ПСИХОЛОГ КАБИНЕТІНІҢ ЖҰМЫС ЦИКЛОГРАММАСЫ
(үлгі)
| күні | уақыты | Мұғалімдер | Оқушылар | Ата — аналар | 
| Дүйсенбі | 9-12
 12-14 15-16 18-19  | 
Жеке
 кеңес  | 
Психодиагностика (нәтижелерді өңдеу)
 Психогимнастика  | 
І-ІҮ сыныптағы оқушылардың ата-аналар мектебі | 
| Сейсенбі | 9-12
 12-14 15-16 18-19  | 
Психо-диагностика | Психодиагаостика
 (нәтижелерді өңдеу) Қыздарға арналған факультатив (тренинг) Сенім телефоны  | 
V-VII сыныптағы
 оқушылардың ата-аналар мектебі  | 
| Сәрсенбі | 9-12
 12-14 15-16 18-19  | 
Семинар | Ұлдарға арналған
 факультатив (тренинг) психологиялық гимнастикасы  | 
Жеке кеңес | 
| Бейсенбі | 9-12
 12-14 15-16 18-19  | 
Педкон-силиум | Сенім телефон II ауық
 Ойлау сағаты  | 
Жеке кеңес | 
| Жұма | 9-12
 12-14 15-16 18-19  | 
Әкімшілік пен кеңес
 Қарым-қатынас  | 
Сенім телефон
 ІХ-ХІ сыныптағы оқушылардың ата- аналар мектебі  | 
ПСИХОЛОГТЫҢ ІС-ӘРЕКЕТ БАҒЫТТАРЫ
| ДҮЙСЕНБІ (психодиагностика) | -Психодиагностика және зерттеу нәтижелерін өңдеу | 
| СЕЙСЕНБІ(психологиялық консультатция) | — Сенім телефоны, жеке және жанұялық консультатция. | 
| СӘРСЕНБІ (психотүзету) | — Психотүзету және психопрофилактикалық жұмыс | 
| БЕЙСЕНБІ (психопрофилактика) | — Қарым – қатынас тренингін, психотерапиялық сеанстарды, психологиялық гимнастиканы жүргізу. | 
| ЖҰМА (психологиялық-педагогикалық үгіт) | — Модульдық курстарды, педконсилиумдарды, педкеңестерді жүргізу, координациялық отырыстарға қатысу | 
| СЕНБІ (өзіндік даму) | — Кітапханада жұмыс | 
Сыналушыға зиян тигізбеу принцпі.
Педагогикалық ұжымды түбегейлі зерттеу үшін төмендегі көрсеткіштер бойынша мәліметтерге ие болу маңызды:
- психологиялық атмосфера;
 - ұжымның даму деңгейі;
 - ұжым мүшелерінің бағаларымен өзара бағасы;
 - ұжымды басқару стилі;
 - ұжымдағы «басшы — қарамағындағылар» қатынасы;
 
— ұжымдағыәлеуметтік-коммуникативтіккомпетенттіліктің және тұлғааралық қатынастың деңгейлері;
- педагогтардың өзіндік бағалары, тартымдылық деңгейлері;
 - ересектер менбалаларғақатынасыбойыншаэмпатия деңгейі;
 - ұжым мүшелерінің көңіл-күйі, белсенділігі;
 - ұжым мүшелерінің локус бақылауы;
 - иедагогтардың тұлғалық (қорқыныш) үрей деңгейі.