<question> АКТ құралдарын білім беруде қолдаудың дидактик негіздері
<variant> білім берудің көлемі және негізділігі
<variant> ақпараттық технологияға байланысты
<variant> білім берудің көлемі
<variant> білім берудің негізділігі
<question> АКТ құралдарының дамуы
<variant> ақпараттық технологияға байланысты
<variant> ақпараттық технологияға байланысты емес
<variant> ақпарат
<variant> дұрыс жауабы жоқ
<question> Білім берудегі дидактик әдіс
<variant> тақырыпты бөлшектеп алу
<variant> білім берудің көлемі
<variant> ақпараттық технологияға байланысты
<variant> дұрыс жауабы жоқ
<question> Білім беруде АҚТ-ның қолдау қажеттілігі
<variant> ақпараттың көлемі көптігі – білім алудың жылдамдығы
<variant> білім берудің көлемі
<variant> диалог режимінің жылдамдығы
<variant> барлығы дұрыс
<question> Тестік білім беруде АҚТ-ның ролі
<variant> жауап алудың жылдамдығы
<variant> білім берудің көлемі және негізділігі
<variant> каналдың өткізішілік қабілеті 8 мб/с
<variant> оқушылардың интеллектуалдық деңгейінің әр түрлі болуын анықтау
<question> Білім беруде «сұрақ жауап» әдісінде АҚТ-ның ролі
<variant> диалог режимінің жылдамдығы
<variant> тест нәтижелері
<variant> білім берудің көлемі және негізділігі
<variant> білім берудің негізділігі
<question> Білім беруде компьютерлік желілердің барлығы қандай болады
<variant> білімнің көлеміне оқушылардың интеллект деңгейіне байланысты
<variant> диалог режимінің жылдамдығы
<variant> жауап алудың жылдамдығы
<variant> барлығы дұрыс
<question> «Жұлдызша» әдісімен білім беруде АҚТ-ның ролі
<variant> оқушылардың интеллектуалды деңгейі жоғары болуын анықтау
<variant> жауап алудың жылдамдығы
<variant> оқу үрдісін сүйемелдеу
<variant> дұрыс жауабы жоқ
<question> Доңғалақ әдісімен АҚТ-ның ролі
<variant> оқушылардың интеллектуалдық деңгейінің әр түрлі болуын анықтау
<variant> оқу үрдісін сүйемелдеу
<variant> жауап алудың жылдамдығы
<variant> білім берудің негізділігі
<question> Білім берудеАҚТ-ның дамуының негізгі бағыттары
<variant> оқу үрдісін сүйемелдеу
<variant> тест нәтижелері
<variant> төмен
<variant> қоғамды ақпараттандыру және жылдамдастыру
<question> Білім берудеАҚТ-ның ролін бағалау
<variant> тест нәтижелері
<variant> қоғамды ақпараттандыру және жылдамдастыру
<variant> оқу үрдісін сүйемелдеу
<variant> өте жоғары
<question> «Сызықты» әдіспенен білім беруде АҚТ-ның ролі
<variant> төмен
<variant> өте жоғары
<variant> қоғамды ақпараттандыру және жылдамдастыру
<variant> орташа
<question> Білім беруде АҚТ-ны қолдау не үшін қажет
<variant> қоғамды ақпараттандыру және жылдамдастыру
<variant> каналдың өткізішілік қабілеті 8 мб/с
<variant> оптимал жылдамдығы 10 мб/с
<variant> желіге жалғанбаған компьютер
<question> Вертуалдық кітапханалардың білім беруде ролі
<variant> өте жоғары
<variant> орташа
<variant> маңызды
<variant> төмен
<question> Электрондық оқулықтардың білім беруде ролі
<variant> орташа
<variant> төмен
<variant> өте жоғары
<variant> қажет
<question> Қашықтық оқыту әдісінің білім беруде ролі
<variant> маңызды
<variant> қажет
<variant> желіге жалғанбаған компьютер
<variant> өте жоғары
<question> Білім беруде вертуалдық мектептердің қажеттілігі
<variant> қажет
<variant> маңызды
<variant> 430 стр. 2 мб HTML форматында
<variant> оптимал жылдамдығы 10 мб/с
<question> Білім беруде интернет жүйесінің қажеттілігі
<variant> қажет
<variant> маңызды
<variant> қажет емес
<variant> өте жоғары
<question> Білім беруде спутникпен пайдалану маңыздылығы
<variant> маңызды
<variant> өте жоғары
<variant> қажет
<variant> қажет емес
<question> Білім беруде спутникті пайдалану каналын бағалау
<variant> каналдың өткізішілік қабілеті 8 мб/с
<variant> каналдың өткізішілік қабілеті 10 мб/с
<variant> каналдың өткізішілік қабілеті 11 мб/с
<variant> каналдың өткізішілік қабілеті 9 мб/с
<question> АҚТ-ның пайдаланудың бір оқулық аппараттық өлшемі
<variant> 430 стр. 2 мб HTML форматында
<variant> 431 стр. 3 мб HTML форматында
<variant> 434 стр. 5 мб HTML форматында
<variant> 433 стр. 2 мб HTML форматында
<question> Білім беруде телевизиондық каналды пайдаланудың өлшемі
<variant> 1-2 мб/с
<variant> 2-2 мб/с
<variant> 1-5 мб/с
<variant> 1-3 мб/с
<question> АҚТ-ны қолдауда серверлердің жылдамдығы
<variant> оптимал жылдамдығы 10 мб/с
<variant> оптимал жылдамдығы 11 мб/с
<variant> оптимал жылдамдығы 15 мб/с
<variant> оптимал жылдамдығы 12 мб/с
<question> Автономдық сервер дегеніміз не?
<variant> желіге жалғанбаған компьютер
<variant> өте жоғары
<variant> жоғары
<variant> орташа
<question> Білім беруде локалдық желінің ролі
<variant> өте жоғары
<variant> орташа
<variant> жоғары
<variant> оптимал жылдамдығы 12 мб/с
<question> Білім беруде глобалды желінің ролі
<variant> жоғары
<variant> орташа
<variant> өте жоғары
<variant> оптимал жылдамдығы 15 мб/с
<question> Ауқымды желіде Білім берудің тиымдылығы
<variant> орташа
<variant> өте жоғары
<variant> жоғары
<variant> оптимал жылдамдығы 15 мб/с
<question> Білім беруде ақпараттық іздеу жүйелерінің ролі
<variant> өте жоғары
<variant> орташа
<variant> жоғары
<variant> желіге жалғанбаған компьютер
<question> Білім беруде АҚТ құралдарының сапасына қойылатын эргонамикалық талап
<variant> гос стандарт негізінде анықталады
<variant> желіге жалғанбаған компьютер
<variant> білім беруде интеллектуалдық деңгейінен анықталады
<variant> тест арқылы
<question> Білім беруде құралдарының сапасына қойылатын психологиялық талаптар
<variant> білім беруде интеллектуалдық деңгейінен анықталады
<variant> тест арқылы
<variant> жылдам болады
<variant> білім беру әдісіне байланысты
<question> Компьютерлік оқытудың тиімділігін бағалау
<variant> тест арқылы
<variant> жылдам болады
<variant> білім беру әдісіне байланысты
<variant> ПАО жүйесі
<question> Білім беруде компьютерлік желі топологиясының қажеттілігі
<variant> білім беру әдісіне байланысты
<variant> тест арқылы
<variant> білім беруде интеллектуалдық деңгейінен анықталады
<variant> ПАО жүйесі
<question> Білім беруде компьютерлік желілердің пайдалану барысы қандай болады
<variant> жылдам болады
<variant> орташа
<variant> төмен
<variant> жоғары
<question> Білім беруде нәтижелерін қандай мониторинг жүйесін білесіз
<variant> ПАО жүйесі
<variant> тест арқылы
<variant> билет арқылы
<variant> барлығы дұрыс
<question> Білім беруде АҚТ-ны қолдау әдістері
<variant> электрондық оқулықтар және арағашықтық курстар
<variant> компьютерді үйрету
<variant> өте тиімді
<variant> тиімді
<question> Бүкіл ұлттық тестің тиімділігі
<variant> өте тиімді
<variant> тиімді
<variant> орташа
<variant> тест әдісі
<question> АҚТ жаңалықтарын Білім беруде енгізудің тиімділігі
<variant> тиімді
<variant> орташа
<variant> тест әдісі
<variant> компьютерді үйрету
<question> Вертуалды кітапханаларды Білім беруде қолданудың тиімділігі
<variant> орташа
<variant> жоғары
<variant> өте жоғары
<variant> төмен
<question> Білім беруде қашықтан оқытудың сапасын бағалау әдісі
<variant> тест әдісі
<variant> билет әдісі
<variant> матрица арқылы
<variant> дұрысы В және С
<question> Білім беруде АҚТ-ны қолдауды амалын асыру әдісі
<variant> компьютерді үйрету
<variant> тест әдісі
<variant> білім беру әдісіне байланысты
<variant> білім беруде интеллектуалдық деңгейінен анықталады