Халықтық тәлім – тәрбиенің басты ерекшелігі өмірмен тығыз байланыстылығында .Қазіргі уақытта оқу – тәрбие үрдісін дұрыс ұйымдастырудың бірден- бір жолы негіздерін бкрік білумен қатар, сол білімді алуға ынталылықты, яғни, оқушылардың танымдық қызығуын ояту., шығармашылық белсенділігін арттыру. Терең қызығу студенттердің өз бетінше жұмыс істеуі нәтиежесінде пайда болады.
Тәрбилеу факторлары.
Халық педагогикасының негізгі қағидалары.
- тәрбиенің халықтық сипаты.
- —табиғилығы
- —еркін тәрбиелеу.
- —еңбекпен байланыстылығы.
- —еңбек арқылы тәрбиелеу.
- —тәрбие ісін баланың жас ерекшелітерін ескере отырып ұйымдастыру.
- —ата—ананың , ұстаздың жеке басының үлгісін ескеру , өскен ортаның ықпалын , өнегесін пайдалана білу.
- —өмірмен байланыстыру.
- -қатаң талап қою, жеке басты құрметтеу,
- —баланың қателіктерін дер кезінде байқап , дұрыс жолға салу.
Болашақ ұстаздарды сабақ оқыту барысында оқушылар арасында халықтық тәлім – тәрбие негіздерін насихаттауға және тәрбие сағаттарын ұйымдастыруға үйрету мақсатын көздейді.
Болашақ ұрпағымызды тәрбиелегенде , дейді Елбасы Н. Назарбаев, оларға жастайынан имандылық пен салауаттылық қасиеттерді сіңіре білсек , тәрбиелесек , сонда ғана біз рухы дамыған , Отанның гүлденуіне өз үлесін қоса алатын азамат өсіре аламыз.
Ұлтымыздың тәлім – тәрбиесін ұрпаққа жеткізу әрбір ұстаздың алдына қояр негізгі талабы.
Шәкіртерге ұлттық негізде сапалы тәрбие мен білім беруге сіздердің , болашақ ұстаздар, мүмкіндіктеріңіз бар. Тек ұстаған сара бағытымыздан ауытқымай, оны жаңарта , дамыта түскеніміз ләзім. Бүгінгі уақыт талабы ұстаз қауымынан осындай тың ізденіс пен батыл іскерлікті талап етеді.
Оқушылар мен тәрбие жұмысын ұйымдастырудың халықтық педагогика негізіндегі үлгісі
Тәрбиелеу әдістері: Сенім; Үұлгі-өнеге көрсету; Талап қою; Бұйрық; Түсіндіру, ұғындыру, мысал арқылы дәлелдеу, көзін жеткізу; әңгімелеу , шешендік өнер үлгілері; сенім, ырым- жырым, наным; тұспалдап, жанамалдап ұғындыру; айту; өткір сөз; әзілсықақ, әжуа, өкпе-наз арқылы білдіру; жаттығу, дау; ымдау; ишаратпен,жұмбақтап, қимыл –қозғалыспен көрсету; жаратпау; тыйым салу, жазалау,ұрсу, жеку, қорқыту, сабау; қарғыс; ұлыттық ойын; жарыс сабақ.Жастайынан имандылық пен салауаттылық қасеттерді сіңіре білсек, тәрбиелесек,сонда ғана біз рухы дамыған,Отанның гүлденуіне өз үлесін қоса алатын азамат өсіре аламыз…
Ұлтымыздың тәлім-тәрбиесін ұрпаққа жеткізу әрбір ұстаздың алдына қояр негізгі талабы.
Шәкірттерге ұлттық незізде сапалы тәрбие мен білім беруге сіздердің, болашақ ұстаздар, мүмкіндіктеріңіз бар. Тек ұстаған сара бағытымыздан ауытқымай,оны жаңарта, дамыта түскеніміз ләзым. Бүгінгі уақыт талабы ұстаз қауымынан осындай тың ізденіс пен батыл іскерлікті талап етеді.