлі табиғат оқылатындықтан
<variant> материалдық базасы болуы тиіс
<question>Экологиялық тәрбиенің негізгі міндеті
<variant> табиғаттағы маусымдық өзгерістерді бақылауға үйрету
<variant> табиғаттағы әдемілікті көре білуге үйрету
<variant> табиғатқа жауапкершілікпен қарап, ондағы байланыстарды бұзбауға және үнемді пайдалануға
<variant> экологиялық мәдениеттілікке тәрбиелеу
<variant> табиғатты қорғау жұмыстарын жүргізу
<question>Практикалық жұмыстардың кезеңдерінде жатпайтынын белгіле
<variant> мұғалімге жұмыс қорытындысын көрсету
<variant> кітап оқу
<variant> объектілерді таңдау
<variant> жұмыстың жоспарын жасау
<variant> дәптермен жұмыс
<question>Дүниетану пәнін оқыту әдістемесі психологиямен байланысы негізінде қандай проблемаларды шешеді
<variant> оқыту формаларын
<variant> оқыту әдістерін
<variant> әр пәннің ерекшелігі
<variant> пәнаралық байланысты
<variant> жеке оқушының психологиялық ерекшеліктері ескеріледі
<question>Дамыта оқыту технологиясының мақсаты
<variant> бала бойында еркіндік, дербестік, белсенділік т.б.қасиеттер қалыптастыру
<variant> таланттарды тәрбиелеу
<variant> баланың жеке қасиеттерін ашу арқылы азамат етіп тәрбиелеу
<variant> мемлекеттік стандарт көлемінде оқыту
<variant> әр оқушыны қабілетіне қарай оқыту
<question>Оқушылардың топпен жұмыс істеуіне қолайлы орта
<variant> жеке жұмыс істей алатындай
<variant> оқушының қарым-қатынастық құзіреттілігіне қалыптастыру
<variant> топпен жұмыс істей алатындай
<variant> жұмыс істей алуын қалыптастыру
<variant> өзін-өзі тәрбиелей алу
<question>Морфологиялық мазмұнды сабақтарда…
<variant> кеппешөп табиғи объектімен жұмыс
<variant> кітаппен жұмыс жасайды
<variant> лупамен жұмыс жасайды
<variant> оқулықпен жұмыс жасайды
<variant> тәжірибе жүргізеді
<question>Дүниетану пәнінен өткізілетін кластан тыс жұмыстың жеке түрі….
<variant> жоспарлы түрде беріледі
<variant> тірі табиғат бұрышында орындалады
<variant> класта орындалады
<variant> пәнге қызығатын жеке оқушыға беріледі
<variant> мұғалімнің қалауымен беріледі
<question>Сөз таптары қанша топқа бөлініп оқытылады?
<variant>тоғыз;
<variant>бес;
<variant>төрт;
<variant>үш;
<variant>жеті;
<question1>Математикадан қорытынды (жылдық) баға оқушыға:
<variant>мұғалімнің жүйелі бақылауының, ауызша сұраудың, ауызша және жазбаша күнделікті бақылаудың негізінде қойылады
<variant>тақырыптық бақылау жұмысы нәтижелерінің
<variant>тестік жұмыстар нәтижесінің
<variant>ауызша және жазбаша күнделікті бақылаудың
<variant>жылдық бақылау жұмысының және күнделікті бағалаудың
<question>Негізгі түбір мен туынды түбір туралы нешінші сыныпта өтіледі?
<variant>3;
<variant>2;
<variant>1;
<variant>4;
<variant>5;
<question1>Бастауыш мектептегі математика курсының негізгі мазмұндық-әдістемелік жүйесін:
<variant>теріс емес бүтін сандардың нумерациясы, арифметикалық амалдар және олардың қасиеттері, есептеу тәсілдері, шамалар және оларды өлшеу, алгебра элементтері, геометрия элементтері, есептерді шешуге үйрету
<variant>арифметика, алгебра, геометрия, логика элементтері, информатика элементтері
<variant>есептерді шешуге үйрету, арифметикалық амалдар және олардың қасиеттері, алгебра және геометрия элементтері
<variant>миллион көлеміндегі сандар нумерациясы, арифметикалық амалдар және есептеу тәсілдері, есептерді шешуге үйрету
<variant>алгебра элементтері, арифметика элементтері, логика элементтері, информатика элементтері құрайды
<question>“ Орфографиялық сөздік ” еңбегінің авторы.
<variant>М. Дүйсебаева;
<variant>Д. Әлімжанов;
<variant>Ш. Сарыбаев;
<variant>А. Исабаев;
<variant>Б. Құлмағанбетова;
<question1>Бастауыш математика курсында:
<variant>теріс емес бүтін сандар
<variant>натурал сандар және нөл саны
<variant>натурал сандар
<variant>рационал сандар
<variant>иррационал сандар және натурал сандар қарастырылады
<question>Семантикалық принцип.
<variant>сөздің тарихы;
<variant>сөзді орнына қарай айқындау;
<variant>мағыналарды салыстыру;
<variant>сөзді өмірмен ұштастыру;
<variant>сөздің шығу тегі;
<question>Математиканың бастауыш курсында нумерация төмендегідей ретте оқытылады:
<variant>«Ондық», «Жүздік», «Мыңдық», «Натурал сандар және нөл саны»
<variant>«0-ден 10-ға дейінгі сандар», «Толық ондықтар», «0-ден 100-ге дейінгі сандар», «0-ден 1000-ға дейінгі сандар», «Натурал сандар және нөл саны»
<variant>«Ондық», «Жүздік», «Екінші ондық», «Мыңдық», «Натурал сандар және нөл саны»
<variant>«0-ден 10-ға дейінгі сандар», «11-ден 20-ға дейінгі сандар», «0-ден 100-ге дейінгі сандар», «Көп таңбалы сандар»
<variant>«Ондық», «Мыңдық», «Көп таңбалы сандар»
<question> Сын есім сөз табы ретінде өтілуі нешінші сыныпта?
<variant>екі;
<variant>бір;
<variant>үш;
<variant>төрт;
<variant>бес;
<question>Математиканың бастауыш курсының материалдары қандай жүйе бойынша оқытылады?
<variant>концентрлік
<variant>сызықтық
<variant>циклдік
<variant>модульдік;
<variant>сызықтық – концентрлік
<question>Әдіскер С. Жиенбаевтың еңбегі.
<variant>грамматикалық таблицалар;
<variant>талдау түрі;
<variant>бастауыш мектеп;
<variant>үлкендерге хат;
<variant>жаттығу мен емле;
<question1>Сандарды салыстыру:
<variant>өзара бір мәнді сәйкестік тағайындау арқылы орындалатын жиындарды салыстыру
<variant>цифрлардың орны жайлы білімге сүйену
<variant>азайту амалын орындау
<variant>қосу амалын орындау
<variant>жиындарды біріктіру операциясын орындау негізінде жүзеге асырылады
<question>“ Пунктуацияны оқыту жолдары” еңбегінің авторы.
<variant>Ә. Хасенов;
<variant>Ш. Әуелбаев;
<variant>Ы. Маманов;
<variant>Д. Әлімжанов;
<variant>И. Ұйықбаев;
<question>Екі үш таңбалы санды салыстыру:
<variant>жүздіктерден
<variant>ондықтардан
<variant>бірліктерден
<variant>разрядтар мен кластар кестесінен
<variant>көрнекі құралдарды қолданудан басталады.
<question>Көрнекілік принципін теориялық жағынан бірінші болып негіздеген педагог.
<variant>Я.А.Каменский;
<variant>Макаренко;
<variant>А.Байтұрсынов;
<variant>Ы. Алтынсарин;
<variant>М.И. Павлов;
<question>Бірінші сыныпта:
<variant>«Ондық», «Толық ондықтар»;
<variant>«Ондық», «20 көлеміндегі сандар»
<variant>«20 көлеміндегі сандар»
<variant>«Ондық», «Жүздік»
<variant>«Жүздік», «Мыңдық» сандар концентрі оқытылады
<question>Сауат ашу жұмысы буын және тұтас сөз әдісі қай ғасырдан бастап жүргізіле бастады?
<variant>ХІХ – ХХ ғасыр;
<variant>ХІХ ғасырдың соңы;
<variant>ХХ ғасырдың басы;
<variant>ХҮІІІ ғ. 2-жартысы;
<variant>ХҮІІІғ. 90- жылдары;
<question>Екінші сыныпта:
<variant>«Жүз көлеміндегі сандар», «Мың көлеміндегі сандар»
<variant>«20 көлеміндегі сандар»
<variant>«Мың көлеміндегі сандар»
<variant>«10 көлеміндегі сандар», «Толық ондықтар»
<variant>«Көп таңбалы сандар» концентрі оқытылады
<question>Оқушы оқуға, жазуға үйрену барысында меңгеруге тиісті ең басты процестер.
<variant>сөзді буынға, буынды дыбысқа ажырату және керісінше, дыбыстардан буыннан сөз құрастыру;
<variant>әріпті дұрыс айта білу;
<variant>буындап оқу;
<variant>суретке қарап әңгімелеу;
<variant>сауатты жаза білу;
<question1>4-сыныпта:
<variant>«Натурал сандар және нөл саны»
<variant>«1000000000 көлеміндегі сандар»
<variant>«1000 көлеміндегі сандар»
<variant>«1000000 көлеміндегі сандар»
<variant>«Теріс және оң сандар» концентрі оқытылады.
<question>Балалардың өздігінен орындайтын жұмыстардың түрлері қанша?
<variant>бесеу;
<variant>біреу;
<variant>үшеу;
<variant>төртеу;
<variant>алтау;
<question>«0 саны және цифры» тақырыбы:
<variant>«2 саны және цифры»
<variant>«1 саны және цифры»
<variant>«3 саны және цифры»
<variant>«9 саны және цифры»
<variant>«10 саны» тақырыбынан кейін оқытылады
<question>Сыныптан тыс жұмыстар өзінің формасы жағынан бірнеше топқа бөлінеді қандай?
<variant>топтық, көпшілікті, жеке;
<variant>бірыңғай;
<variant>дара;
<variant>жалпылай;
<variant>бірізділік;
<question>Бастауыш сыныптарда теріс емес бүтін сандар нумерациясы деп:
<variant>сандарды оқу, жазу, салыстыру және разрядтарға жіктеуді
<variant>сандарға амалдар қолдануды
<variant>сандарды тану, салыстыру және жазуды
<variant>санды өрнектерді құру және жазуды
<variant>есеп және оны шешуді айтамыз
<question>Екінші сыныпта өтілетін сан есімнің түрлері
<variant> есептік және реттік;
<variant> жинақтық және топтау;
<variant> болжадық;
<variant>бөлшектік;
<variant>барлық түрі;
<question>Екі таңбалы сандардың ауызша нумерациясын оқыту:
<variant>ондықтар мен бірліктер
<variant>санның разряды жайлы
<variant>класс және разряд
<variant>балаларда сан
<variant>сандарды қосу және азайту ұғымдарын қалыптастырудан басталады
<question>Жалпы білім беретін бастауыш мектептегі грамматика курсының алға қойған ең басты мақсаты не?
<variant>оқушыларға ана тілінің заңдарын грамматикалық құрылыс ерекшеліктерін білгізу, олардың байланыстарын меңгерту;
<variant>оқушылар оқу материалдарын әр тараптан түсінуі;
<variant>оқушылар ережелерді өздігінен жасай алатын дағдыларға үйренуі;
<variant>оқушылардың орфографиялық ережелерді тек құрғақ жаттамай меңгерілген білім дәрежелерін оқушылар жазба жұмыстарында пайдалану;
<variant>оқушылар білім нәтижесін санасына сіңіру;
<question>Қай санда 7 цифры жүздік миллионды көрсетіп тұр?
<variant>66765000556
<variant>76556666
<variant>676565666
<variant>6775666
<variant>7665556
<question>Оқушылар бастауыш сыныптарда нені меңгереді?
<variant>ана тілінің негізгі нормасын;
<variant>топтауды;
<variant>талдауды;
<variant>салыстыруды;
<variant>тіл құбылыстарды байқай алуды;
<question>Класс ұғымы:
<variant>4
<variant>2
<variant>3
<variant>1
<variant>5 сыныпта енгізіледі.
<question>Мектеп оқушыларына қазақ тілінен білім беруде тілдік материалды меңгертудің сатылы басқыштары қандай қызмет атқарады?
<variant>меңгерудің аналитикалық — синтетикалық басқышы;
<variant>нақты материалдарды меңгеру;
<variant>материалдан тиісті қорытында шығару;
<variant>оқушылар зейінін объектіге аудару;
<variant>есті және ерікті белгілі дәрежеде көмектесуі;
<question>Мың көлеміндегі натурал сандар алғаш рет:
<variant>2
<variant>1
<variant>3
<variant>4
<variant>5 сыныпта енгізіледі
<question>Оқушылар зейінін өтіліп отырған объектіге аударып оны жақсы меңгеруге көмектеседі, оқушылардың саналы түрде қолдана білу мүмкіндігін жасайды, оқушылар сөздерді өз орнына қолданып, тіл мәдениетін дамытатын қай әдіс?
<variant>салыстырмалы әдіс;
<variant>жаттығу әдісі;
<variant>кітаппен жұмыс істеу әдісі;
<variant>көрнекілік әдісі;
<variant>шығарма жаздыру әдісі;
<question>346 = 300+40+6 түріндегі жазу:
<variant>разрядтық қосылғыштарға
<variant>разрядтық бірліктерге
<variant>разрядтық көбейткіштерге
<variant>қосылғыштарға
<variant>бөлгіштерге жіктеуді білдіреді