1- тақырып.
- Хрестоматия материалдарын оқу және талдау.
- «Студенттік кезең — тұлға дамуындағы қызықты кезең» тақырыбына әңгімелесу.
- «Даралық презентациясы» жаттығуы (Ступницкая М.Я, В.А. Родионов«Әлеуметтік дағдылар тренингі», 2003).
- «Мен қаншамын?» жаттығуы. (О.А.Кардашина «Қоғамдағы әлеуметтік рөлдер мен статустар», 2000).
2 — тақырып.
- Хрестоматия материалдарын оқу және талдау.
- «Адамның ішкі жан дүниесінің байлығы дегеніміз не?» тақырыбына пікірталас.
- Шағын топта жұмыс жасау. «Адамның ішкі қорлары» тақырыбына коллаж.
- Медитация «Менің ғазиз жанымның үйі» (Родионов В.А., Родионов А.В. «Емтихан алдындағы босаңсу», 2005).
3 — тақырып
- Хрестоматия материалдарын оқу және талдау.
- «Сенім білдіру пайдалы немесе … » пікірталас
- Шағын топта жұмыс. Миға шабуыл. «Шын бақытты болуға болады, егер….»
4 — тақырып
- Хрестоматия материалдарын оқу және талдау.
- Шағын топта жұмыс жасау. «Жетістікке жеткен тұлға кім?» миға шабуыл.
- «Мен жетістікке жеткен тұлғамын!» шағын шығарма жазу.
- «Танымал әлем атақтылары: Жетістікке жету жолы» тақырыбына слайд-шоу құрастыру.
5 — тақырып
- Хрестоматиядағы материалды оқу және талдау.
- Шағын топта жұмыс. Миға шабуыл «Бүгінгі: Еркек және Әйел»?
- Жаттығу «Жақындар, туысқандар» (Ступницкая М.Я, В.А. Родионов «Әлеуметтік дағдылар тренингі», 2003)
- Медитация «Менің ішкі жан дүнием» (Л.Хей. «Өзіңді өзің емде немесе біздің ішкі күшіміз». 2004).
6 — тақырып
- Хрестоматиядағы материалды оқу және талдау.
- «Махаббат және ғашықтық» жайында әңгіме.
- Шағын топта жұмыс. «Махаббат категориялары: руханилық, өзін-өзі құрбан ету, құмарлық, аяушылық, көнгіштік, душар болушылық, өзіне-өзі ғашық болу» тақырыптарына коллаж жасау.
- Медитация «Адамның ғазиз жаны» (Ә. Мұқашбеков, Р. Құдіретоллақызы «Өз тағдырыңды өзің қалай өзгертуге болады?». 2009).
7 — тақырып
- Хрестоматиядағы материалды оқу және талдау.
- «дау-дамай, дау-дамайлы жағдай, айтыс, талас, тартыс, егес, ұрыс, соғыс, толеранттылық» ұғымдарына анықтама беру.
- «Достық микрофон: мен бүгін сіздерге тілейтінім» (А.М.Прихожан «Жолы болмайтын адамның психологиясы.Өзінде сенімділікті қалыптастыру тренингі». 2001).
- «Зәкір» жаттығуы. (Н.В. Самоукина «Келісімге келуге тырысыңыздар», 2008).
8 -тақырып
- Хрестоматиядағы материалды оқу және талдау.
- «Барлық уақытта толерантты болуға болады ма?» пікірталас.
- Топтағы студенттердің толеранттылығы туралы 10 ұсыныс құрастыру.
- Миға шабуыл: «Халықаралық деңгейдегі саясат пен мәдениеттегі толеранттылық» тақырыбындағы видеосюжеттерді қарау.
9 – тақырып
- Хрестоматия материалдары бойынша көркем әдебиет және кино өнеріндегі (оқытушының таңдауымен) эстетикалық тақырыптарға пікірталасқа дайындық.
- Шағын шығарма. «Мәдениеттегі менің үлесім»
- Эстетикалық тәрбие тақырыбы бойынша «видеоматериалдарды тамашалау» (оқытушының таңдауы бойынша)
- «Даналық сабақтары» (хрестоматия материалдары)
- «Жаңа заманғы бұқаралық мәдениет және тұлға» тақырыбында хрестоматия матераилы негізінде дәптерге кесте құру.
- Тұлғаның дамуында аңыз, ертегілер, нақыл сөздер.
- Өнер мұражайларын аралау, қазақстандық суретшілердің жұмысымен танысу.
10 — тақырып
1.Хрестоматия материалдарын топтық оқуға, талқылауға, талдауға дайындық.
2.Кинофильмдер тамашалау (мысалы: Мұсылман к/ф, сондай-ақ оқытушы таңдайды).
3.Рөлдік ойын «түрлі діни конфессия дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары».
4.Миға шабуыл: «Рухани келісімге ұмтылуға деген сындарлы бағыт».
11 – тақырып
- Төменде ұсынылған тақырыптардың біріне шығармашылық жоба құрастыру және жүзеге асыру.
«Менің қаламның (ауылымның) тарихы»
«Менің қалам- менің замандасым және досым»
«Мен қаламның бұдан да жақсы болғанын қалаймын»
- Пікірталасқа тақырыптар: «Бүгінгі таңда жанқиярлық және батырлық – аңыз ба әлде шынайылық па?»; «Олар Отанды қорғады….»(біздің заманымыздағы қазақстандықтардың ерліктері және отансүйгіштігі туралы ) «Отанға деген ықыласты қарым-қатынас».
- «Мен және Тәуелсіз Қазақстан» тақырыбында өткізілетін дөңгелек үстел.
- «Қазақстанның жеті ғажайыбы жәрмеңкесі» шығармашылық жоба құрастыру (Қазақстанның ең әсем көрікті жерлері).
12 — тақырып
- «Өзін-өзі қабылдау шкаласы» сызбасымен жұмыс («Мен-концепция» Р.Бернс бойынша).
- «Өз-өзіңізге деген қатынасыңыз» тестімен жұмыс, рангілеу әдістемесі бойынша өзіндік бағалауды зерттеу.
- «Бостандық және таңдау, сайлау» шағын-шығарма жазу.
- Хрестоматия материалдары бойынша оқып-үйренуге, топтық талдауға дайындық.
13 — тақырып
- Педагогикалық тапсырмаларды шешу, ұсынылған жағдаяттарды талдау (кіші топта жұмыс).
- «Өзін тану дегеніміз не?» сауалнамасы көмегімен өзін-өзі тану қабілетін зерттеу.
- Педагогтың кәсіби-мәнді қасиеттерін зертеу әдістері: шыдамдылық, бақылампаздықты айқындау, «Адамдарды ажырата алу», дербестілік деңгейін анықтау, өзіндік бағалау деңгейін анықтау, қарқындылықты өлшеу, кикілжің, шығармышылық , эмпатия деңгейін зерттеу.
- Білім игеру процесін өзіндік талдауға бағытталған «Оқыту процесі» жаттығуы.
14 — тақырып
- «Ұстаз Кодексі» шығармашылық жоба құрастыру.
- «Оқытушы көзімен» бала құқығы Декларациясын қарастыру.
- Идеалды ұстаз үлгісін жасау (шағын топта жұмыс).
- Болашақ ұстаздың өзіндік дамуға деген және педагогикалық іс-әрекетегі кедергілерді жеңу қабілетін зерттеу. (оқытушының таңдауы бойынша, мысалы, В.Г. Маралов бойынша).
- Рөлдік ойын: «Ұстаз-маманымен интервью» (жұппен жұмыс).
15 – тақырып
- Саналанбаған тілектер мен елестетулерді түсінуге арналған «Оқыту мақсаты» жаттығуы.
- Жеке имиджді жасау алгоритімін құрастыру.
- Өзін-өзі презентациялау өнері: көпшілік алдына шығып сөйлеу.
- Жеткен жетістікті диагностикалау.
- Шығармашылық жұмыс: «Өзімнің кәсібімде, мамандығымда мен өзімді былай көремін» — презантация.