Психотерапиялық ықпал жасауға байланысты материалдық база: аудиотехника, аудиокассеталар, бейнетехника, проекциялық апараттар, диктафон, уақыт өлшегіш
| Күні | Жүргізу уақыты | Кеңес алушы
 жасы, жынысы, аты  | 
Келген себебі | Мәселесі | Кеңестің нәтижесі | Кеңесші | 
| 1 | 2 | 3а3ә3б | 4 | 5 | 6 | 7 | 
2 бағанда кеңестің басталған және аяқталған уақытты болашақта жұмысты жоспарлауда кеңестің ерекшеліғін ескеруге болады.
3 б бағанында кеңес алушы қалай өзін атайды немесе анонимдік атаумен жазу керек.
7 баған, егер бір мекемеде бірнеше психолог қызмет ететін болса, әрі бір жалпы журналға тіркелген жағдайда ғана.
ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТЫ ЕСЕПКЕ АЛУ ЖУРНАЛЫ
| № | Қатысушының аты-жөні | Тренинг не сабақ тақырыбы | Кездесу күні | Қатысқанын белгілеу | Жүргізуші | Ескерту | 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 
Жұмыстың топтық формасына жататындар:
- балалармен, ересектермен тренинг;
 - балалармен түзету және дамыту сабақтары;
 - Семинарлар, дәрістер, практикалық және әдістемелік сабақтар, мұғалімдермен, оқушылармен іскерлік ойын.
 
Психодиагностикалық материалдық база:кеңес тауарлары, жабдықтар , арнайы бланклер, жекелік компьютерлер бағдарламалары
- Психолог______________________________________________
 - Сыныпқа (топқа сипаттама):
 
— балаларға психологаялық мінездеме;
— осы сыныпта мұғалімдер жұмысына жалпы мінездеме;
— бағдарламаның мақсаты (балалармен, немесе балалармен-мұғалімдермен-ата-аналармен жұмыстың нақты мақсаты мен міндеттері);
-әр ай бойынша бағдарламаны іске асыру кезеңдері;
— сыныптағы жұмыстың нәтижесін жоспарлауда жіберілетін эксперттік тексерулер.
Күні_________
Психологтың қолы______________________
«ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КӨМЕК КӨРСЕТУГЕ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ҚАЖЕТТІЛІГІН ЗЕРТТЕУ» (анкетаның үлгісі)
| МҰҒАЛІМНІҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ | 
  | 
| ОҚУ МӘСЕЛЕЛЕРІ | 
 мен дамуы. 
  | 
| ТӘРТІП МӘСЕЛЕЛЕРІ | 
 ҰЩІ (КТД), ҰІО (ОДИ) ұйымдастыру  | 
| ӨЗАРА ҚАРЫМ – ҚАТЫНАС МӘСЕЛЕЛЕРІ | 
 5. Конфликтілікжағдайлардаоқушыныңмінез-құлық стратегиясы мен тактикасы.  | 
| МЕКТЕПТЕГІ ДЕЗАДАПТАЦИЯ МӘСЕЛЕЛЕРІ | 
 4. Педагогикалық-психологиялық консилиум — дезадаптация профилактикасы. 5. Қиын балалармен жұмысқа нұсқаулар.  | 
Өңделуі: Осы мектептегі мұғалімдердің алдында тұрған мәселелердің пайызын шығару керек.
Практикалық психолог осы мектептегі мұғалімдердің алдында кездесетін мәселелердің пайыздық шамасын анықтау қажет.