Педагогикалық тәжірибенің түрлері ғылыми зерттеудегі олардың қызметі

  1. Педагогикалық тәсілдері түсінеді педагогтардың тәжірибелі тәрбие жұмыстары.

Педагогикалық тәсіл ол педагогиканың жоқғарғы қорытынды жұмысын ұғады. Соңғы кезде, уақытта жылда, мектеп практикасында көптеген қызықты жағдайлар кездеседі, педагогикалық жұмыстарда, оқу үлгісін шығару диагносикалық мысалдар.

Педагогикалық қызмет бірнеше зерттеу түрлері мен білімдерін таныстыру. Білімді мұғалім бар, осындай тәрбиемен білімді, мамандық арқылы байланыстарды және мынандай мұғалім бар, педагогикалық тәжірибесі бар және өзінің жұмыстарын жоғары бағалауға ұмтылады. Көптеген мұғалімдер, сабақты қызықты үшін, тәжірибелі педагог психологтың зерттеу жұмыстарының тәсілдерін қолданады. Ал кейбір мұғалімдер де кездеседі сабақтарын жаңалық ашу оқумен және тәрбиесімен, педагогикалық теорияларын, байытады, кеңейтеді.

  1. Педагогикалық ізденіс – ол негізі мұғалімдік ол мектепте жұмыс істету мүмкін емес. Мұғалімге міндетті түрде оқу тапсырмалар мен дайындалу міндетті оқу жүйесін дұрыс байланыстыру, кейбір сабақтарда методика түрлерін жеке жеке керекті тәсілдер мен амалдарды қолдану, оқушылардың сабақтағы мінездеріне назар аудару білімдерін дұрыс бағалау және т,б.

Өкінішке орай, осы барлық кейбір мұғалімдер осындай амал, тәсілдерді дұрыс қолданбайды, кейбір мұғалімдерін педагогикалық әрекетері бұл дәрежеде сай емес.

  1. Педагогика тәжірибеде мұғалімнің оқу тәрбие ізденіс зерттеуінде жоғары оқу жоғары оқу тәрбие процессі жоғарыда айтылған пікірлерге келіседі. Педагогикалық творчествада жаңадан ашылған элементтердің қорытындысын анықтайды; бұл жаңалық жаңадан ашылған пікірлермен, талаптар мен оқу мен тәрбиеде байланысып қана қоймайды, оқу тәрбие жұмыстары жаңадан ашылған бір немесе әдістермен байланыстырып анықталады.

Мұғалімнің жоғарғы қызмет теңдігі оның педагогикалық ұмтылысында дәлелді, ұмтылыс- адамның заттың жаңалықты зерттеуде, ұмтылыс қызметті.

Осы мен педагогикалық жұмыста жаңалық ашуға ұмтылыс бар, керекті материялдар, бұл мұғалімнің өмірдегі жемісі болып табылады.

Зерттеу бұл ең қиын жұмысының түрі, ең алкен көлемде жұмыс, осымен қатар нақты және керекті жұмыстардың даму.

Ғылымда және практикада зерттеусіз, жұмыстарға қиыншылыққа қарамастан, аттау мүмкін емес, дұрыс ұйымдастыру және өтілген нақты жұмыстардың қорытынды шешімдерін зерттеу.

Зерттеусіз гипотез жоқ теориялық және статистикалық дәлелдеулердің көрсетпелерінісіз, жақсы жауапты талап етеді.

Міндетті түрде психолог- педагогикалық зерттеулерде негізігі ережелер мен таныстыру:

  1. Нақты проблемалық жұмыстары, мақсатпен міндеттерін зерттеу, гипотезді тексеру.
  2. Ережелер мен қағидалардың жолдары, зерттеу арқылы жақсы өтілгені, осындағы гипотездер жүзеге асару немесе аспауы.
  3. Нақты жоба мен мысалдардың байланыс қызметтері.
  4. Керекті методтарды таңдау психо — диагностикадағы зерттеулердің қорытындысы.
  5. Қолданылған ойлары мен пікірлерді ойларды дәлелдеу, зерттеу нәтижелі шықты.
  6. Анықтап келесі жұмыстардың өткізілген қорытынды зерттеулері.
  7. Ғылыммен практикада қолданатын мінездердің қорытындысын зерттеу.

Зерттеу түрлері.

Педагогикада негізгі 4-түрі бар (констатирулалық, формулалық, бақылау, айырмашылығы.)

  1. Констатирулалық – негізгі жандарды анықтайды, сапалы жұмыстардың теңдіктері.
  2. Формулалық – осы жаңа факторлардың жобасын өткізу ( жаңа технология методтар, формалар және т.б.) және оны анықтап дәлелдейді.
  3. Бақылау- қандай да бір белгілеу уақытта сапаларын тек анықтап қабылдайды.
  4. Айырмашылық – бақылау және экспериментталдық топқа қорытындысын зерттеп айыру.

Бақылау сұрақтары: