Дені сауклиенттерлмен коррекциялықжұмыс жүргізілгендеоны тренинг тобы деп атайды.Осы топты үйымдастыру түрлері оғанқатысушылардың негізгі проблемаларына байланысты анықталады. Олар кейде коррекция жүргізутәсілдері деп аталады. Бұл тәсілдердің негізгі төрт түрі бар . Тренинг түрлеі шешуге алынған проблемағабайланысты анықталады.
Қарым-қатынасмәдениетін үйрету тобы.
Мақсаты:қай ортада болсын өзін емін еркін ұстауғабасқаларғажылы шырайлы болуға үйрету.
Бұл тренинг 3-кезеңнен тұрады.
- Рәсімдік іс-әрекеттерді меңгерту.
А) танысу рәсімі.
Б) топтық әнұранды орындау (әнұранды тыңдап алу). Оны тренинг тобының әр кездесуі басталған да және аяқталғанда орындаубарлық қатысушыларды эмоцияналдық тонусыен көтеріп, қарым-қатынас жасауға жол ашады. және топты нығайтады.
В) Ретуалдық сәлемдесумен қоштасу. Сәлемдесу барысында топ мүшелері бір-бірінежылы сөздер айтыпдене терапиясы элементтерін пайдаланады ( қол алысу қоштасуғ, сипалау, т.с.с.)сонан соң кешегі күні болған оқиғаларондағы қарым-қатынас барысының ерекшеліктерімен әсерлілінгін еске түсіріп оң теріс жағы қысқаша талданады, топтық қарым-қатынасережелері еске түсіріледі. Бұл тәсіл қатысушылардң барлығын өз ойларын басқаларға жеткізіп айтуға,болған оқйғаларды бағалауға үйрету үшін жүргізіледі.
2.Топтық шешім қабылдауға үйрету.
Бүгін жүргізілетін жұмыс жоспары талданыпойындар іріктелініп, оларды жүргізу реті анықталады, іс-әрекеттіңәрқайсысына берілетін уақытнақтыланады. Ойындардың басым көпшілігірөлдік сюжеттік, сондықтан кім қандай рөл атқаратынын топтың өзі шешеді, Ойын аяқ талғаннан соаң әр қатысушының топтық тапсырманы орындауға қосқан үлесі таңдалып, олардың өз міндетін орындағанын топ және өзі бағалайды.
- Топтың дербестігін қалыптастыру.
Бұлтәсіл пси холог тыңтоптан “шығып” оларды өз бетімен барлық іс-әрекетті ұйымдастыруғамүмкіндік беру үшін қолданылады. Топ жұмысын ұйыцмдастыру реті пайдаланылатынтәсілдер тізімі бойынша ешкімнен кеңес сұрауына болмайды.