Әртүрлі оқу әдістерін қазіргі уақытта кәсіби білім беруде пайдалануда. Педагогикалық мінездемеге бағыт-бағдар беруде психологиялық негізге , тақырыптың мақсатық құрылыма, оқу мазмұны , олар өздері бір-бірімен ерекшеленеді. Түсіндіру – илюстрациялық әдіс, беховеральді – техникалық, ақыл ой іс-әрекетің кезеңдері, проблемалы контексті болуы мүмкін Оқу әдісінде сынды қолдау , оған жауап, дәстүрлі әдістерде теориялық, практикалық принцптер қызмет жасамайды. Кәсіби міндетті болашақ мамандар қабілеттерін шешуде ажырамайды; студенттердің тәртіпсіздігі пассивтілігі осындай пробламаларды өздері шешуде кәсіби іс-әрекетке міндеттеу; адмадардың ішкі құрылымын және сыртқы жағдайын, мінезін және іс-әректін оқу контекстінде жалғастыру қабалдауға ықпал ету, түйсіну және білім беудегі айқын ситуациялар, білінің мақсаты және мазмұнының қосылуы, бұлардың барлығы жеке компоненттері. Ең алдымен контексті кәсіби пркатикалық әрекетті жасауда, студенттер оқу ақпаратын меңгеруде және орындауды болжау. Жекетұлғалық және бірлескен анализ және кәсіби ситуацияны шешуде маманның рұқсаты мен жүргізу, оқу контекстінде А.А. Бербицкийдің формулировалды 7 негізгі принцпы бар:
- Студенттердің оқу әрекетіндегі жеке қорытындысы.
- Кәсіби әрекеттің түрлері және жағдайы, әдістемелік оқу әрекетіндегі мазмұнның мақсаты.
- Оқу әрекетіндегі процесс және проблемалық принцптер және мазмұ.ны.
- Оқу мақсатының адеквтты қалпын ұйымдастыру
- Бірлескен іс-әрекеттегі тиімді әдістердің рөлі.
- Оқудың жеке принцпі және кәсіби тәбие.
Оқу контексінде 3 базалық іс-әрекеттің түрлері және көптеген кезеңдері бар:
- Оқу іс-әрекетіндегі академиялық тип. Болашақ кәсіби іс-әрекетке контекстің араласуы.
2.Кәсіби квазиялық іс-әрекет жұмыс ойны.Контекстті кәсіби іс-әрекет ойыныаудиториялық сабақ түрінде қалса сабақтарды қайт жаңғырту, кәсіби мамандардың әлуметтік және психологиялық мазмұнының шығармашылығы.
3.оқу кәсіби іс-әрекет студенттердің мамандарының қызыметінің орындалуы. Бұл практиканы жасаушы , курстық жұмысты жасау және диплом жұмысы.т.б. Дәл осы этапта кәсіби оқу әрекетінің трансформациясы жүреді. Бұған 3формадағы оқыту моделі сәйкес келеді.
1.семоиклық:
- Оқу текстін қамтамасыз етеді
- Жұмыс бірлігіндегі сөйлеу әрекеті. Индивидуальды білімді меңгеру
2.Имитациялық.
- Кәсіби ситуацияның моделін қамтамасыз ететеді.
- өзіндік ойлау арқылы меңгеру.
- Жұмыстың кәсіби іс-ірекет бірлігі.
- Әлуметтік:
- Проблемді ситуацияның мазмұны.
- Интерактивті бірлескен жұмыс формасын меңгеруде жұргізіледі.
- Жұмыс бірлігін істеу.
Екілік лекцияның жеткіліктілігін тиімді пайдалану.Ғылыми мектептің қатысушыларының өкілдерін айыру мүмкін, теотиятик және пркатик, жақтас және қарсыласарды аяқтау. Екілік лекцияның қиын 7 формадан ,жекелеген жағдайлар қажет және ұқыпты дайындық. Пресс- коференциялық лекцияда студенттерге сұрақтарды тағайындауды ескеру, Лекцияның тақырыбын жариялауда сол тақырыпты қызықтыратын сұрақтарды алдан-ала дайындайды. Мұндай лекцияда тақырыптың бастапқы мақсатын айқындау топ орасының қызығушылығын арттыру ортасында студенттердің көзқарасын қалыптасуының кез-келген курстық тақырыптардың және систематизацилық сабақ немесе соңында мазмұнды анықтауда перспективтің дамуын меңгеру. Лекцияны оқуда кәсіби маманнның 2 функциясы бар: информацияның көзі , келешегі практикалық іс-әрекетттерді күнделікті ақпарат көздерінде пайдаланып отыру. Теориялық практиның компонентерінде профессор Вербецийдіңкөрсетуінше студенттерге керекті білімді 2 есе танымдық процестерін арттыру. Ақпараттық лекцияны оқытуда студенттерге мүмкіндіктерді пайдалана білуге , ақпараттық контекстте мамандар әдіс-тәсілдерді пайдалануы тиіс. Кәсіби әдіс-тәсілдеріне қатысты және фундаментальді мазмұндама курстарына: жалпы, жасерекшелік, педагогика, әлуметтік психология жатады. Интервьюдің схемасының мазмұнына болашақ психолог дерексіз мазмұндама әдісін біріктіріп, интервьюдің мақсатына байланысты танысу. А.Адлером ұсынады : клиенттің интервьюге қызығушылығын арттыру – кәсіпті таңдауда баланың ойлауының дайындығы; — сіздің отбасы мүшелеріңіздің кәсіптері қандай.