Оқу материалын әдістемелік жетілдіру және дидактикалық қайта құру негізіндегі технологиялар

Әдістемелік жетілдіру және дидактикалық қайта өңдеу негізіне қарай құрылған оқыту технологиясы:

ірілендірілген дидактикалық бірліктер (Эрдниев П.М.);

“Мәдениет диалогы”, (В.С.Библер, С.Ю.Курганов);

“Экология және дидактика” жүйесі, (Л.В.Тарасов);

ақыл-ой әрекетін сатылап дамыту теориясын жүзеге асыру технологиясы (М.Б.Волович).

  1. Дидактикалық бірліктерді ірілендіру технологиясы

(П.М.Эрдниев)

Мақсаты:

математикалық білімнің оқушының интеллектісін дамыту мен өзін-өзі дамытуының басты шарты ретіндегі тұтастығына қол жеткізу;

пәндердің бірлігі мен тұтастығын қамтамасыз ететін тақырыптардың неғұрлым жетілген жүйесін жасау.

  1. Тұжырымының ерекшеліктері:

дидактикалық бірліктерді ірілендіру оқытудың төмендегі нақты жолдарын:

өзара байланысты амал, операция, т.б.біріктіре және бір мезгілде қарастыру;

есеп құрастыру және шығару үрдісінің бірлігін қамтамасыз ету;

деформацияланған жаттығулар әдісін;

тура есепті кері есепке және керісінше айналдыру;

математикалық білімнің күрделілігіне орай, жүйелі де тиянақты білім беру;

берілетін тапсырмаларының баланың ойлау операцияларын меңгеруін, логикасын дамытуға әсерлі болуын ұсынады.

  1. Мазмұны мен әдістерінің ерекшеліктері:

бір мезгілде тура және кері амалдар мен операцияларды меңгеру;

өзара қарама-қарсы ұғымдарды салыстыру;

тұтас және қарама-қайшы ұғымдарды сәйкестендіру, салыстыру;

жаттығуларды орындау, есептер шығаруда амалдардың орындалу тәртібін (жұмыс кезеңдерін) реттеу.