Жеңіл сұрақтар:
<question>Педагогика
<variant>Адамды тәрбиелеу туралы ғылым
<variant>Тұлғаның кәсіби қалыптасу проблемасын қарастырады
<variant>Бұл тәрбиешінің тәрбиеленушіге дүниетану көзқарасына қалыптастыру мақсатындағы өнері
<variant>Жеткіншек ұрпақты дамытуға байланысты сұрақтарды оқытумен айналысады
<variant> Баланың даму заңдылығын оқытады және оны тәрбиелеу жолдарын айқындайды
<question>Педагогика ғылымыныңпайда болу себебі
<variant>тәрбие тәжірибесінжинақтау қажеттілігі пайдаболды
<variant> білім адам өмірінде айқын роль атқаратын кезеңде туды
<variant> астрономия, геометриясияқты ғылымдар пайда бола бастады
<variant>тәрбие тәжірибесі өзінің адамзат өркениетінің терең қабатына бойлады
<variant> қоғамдық сұраныс
<question>Қазіргі замандағы педагогиканың атқаратын қызметтері
<variant>ғылыми-теориялық, практикалық, болжам жасаушылық
<variant> тәрбиелік, қалыптастырушылық, экономикалық
<variant>жасампаздық, тәрбиелік, ғылыми-танымдық
<variant>мәдени, ғылыми, диагностикалық
<variant> шығармашылық, экономикалық, болжам жасаушылық
<question>Адамның дамуы мен қалыптасуына әсер ететін факторлар
<variant>тұқымқуалаушылық, орта, тәрбие
<variant> интеллектуалдық, арнайы және моральдік қасиеттердің тұқым қуалауы
<variant> ата‑анадан балаға берілген белгілі қасиеттер және ерекшеліктер
<variant>организмнің қасиеттері туралы ақпараттың берілуі
<variant> Физиологиялық қасиеттер
<question>Индивид – бұл
<variant>ойлау, сөйлеу қабілеті бар тіршілік иесі
<variant> адам өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі танып білуге қабілетті, әлеуметтік
қатынастардың жемісі
<variant> адам — біртұтас, қайталанбайтын адамзат өкілі ретінде
<variant>индивидтің жеке тұлғасы және психологиясының өзіндік ерекшелігі,
оның темперамент, мінез-құлық эмоционалдық және интеллектуалдық салаларда қайталанбауы
<variant>қайталанбайтын біртуар адам
<question>Мұғалімнің сабаққа даярлығы
<variant>бағдарламаны, календарлық жоспарды, оқулықты, берілген тақырып бойынша қосымша материалды зерттеу, оқушылар үшін тапсырмаларды іріктеу, әдістемелік әдебиеттерді зерттеу
<variant> сабақ тақырыбына байланысты картотека жасау
<variant>сабақтың тақырыбына байланысты әдістемелік нұсқауларды оқып үйрену
<variant>сабақтың тақырыбына байланысты тақырыптық жоспарды құру
<variant> сабақтың тақырыбына байланысты әдебиеттерді оқу және талдау
<question> Педагогика ғылымдары
<variant>Жалпы педагогика, жасөспірімдер педагогикасы, арнайы педагогика,жеке пәндерді оқыту әдісі, педагогика тарихы, салыстырмалы педагогика.
<variant> Дидактика, психология, тарих, мектептану, тәрбие теориясы мектеп гигиенасы.
<variant>Жасөспірімдер физиологиясы,мектепке дейінгі педагогика, мектепті басқару, мектеп тарихы
<variant>Жалпы педагогика, этика, эстетика.
<variant>Мектепке дейінгі педагогика валеология, әлеуметтік педагогика, дидактика, тәрбие теориясы
<question> Жеке тұлғаның даму процесі дегеніміз
<variant>сыртқы және ішкі факторлардың әсерлерінен болатын сандық және
сапалық өзгерістердің болуы
<variant> әлеуметтік жүйеде қалыптасуы
<variant>ұзақ, қарама‑қайшы процесс
<variant>жаңа қарым‑қатынастың қалыптасуы
<variant> өзін‑өзі бақылау
<question> Тәрбие процесі дегеніміз
<variant>педагогтар мен тәрбиешілер арасындағы байланысты саналы түрде ұйымдастыру
<variant> баланы бір жағдайынан екіншісіне ауыстыру
<variant> біртұтас педагогикалық процестің бір бөлігі
<variant>тәрбиеленушінің белсенді іс-әрекетін ынталандыру
<variant> мақсатқа жетудің нысандарын және тәсілдерін таңдауға мүмкіндік береді
<question> Тәрбие процесінің ерешіліктері
<variant>мақсат көздеген, көпфакторлы, кешенді, нұсқаулы, екі жақты, созылмалы
<variant> тәрбиеленушіге түсінікті әрі жақын мақсат тәрбие мақсатына айналады
<variant> үздіксіз жүйелі өзара әрекет
<variant>екі бағытта жүргізіледі: тәрбиешіден тәрбиеленушіге
<variant> ұлғаның үздіксіз дамуындағы өзгергіштігі мен тұрақсыздығы.
<question> Тәрбие принципі дегеніміз
<variant>тәрбие процесінің мазмұнына, ұйымдастыру әдістеріне қойылатын
негізгі талаптар
<variant> тәрбие процесінің спецификасын көрсетеді
<variant> педагогтардың тәрбие міндеттерін шешудегі басшылығы
<variant>тәрбиеші көздеген мақсат
<variant> жеке дара бейімділіктері мен қызығушықтарды анықтау.
<question> Еңбек тәрбиесі дегеніміз
<variant>еңбек әрекеттерін, өндірістік қарым-қатынастарды қалыптастырады
<variant> тұлғаның дамуының жетекші факторы
<variant> дүниені творчестволық тұрғыдан танып-білу, еңбек ету қабілетін меңгеру
<variant>дене және эстетикалық тәрбиенің ажырамас бөлігі
<variant> негізгі қозғалу жүйелерін дамыту (ептілік және төзімділік)
<question> Тәрбие әдістерінің жіктелуі
<variant>белгілі қасиеті бойынша құрастырылған әдістер жүйесі
<variant> қатынастар, себептер мен тұжырымдар жасайтын әсерлер
<variant> қандай да болмасын мінез-құлықты анықтайтын дағдыларды
қалыптастыратын әсерлер
<variant>тұлғаның санасын қалыптастыру тәсілдері, қоғамдық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру және ұйымдастыру, мінез-құлық пен қызметті ынталандыру әдістері
<variant> тәрбиеленушілердің жас және жеке ерекшеліктері бойынша.
<question> Жеке тұлға санасын қалыптастыру әдісі топтарына жататын әдістер
<variant>сөзбен және эмоциямен әсер ету: әңгіме, түсіндіру, этикалық әңгіме, пікір-талас, және нақты әсер етудің көрнекі тәсілі
<variant> көзқарастарды, ұғымдар мен сенімдерді қалыптастыру
<variant> тұлға санасын қалыптастыру әдісі
<variant>сезімді қалыптастыру, эмоционалдық ойлау
<variant> қатынастар, себептер мен тұжырымдар жасайтын тәсілдер.
<question> Этикалық әңгіменің мәні
<variant>адамгершілік мазмұны бар нақты айғақтарды келістіре баяндау
<variant> әңгімені тыңдаушылар жан-дүниесімен қабылдауы тиіс
<variant> адамгершілік тәжірибені басқалардың жеке тәжірибесімен байыту
<variant>Кәсіби орындалғанда ғана басқаларға жақсы әсер ете алады
<variant> сөзбен және эмоциямен әсер ету
<question> Оң тәрбиелеу принциптеріне арқа сүйеудің мәні
<variant>педагогтар адамның жақсы қасиеттерін анықтауы тиіс, жеткілікті
қалыптаспаған қасиеттерді дамыту
<variant> теріс бағытталған қасиеттерді дамыту
<variant> тәрбиеленушілердің оң қызығушылығына арқа сүйеу (танымдық,
эстетикалық және т.б.)
<variant>адам мәдениетінің қарама-қайшылықтарына ықпал ету
<variant> тәрбиеленушілерді еңбекке баулу
<question>Тәрбие ісінің құрылымы
<variant>мақсат қою, жоспарлау, ұйымдастыру, қол жеткізілген нәтижелерді талдау
<variant> қол жеткізілген нәтижелерді талдау
<variant> жекеленген жүйелік құрылымдар тәрізді
<variant>мақсатты тікелей жүзеге асыру
<variant> ұйымдастыру, мақсатты тікелей жүзеге асыру
<question> Дене тәрбиесіне бағытталған тәрбие істерінің мақсаты
<variant>денсаулықты нығайту, дұрыс дене бітімінің дамуына көмектесу
<variant>адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру (бойын ұстауды, мәдениеттілікті)
<variant> ептілік әдеттерін қалыптастыру
<variant>қозғалыс икемділіктер мен дағдыларын қалыптастыру
<variant> көркемөнер туындыларын терең түсіну
<question> Сынып жетекшісінің басты педагогикалық функциясы
<variant> тәрбиелеу, дамыту және қалыптастыру
<variant>оқыту процесін жүргізу, тәрбиелеу, даму және қалыптасу
<variant> «менеджерң (тәрбиелеу, оқыту, әлуеттің өсуін дамыту)
<variant>оқушылардың өз бетінше дамуына, бастамашылдығына, еркіндігіне
жетекшілік ету
<variant> педагогикалық теорияны білетін маман.
<question> Оқыту бағдарламасы дегеніміз
<variant>әр пәннің білім мазмұнын, көлемін, курстық жеке
тақырыптарын, оқытудың сағат санын анықтайды
<variant> оқылатын пәндер ретін анықтайды
<variant> класс жетекшінің жұмыс жоспары берілген құжат
<variant>жеке пәндерді оқытудың сағат саны белгіленген құжат
<variant>оқу орнының сертификаты
Орташа сұрақтар
<question> Дидактиканың негізгі категориялары
<variant>оқыту, білім беру, білім мазмұны, оқыту әдісі, оқыту
принциптері, оқытуды ұйымдастыру түрлері
<variant> кластық-сабақ жүйесі
<variant> ғылымилық, жүйелілік, түсініктілік, беріктік
<variant>тәрбие, дамыту, қалыптастыру
<variant>педпроцесс
<question> Проблемалық тәрбиелеуші жағдай дегеніміз
<variant>өздігінен немесе әдейі жасалған жағдай
<variant> дұрыс қойылған тәрбие процесі
<variant> тәрбиеші алдын ала қарастырмаған зиянды жағдай
<variant>проблемалы тәрбиелеуші жағдайларды құру
<variant> кедергі жасаушы жағдай.
<question> Лекция – бұл
<variant>оқытушының салыстырмалы мерзімдік уақыт барысында танымдық іс-әрекетті арттыру үшін қолданылатын оқыту әдісі
<variant> материалды аз уақыттың ішінде қысқаша баяндау әдісі
<variant> берілген сұрақтар бойынша ауызша баяндау әдісі
<variant>материалды талдау негізінде баяндау
<variant>дидактикалық тапсырмалардың бір уақытта орындалуын қамтамасыз ету
<question> Оқыту принциптері дегеніміз
<variant>бұл оқу жұмыстарының формасы мен әдістерін оқыту мен
тәрбиелеу мақсатына сәйкес ұйымдастырудың мазмұнын
анықтайтын бастапқы ереже
<variant> бұл оқушылардың танымдық іс-әрекетін ұйымдастырудың
заңдылықтары мен ережелері
<variant> бұл оқытушылық жұмыстың жалпы заңдылықтары мен әдістері
<variant>бұл жеке пәндердің оқыту әдістемесінің жалпы заңдылықтары
<variant>оқу материалының мазмұнына қойылатын талаптар
<question> Жеке дара оқыту формасы – бұл егер
<variant>әрбір оқушы мұғалімнің тапсырмасы бойынша өзінің
ықыласымен сұрақтарға жауап даярлайды, жаттығулар,
мысалдар, есептерді, шығармашылық тапсырмаларды орындайды,
өзін-өзі тексеруді іске
оқу тапсырмаларын талдауы және нәтижелерін хабарлауы
<variant> мұғалімнің басшылығымен тапсырмаларды бір мезгілде
орындауға оқушыларды қамтамасыз ету
<variant> асырадыбір топ оқушылардың танымдық тапсырмаларды алуы, олардың
<variant>жақсы оқитын оқушының үлгерімі нашар оқушыға көмегін
ұйымдастыру
<variant>әрбір оқушы өз бетімен тапсырманы орындайды
<question> Дидактика дегеніміз
<variant>оқыту және білім беру теориясын қарастыратын педагогиканың
саласы
<variant> баланы жеке тұлға ретінде қалыптасуы
<variant> жеке тұлғаның даму заңдылықтары туралы ғылым
<variant>оқытуды тәрбиелік функциясын зерттейді
<variant>тәрбие әдістері туралы ғылым
<question> Жиі қолданылатын сабақтың классификациясы
<variant>негізгі дидактикалық мақсаттарға қарай
<variant> оқушылардың танымдық іс-әрекетінің сипатына қарай
<variant> оқыту әдістеріне қарай
<variant>жұмсалынған уақыттың көлеміне қарай
<variant>міндеттері мен құрылымына қарай бойынша.
<question> Өзін-өзі тәрбиелеу – бұл
<variant>адамның өзінің жеке тұлғасы, алдына қойған мақсаттарға, идеал сенімдерге сәйкес өзгертуге бағытталған саналы іс-әрекеті
<variant> ұрпақтар тәжірибесін меңгерудегі өзін-өзі ұйымдастырудың
жүйесі
<variant> ескірген іс-әрекеттің жойылуы, жаңаның пайда болуы
<variant>іс-әрекет тәсілдерін меңгеру
<variant> жоғары сыныптарда адамгершілік және әлеуметтік қасиеттері тез
қарқында қалыптастыру.
<question> Оқытудың методологиялық негізі – бұл
<variant>ғылыми таным теориясы
<variant> танымдық процестер
<variant> ой еңбегінің мәдениеті
<variant>оқытудың ережелері мен әдістері
<variant>ғылыми білімдер
<question> Мұғалім кәсіби біліктілігін жетілдіру үшін не істеу керек?
<variant>өздігінен ізденіп,теориялық және практикалық біліктілігін шығармашылықпен арттыру, тезникалық құралдарды қолдана білу
<variant>жаңа бағдарламалар мен оқулықтарды білу
<variant>қосымша ғылыми әдебиеттерді оқу
<variant>техникалық құралдарды игеру, өздігінен жұмыс жасай білу
<variant>оқушылармен тіл табыса білу
Күрделі сұрақтар
<question> Педагогика жатады:
<variant>әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдарға
<variant> жаратылыстану ғылымдарына
<variant>техникалық ғылымдарға
<variant>арнайы ғылымдарға
<variant> экономикалық ғылымдарға
<question> Педагогика ғылымдары:
<variant>дидактика, психология, тарих, мектептану,тәрбие теориясы, мектеп гигиенасы,салыстырмалы педагогика
<variant> жалпы педагогика,жасөспірімдер педагогикасы, арнайы педагогика, жеке пәндерді оқыту әдісі, арнайы педагогика, педагогика тарихы
<variant>мектепке дейінгі педагогика, мектепті басқару, мектеп тарихы, жастық физилолгия
<variant>жалпы педагогика этика, эстетика
<variant> мектепке дейінгі педагогика, валеология, әлеуметтік педагогика, дидактика, тәрбие теориясы
<question> Педагогика ғылымының объектісі:
<variant> педагогикалық іс -әрекет өтетін шындықтың объективті жақтары
<variant>оқушы
<variant>мұғалім
<variant>ұжым
<variant> жеке тұлға
<question> Педагогика пәніне жататындар:
<variant>тұтас педагогикалық процесс
<variant>оқушылар ұжымы
<variant>жанұя
<variant> бала
<variant> мұғалімдер ұжымы
<question> Ғылымның әдіснамасы-бұл:
<variant>ғылыми-зерттеу іс-әректінң формалары мен тәсілдері, принциптердің құрылымы туралы ілім
<variant>зерттеу әдістері туралы ілім
<variant>зерттеу негізінде жататын технологиялық теориялар қағидаларының жиынтығы
<variant>оқыту әдістері
<variant> тәрбие әдістері жайлы ілім
<question> Акселерация:
<variant>жас өспірімдер мен бастауыш сынып оқушыларының жедел дамуы
<variant>мақсатқа орнықты жетуге талпынуы
<variant>жеке тұлғаның қалыптасуы
<variant>тұлғаның өздігінен дамуы
<variant> ойлау қабілетінің дамуы
<question> Педагогикалық процестің негізгі компоненттеріне жатпайды:
<variant>мұғалімдерді даярлау
<variant>білім беру мақсаты
<variant>тәрбиенің міндеттері
<variant>оқытудың түрлері
<variant> білім беру мазмұны
<question> Тұтас педагогикалық процестің тәрбиелік механизіміне жататындар:
<variant>оқушы мен мұғалімнің өзара қарым-қатынастары
<variant> педагогикалық технологиялар
<variant>оқытудың құралдары,түрлері,әдіс-тісілдері
<variant>оқытудың технологиялық құралдары
<variant> тәрбиенің мақсаты, міндеті, мазмұны
<question> Педагогикалық процессті педагогикамен психологияның жаңа жетістіктері негізінде ұйымдастыруды ұсыну принципі:
<variant>ғылымилық
<variant>көрнекілік
<variant>біріктілік
<variant> жүйелілік
<variant> жеткіліктілік
<question> Тұтас педагогикалық процесстің қозғаушы механизмдері:
<variant> Т.П.П. құралдары, формалары мен әдістері
<variant>Т.П.П. субъектілері арасындағы қатынастары
<variant>Т.П.П.заңдылықтары
<variant>Т.П.П.-ң принциптері
<variant> Т.П.П. мазмұны мен құралдары