Өлшемі 50 пунктен жоғары кегльдінегізделгенпайдаланып,жартылайқалыңдатылған,қар түсті таңдапөз атыңызды жазыңыз.
Ескерту. Дұрыс көріністабуы үшінCyr –менаяқталғаншритфттердітаңдағандұрыс.Ендіәрбір әріп үшінбекара сызықтарын құрамыз.
1.Modify→Break Aport (Ctrl+B) командасымен текстті графикаға айналдырыңыз.
- 2. Көңіл аударыңыз: бадан кейін текст жеке текстікблоктарға -әріптергеөзгереді. Сондықтан Modifi→Break Aportкомандасын байтаорындау керек.
3.Ink Bottle (Ctrl+y)аспабын таңдаңыз.
- InK Bottle аспабын текстке қолданыңыз.
- Текске шекараға ие болады. Әріптердің өзін жатып, InK Bottle аспабын қолданудың нәтижесінде алынған шекара сызықтарынқалдыра аламыз. (суеттегі)Modify®Shape ®Convert to Fillкомандасымен сызықтарды толтыруға (заливка) айналдырып , қызғылықтыәсер алуға болады. Бұданс соңInK Bottleаспабын басқа түсті таңдап, қолдану керек.
- Түстік безендіру.
Текстті түстік безендіругемысал үшін кең тараған “хромдау”әсерін қарастырамыз.
1.Текстті жазып, оны графикаға айналдырған соң, Pencil аспабын таңдаңыз.Оның түсі текст түсіндей болсын. Бұл аспаппентексттің орта беліненипек сызық сызыңыз.
2.Тексттің жоғарғы бөлігін таңдап, градиенттітолтырумен бояңыз.
3.Тексттіңтөменгі бөлігі үшін де осы әрекетті қайталаңыз, тек градиент бағытыөзгеше болсын.
4.Arrow аспабымен екі шертіп, ирек сызықты ерекшелеп алып, жатыңыз.
Сонымен, текстке алдын-ала сегменттеуді қолданып, алынған, 2 түрлі боялған текстті құрдық. Тексттібезендірудіңбұдан басқажолдарын өздеріңіздетауып көріңіз.
- Редакторланатын тексттік жолақтар.
Қарапайымтексттен бөлекредакторланатынтексттік жолақтар да бар. Web үшін әртүрліформа (мәліметтер ендіру үшін)құрып көргендеренгізілген мәлімметтітексеру үшінJava Scriptтілімен немесе СGI-программаларын жазуәдісімен таныс болукеректігін біледі.
Flash тікелей енгізіп болған соңтексеруді жүзеге асыруғамүмкіндік береді. Редакторланатынтексттік жолақтардыпайдаланып,форма құруға болады.
Редакторланатынжолақтардыңбірнешетипі бар:
—Енгізу жолағы мәліметтіенгізу үшін ғанаемес, (мысалы,почталық жүйе арқылыжіберілетін мәлімет), фильмдіойнатужүрісін мбасқаруүшін деқолданылады.
—-Жаңартылыпотыратын (обновляемыи)немесе динамикалық жолақтар ағымдағы мәліметтікөрсету үшіннемесе енгізілетінмәліметке жауапреакциясы үшінқызмет етеді.
— Статистикалық текст—толық редакторланады деп айтуға болатынқарапайым текст.Өйткенітексттіңөзінемес,тек оынң қасиетінғана өзгертуге болады.
Редакторланатынтексттіңжолаққарапайым тексттік жолақты тексттің қасиеттер инспекторыментексттипін өзгерту арқылы құрыллды.Тексттипі Text typeтізімінен таңдалады.
—Static Text—статистикалық текст. Фильмдіойнатубарысындаөзгермейтін қарапайым текст.
— Dinamic Text— динамикалық текст. Фильмдібарысындаблокмәнін өзгертуге мүмкіндік береді. Әдетте,әртүрдегіхабарламаларнемесе мысалы,ойында жинағанұпайларсанынкөрсету үшін қолданылады.
— input Text – ендірілетін текст. Мұндай текстік блокпайдаланушыныңмәлімет ендіруі үшін арналған. (тексттік жолақ)
Редакторланатын жолақтарменжұмысістеуді, интерактивті формаларқұрукезінде үйренеміз.
- НТМL- беттерді гиперсілтеме көмегімен ашу.
FlashүмкіндігіНТМL беттерін ашу несатқа ауысу батырмаларын құруменғана шектелмейді. 5-ші версиядан бастап,бұл мақсат үшін текстті гиперсілтемелерқұру мүмкіндігі пайда болады .
- Техт аспабын таңдаңыз.
- Тексттің қасиеттер инспекторы көмегіменText Typeтізімінен Static Textпунктін таңдап,қарапайым текстрежимін беріңіз.
3.Техт аспабынпайдаланып, қалаған тексвтті ендіріңіз.
4. Болашақ гиперсілтеме сөзін (яғни текстті)ерекшелеп алыңыз.