Жұмыстың ізденушілік, түрлендірушілік кезеңдері, оның бастауыш мектеп педагогикасының процесінде жоспарланған инновацияларды ендірумен байланысы

  1. Ғылыми педагогиканың логикасы бұл — белгілі ережелері қатарлары, есеп және олардың шешу жолдары.

Терең ұғым анықтайды, зерттеу не үшін қажет, қандай жолдарымен қорытынды шығару керек, оқу білімін алдыңғы қатарға жеткізу мақсатына ұмтылу.

Ұғымды нақты түсіну жолдарын тексеріп анықтау, терең зерттреулердің шешімі.

Міндетті түрде педагогикалық теңдікті белгілеу;

  1. Инструменталдық теңдік — жоспарлы пікірлерді практикада дәлелдеу (мысалы, педагогикада және пікірлер.)
  • Теориялық теңдік- теория қорытындысын шығарып, оныдамыту (дәлелдер, ұғымдар және т.б.)
  • шығармашылық тепе теңдігі – қорытындысын шығаруға көмектесу (практиканы зерттеу, методология жұмыстар қорытындысы.)
  • Методологиялық тепе-теңдік — методтарды алдын ала зерттеу, диагностикалық методтардың ашылуы т.б.

Зерттеу жолдары негізгі компонент ұғымы болып табылады.. Міндетті түрде осы компонентті қолдану қажет.

Мысалы, оқу процесінде оны анықтау қажет, процес арқылы, ұйымдастыру, мотивациясы жолдары арқылы .

Негізгі белгіленген мысадарды анықтау осындай зерттеу жобаларың бөлу, жалпы жобаны осындай жолдары мен шешу.

  1. Гипотездер. Бұл білім екі түрде қолданады:

Біріншіден теория, екіншіден гипотез Д. И. Менделеевтің пікірінше:

“ Гипотез бұл компас, зеттеу қызметтерінде бұл құралды пайдалану, себебі, орман мен теңіз жолдарында адаспас үшін.”

Гипотез негізгі шешімдердің қорытындысын табуды ұсынады. Гипотездің екі типі бар:

Бірінші типі- жазбаша гипотеза, бұл жерде керекті мысалдар мен дәлелдерді жазбаша түрде көрсетеді.

Екінші тип түсіндіру типі, бұл керекті дәлелдермен, іздеулерді түсіндіруге тырысады, сонымен қатар мінездерін жағдайлары.

Гипотез процессінің дамуы.

  • Қандай да бір жаңалық ашу, оны түсіндіруге мүмкін емес.
  • Оны жан-жақты білу.
  • Гипотездердің ғылыми түсінігі дәлелдер мен мысалдарда.
  • Анықтау ізденістері, логикалық олардың дәлелдері, егер де сол дәлелдер, шыныменде анықталған болса.
  • Оны тексеру, зерттеу, жұмыстары, сол факторлармен тура келеді.

Міндетті түрде ғылыми емес мысалдарды ажырату қажет. Зерттеу мысалдары әр түрлі тепе теңдікпен зерттегенде болады ( жазу арқылы, реферат арқылы, аналитика тәсілі арқылы, түсіндіру арқылы). Олардың шамамен рет-ретімен қою қажет:

Олардың этаптары.

  1. Информативті, диагностикалық, зерттеу болжамдары.

Жалпы міндеттер ғылыми педагогикалық зертеу өткізу қажет. Міндетті түрде нақты тілге талап ету; тілдің тазалығын ойы, білімді адамның ой түсіне, дәлелдеуі мен шындығы.

Көптеген ғылыми жұмыстарда логикалық және теориялық ойлар тексте абзац бойынша бөлінеді, мысалы; абзац қарастырамыз деген сөзден басьалады, “ Неге? ” деген сұрақ туады. Кейде мысалы, диссертацияда кездеседі “анықталатын жағдайдың түсінуге нақты сөздердің анықтамасы жоқ. Абзац ешқашанда “ Бұл ” деген сөзден басталмайды: “ Бұл жағдай ,” “ Бұндай жолдары. ”“ Қандай жағдай ? ”

Абзац енді ғана басталды. Абзацта анықталатын ойларды талап етеді; бұл толық компоненті тест, бірнеше негізгі нақты жұмыстардың қорытындысы.

Оқу мен тәрбиенің практикада педагогтардың зерттеу қорытындысы.

  1. Педагогикалық жағдайда нақты анализді эксперимент қорытындысымен байланыстыру.
  2. Педагогикалық жағдайда негізгі жақсыұмыс жолдарын анықтау.
  3. Программа жұмыстары өмірде негізгі роль атқарады.

Практикада жұмыстарымен программасы мен терең танысу.

Экспериментальды болу үшін, психология- педагогиканы толық зерттеу қорытындысын, ғылыми көзқараста әлі қорытындысын шығараған жоқ.

Мысалы: жаңа ғылыми программаны экспериментальды оқу, оған уақытша көңіл аудармау керек, осы жолдармен ол басқа ғылыми курс программалары мен келіседі, қанша уақыт білімді қорытындылауға кетеді, қаншалықтыталап ету, білім бір бірі мен сәйкес, оқушылардың білім алау қорытындысын, сондай ақ басқада оқу сабақтарынан талап етеді.

  1. Педагогикалық практикада қандай нақты проблемалық жұмыстар эксприментальды алынады..
  2. Әлеуметтік жағдайлар мен моральдық іс әрекеттердің өмірде адам үшін пайдасы қандай?

Үш сұраққа жеке, жеке тоқталамыз.

Мысалы, эксперимент мынандай шешенді тапты, ұсынады тексермеген эксперимент математика оқу программаларда, басқа да бұл жағдайда, жаңа оқу методикасын ескі оқу методикасымен салыстырсақ, біз бойлаймыз, сонғы экспериментальды өзгеріс, алынған эксперимент байланысады.

Бұл жағдайда нақты қорытынды шешім педагогикалық практикада бір—бірімен байланысады, өткізілген эксперимент қорытындысы.

Бұл жұмыс теория заң практикаға өтеді. Кей бір жағдайда байқалады материялдық және моральдық шығындар, практикада өткізілгендер эксперимент қорытындысын байланысады, шындығында олардың пайдалы. Өкінішке орай методика жұмыстары әлі дұрыс жолға қойылмаған, алайда түсініп, анықтауды ұсынады. Келесі:

Қосымша материялдың шығындар міндетті түрде ескіден жаңаға өту.

  • Міндетті түрде уақыт.
  • Нақты орындаушылар мен,адамның саны.
  • Анық жаңа кірістердің пайда болуы.
  • Жайылып кету мүмкіндіктері.
  • Жалпы алған қорытынды көзқарасының байланысы.

Қорытынды кезек-эфектифке үлгерім рет ретімен орналасуын бақылау, ең шешуші қорытынды шешімі емес.

Эксперимент тобына, бағалайды қорытынды шешімді психолог — педагогтардың экспериментте шығарғандардың, міндетті түрде педагогтармен-мамандықтар ісі практикада байланысу қажет.

Қорытынды айтқанда нақты жолды белгілейді, олардың түрін, тәсілдерін мен формаларын бақылайды. Программа мен жоспар автор экспериметі мен келіседі.