Жеңіл сұрақтар
<question> «Граф» — сөзі қандай мағына береді
<variant> жазамын
<variant> сызамын
<variant> есептеймін
<variant> ықшамдаймын
<variant> сан
<question> …. жазық граф деп атайды.
<variant> Қабырғалары тек төбелерінде ғана қиылысатын графты…
<variant> Қабырғалары бір нүктеде қиылысатын графты…
<variant> Тақ төбелерінің саны екіге тең болатын графты…
<variant> Тақ төбелерінің саны екіден артық болатын графты…
<variant> Барлық төбелері жұп болатын графты…
<question> Кез — келген жазық граф үшін қай теңдік орындалады.
<variant> Т – Қ + Ж= 2
<variant> Т + Қ + Ж= 2
<variant> Т – Қ — Ж= 2
<variant> Т – Қ + Ж= 3
<variant> Т – Қ + Ж= 1
<question> Графтар анықтамасы
<variant> Жиында берілген қатыстарды көрнекі түрде көрсету үшін стрелкаларменқосылған нүктелерден тұратын ерекше сызықтарды графтар деп атайды.
<variant> Жиынның элементтерін шеңбер бойында болатындай етіп нүктелермен белгілейтін таңбаларды графтар деп атаймыз.
<variant> Жиын элементтерінің саны үлкен саннан кіші санға қарай жүргізілген стрелкаларды айтамыз.
<variant> Жиын элементтерінің арасындағы декарттық көбейтіндісін айтамыз.
<variant> Қабырғалары бір нүктеде қиылысатын сызықтарды айтамыз.
<question> Үшінші ретті бірлік матрица рангін табу керек.
<variant> 3;
<variant> 1;
<variant> 0;
<variant> 9;
<variant> 6.
<question> n реттібірлік матрицаның анықтаушы неге тең?
<variant> 1;
<variant> 0;
<variant> 3;
<variant> n2;
<variant> 2n.
<question> теңдеуінен х – ті тап.
<variant> х = 6;
<variant> х = -6;
<variant> х = 3,5;
<variant> х = 2;
<variant> х = 0,5.
<question> анықтаушытың а23 элементін тап.
<variant> 3
<variant> -1
<variant> 2
<variant> 1
<variant> 4
<question> бұл кестені қалай атайды
<variant> m×n өлшемді матрица
<variant> екінші ретті квадратты матрица
<variant> үшінші ретті квадратты матрица
<variant> квадратты матрица
<variant> төрт өлшемді матрица
<question> …. m×n өлшемді матрица деп атайды.
<variant> m жолжәне n бағаннан тұратын матрицаны…
<variant> m жай жолдан жәнеn тік жолдан тұратын матрицаны…
<variant> m жолмен n баған бір-біріне тең болса онда ол матрицаны…
<variant> Егер m= n=2 болса, онда оны…
<variant> Егер m= n болса. онда оны…
<question> Қабырғалары тек төбелерінде ғана қиылысатын графты… деп атайды.
<variant> жазық граф
<variant> толық граф
<variant> толық жазық граф
<variant> тең граф
<variant> қиық граф
<question> Мына Т – Қ + Ж= 2 теңдігі қай граф үшін орындалады
<variant> жазық граф
<variant> толық граф
<variant> толық жазық граф
<variant> тең граф
<variant> қиық граф
<question> Дискретті элементар оқиғалар кеңістігінде анықталған кез-келген сандық функциясын … деп атайды.
<variant> кездейсоқ шама
<variant> қарапайым кездейсоқ шама
<variant> дискретті кездейсоқ шама
<variant> геометриялық кездейсоқ шама
<variant> Бернуллилік кездейсоқ шама деп атайды.
<question>Егер кездейсоқ шаманың қабылдайтын мәндерінің саны ақырлы болса онда мұндай кездейсоқ шаманы…
<variant> қарапайым кездейсоқ шама
<variant> дискретті кездейсоқ шама
<variant> биномдық кездейсоқ шама
<variant> геометриялық кездейсоқ шама
<variant> Бернуллилік кездейсоқ шама деп атайды.
<question> Егер кездейсоқ шаманың қабылдайтын мәндерінің жиыны ақырлы немесе саналымды жиын болса, онда мұндай кездейсоқ шаманы…
<variant> дискретті кездейсоқ шама
<variant> қарапайым кездейсоқ шама
<variant> биномдық кездейсоқ шама
<variant> геометриялық кездейсоқ шама
<variant> Бернуллилік кездейсоқ шама деп атайды.
<question> Кездейсоқ шама анықтамасы
<variant> Дискретті элементар оқиғалар кеңістігінде анықталған кез-келген сандық функциясын кездейсоқ шама деп атайды.
<variant> Егер кездейсоқ шаманың қабылдайтын мәндерінің саны ақырлы болса онда мұндай шаманы кездейсоқ шама деп атайды.
<variant> Егер кездейсоқ шаманың қабылдайтын мәндерінің жиыны ақырлы немесе саналымды жиын болса, онда мұндай кездейсоқ шаманы кездейсоқ шама деп атайды.
<variant> Ақырлы немесе саналатын элементтерден тұратын элементар оқиғаларды кездейсоқ шама деп атайды.
<variant> Ақырлы санды элементтерден тұратын элементар оқиғалар кеңістігін кездейсоқ шама деп атайды.
<question> Қарапайым кездейсоқ шама
<variant> Егер кездейсоқ шаманың қабылдайтын мәндерінің саны ақырлы болса онда мұндай шаманы қарапайым кездейсоқ шама деп атайды.
<variant> Дискретті элементар оқиғалар кеңістігінде анықталған кез-келген сандық функциясын қарапайым кездейсоқ шама деп атайды.
<variant> Егер кездейсоқ шаманың қабылдайтын мәндерінің жиыны ақырлы немесе саналымды жиын болса, онда мұндай кездейсоқ шаманы қарапайым кездейсоқ шама деп атайды.
<variant> Ақырлы немесе саналатын элементтерден тұратын элементар оқиғаларды қарапайым кездейсоқ шама деп атайды.
<variant> Ақырлы санды элементтерден тұратын элементар оқиғалар кеңістігін қарапайым кездейсоқ шама деп атайды.
<question> Дискретті кездейсоқ шама
<variant> Егер кездейсоқ шаманың қабылдайтын мәндерінің саны ақырлы болса онда мұндай шаманы дискретті кездейсоқ шама деп атайды.
<variant> Дискретті элементар оқиғалар кеңістігінде анықталған кез-келген сандық функциясын дискретті кездейсоқ шама деп атайды.
<variant> Егер кездейсоқ шаманың қабылдайтын мәндерінің жиыны ақырлы немесе саналымды жиын болса, онда мұндай кездейсоқ шаманы дискретті кездейсоқ шама деп атайды.
<variant> Ақырлы немесе саналатын элементтерден тұратын элементар оқиғаларды дискретті кездейсоқ шама деп атайды.
<variant> Ақырлы санды элементтерден тұратын элементар оқиғалар кеңістігін дискретті кездейсоқ шама деп атайды.
Орташа сұрақтар
<question>”Көрсетілген деңгейге апаруды қамтамасыз ететін теориялық, технологиялық және педагогикалық іс-әрекеттің біртұтас бағдарламасы”
<variant>Кочетов И.
<variant> Макаренко А.С.
<variant> Крупская Н.К.
<variant> Сухомлинский
<question> Граф қасиеттерінің саны
<variant> 4
<variant> 3
<variant> 5
<variant> 6
<variant> 2
<question> анықтауыштыесепте.
<variant>
<variant>
<variant>
<variant>
<variant>
<question>. өлшемді бірлік матрицаның анықтаушы неге тең?
<variant> 1
<variant>0
<variant>
<variant>
<variant>
<question>Үшінші ретті бірлік матрица рангін табу керек.
<variant> 3;
<variant> 1;
<variant> 0;
<variant> 9;
<variant> 6.
<question>n реттібірлік матрицаның анықтаушы неге тең?
<variant> 1;
<variant>0;
<variant> 3;
<variant> n2;
<variant>2n.
<question>”Егер баратын деңгей алдын-ала көрсетілген болса, ол қандай инновация” делінген
<variant>Кваша және Латинаның пікірлерінде
<variant> Поташник М.М., Лоренсов
<variant> Абай мен Шоқан
<variant> Ыбырай мен Шоқан
<variant> Абай мен Ыбырай
<question> Кваша және Латинаның пікірлерінде
<variant> .”Егер баратын деңгей алдын-ала көрсетілген болса, ол қандай инновация” делінген
<variant> ”Инновацияны” –нақты қойылған мақсатқа сай салынған жаңа нәтиже деп есептеген
<variant> педагогикалық жүйедегі жаңашылдық
<variant> білімге мемлекеттік стандарттарды енгізу
<variant> Инновация
<question>Модификациялық инновация
<variant> Бұл қолда барды дамытумен, түрін өзгертумен айналысу
<variant> білімге мемлекеттік стандарттарды енгізу
<variant> Бұрын пайданылмаған, белгілі әдістеме элементтерін жаңаша құрастыру
<variant> белгілі бір жүйедегі ішкі өзгеріс
<variant> белгілі жүйедегі ішкі өзгеріс
<question>Комбинаторлық инновация
<variant> Бұрын пайданылмаған, белгілі әдістеме элементтерін жаңаша құрастыру
<variant> білімге мемлекеттік стандарттарды енгізу
<variant> бұл қолда барды дамытумен, түрін өзгертумен айналысу
<variant> белгілі бір жүйедегі ішкі өзгеріс
<variant> белгілі жүйедегі ішкі өзгеріс
Күрделі сұрақтар
<question> Радикалдық инновация
<variant> білімге мемлекеттік стандарттарды енгізу
<variant> бұрын пайданылмаған, белгілі әдістеме элементтерін жаңаша құрастыру
<variant> бұл қолда барды дамытумен, түрін өзгертумен айналысу
<variant> белгілі бір жүйедегі ішкі өзгеріс
<variant> белгілі жүйедегі ішкі өзгеріс
<question>Құдайбергенова К.
<variant> ”Инновацияны” –нақты қойылған мақсатқа сай салынған жаңа нәтиже деп есептеген
<variant> “Инновацияны” –нақты қойылған мақсатқа сай салынған жаңа нәтиже деп есептеген
<variant> Бұрын пайданылмаған, белгілі әдістеме элементтерін жаңаша құрастыру
<variant> білімге мемлекеттік стандарттарды енгізу
<variant> білімге мемлекеттік стандарттарды енгізбеу
<question>О.Т.Хонерин инновцияны жіктейді
<variant> модификациялы, комбинаторлы, радикалды
<variant> топпен оқыту, кабинеттік оқыту, жеке жұмыстар
<variant> жас ерекшелігін есепке алу, алыстан оқыту, радио арқылы оқыту
<variant> ұйымдастырудағы, технологиядағы инновациялар, бағдарламаларды өзгерту
<variant> топпен оқыту, кабинеттік оқыту
<question>Владимир Мужич топтайды
<variant>топпен оқыту, кабинеттік оқыту, жеке жұмыстар
<variant> жас ерекшелігін есепке алу, алыстан оқыту, радио арқылы оқыту
<variant> модификациялы, комбинаторлы, радикалды
<variant> Ұйымдаст-ғы, технологиядағы инновациялар, бағдарламаларды өзгерту
<variant> модификациялы
<question>Манро бөледі
<variant>жас ерекшелігін есепке алу, алыстан оқыту, радио арқылы оқыту
<variant> топпен оқыту, кабинеттік оқыту, жеке жұмыстар
<variant> модификациялы, комбинаторлы, радикалды
<variant> ұйымдастырудағы, технологиядағы инновациялар, бағдарламаларды өзгерту
<variant> модификациялы
<question>Зита Главашкин топтайды
<variant>ұйымдаст-ғы, технологиядағы инновациялар, бағдарламаларды өзгерту
<variant> жас ерекшелігін есепке алу, алыстан оқыту, радио арқылы оқыту
<variant> модификациялы, комбинаторлы, радикалды
<variant> топпен оқыту, кабинеттік оқыту, жеке жұмыстар
<variant> модификациялы
<question>Драгомир Аранжинович мағынасына, мазмұнына, нәтижесіне қарай бөлді
<variant>мектеп жүйесіндегі, оқыту-тәрбиелеу жұм.жоспары мен бағдарлама мазмұны мен құрылысындағы, оқыту құралдарындағы инновациялар
<variant> жас ерекшелігін есепке алу, алыстан оқыту, радио арқылы оқыту
<variant> модификациялы, комбинаторлы, радикалды
<variant> Ұйымдаст-ғы, технологиядағы инновациялар, бағдарламаларды өзгерту
<variant> модификациялы
<question>Педагогикалық технология – бұл оқыту үрдісі мен білімді техникалық және адам ресурсын олардың бір-біріне өзара әсерін, білім берудегі формасын оңайландыру міндеттерін ескере отырып меңгеруді жүзеге асырудың жүйелі әдісі
<variant>ЮНЕСКО-ның анықтамасы
<variant> Кларин М.
<variant>Беспалько
<variant>Монахов М.
<variant>Абай
<question>Педагогикалық технология- бұл педагогикалық мақсатқа қол жеткізу жолындағы қолданатын барлық қисынды ілім амалдары мен әдіснамалық құралдарының жүйелі жиынтығы
<variant>Кларин М.
<variant> ЮНЕСКО-ның анықтамасы
<variant>Беспалько
<variant>Монахов М.
<variant>Абай
<question>Мақсат-мүддені анықтаудың жалпы әдіснамасы негізінде мемлекеттің қазіргі таңда білім беру саласына қойып отырған талаптарына сәйкес анықталып, реттелген оқытудың мазмұн, форма, әдіс-амалдарының жиыны
<variant>педагогикалық үрдіс технологиясы
<variant>тәрбие үрдісі
<variant>оқу үрдісі
<variant>технология
<variant>іс-тәжірибе
<question>Оқу-тәрбие процесінің шығармашылықпен терең ойластырылған көптеген факторлардың үйлесімділігі оқыту мен тәрбиенің тиімділігін қамтамасыз ететін құрамдас бөлігі
<variant>педагогикалық технология
<variant>өндірістік технология
<variant>психология
<variant>философия
<variant> педагогика
<question>Педагогикалық технология-педагогикалық мақсатқа жету үшін пайдаланылатын барлық дара, инструменталдық және методологиялық құралдардың қолдану реті мен жиынтығының жүйесін білдіреді
<variant> Кларин М.
<variant> Монахов М.
<variant> Чошанов М.
<variant> Беспалько Б.П.
<variant> Абай
<question>Технология – оқушы мен ұстазға бірдей қолайлы жағдай тудырушы оқу процесін ұйымдастыру және жүргізу, бірлескен пе<variant>әрекетті жобалаудың жан-жақты ойластырылған үлгісі
<variant> Монахов М.
<variant> Чошанов М.
<variant> Кларин М.
<variant> Беспалько Б.П.
<variant> Абай