Р.Лемберг – Казақстан педагогикасын дамытуға үлес қосқан ғалым (1882 – 1965)
Соғыстан кейінгі жылдарда дидактиканың әртүрлі бағытында зерттеу жүргізді. 40 жылдары “Сабақтың құрылысы проблемасы”, Білімді бекіту және сабақтағы біліктілік т.б. Сабақ өтудегі мұғалім білімі мен оның шеберлігіне үлкен мән берді, оның дидактикалық негізін қалады.
- Оқыту әдістері.
- 50 – 60 жылдары “Оқыту әдістемесі”, “Дидактикалық очерктер” т.б. мақалаларында Лемберг Р.Г. оқу процесін психологиялық негізде талдайды және сипаттайды. Оның оқу құралы, оқыту жолдарын айқындайды, оқыту әдістемесінің творчестволық жолын белгілеп берді. Р. Лемберг елімізде бірінші болып психология және педагогикалық тоқыраудың салдарын жоң жпаңадан оның тиімді жолдарын іздеудің жаршысы болды. Оқудың тұрпайлылығын жою, сабақты көрнекілікпен өткізу проблемалыр бірінші кезекке қойды. Оның ғылыми мектебінің шәкірттері – Г.Л. Уманов пен Н.Д.Хмель Лембергтің ілімін жалғастырып өздері оның білімін тапты.