<<question>> Спорт психологиясының мынадай тармақтары бар
<variant> жарыс және жаттығу психологиясы
<variant> балалар психологиясы
<variant> еңбек психологиясы
<variant> адамзаттың мәдени тәжірибесін сақтау
<variant> жас кезеңдерінің психологяисы
<<question>> Санаға тән:
<variant> Әлеуметтік жағдайлармен себептелу
<variant> Инстинктілі іс — әрекет
<variant> Бейнелеу биологиялық қажеттіліктердің қанағаттандырылуы мен байланысты
<variant> Инстинктілі іс — әрекет шегінен шықпайтын белсенділік
<variant> Тұқымқуалаушылық арқылы береді
<<question>> А. Маслоу теориясыныңмәні
<variant> әр адамның ішкі табиғатында позитивті өсу мен өзін – өзі жетілдіру потенциалы бар
<variant> адамның өмірін, іс – әрекетін анықтайтын басты күш әлеуметтік қарым – қатынасты тудыратын, басқа адамдарға бағыттайтын қауымдастықтық сезімі деп есептеген
<variant> тұқым қуалау
<variant> инстинктер мен архитиптер
<variant> жеке бастық санасыздық
<<question>> Формальды емес топтыңқарым – қатынас ерекшелігі
<variant> көзқарас бірдейлігі
<variant> ұнатпау
<variant> жек көру
<variant> мақсатқа бағыттау
<variant> ұқсас келу
<<question>> Рецепторлардың орналасу ерекшеліктерінеорай түйсіктердің түрлері
<variant> экстрорецепторлар
<variant> ассоциациялар
<variant> рефлексиялар
<variant> синесттезия
<variant> адаптация
<<question>> Қимыл – қозғалыс есі
<variant> қимыл – қозғалыс дағдыларын қайта жаңғырту
<variant> әр түрлі амалдарды қолдана отырып есте сақтау
<variant> іріктелген оқиғаларды есте қалдыру
<variant> сезімдерді есте қалдыру
<variant> мәселеніұзақ мерзімдіесте қалдыру
<<question>> Ой операциялары
<variant> талдау
<variant> дедукция
<variant> индукция
<variant> аналогия
<variant> рефлекс
<<question>> Гипербола жолымен жасалған қиял өнімі
<variant> үш басты айдаһар
<variant> ою- өрнек
<variant> су перісі
<variant> каррикатура
<variant> кентавр
<<question>> У.Джеймс пікірінше адамдардың қайғыруын, қорқуын, қуанышын, бейнелейтін эмоциялық күйлер
<variant> күлу
<variant> бозару
<variant> ұялу
<variant> қызару
<variant> бас изеу
<<question>> В.А.Иванниковтыңпікірі бойынша ерік психлогиясы саласындағы зерттеулерге деген қызығудың төмендеуіне үш себеп бар
<variant> әдіснамалық қиындықтар
<variant> ерікті жеке дербес күш ретінде мойындалу
<variant> бағыттардың көптігі
<variant> оқулықтарды ерік туралы тараулардың жоқтығы
<variant> психологиядағы жалпы дағдарысқа байланысты ығыстырылуы
<<question>> Темперамент типтеріКречмер бойынша
<variant> шизотомик
<variant> астеник
<variant> диспластик
<variant> пикник
<variant> атлетик
<<question>> Тұлғаның формальды – динамикалық моделі: (В.С.Мерлин, А.В.Либин бойынш<variant>
<variant> темперамент
<variant> сөздік құрылымдар
<variant> мотив
<variant> іс – әрекет
<variant> бағдар
<<question>> Талант
<variant> әрект негізінде айқындалып дамиды
<variant> мінездің тұрақтылығы
<variant> қабілеттің физиологиялық негізі
<variant> ақыл – ой мен іс – әрекеттінің жоғары дәрежеге көтерілуі
<variant> бір әрекетті шығармашылықпен орындау қабілеті
<<question>> Б.М. Теплов анықтамасы бойынша қабілет
<variant> қандай да бір немесе көптеген әрекеттерді табысты орындалуына қатысы бар дербес ерекшеліктер
<variant> адамның іс- әрекетінңі меңгере алу қабілеті
<variant> организмнің физиологиялық өзгешеліктерімен шарттас психикалық құбылыс
<variant> тума қабілеттерден туындайтын адамның іс – әрекеті
<variant> адамның әлеуметтік мінез- құлқының ерекшелігі
<<question>> Тәлім – тәрбие психологиясының салалары
<variant>тәрбие
<variant> әскери
<variant> ғарышкерлік
<variant> герантология
<variant> спорт
<<question>> Психиканың пайда болуы, яғни генезисі және оның дамуы туралы ғылымда бірнеше теориялық бағыт
<variant> биопсихизм
<variant> рефлексология
<variant> логотерапия
<variant> фатализм
<variant> валюнтаризм
<<question>> К.Г.юнг бойынша тұлға құрылымы
<variant> ұжымдық сана
<variant> менен жоғары
<variant> әлеуметтік мен
<variant> шындықтағы мен
<variant> физикалық мен
<<question>> Құрылу принципі мен әдісіне қарай топтар
<variant> формальды
<variant> референт
<variant> этностық
<variant> ұжымдық
<variant> шағын
<<question>> Апперцепция:
<variant> қабылдаудың маңызды қасиеттерінің бірі
<variant> шындықтағы болмысты түрлі себептерге байланысты қате қабылдау
<variant> толып жатқан объектілердің біреуін іріктеу
<variant> объектінің жеке қасиеттерден жеке бөліктерден тұрғанымен тұтас қабылдау
<variant> заттардың қасиеттерін тұрақты қабылдау
<<question>> Естің негізгі түрлері
<variant> тұлғаның психикалық белсенділігіне байланысты
<variant> жеке тұлғаның өзіндік талғамына тәуелді
<variant> қозғалыс түйсігі
<variant> біліммен іскерік дағдыларға орай
<variant> тұлғаның көзқарастарымен ұстанымдарына сай
<<question>> Ойлау процесінің басталуы
<variant> мәселе қоя білу
<variant> талғам
<variant> таңдау
<variant> таным
<variant> белсенділігі
<<question>> Қиял анықтамасы
<variant> сыртқы дүниедегі заттар мен құбылыстардың образдарын жаңғыртып, оларды өңдеп бейнелеуден тұратын, тек адамға ғана тән психикалық процесс
<variant> сыртқы дүние құбылыстарының жекелеген қасиеттерінің бейнесі
<variant> көрнекі, сонымн бірге заттың сипаты белгілерін сәулелендіретін жалпылама бейне
<variant> тәжірибеде болғанды білу
<variant> бейненің мида тұтастай бейнеленуі
<<question>> Эмоциялардың ортақ қасиеттері
<variant> ұзақтығы
<variant> субъективті мән
<variant> жағымды және жағымсыз эмоциялар
<variant> қажеттілік күйі
<variant> эмоция көрінісі
<<question>> тоқтамға келгіш адамға тән
<variant> тәуекелге бел байлау
<variant> өз ісіне есеп беру
<variant> көп жағдайларды байқамау
<variant> жанашырлық таныту
<variant> адамдармен тез тіл табысу
<<question>> Э.Кречмер анықтаған конституциялық тип –атлетик сипаттамасы
<variant>кең иықты
<variant> жазық кеуделі
<variant> дене бітімі үйлесімсіз
<variant> аяқ – қолдары және ұзын және арық
<variant> бойы қысқа немесе орташа
<<question>> Псхологияның зерттеу мәселелері:
<variant>психикалық қасиеттер
<variant>психикалық қызмет
<variant>зат пен оның атауы арасындағы қатынас
<variant>тұрмыстық тіл
<variant>психологияның мақсаттары
<<question>> Санасыздық көрсеткіштер:
<variant>түс көру кезіндегі психикалық құбылыстар
<variant>әлеуметтік жағдайлар
<variant>шындықты шығармашылықпен өзгерту
<variant>дүниені оның мәнд байланыстары мен қатынастарында бейнелеу
<variant>кейбір іс-әрекетке деген талпыныстар
<<question>> Экстровиттік мінез типі:
<variant>Аңқылдақ
<variant>Ойшыл
<variant>Бояу
<variant>Белсенді
<variant>Тұйық
<<question>> Адам әрекеті мен оның белсенділігінің жануарлар дүниесінен ерекше ажыратып тұрады:
<variant>Сапнасының болуы
<variant>Тұқымқуалаушылық
<variant>Инстинктілі іс-әрекет
<variant>Бейнелеу биологиялық қажеттіліктердің қанағаттандырылумен байланысты
<variant>Биологиялық эвалюция заңына бағынады
<<question>> Анализаторлардың бөліктері:
<variant>Сезім мүшесі
<variant>Сезгіштік
<variant>Тітіргендіргіш
<variant>Табалдырық
<variant>Рефлекс
<<question>> Арнайы есте қалдыру үшін қолданылатын шарттар:
<variant>Қабылданған нәрселерді өз сөзімен құастыру және өз ұғымдарымен байланыстары
<variant>Нақтылығын
<variant>Адамның жүріс-тұрысы сана арқылы реттеліп отырылады
<variant>Шоғырлануын
<variant>Тұлғаның мотивациялық сферасын зерттеу
<<question>> Ойлаудың түрлері:
<variant>Зат пен оның атауы арасындағы қатынасты табу
<variant>Эмоциялық сезімдік ойлау
<variant>Ұзақ мерзімді ойлау
<variant>Ырықсыз ойлау
<variant>Қысқа мерзімді ойлау
<<question>> Гипербола жолымен жасалған қиял өнімі:
<variant>бір көзді дәу
<variant>каррикатура
<variant>су перісі
<variant>ою-өрнек
<variant>Көрнекті-әрекеттік ойлау
<<question>> Интеллекттік сезім:
<variant>Адамның таным процестерімен байланысты
<variant>Адам күш беріп,әрекетке ұмтылдыратын көтеріңкі сезім
<variant>Қоғамдық өмірдің талабына сәйке адам мінез-құлқынан жиі көрінетін сезім
<variant>қоғамның тарихи дамуында пайда болған сезімдер
<variant>Адамды жағымсыз іс-әрекеттен тоқтатып отыратын күшті сезім
<<question>> Еріктік амалдардың кезеңдері.
<variant>дайындық кезеңі
<variant>Шешім қабылдау кезеңі
<variant>кедергілерді жеңу кезеңі
<variant>күрделі қозғалыстар кезеңі
<variant>мінез-құлықты меңгеру кезеңі
<<question>> И.П.Павлов жоғарғы жүке жүйесі қызметінің мынадай негізгі қасиеттерін ашып көрсеткен:
<variant>күші
<variant> инерттілігі
<variant>алмасуы
<variant>типі
<variant>әлсіздігі
<<question>> Мінез жөніндегі негізгі білімдер:
<variant>характелогия
<variant>графалогия
<variant>хиромантия
<variant>типі
<variant>тепе-теңдігі
<<question>> Адам қабілетінің даму деңгейлері:
<variant>талант
<variant>Белсенділік
<variant>Нышан
<variant>Бейімділік
<variant>Әуестік
<<question>> Оқуға қабілеттіліктің бұзылуы ғылымда былай аталады:
<variant>Дискалькулия
<variant>Афазия
<variant>Дипровация
<variant>Конфубуляция
<variant>ременсценция
<<question>> Медециналық психология салалары:
<variant>Психофармакология
<variant>Тифлопсихология
<variant>Герантология
<variant>Суурдопсихология
<variant>олигофренопсихология
<<question>> Психология ғылым ретінде дамуында ХХ ғ 30-50ж.ж. аралығында сипаттамасы:
<variant> Мәдени- тарихи теорияның пайда болуы
<variant> Психофизиологияның қалыптасуы
<variant> Ғылыми мектептердің дамуы
<variant> Необихеовиоризм, неофрейдизм жаңа саланың бағыттардың пайда болуы
- B) Рефлекс туралы ілімнің дамуы
<<question>> Психикалық бейнелеудің ерекшеліктері
<variant> мінез-құлық пен іс — әрекеттің мақсаттылығымен қамтамасыз етеді
<variant> оған түске ақпарат өңделмейді
<variant> белгілі бір адамға тән іс — әрекеттің қандай да бір сапалық-сандық деңгейін қамтамасыз ететін тұрақты құрылымдары сәулеленеді
<variant> дүниетанымдық көзқарас қалыптасады
<variant> адамның өміріндегі барлық түсініксіз құбылыстар бейнеленеді
<<question>> Тұлға психологиялық құрылымын жүйелеген психологтар
<variant> К.К. Платонов
<variant> Н.Г.Чернышевскиий
<variant> А.Р.Лурия
<variant> Л.С.Выготский
<variant> А.Н.Радищев
<<question>> Әлеуметтік перцепцияныңфункциялары
<variant> басқа адамдарды танумн қабылдау
<variant> өзгелерді қабылдау
<variant> өзін – өзі өзектендіру
<variant> дүниетаным
<variant> өзіндіксана
<<question>> Қабылдаудың классификациясында материяның тіршілік етуінің негізгі формалары
<variant> қозғалыс
<variant> ғылыми
<variant> мәдени
<variant> тұрақтылық
<variant> кеңістік
<<question>> Логикалық ес
<variant> мәндік байланыстарды табу
<variant> қозғалыстарды меңгеру
<variant> шешім қабылдау
<variant> өзіндік сананың қалыптасуы
<variant> белгілі тұжырым жасау
<<question>> салыстыру – бұл
<variant> заттардың ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау
<variant> заттардың мәнді жақтарын жинақтау
<variant> құбылыстардың жинақталған сипаты
<variant> белгілі тұтастықтан затты бөліп алу
<variant> жеке заттар мен құбылыстар туралы
<<question>> Гипербола жолымен жасалған қиял өнімі
<variant> үш басты айдаһар
<variant> ою- өрнек
<variant> су перісі
<variant> каррикатура
<variant> кентавр
<<question>> Эмоционалдық құбылыс құрылымындағы үш компонент
<variant> пәні
<variant> психикалық көңіл-күй
<variant> ішкі ресурстар
<variant> ішкі сенімділік
<variant> психикалық денсаулық
<<question>> Ерік көріністерін әлееумметтік факторарымен байланысты қарастырғандар
<variant> А.Адлер
<variant> Л.Фестингер
<variant> В.Вундт
<variant> И.Ф.Гербарт
<variant> Ч.Дарвин
<<question>> Темпераменттің анықтамасы
<variant> жүйке жүйесінің тума қасиеттерінен туындайтын адамның жеке өзгешеліктерінің бірі
<variant> әрбір адамның жеке басына тән өзіндік психологиялық қасиеттер мен ерекшеліктер жиынтығы
<variant> адамдар мен жануарлар денесіндегі сұйықтықтарға тәуелді болатын жеке дара ерекшеліктер
<variant> адамның іс – әрекеті және мінез- құлқы формасында көрінетін жеке дара психикаалық қасиеттердің жиынтығы
<variant>қандай да бір немесе көптеген әрекеттердің орныдалуыныңтабыстылығынақатысы бар дербесерекшеліктер
<<question>>Мінез жөніндегі негізгі білімдер:
<variant>характелогия
<variant>графалогия
<variant>хиромантия
<variant>типі
<variant>тепе-теңдігі
<<question>>Адам қабілетінің даму деңгейлері:
<variant>талант
<variant>Белсенділік
<variant>Нышан
<variant>Бейімділік
<variant>Әуестік
<<question>> Қазіргі кездегі қабілетердің барлық нұсқаларын жинаса мынадай негізгі үш типке бөлуге болады,
<variant>білімен,іскерлікпен және дағдымен сәйкес келмейтін,тек қана олардың тәжірибеде тиімді пайдалануына негізделген,
<variant>Қабілеттің арқасында адам алдын ала жоспарланған іс-әрекеттерінің жүзеге асыра алады,
<variant>Адамның өзінің психикасы мен қылықтарын саналы басқару қабілетінен көрінетін қасиет,
<variant>Қабілет дегеніміз іс-әрекеттің табысты орындалуына ықпал ететін жүике жүйесінің тума қасиеттері,
<variant>Қабілет сананың белгілі бір іс-әрекетке бағыталуы,
<<question>> Еңбек психологиясының мақсаты:
<variant> еңбек дағдыларын қалыптастыруда
<variant> хабар жүйелелінің қажетті заттарын қарастыру
<variant> еңбек әрекетіне психологиялық даярлық
<variant> әртүрлі жас кезеңіндегі балаларды біліммен қаруландыру
<variant> еңбек әрекетін ұйымдастыруда жас ерекшеліктерін есепке алу
<<question>>Психикалык бейне:
<variant> Механикалық енжар кешіру
<variant> Белгілі бір кажетгщіггеа, ьсрстгждъгктан туындаган дүниені белсенді түрде
беннелеу
<variant> Белгілі бір адамға тән іс — әрекеттің қандай да бір сапалық-сандық деңгейін қамтамассыз ететін тұрақты құрылымдар
<variant> Адамнын өміріндегі барлык түсініксіз кұбылыстар
<variant> Дүниетанымдықкөзқарас
<<question>>Э.Эриксон бойынша тұлға дамуының кезеңдері
<variant> орта ересек шақ
<variant> қарттық жас
<variant> сәби жас
<variant> жастар психологиясы
<variant> бастауыш мектеп жасы
<<question>>Адамның іс – әрекеті күделі бір – біріне тәуелді бірнеше деңгейі
<variant> психфизиологиялық қызмт
<variant> психикалық қасиет
<variant> психикалық процестер
<variant> санасыздық
<variant> танымдық процестер
<<question>>Кеңістікті қабылдау бұл заттардың
<variant> тереңдігі
<variant>) құрылымы
<variant> нақтылығы
<variant> мағынасы
<variant> қасиеті
<<question>>Бейнелердің ес түрлері
<variant> феноменальды
<variant> мән
<variant> ой операциялары
<variant> мағына
<variant> мазмұн
<<question>>Анализ
<variant> бүтінді бөлшектеу
<variant> мазмұндау
<variant> біріктіру
<variant> тұрақтандыру
<variant> салыстыра зерттеу
<<question>>Шығармашылық
<variant> өмірге жаңа, тың продукты әкеледі
<variant> өажырлы азабы мол еңбек
<variant> механикалық тұрғыда істелетін іс
<variant> бос қиялдану
<variant>жеке адамның қажеттілігі
<<question>> Сезімнің аффект дәрежесіне көтерілген кезде адам
<variant> көп жағдайларды байқамай қалады
<variant>жанашырлық танытады
<variant> адамдармен тез тіл табысады
<variant> өз мінез –құлқын саналы түрде мңгере алады
<variant>өз ісіне есеп беруге қабілетті
<<question>>Қоғамдық мәнді мақсаттарды алға қойып оған жете білуден көрінетін жеке адамның ерік қасиеті
<variant> ұстамдылық – дербестік
<variant> ішкі сенімділік
<variant> даралық
<variant> еріктік бөлінуі
<variant> қажеттілік
<<question>>В.Д.Небылицин темпераменттің үш негізгі компоненттерін бөліп қарастырды.олар.
<variant> индивидтің белсенділігі
<variant> индивидтің сезімталдығы
<variant>индивидтің жылдамдығы
<variant> индивидтің төзіділігі
<variant> индивидтің икемділігі
<<question>>Адам психологиясының жануарлар психикасының айырмашылығы:
<variant>Ортаның ықпалынан туған көрнекі әсерлермен анықталмайды
<variant>Бейнелеу биологиялық қажеттіліктердің қанағаттандырылумен байланысты
<variant>Биологиялық эвалюциялық заңына бағынады
<variant>Инстинктілік іс-әрекет шегінен шықпайтын белсенділік
<variant>Инстинктілі іс-әрекет
<<question>>А.Маслау потенциял адамның анағұрлым универсалды сипаты, барлық адамға тән
<variant>шығармашылық потенцал мен адамның анағұрлым универсальды сипаты, барлық адамға тән
<variant>инстинктерм мен архитиптер
<variant>жеке бастық санасыздық
<variant>Тұқым қалдыру
<variant>өмір сақтау
<<question>>Вербальды емес коммуникацияға кіреді:
<variant>Проксемика
<variant>Зат пен оның атауы арасындағы қатынасты табу
<variant>адамдардың бірігіп қызмет атқаруы үшін жоспар жасауы
<variant>Адаптация
<variant>Адамдардың ақпарат алмасуы
<<question>>Рецепторлардың орналасу ерекшеліктеріне орай түйсіктердің түрлері:
<variant>Интероцепторлар
<variant>Асссоциялар
<variant>Синестеция
<variant>Рефлекциялар
<variant>Зат пен оның атауы арасындағы қатынасты табу
<<question>>Ұзақ мерзімі есте сақталған мәлметтерді қайта санаға келтіруде еөрінетін қайта жаңғарту түрлері:
<variant>ерікті
<variant>пікір
<variant>сезім
<variant>тану
<variant>операциялар
<<question>>Ой қорытындыларының жасалу жолдары
<variant> индукция
<variant>рефлексия
<variant>эмпатия
<variant>амнезия
<variant>апатия
<<question>>Қиялда бейнелер жасау механизмдері
<variant> типизация
<variant> индукция
<variant> схематизация
<variant> фантазия
<variant> абстракция
<<question>> В.Вундт көрсеткен эмоцияның 3 өлшемі
<variant> қысым – бәсеңдеу
<variant> көңіл – күй сезім
<variant> әлсіз – күшті
<variant> тәуелсіз- тәуелді
<variant> тынышталу- қозу
<<question>> Ерік қимылы
<variant> ортақ мүддесін көздеу
<variant> инициатива
<variant> эмпатия
<variant> принциптілік
<variant> жинақтылық
<<question>>Сангвиник оқушылармен жүргілетін оқу – тәрбие жұмыстары
<variant> тұрақтылыққа тәрбиелеу
<variant> қарым – қатынасқа түсуді дамыту
<variant> қозғалғыштығын дамыту
<variant> қиындықты жеңуге үйрету
<variant>ұстамдылыққа үйрету
<<question>> Жан туралы ғылыми пікірді ұсынған шығыс ойшылдары:
<variant>. Әбу-Нәсыр әл Фараби
<variant>. Лукреций
<variant>. Ибн Рошд
<variant>. Демокрит
<variant>. Аристотель
<<question>> Психикалық бейне:
<variant> Өзінен кейін із қалдырмайды
<variant> ) Бір адамға тән іс — әрекеттің қандай да бір сапалық – сандық деңгейін қамтамасыз ететін құрылымдар
<variant> Дүниетанымдық көзқарас
<variant> Онда түскен ақпарат ерекше өңдеуге түседі
<variant> Белгілі бір қажеттіліктен, мұқтаждықтан туындаған дүниені белсенді түрде бейнелеу
<<question>>У.Джеймс бойынша тұлға инстанцияларының жиынтығы:
<variant> физикалық мн
<variant> мұраттағы мен
<variant> биологиялық мен
<variant> эстеникалық мен
<variant> адамгершілік мен
<<question>>Сана іс – әрекетінің бірлігі принципі:
<variant> сана – мінез – құлық пен іс – әрекеттің нәтижесі
<variant> барлық психикалық құбылыстар
<variant> психика өмір сүру салты арқылы анықталады
<variant> психикалық құбылыстар зерттеу кезінде оларды туғызған себептерді міндетті түрде анықтау қажет
<variant> психика объективті шындықтың себебінен болады
<<question>> Синестезия дегеніміз:
<variant> түйсіктердің қосарланып жүруі
<variant> жекленген қасиеттердің бейнеленуі
<variant> тітіркендіргіш әсерінің тоқталғанына қарамастан түйсіктің өз күшінде қалуы
<variant> сезгіштіктің тек артуы немесе төмендеуі
<variant> болмашы тітіркендіргіш әсерін түйсіне алу
<<question>>Лабороториялық эксперименттің табиғи эксперименттен айырмашығы
<variant>Сыналушының әрекеті нұсқаумен анықталады
<variant>Сыналушы өзінің зерттеліп жатқанын білмейді
<variant> Қызмет нәтижесі зерттеледі
<variant>Белгілі бір сұрақтарға жауап алу мақсатын көздейді
<variant>Құжаттарды талдауға негізделген
<<question>>Психика
<variant> Обьективті дүниенің субьективті таңдамалы бейнесі
<variant>Адамның өміріндегі барлық түсініксіз құбылыстар
<variant>Адамның ішкі мазмұны
<variant>белгілі бір адамга тән іс-әрекеттің қандай да бір сапалық-сандық деңгейін қамтамассыз ететін тұрақты құрылымдар
<variant>Адамның барлық психикалық қызметінің жалпы қасиеті болып табылатын бейнелеудің ерекше формасы
<<question>> Индивид
<variant> Тіршіліктің дамуының ерте сатыларында пайда болатын биологиялық эволюцияның нәтижесі
<variant>Фенотип
<variant> Өзіндік өзгешелігі бар түлға
<variant>Адамның қоғамдық тарихи және онтогенетикалық дамуының біршама кеш нәтижесі
<variant> Қоғамда белгілі бір жағдайға ие,белгілі бір қоғамдық роль атқаратын саналы индивид
<<question>> Құрылу принципі мен әдісіне қарай топтар
<variant>Шартты
<variant> Ұжымдық
<variant> Референт
<variant>Үлкен
<variant>Этностық
<<question>> Адам сезгіштігінің артуын немесе төмендеуін көрсетіп отыратын түйсік заңдылығы
<variant>Адаптация
<variant> Жалпылау
<variant> Жинақтау
<variant>Нақтылау
<variant>Талдау
<<question>> Ес мәселесін зерттеген психологтар
<variant> С.М.Зиниченко
<variant>А.Н.Радищев
<variant> Л.С.Выготский
<variant> В.М.Бехтерев
<variant>Н.Г.Чернышевкий
<<question>> Ой операциялары
<variant> Абстракциялау
<variant>Жүйке жүйесінің күші
<variant> Рефлекс
<variant>Табылдырық
<variant>Тітіркендіргіш
<<question>> Ғылыми психология шабытты күйдің тууын және бастан өткеруді төмендегі ерекшеліктермен сипаттайды
<variant>оның шеңберінде психикалық процестердің бәрі жемісті өтеді
<variant>байланыс-қатынастар арқылы болады
<variant>мәселемен бірге пайда болады
<variant>ой мен бейне қозғалысының ауырлығымен,бұлдырлығымен сипатталады
<variant>жалпылай және жанама бейнеленеді
<<question>> Фрустрация
<variant>Көңілдің бұзылуы
<variant>Жанашырлық сезімі.
<variant>Мінез-құлыққа әсер ететін жалпы эмоциялық күй.
<variant> Қуаныш сезім.
<variant>Адамның таным,білімге байланысты қажырлы көніл-күйі
<<question>> Қоғамдық мәнді мақсаттарды алға қойып ,оған жете білуден көрінетін жеке адамның ерік қасиеті
<variant> Ұстамдылық,дербестік
<variant>Ішкі сенімділік
<variant> Даралық
<variant> Қажеттілік күйі
<variant> Тұрақтылық
<<question>>Темпераменттің мәнді қасиеттіне жататындар
<variant> Үрейлік,ырықсыз әрекеттердің реактивтілігі,ерікті мақсатқа бағытталған іс-әрекет белсенділігі
<variant>Оң және теріс эмоциялар
<variant>Әлсіз-күшті
<variant>Көңіл күй-сезім
<variant>Қысым-бәсеңдеу,тежелу
<<question>>Мінез көріністерінің мазмұны
<variant>Адамның даралық ,өзіндік психологиялық қасиеттері
<variant> Жүйке жүйесінің тума қасиеттерінен туындайтын адамның жеке өзгешеліктерінің бірі
<variant> Организмнің физиологиялық өзгешеліктерімен шарттас психикалық құбылыс
<variant>Тума қабілеттерден туындайтын адамның іс-әрекеті
<variant>Өзгермейтін тұрақты психикалық қасиет
<<question>> Қабілеттің бағыттылығы
<variant> Практикалық
<variant>Репродукивті
<variant> Икемділік
<variant> Дербестік
<variant>Реконстуктиві
<<question>>Талант
<variant>Бір әрекетті шығармашылықпен орындау қабілеті
<variant> Адамның жеке белсенділігі
<variant> Мінездің тұрақтылығы
<variant> Қабілеттің физиологиялық негізі
<variant>Мінездің бейімделгіштігі
<<question>> Психологияның теориялық міндеттері
<variant>психикалық процестер мен олардың заңдылықтарын басқаруға үйрету
<variant>Оқыту мен тәрбиелеу
<variant> Адамның күнделікті өміріндегі денсаулығын нығайту
<variant>Адам тану жайындағы ғалымдар арасында жетекші орын алуға ұмтылу
<variant>алынған білімді адамдардың практикалық іс-әрекеттерінің тиімділігін арттыру үшін қолдануға үйрету
<<question>> Психикалық бейнелеудің ерекшеліктері
<variant> Мінез-құлық пен іс-әрекеттің мақсаттылығын қамтамасыз етеді
<variant>Дүниетанымдық көзқарас қалыптасады
<variant>Механикалық енжар көшіру
<variant> Адамның өміріндегі барлық түсініксіз құбылыстр бейнеленеді
<variant>Белгілі бір адамға тән іс-әрекеттің қандай да бір сапалық –сандық деңгейд қамтамасыз ететін тұрақты құрылымдары сәулеленеді
<<question>> Экстроверттік мінез типі
<variant>Ақ жарқын
<variant>Селқос
<variant> Ойшыл
<variant> Тұйық
<variant>Баяу
<<question>>Адам әрекеті мен оның белсенділігінің жануарлар дүниесінен ерекше ажыратып тұрады
<variant>Адамның іс-әрекеті еңбек құралын жасаумен, қолданумен және сақтау байланыстылығы
<variant> Бейнелеу биологиялық қажеттіліктердің қанағаттандырылуымен байланыс
<variant> Биологиялық эволюция заңына бағынадыы
<variant>Тұқымқуалаушылық
<variant>Инстинктілі іс-әрекет шегінен шықпайтын белсенділік
<<question>> Рецепторлардың орналасу ерекшкліктеріне орай түйсіктердің түрлері
<variant> Иртероцепторлар
<variant>Рефлексиялар
<variant> Зат пен оның атауы арасындағы қатынасты табу
<variant>Адаптация
<variant>Ассоциациялар
<<question>> Ұзақ мерзімді есте сақталған мәліметтерді қайта санаға келтіруде көрінетін қайта жаңғырту түрлері
<variant> ерікті
<variant>пікір
<variant>ұғым
<variant>операция
<variant>сезім
<<question>> О.Зельц міндетті шешу барысы мен тәсілдерін сипаттауда үш ұғымды енгізді
<variant>Операция
<variant> Ұғым
<variant> Тәсіл
<variant> Қарым-қатынас
<variant> Синестезия
<<question>> Шығармашылық қиял
<variant>мида бар бейнеге сүйенеді
<variant> Сөзбен сипаттау ,схема ,сызба негізінде бейне жасайды
<variant> Өткенді еске түсіруге негізделген
<variant> Болашаққа бағытталған
<variant>Пассив қиял
<<question>> Сезімі аффект дәрежесіне көтерілген кезде адам
<variant> Көп жағдайларды байқамай қалады
<variant>Адамдармен тез тіл табыса алады
<variant> Жанашырлық танытады
<variant>Қанағаттанбаушылық сезіммен күйзеледі
<variant>Өз ісіне есеп беруге қабілетті
<<question>> Күрделі еріктік әрекетте айқын көрінетін үш буын
<variant>Орындау
<variant> Психикалық процестерді реттеу
<variant> Жүріс-тұрысты реттеу
<variant> Сезімдік түйсіну
<variant>Әрекетті басқару
<<question>> Темперамент туралы теориялар
<variant>И.П.Павловтың физиологиялық теориясы
<variant>Ч.Тойчтің психогенетика теориясы
<variant> З.Фрейдтің психоаналиткалық теориясы
<variant> К.Левиннің өріс теориясы
<variant> А.Н.Леонтьевтің іс-әрекетік теориясы
<<question>> ХХ ғасырдың басында қарқынды дамыған ес теориялары
<variant> ассоциациялық
<variant> панпсихизм
<variant> гилозаизм
<variant> анимизм
<variant> гуманистік
<<question>> Ойлау теориялары:
<variant> когнитивтік
<variant> гуманистік
<variant> биохимиялық
<variant> асоциациялық
<variant> панпсихизм
<<question>> Шығармашылықтвы зерттеген ғалымдар:
<variant>Т.Рибо
<variant> Д.Виреннус
<variant> А.Маслоу
<variant> Б.Г.Ананьев
<variant> Н.Д.Левитов
<<question>> У.джеймс пікірінше адамдардың қайғыруын, қорқуын, қуанышын бейнелейтін эмоциялық күйлер:
<variant> күлу
<variant> қызару
<variant> есінеу
<variant> бас изеу
<variant> ұялу
<<question>> Оқушыларды табандылыққа тәрбиелеуде мұғалім мына шараларды жүзеге асырып отырады:
<variant> дербес іс – әрекет жасап, қиындықтарды шеше білу
<variant> адамдар арасындағы өзара қатынастарды қалыптастыру
<variant> орынсыз сөзден тежеу
<variant> қауіп қатер жағдайында шапшаң шешімге келу
<variant> басқа адамдармен байланыстарын жеңілдету
<<question>> И.П.Павлов жоғары жүйк – жүйесі қызметінің мынадай негізгі қасиеттерін ашып көрсеткен:
<variant> қозғалғыштығы
<variant> инерттілігі
<variant> әлсіздігі
<variant> төзімділігі
<variant> типі
<<question>> Мінездің эмоционалды қырларына жататындар:
<variant> екпенділік, серленгіштік
<variant> тапқырлық,зеректік
<variant> әуестік, белсенділік
<variant> табандылық, қайсарлық
<variant> сабырлылық, байслдылық
<<question>> Адамның қабілеті интеллектке тығыз байланысты М.И.Акимовтың, Э.А.Голубьевтың пікірі бойынша интеллект негізі:
<variant> жұмысқа қабілеттілік
<variant> қабілет
<variant> мінез
<variant> мотив
<variant> нышан
<<question>> Қабілет туралы бір – біріне қайшы келетін көптеген теориялар қалыптасты, соның ішіндегі негізгілері:
<variant> В.Д.Шадриков
<variant> И.С. Сченов
<variant> И.П.Павлов
<variant> Б.Скиннер
<variant> А.Бадура
<<question>> Психология мінез-құлық туралы ғылым ретінде:
<variant> зерттеудің негізігі тәсілі эксперимент пен қабылдау жасау болды
<variant>ХҮІ ғасырда жаратылыстану ғылымдарының дамуымен байланысты пайда болды
<variant> зерттеудің негізгі тәсілі адамның өзін – өзі бақылауы (интроспекция) әдісі болды
<variant> адамның өміріндегі барлыө түсініксіз құбылыстарды жанның болуынан деп түсіндіруге тырысты
<variant> ойлану, сезіну, тілеу қабілетін сана деп атады
<<question>> Психиканың пайда болуы, яғни генезисі және оның дамуы туралы ғылымда бірнеше теориялық бағыт:
<variant> антропсихизм
<variant> рефлексология
<variant> валюнтаризм
<variant> логотерапия
<variant> фатализм
<<question>> С.Л.Рубинштейн бойынша тұлға құрылымдары:
<variant> өзіндік сана
<variant> дағды
<variant> білім
<variant> эмоция және сезім
<variant> танымдық процестер
<<question>> Әлеуметтік перцепцияның функциялары:
<variant> қарым – қатынас серіктесін тануы
<variant> өзгелерді қабылдау
<variant> дүниетаным
<variant> өзіндік сана
<variant> өзін – өзі қщектендіру
<<question>> Заттардың бұрмаланып, қате қабылдану ерекшелігі
<variant> қате қабылдау
<variant> амнезия
<variant>агнозия
<variant> апатия
<variant> фантазия
<<question>> Естің негізгі процестері:
<variant> қайта жаңғырту
<variant> бекіту
<variant> теңестіру
<variant> топтастыру
<variant> жанастыру
<<question>> Ұйымдастыру әдістері:
<variant>кешенді
<variant>байқау
<variant>лабораториялық эксперимнт
<variant>іштей байқау
<variant>табиғи эксперимнт
<<question>> Психикалық бейне:
<variant> Адамның өзінің ішкі, психологиялық дүниесінің де бейнесі
<variant> Адамның өміріндегі барлық түсініксіз құбылыстар
<variant> Белгілі бір қажеттіліктен, мұқтаждықтан туындаған дүниені белсенді түрде бейнелеу
<variant> Дүниетанымдық көзқарас
<variant> Бір адамға тән іс — әрекеттің қандай да бір сапалық – сандық деңгейін қамтамасыз ететін құрылымдар
<<question>> Мінез- құлықты түсіндіру жолдары бойынша топтастырылған тұлға теориялары:
<variant> социодинамикалық
<variant> әлеуметтік
<variant> физиологиялық
<variant> психофизиологиялық
<variant> генентикалық
<<question>> Дағдылардың қалыптасуының шарттары:
<variant> қойылған мақсаттың нақты болуы
<variant> адамның өміріндегі барлық түсініксіз құбылыстарды түсіну
<variant> психофизиологиялық құбылыстарды реттеу
<variant> нәтижені тіркп отыру
<variant> болжам ққұру
<<question>> Анализатордың бөліктері:
<variant> сезім мүшесі
<variant> сезгіштік
<variant> табалдырық
<variant> тітіркендіргіштік
<variant> рефлекс
<<question>> Естің типтері:
<variant> қимыл – қозғалыс
<variant> сипап сезу
<variant> тері
<variant> органикалық
<variant> дәм
<<question>> Ойлау теориялары:
<variant> психоанализ
<variant> панпсихизм
<variant> физиологиялық
<variant> гуманистік
<variant> асоциациялық
<<question>> Қиялда бейнелер жасау механизмдері:
<variant> типизация
<variant> фантазия
<variant> абстракция
<variant> индукция
<variant>галлюцинация
<<question>> Эмоция теориялары:
<variant> П.К.Анохиннің биологиялық теориясы
<variant>Э.Кречмер типологиясы
<variant>Б.Скиннердің мінез-құлықтық конценциясы
<variant>Ухтомскийдің доминанта теориясы
<variant>Дж.Келлидің тұлға теориясы
<<question>> Еріктік амалдардың кезеңдері:
<variant> орындау кезеңі
<variant> кедергілерді жеңу кезеңі
<variant> мінез-құлық меңгеру кзеңі
<variant> шешім қабылдау кзеңі
<variant> күрделі қозғалыстар кзеңі
<<question>> Холерик типінің сипаттамаларын тап.
<variant> қимыл -қозғалысы шапшаң, басынан кешкен сезімі санасында терең із қалдырады
<variant>Көңіл – күйі шапшаң өзгереді өте әсршіл
<variant> мәнерлі сөйлейді, қимылы көп, ақжарқын ашық келеді
<variant> бастаан ісіне тыңғылықты болмай, жұмысы аяқсыз қалады
<variant> іс – әрекетті тиянақты орындайды
<<question>> Мінездің ерікті қырларына жататындар:
<variant> дербестік, белснділік, ұйымшылдық
<variant> ойшылдық, тапқырлық, зеректік
<variant> құмарлық, әуестік
<variant> инерттілік, байыпсыздық, қарапайымдылық
<variant> қызығушылық, құмарлық, әуестік
<<question>> Данышпандық қасиет:
<variant> адамның ақыл – ойы мен іс – әрекетінің ең жоғары дәрежеге көтерілуі
<variant> адамның даралық психологяиылық қасиеті
<variant> іс- әректті орындау барысында көрінетін адамның ерік жігері
<variant> адамның нақты бір істі нәтижелі орындауға қабілетінің біршама жағымды қасиеттерінің өзара байланысуы түрде үндесуі
<variant> адамның белгілі бір іске деген айрықша қабілеті
<<question>> Талант:
<variant> әрекет негізінде айқындалып дамиды
<variant> ақыл – ойы мен іс –әрекетінің жоғары дәрежеде көтерілуі
<variant> қабілеттің физиологиялық негізі
<variant> мінездің бейімділігі
<variant> адамның жеке белсенділігі
<<question>> Психологияның даму барысындағы зерттеу пәні:
<variant>.Психология – мінез-құлық туралы ғылым
<variant> Психология – қарым-қатынас туралы ғылым
<variant> Психология – эмоция туралы ғылым
<variant> Психология – топ туралы ғылым
<variant> Психология – тән туралы ғылым
<<question>> Психиканың функциялары
<variant> Тіршілік етуді қамтамасыз ету үшін тірі жанның мінез-құлқын реттеу
<variant> Оған түскен ақпарат өңделмейді
<variant> Механикалық енжар көщіру
<variant> Белгілі бір адамға тән тұрақты құрылымдарды сәулелендіру
<variant> Дүниетанымдық көзқарас қалыптастыру
<<question>> Тұлғаның мәнді сипаттамалары
<variant> Дүниетанымы, мазмұны психологиялық мәні
<variant> Өзіндік ерекшелігі бар тұлға
<variant> Сүтқоректілер класына жататын биологиялық тіршілік иесі
<variant> Тіршіліктің дамуының ерте сатыларында пайда болатын биологиялық эволюцияның нәтижесі
<variant> Қажеттіліктер мен қызығушылықтар және мазмұны мен әр түрлі тұлғалық қатынасының ерекшеліктері
<<question>>Адамзат іс – әрекетінің міндеті сипаты:
<variant> барлық психикалық процестер іс – әрекет үстінде қалыптасады
<variant> адамның іс – әрекетінің қоғамдық сипаты болмайды
<variant> адамның іс – әрекеті инстинкттермен байланысты
<variant> биологиялық эволюция заңына бағынады
<variant> тек биологиялық қажеттіліктерге тәуелді
<<question>> Қабылдаудың негізгі қасиеттері:
<variant> шоғырлануы
<variant> кеңдігі
<variant> шашыраңқылығы
<variant> көлемдігі
<variant> икемділігі
<<question>> ХХ ғасырдың басында қарқынды дамыған ес теориялары
<variant> биохимиялық
<variant> панпсихизм
<variant> бихевиоризм
<variant> анимизм
<variant> гуманистік
<<question>> О.Зельц міндетті шешу барысы мен тәсілдерін сипаттауда үш ұғымды енгізді:
<variant>Арнайы реакция
<variant>Құрал
<variant>Синестезия
<variant>Қарым-қатынас
<variant>Ұғым
<<question>> Ғылыми психология шабытты күйдің тууын және бастан өткеруді төмендегі ерекшеліктермен сипаттайды:
<variant> оның шеңберінде психикалық процестердің бәрі жемісті өтпейді
<variant> мәселемен бірге пайда болалы
<variant> жалпылай және жанама бейнеленеді
<variant> оның шеңберінде психикалық процестердің бәрі жемісті өтпейді
<variant> байланыс – қатынастар арқылы болады
<<question>> Күрделі эмоциялар:
<variant> көңіл
<variant> эмпатия
<variant> сатеникалық сезімдер
<variant> дисстресс
<variant> стресс
<<question>> Ерікті зерттеудегі теориялар:
<variant> реттеуші
<variant> психофизилогиялық
<variant> психосемантикалық
<variant> психофизиологиялық
<variant> психолинвистикалық
<<question>> Э.Кречмер анықтаған конституцялық топ- лептосоматик сипаттамасы:
<variant> аяқ – қолдары ұзын және арық
<variant> өте толық
<variant> кең иықты
<variant> мойны қысқа
<variant> бойы қысқа немесе орташа
<<question>> Абстракциялау:
<variant> Заттардың бір қатар қасиеттерін ойша дерексіздендіріп қандай да болсын бізге керек қасиеттерін бөліп алу
<variant> Сыртқы жағдайдың өзгеруіне қарамастан заттардың тұрақты қабылдануы
<variant> Заттарды қабылдауда қателесу
<variant>Толып жатқан объектілердің біреуін іріктеу
<variant> Тітіркендіргіш әсерәнің тоқталғанына қарамастан түйсіктің белгілі уақыт ішінде өз күшінде қалуы
<variant> Шындықтағы болмысты түрлі себептерге байланысты қате қабылдау
<<question>>Шығармашылық қиял:
<variant> мида бар бейнеге сүйенеді
<variant> болашаққа бағытталған
<variant> пассив қиял
<variant> өткнді еске түсіруге негізделген
<variant> сөбен сипаттау, схема,сызба негізінде бейне жасайды
<<question>>Эмоцияны зерттеген шетел теорияларының өкілдері:
<variant>Г.Ланге
<variant> К.Юнг
<variant> А.Адлер
<variant> Н.Бернштейн
<variant> А.Маслоу
<<question>>Ерік көріністерін әлеуметтік факторлармен байланысты қарастырғандар:
<variant>К.Хорни,Э.Фромм
<variant> Л.фестингер
<variant>Ч.Дарвин
<variant> И.Ф.Гербарт
<variant>П.В.Симонов
<<question>>Темперамент типтері, Кречмер бойынша:
<variant> иксотимия
<variant> атлетик
<variant> пикник
<variant> лептосоматик
<variant> астеник
<<question>>Бақылаудың табиғи эксперименттен айырмашылығы:
<variant>экспериментатор сыналушының әрекетіне бақылау жасайды
<variant> қызмет нәтижесі зерттеледі
<variant> белгілі бір сұрақтарға жауап алу мақсатын көдейді
<variant> адамдар өмірінің табиғи жағдайында өтеді
<variant> еңбек өнімдерін талдайды
<<question>> Адам психикасының хануарлар психикасынан айырмашылығы
<variant> Қоғамдық-тарихи даму заңына бағынады
<variant> Бейнелеу биологиялық қажеттіліктердің қанағаттандырылуымен байланысты
<variant> Инстинктілі іс-әрекет
<variant> Биологиялық эволюция заңына бағынады
<variant> Инстинктілі іс-әрекет шегінен шыкпайтын белсенділік
<<question>> Тұлға психологиялық құрылымын жүйелеген психологтар:
<variant> А.Г. Ковалев
<variant> Н.Г. Чернышевский
<variant> Л.С. Выготский
<variant> П.Д. Юркевич
<variant> А.Р.Лурия
<<question>>Оқу жетекші іс – әрекет ретінде:
<variant> жас өспірім кезеңі
<variant> ересектік кезеңі
<variant> сәбилік кезеңі
<variant> жаңа туған кезеңі
<variant> нәрестелік кезеңі
<<question>>Апперцепция:
<variant> қабылдаудың маңызды қасиеттерінің бірі
<variant> шындықтағы болмысты түрлі себептерге байланысты қате қабылдау
<variant> толып жатқан объектілердің біреуін іріктеу
<variant> объектінің жеке қасиеттерден жеке бөліктерден тұрғанымен тұтас қабылдау
<variant> заттардың қасиеттерін тұрақты қабылдау
<<question>>Ұмыту:
<variant> қабылдағанды, есте қалдырғандарды қажет болған кзде есте түсіре алмау
<variant> бұрын қабылдағанды қалпына келтіру
<variant> жаңа затты бұрынғы есте сақталған затпен бекіту
<variant> есте қалдырғандарды бршама есте ұстап тұру
<variant> белгілі мақсат қоймай-ақ арнайы есте қалдыру
<<question>> Ойлау теориялары:
<variant> когнитивтік
<variant> физиологиялық
<variant> панпсихизм
<variant> биохимиялық
<variant> гуманистік
<<question>> Шығармашылықты зерттеген ғалымдар:
<variant> Г.Уолерс
<variant> А.Маслоу
<variant> Б.Г. Ананьев
<variant> Н.Д. Левитов
<variant> Д.Виреннус
<<question>> Эмоциялар атқаратын функциялар
<variant> физиологиялық және таным процестеріне әсер ету
<variant> сезімдерді тәрбиелеу
<variant> эмоциялық күйзеліс
<variant> жүріс тұрысты реттеу
<variant> эмоциональды шиеленісу
<<question>>Қоғамдық мәнді маұсаттарды алға қойып, оған жете білуден көрінетін жеке адамның ерік қасиеті:
<variant> ұстамдылық, дербестік
<variant> қажеттілік күйі
<variant> ішкі сенімділік
<variant> еріктің бөлінуі
<variant> даралық
<<question>>Психология ғылымының зерттейтін мәселелері:
<variant> психикалық поцестер
<variant> психикалық зерттеу
<variant> психологияның мақсаты
<variant> зат пен оның атауы арасындағы қатынас
<variant> тұрмыстыұ тіл
<<question>> Санаға тән:
<variant> Шындықты шығармашылықпен өзгерту
<variant> Тұқымқуалаушылық арқылы береді
<variant> Инстинктілі іс — әрекет
<variant> Биологиялық эволюция заңына бағынады
<variant> Бейнелеу биологиялық қажеттіліктердің қанағаттандырылуы мен байланысты
<<question>> Тұлғаның мінез құрылымы:
<variant> сезім
<variant> іскерлік
<variant> орта
<variant> дағды
<variant>дене белгісі
<<question>> Оқу жетекші іс – әрекет ретінде:
<variant> бастауыш сынып оқушысы кезеңі
<variant> ересектік кезең
<variant> сәбилік кезең
<variant> жаңа туған кезең
<variant> ерте сәбилік кезең
<<question>> Қабылдаудың классификациясында материяның тіршілік етунің негізгі формалары:
<variant> қозғалыс
<variant> ғылыми
<variant> мәдени
<variant> тұрмыстық
<variant> әлеуметтік
<<question>> Ұмыту:
<variant> қабылдағанды, есте қалдырғандарды қажет болған кзде есте түсіре алмау
<variant> бұрын қабылдағанды қалпына келтіру
<variant>заттар мен құбылыстардың нақты бейнесін есте қалдыру
<variant> есте қалдырғандарды бршама есте ұстап тұру
<variant> белгілі мақсат қоймай-ақ арнайы есте қалдыру
<<question>> Ой формалары:
<variant> ұғым
<variant> тұжырым
<variant>міндет
<variant> мақсат
<variant> мазмұн
<<question>> Гипербола жолымен жасалған қиял өнімі:
<variant> бір көзді дәу
<variant> ою- өрнек
<variant> шарж
<variant>каррикатура
<variant>су перісі
<<question>> Күрделі эмоциялар:
<variant> құмарлық
<variant> стеникалық сезімдер
<variant> астеникалық сезімдер
<variant> дистресс
<variant>эмпатия
<<question>> Табанды адам:
<variant> қиыншылыққа төзеді
<variant> қиқар
<variant> қырсық
<variant> мазасыздығы басым
<variant> қыңыр
<<question>> Флегматик типтің сипаттамасын тап:
<variant> қимыл – қозғалысы ақырын, өте әсршіл
<variant> көңіл – күйі шапшаң, өте әсршіл
<variant> іске шапшаң кіріседі
<variant> ұйымдастырушылық қабілеті жоғары
<variant> бәрсарынды сөйлейді,кісімен араласып, жақындасуы аз
<<question>> Мінез құрылымының ерекшеліктері
<variant> тереңдігі
<variant> заттар қатынасы
<variant> ұжымға қатынасы
<variant>өз – өзіне қатынасы
<variant> әсершілдігі
<<question>>Қабілеттер түрлері
<variant> арнайы
<variant>білім
<variant> бейімділік
<variant>икемділік
<variant>іскерлік
<<question>> Қабілеттің бағыттылығы
<variant>практикалық
<variant> дербестілік
<variant> реконструктивті
<variant> икемділік
<variant>шығармашылық
<<question>> Жас ерекшелік психологиясының міндеттері
<variant> әр жас кезеңіндегі психодиагностика әдістерін талдау
<variant> әр жас кезеңіндегі балалардың білімін тексеру
<variant> әр жас кезеңіндегі балаларрды іріктеу
<variant> әр жас кезеңіндегі балаларды тәрбиелеу
<variant> әр жас кезеңіндегі балаларды ооқыту
<<question>> Адам психикасының көріну формасы ретіндегі танымдық процесс
<variant> қабылдау
<variant> қабілет
<variant> мінез
<variant> бағыттылық
<variant> сезім
<<question>> Тұлға:
<variant> Адамның қоғамдық тарихи және онтогенетикалық дамуының біршама кеш нәтижесі
<variant> Тіршіліктің дамуының ерте сатыларында пайда болатын биологиялық эволюцияның нәтижесі
<variant> Өзінен — өзі қоғамдық өмір жемісі болып табылатын сананың таратушысы
<variant> Өзіндік өзгешелігі бар тұлға
<variant> Сүтқоректілер класына жататын биологиялық тіршілік иесі
<<question>> Референттік топ:
<variant> өмірлік ұстанымдары өнеге болатын қиялдағы топ
<variant> таңдау
<variant> бейнелеу
<variant> сезіну
<variant> іріктеу
<<question>> Анализаторлардың бөліктері:
<variant> сезім мүшесі
<variant> жүйк жүйесінің күші
<variant> рефлекс
<variant> табалдырық
<variant> сезгіштік
<<question>> Бейнелі көрнекілік естің мәлімттері айналдыру жағдайлары.
<variant> графиктерге
<variant> шығармаларға
<variant> мазмұндарға
<variant> образдарға
<variant>мәндерге
<<question>> Ой формалары:
<variant> ой қорытындылары
<variant> тұжырым
<variant> шешім
<variant> түсінік
<variant> мағына
<<question>> Ғылыми психолгия шабытты күйдің тууын және бастан өткеруді сипаттайтын ерекшеліктері
<variant> оның шеңберінде психикалық процестердің бәрі жемісті өтпейді
<variant> ой мен бейне қозғалысының ауырлығымен
<variant> байланыс – қатынастар арқылы болады
<variant> оның шеңберінде психикалық процестердің бәрі жемісті өтпейді
<variant> жалпылай және жанама бейнеленеді
<<question>> Эмоция анықтамасымен қарастырылатын 3 аспекті:
<variant> бақыланатын эмоциялар кешені
<variant> стресс
<variant> сезімдер
<variant> аффект
<variant>көңіл – күй
<<question>> Ерікті зерттеудегі теориялар:
<variant> эмоциялық ерік
<variant> психосемантикалық
<variant> психолинвистиклық
<variant> психологиялық
<variant>психофизикалық
<<question>> Темпераменттің қасиеттері, танымдық процестер бойынша:
<variant>ерік күші
<variant> икемсіздік
<variant> қажеттілік күй
<variant> икемділік
<variant>эмоциялық күші
<<question>> Э.Кречмер анықтаған конституцялық топ- лептосоматик сипаттамасы:
<variant> аяқ – қолдары ұзын және арық
<variant> кең иықты
<variant> бойы қысқа немесе орташа
<variant> өте толық
<variant> мойны қысқа
<<question>> Тұлғаның психикалық бейнесі (С.Л.Рубинштейн бойынш<variant>:
<variant> мінез
<variant>психикалық дара ерекшеліктер
<variant>дара – типтік қасиеттер
<variant> білім
<variant> іскерлік
<<question>> «Қабілет конусының» үш деңгейі:
<variant> арнайы
<variant> білім
<variant> дағды
<variant> психикалық дара ерекшеліктер
<variant> іскерлік
<<question>> Психологияда қабілет мәселелерімен айналысқан ғалымдар
<variant>Б.М. Теплов
<variant>К.Леонгард
<variant> А.Е. Личко
<variant>У.Шелдон
<variant> Э.Кречмер
<<question>> Психология ғылым ретінде дамуында ХХ ғ 30-50ж.ж. аралығында сипаттамасы:
<variant> Психологиядағы ашық дағдарыстың болуы
<variant> Психофизиологияның қалыптасуы
<variant> Ғылыми мектептердің дамуы
<variant> Необихеовиоризм, неофрейдизм жаңа саланың бағыттардың пайда болуы
<variant> Рефлекс туралы ілімнің дамуы
<<question>> Санаға тән:
<variant> Әлеуметтік жағдайлармен себептелу
<variant> Инстинктілі іс — әрекет
<variant> Бейнелеу биологиялық қажеттіліктердің қанағаттандырылуы мен байланысты
<variant> Инстинктілі іс — әрекет шегінен шықпайтын белсенділік
<variant> Тұқымқуалаушылық арқылы береді
<<question>> Э.Эриксон бойынша тұлға дамуының кезеңдері
<variant> кеш ересек шақ
<variant> мектепке дейінгі жас
<variant> сәби жас
<variant> бастауыш мектеп жас
<variant> қарттық жас
<<question>> Уманский бірлескен әрекетті ұйымдастырудың үш формасын бөліп көрсетеді:
<variant>«Бірлескен жек дара типі»
<variant>«Жеке көзқарас»
<variant>«Тұтас жүйе»
<variant>«Біріккен ұжым»
<variant>«Тітіркендіргіш»
<<question>>Қабылдаудың классификациясында материяның тіршілік етуінің негізгі формалары
<variant> қозғалыс
<variant> ғылыми
<variant> тұрмыстық
<variant> мәдени
<variant>әлеуметтік
<<question>> Есте сақтау мерзіміне қатысты:
<variant> оперативтік ес
<variant> ерікті
<variant> әлеуметтік
<variant> қозғалыс
<variant> еріксіз
<<question>>ой операциялары:
<variant>жүйелеу
<variant> бағыттау
<variant> жекелеу
<variant> даралау
<variant>бейнелеу
<<question>>Шығармашылық:
<variant> әлеуметтік өмірмен шарттасқан қызмет
<variant> алдану
<variant> механикалық тұрғыда істелетін іс
<variant> жеке адамның қажеттілігі
<variant> қажыры азабы мол еңбек
<<question>>Сезімі аффект дәрежесіне көтерілген кезде адам:
<variant> дөрекі қимыл-қозғалыстар сыртқа шығады
<variant> өз мінез- құлқын саналы түрде мңгере алады
<variant> адамдармен тез тіл табыса алады
<variant> өз ісіне есеп беруге қабілетті
<variant> жанашырық танытады
<<question>> Ерік қимылы:
<variant> ортақ мүддені көздеу
<variant> тәртіптілікке
<variant> принциптілік
<variant>инициатива
<variant> эмпатия
<<question>> Э.Кречмер анықтаған конституциялық тип – пикник сипаттамасы:
<variant> мойны қысқа
<variant> ұзын бойлы
<variant> иықтары қушық
<variant> кең иықты
<variant> аяқ – қолдары ұзын және арық